Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143499 kertaa)

Tristy

• Vieras
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #135 : 25.02.07 - klo:20:32 »
^ Mäkin vähän pelkään, että miten omalle Forget it:ille käy kun tässä purkissa lukee säilyvyytenä vain 6kk. Eihän sitä ehdi millään käyttää puolessa vuodessa. Joulukuun alusta asti olen lähes joka päivä käyttänyt, eikä tunnu vähentyneen yhtään. Tyhmää jos joutuu heittämään puoli purkkia roskiin. :( Tuota ei oikein pysty ravistelemaankaan.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #136 : 25.02.07 - klo:21:28 »
Mulla on varmaan kaks vuotta vanha mun vaalein sävy Forget It:ia eikä se ainakaan ole mennyt yhtään huonoksi, vaikka en käytä sitä kuin vain valkoisimpaan talviaikaan ja silloinkin pieniä määriä tummempaan sävyyn sekoitettuna. Joten nekin kuukaudet kun se on täysin koskemattomana laatikossa, ei silloinkaan koostumus ole erottunut/liruuntunut. Maanantaikappale RockQueenilla?

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 26.02.07 - klo:08:39 »
Olen huomannut, että paras (kokeilemani) tuote mun tummien silmänalusten peittämiseen on Lolon blondie-peiteaine. Karsastin ensin jauhemaista koostumusta, mutta tällä saan loppujen lopuksi parhaan lopputuloksen.

Ostamani MUS:n cover all blue-peitenappi on kyllä ihan vähän liian tumma näin talvella, joten laitoin sen myyntiin tuonne nettiostopuolelle, vihjeeksi vain...
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 26.02.07 - klo:08:51 »
^Joku muukin on mun lisäksi tykännyt tuosta! Se on kyllä ihan loistotuote. Se jauhomaisuus saattaa tosiaan aluksi vähän arveluttaa, mutta kun sitä kokeilee, niin huomaa että se koostumus on ihan kiva ja peiteaine levittyy tosi hyvin kuitenkin. Mulla on tosta näytepussi ja se kyllä kestää tosi kauan mun käytössä. Täysikokoista purkkia tuskin siis tulee ihan heti tilattua, kun tuo on niin rittoisaa.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 26.02.07 - klo:09:53 »
^
Mullakin näytepussin sisältö käytössä ja kestää varmasti piiitkään  :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

nectar

• Vieras
« Vastaus #140 : 26.02.07 - klo:10:15 »
MUS:n cover all mix on kyllä ehdottomasti paras kaikista kokeilemistani peiteaineista :).
Peittää hyvin tummahkot silmänaluset ja punoittavat nenänpielet ym. pikku punoitukset!

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #141 : 26.02.07 - klo:12:10 »
Nyt löyty mun tummille silmienalusille vielä parempi peittäjä (jota täälläkin on hehkuteltu) elikäs L'Orealin valokynä! Tuossa on tosiaankin peittävyyttä ja valonhohdetta myös sopivasti.
Tykkään myös tuosta L'Orealin valokynästä tummille silmänalusille käytettynä, siinä yhdistyy sopivasti peittävyys sekä valonhohtoisuus, aivan loistava tuote ja hinta/laatusuhde mielestäni. Toinen kynä loppumaisillaan ja ostan varmasti jatkossakin tuota. Vaalein sävy on myös todella vaalea ja sopii hyvin vaaleaihoisille, mistä plussaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 26.02.07 - klo:20:21 »
Mulla on varmaan kaks vuotta vanha mun vaalein sävy Forget It:ia eikä se ainakaan ole mennyt yhtään huonoksi, vaikka en käytä sitä kuin vain valkoisimpaan talviaikaan ja silloinkin pieniä määriä tummempaan sävyyn sekoitettuna. Joten nekin kuukaudet kun se on täysin koskemattomana laatikossa, ei silloinkaan koostumus ole erottunut/liruuntunut. Maanantaikappale RockQueenilla?
Niin mäkin vähän ajattelin. Mulla on meinaan joku kohta 4v vanha HR:n vastaava peiteaine joka ei ole mennyt miksikään ja olettaisin että Biothermin pitäis olla vastaavaa laatua. Pitäiskö vinistä sinne mistä ostin (vaikka siitä onkin jo noin kauan) vai koittaa kaivaa jotain asiakaspalvelujutskia.. Kun periaatteessa eihän ne vastaa siitä sen jälkeen kun se "purkinavausaika" mikä puteliin on painettu on mennyt ohi? Aattelin että pitäis ruutata reilumpi kökkäre sieltä ulos jonkin purkkiin että jos siellä tosiaan on sitä vettä vaan alkupäässä ja loppukama on viel hyvää. Ei oo vaan sopivaa purkkia nyt :P
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #143 : 26.02.07 - klo:23:53 »
Kuulostaa vähän oudolta että RockQueenin Forget it! on mennyt noinkin nopeasti liruksi. Oletko koettanut ravistella sitä putkiloa ennen kuin avaat sen, jos se auttaisi vähän? Mulla on käynyt tuolla tavalla vain huulikiiltojen kanssa, että koostumus liruuntuu ja kun ottaa tuubista kiiltoa niin ensin tulee vettä ja sitten väriainetta. Oma Forget it!ini on muistaakseni 1,5 - 2 vuotta vanha ja hyvin toimii eikä vastaavia ongelmia ole vielä ilmennyt. Aion käyttää niin kauan kun tuntuu koostumukseltaan muuttumattomalta ja toimii kuten ennenkin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #144 : 27.02.07 - klo:00:16 »
MUS:n cover all mix on kyllä ehdottomasti paras kaikista kokeilemistani peiteaineista :).
Peittää hyvin tummahkot silmänaluset ja punoittavat nenänpielet ym. pikku punoitukset!

