Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 149111 kertaa)

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #15 : 06.05.06 - klo:13:50 »
Minä en ole nähnyt tuota palette mixiä enää missään, sitä olin itsekkin ajatellut.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 06.05.06 - klo:16:30 »
Benefitin Boi-ing, ehdottomasti paras peiteaine IKINÄ. Peittää enemmän kuin mm. Grimasin Camouflage, mutta ei ole mitenkään ylipaksua. Eikä ainakaan minulla tummu iholla.

Kolme eri sävyä, hintaa $18, merkin nettisivuilta voi tilata myös Suomeen: http://www.benefitcosmetics.com/benefit/product.asp?pd=10047&ct=concealers&pg=1.

OSTAKAA, ETTE PETY! ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 06.05.06 - klo:19:10 »
Minä en ole nähnyt tuota palette mixiä enää missään, sitä olin itsekkin ajatellut.
Voi ei, toivottavasti sitä ei vaan ole lopetettu :-\ Siitä on kyllä jo melkein vuosi kun olen omani ostanut ::) Pitääkin mennä kauppaan tutkimaan asiaa :D
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #18 : 06.05.06 - klo:19:50 »
Minä olen testaillut muutamia peiteaineita, omistan sen verran tummat silmänaluset.

Clearasilin peitepuikko: Ihka ensimääinen peitepuikkoni ja voin sanoa että hirveintä peiteainetta mitä olen naamalleni laittanut. Väri oli oranssi(minä kun en tajunnut että on olemassa muitakin värivaihtoehtoja muilla merkeillä), peittokyky olematon ja kummallisen kökköinen tulos, aivan hirveää.
Anytimen peitepuikko: Peittokyky aika olematon ja värikin oli kummallisen värinen ihollani, mutta sopivan vaalea. Suoraan puikosta ei voinut levittää silmänaluselle, kun aine oli niin kovaa että ei tahtonut irrota kun lämmittämällä.
YSL:n peitepuikko: Tämä on ollut peitepuikoista paras. Väri sopii ihooni hyvin, ja suoraan puikostakin voi tökkiä väriä, kun irtoaa niin pehmeästi. Mutta jos tätä laittaa pikkusenkin liikaa silmänalusiin se kökkeröityy päivän mittaan. Ostin viime kesän alussa, vieläkin käytössä (n. 1/3 jäljellä) käytän lähes joka päivä näppylöden peittoon ja hitusen silmänalusiin muiden peiteaineiden päälle.
Lancomen palette mix: Väri irtoaa erittäin pehmeästi ja peittokykykin ihan ok, ei mikään eritysen hyvä eikä huono. Mutta väri lähtee näppyjen päältä nopsaan tai leviää. Silmänalusissa väri kökkeröityy tosi pahasti ja menee kaikkiin minikokoisiinkin ryppyihin, en tykkää tuon takia yhtään.
Biothermin forget it!: Tämä on lempparini! On todella ohutta, kuten sanottu, ja juuri siksi ihanaa. Väri on todella hyvä, sulautuu tähän ihoon lähes täydellisesti ja peittokykyäkin löytyy kivasti. Näppyihin tämä ei tosin toimi, mutta silmänalusiin täydellisesti. Ja on aivan uskomattoman riittoisaa. Ostin viime syksynä, eikä tuolle pikkuiselle tuubille vielä loppua näy, ja toinen on jo odottamassa. Tarvii kuitenkin yleensä näitä silmänalusia peittäessä kaverikseen meikkivoiteen ja pahempina päivinä lisäksi tuon YSL:n puikon.

Myös sitä Lumenen peitevoidenappia olen muutaman kerran kaverilta kokeillut, mutta en kyllä ostaisi. On todella paksua, oranssinkeltaista ja pysyvyys aika olematon.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 06.05.06 - klo:20:09 »
Seuraava kommentti kuullostaa varmasti oudolta ja todella "hygieeniseltä" mutta yksi parhaista peiteaineista on  hieman kuivunut meikkivoide. Jos otsassani on finni, saatan joskus tiputtaa pisaran meikkivoidettani vaikkapa lusikan päälle ja aamulla levitän tuota meikkivoidetta näpylle. On siis Täysin saman väristä kuin muu meikki, mutta peittää upeasti. :)

Essi: varmastikin, sillä mainitsi hinnan ja se oli muistaakseni juuri 12 €

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 06.05.06 - klo:21:06 »
Monet teistä sanoo että ohuet peittoaineet ei sovi näpyille. Mun mielestä niillä saa just luonnollisimman ja parhaan tuloksen. Varovasti näpyn päälle peiteainetta (esim Forget it), irtopuuteria päälle ja uusiks. Kun ainetta laittaaainoastaan sen punoittavan kohdan päälle niin tulos on luonnollinen, varsinkin jos aineen tuputtaa paikalleen ohuella siveltimellä (esim huulipunasivellin).
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 07.05.06 - klo:00:01 »
Minullakin on se Make Up Storen cover all mix, missä on siis kolmea väriä. On tosi tujua, saa vaikka mitä peittoon.

Minullakin on tämä, ja tykkään kovasti. Se punaisuuden peittämiseen tarkoitettu väri peittää hyvin pienet näpyt ja muut punoitukset ja sopii minusta parhaiten myös silmien alle - silmänalusille tarkoitettu on minusta jotenkin liian punertavaa siihen tarkoitukseen (ja lisäksi koostumukseltaan jotenkin kuivempaa, en tiedä kuuluuko ollakin?).