Ihan totta, on se kyllä hyvä ja valtavan riittoisa, kuten täällä onkin jossain jo todettu. Tykkään myös siitä monikäyttöisyydestä. Se vaalein sävy esimerkiksi toimii mulla hyvin myös luomivärin pohjustajana ja antaa myös sellaista valokynämäistä kirkkautta nuutuneille silmänalusille. Tiedustelin joskus MUS:n myyjältä, että olisiko niillä valikoimissa ihan varsinaista valokynää ja se totesi ettei ole, mutta että juuri tuo trion vaalein sävy vastaa kevyesti normi valokyniä.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #145 : 27.02.07 - klo:15:06 »
Hei, voisitteko kertoa lisää noista Forget it!:n sävyistä? Mikä sävy menisi tälläiselle normille suomalaiselle vaalealle iholle? Käyn toki itsekin testaamassa, mutta olisi kiva saada joitain kommentteja kun olen itse yleensä kovin tumpelo sen oikean sävyn löytämisessä  :P
1c M ii BSL

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #146 : 27.02.07 - klo:15:11 »
^Forget it!:ssa on ollut vain kahta sävyä, joista vaaleampi sopii hyvin vaaleaihoiselle. En ole käynyt vähään aikaa tsekkaamassa tilannetta, mutta muistelen että täällä olisi ollut jotain puhetta siitä, että tuon tummemman sävyn myynti olisi jopa lopetettu/oltaisiin lopettamassa?  ??? Vai olenkohan vain nähnyt unta..? Jokatapauksessa se vaaleampi sävy (nro 10) on varmaan passeli sulle jos olet vaaleaihoinen, Biothermin myyntipisteissä on myös yleensä aika hyvät myyjät jotka osaa varmasti auttaa sua jos yhtään epäröit että mikä sävy on sulle sopiva. :)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 27.02.07 - klo:15:16 »
^Forget it!:ssa on ollut vain kahta sävyä, joista vaaleampi sopii hyvin vaaleaihoiselle. En ole käynyt vähään aikaa tsekkaamassa tilannetta, mutta muistelen että täällä olisi ollut jotain puhetta siitä, että tuon tummemman sävyn myynti olisi jopa lopetettu/oltaisiin lopettamassa? 
Kun mä ostin omani joulukuussa Hgin Stockalta, ei ollut kuin sitä vaaleampaa jäljellä. Kysyin silloin tuosta toisesta sävystä ja myyjä sanoi, että tummempi on lopetettu (mikä ei sinänsä mua haittaa, kun tuo vaaleampi on mulle passeli :) ).

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #148 : 27.02.07 - klo:15:20 »
No voi peppu. Mulle toi vaaleampi tuppaa olemaan liian vaaleaa, ainakin heti kun vähänkin päivetyn kevätauringossa. Nytkin olen koko talven käyttänyt sitä tummempaa, kun jostain syystä olen tänä talvena vähemmän kalpea kuin normaalisti. Pitääkö tota mennä nyt hamstraamaan jostain? Se on vain niin riittoisaa, että edellinen purtilo ei lopu varmaan kahteen vuoteen, vaikka käytän sitä päivittäin. Onkohan sen myynti vain lopetettu Suomessa vai koko valmistus? Saattaisihan tuota sitten ulkomailta saada.
1bFi

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #149 : 27.02.07 - klo:15:22 »
^Tuntuis kyllä oudolta jos koko sävyn valmistus olisi lopetettu, ulkomailla varmaan tuo vaaleampi sävy on suurimmalle osalle ihmisistä liian vaalea. Jos tuotteen valmistusta kerran jatketaan niin luulisi ainakin että jostain päin maailmaa saa myös tummempia sävyjä.