Miten minusta tuntuu, että täällä olisi toinenkin tällainen ketju, vai olenkohan sitten vaan storen puolella kirjoitellut aiheesta...?

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #22 : 07.05.06 - klo:11:44 »
Miä käytän Rimmelin peitepuikkoa.
Ei se mikään huippuhyvä ole, mutta ei mikään surkeakaan. Väri on ihan ok. Peittävyys kohtalainen.
Missä vika, kun sitä laittaa silmien alle niin se menee ihan pienille paakuille? Aikaisemmin käytin Lumenen peitepuikkoa ja sillä kävi ihan samoin. Onko vika noissa tököteissä vai siinä, että laittaa kosteusvoidetta alle?

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 07.05.06 - klo:11:56 »
Mä olen kokeillut vaikka mitä peiteaineita, mutta ykköset ovat Joe Blascon Joe Blasco Red Neutralizer 1 peittämään mm. couperosaa ja Blascon Orange Highlight tummille silmäalusille. Kalliita, mutta tosi riittoisia. Olen kokeillut kaikki mahdolliset myös MUS:n ja Nyen, mutta en tykännyt oli liian vahamaisia. MUS:lla ovat vielä liian tummia valkoiselle iholleni.
http://www.cosmeshop.fi/pd.php?p=678
http://www.cosmeshop.fi/pd.php?p=689

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #24 : 07.05.06 - klo:16:50 »
Minä tykkään aina jas iänkaikkisesti tuosta Biothermin Forget it -peiteaineesta, mutta sekin sopii tosiaan paremmin tummille silmänalusille ja niillekin kaipaa usein kaverikseen meikkivoiteen ja puuterin. Mutta paras ohut ja luonnollinen peiteaine, jonka olen silmänympäryksille löytänyt. Muuta punoitusta peitän meikkivoiteen lisäksi paikallisesti Maybellinen Non-Stop peiteaineella.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #25 : 07.05.06 - klo:19:44 »
Voi ei, toivottavasti sitä ei vaan ole lopetettu :-\ Siitä on kyllä jo melkein vuosi kun olen omani ostanut ::) Pitääkin mennä kauppaan tutkimaan asiaa :D

Kyllä se taitaa olla lopetettu :-\ Joskus muutama kuukausi sitten kysyin Sokoksen Lancôme-myyjältä kyseistä tuotetta, ja hän muistaakseni sanoi että sitä ei Suomeen enää tuoda.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 09.05.06 - klo:11:32 »
Kävin kysymässä lancomen palette mixiä ja sitä ei ollut enää. Myyjä sanoi, että se on ennenkin lopetettu, mutta aloitettu uudestaan, kun tuli niin paljon asiakaspalautetta asiasta.

Ja minä nyt hurahdin ja tilasin ebaystä sellaisen benefitin realness of concealness paketin, jossa on se boi-ing peiteaine vähän pienempänä. Odotukset on kovat, toivottavsti on hyvä. Siinä oli myös joku silmäalusten peittovoide lemon aid ja kolme jotain korostustuotetta. Ei malta odottaa! Toivottavsti se paketti tulee edes joskus.

Dash: Mikä väri sulla on siitä boi-ingista? Tossa paketissa oli medium. Toivottavasti se on sopiva kesäksi...

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 09.05.06 - klo:11:46 »
Mulla on light, mutta olenkin tosi vaalea. Kaverini, joka käyttää yleensä meikkivoiteissa toiseksi vaaleinta sävyä, käyttää tuosta Boi-ingista mediumia, eli varmaankin on sulle sopiva ellet ole kalkkilaivan kapteeni :)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 09.05.06 - klo:12:39 »
Ostin sydän verta vuotaen 40 euron Estee Lauderin Re-Nutriv peiteaineen. Olen etsinyt vuosia tarpeeksi peittävää, vaaleaa ja alumiinitonta peiteainetta ja kun sellainen löytyi niin mukaanhan se lähti. Olen ollut tuotteeseen TODELLA tyytyväinen. Vaikka se tuntuu melko paksulta niin se levittyy helposti mukana tulevalla siveltimellä eikä keräänny juonteisiin päivän mittaan ! Vaaleampaa sävyä käytän silmänalusiin ja tummempaa näppyihin ja punoituksiin. Tämä on ehkä jopa vielä riittoisampaa kuin Blascon vastaava.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #29 : 09.05.06 - klo:15:07 »
Mulla on light, mutta olenkin tosi vaalea. Kaverini, joka käyttää yleensä meikkivoiteissa toiseksi vaaleinta sävyä, käyttää tuosta Boi-ingista mediumia, eli varmaankin on sulle sopiva ellet ole kalkkilaivan kapteeni :)

No hyvä, se on varmaan sitten ihan jees kesäksi. Jos se on ihan huippu, niin pitää ostaa se vaalee talveksi sitten :-X ;D

Minä kävin kans yks päivä kattoon tota re-nutrivia ja se vaikutti kyllä hyvältä. Kävelin jo kassalle sen kans ja aloin sitten miettimään niitä värejä, kun ne ois ollu mulle vähän sinne päin eikä just. Olisin kyllä ottanut sen tummemman paletin, koska se vaaleempi oli ihan tosi vaalee.
« Viimeksi muokattu: 09.05.06 - klo:15:10 kirjoittanut Koiruli »