Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 115443 kertaa)

suklaasydän

• Vieras
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #165 : 05.04.07 - klo:21:17 »
jeppu:  no minulla on iho niin huononssa kunnossa taas pitkästä aikaa että finnejä ja aknearpia sekä punaiset nenänpielet..lisäks tuo menee tummiin silminalusiin mainiosti. eka tuote joka kestää koko päivän ilman paakkuntumista tms paikallaan :) että minulle ainakin vallan passeli löytö, kun miettii kesääkin (jo) niin luulisi että pysyy hikoilevilla kasvoilla kun kerta saunassakin  ;D emminä yleensä saunassa meikkiä pidä, tuo oli vaan testaus ja seliseli ;)    ja maailman sopivin väri lumikki-iholle:)

suklaasydän

• Vieras
« Vastaus #166 : 05.04.07 - klo:21:59 »
kiva että oli avuksi  :) ja vinkkinä vielä: sokoksella skortilla 25.90 (7e alennus). ja kyllä se on se Red Neutralizer 1.  8)

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #167 : 06.04.07 - klo:03:08 »
Biothermin Forget it ollut nyt pari viikkoa käytössä, ihan ok ainetta se on, tosi ohutta, peittokyky ei ole aivan niin hyvä, kuin olisin toivonut, mutta toisaalta tuota voi lisätä vielä toisen kerroksen, ilman että tulee paksun näköistä. Vaalein sävy sopi mulle oikein hyvin. :)

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 08.04.07 - klo:13:10 »
onko tuon lumenen peitepaletin sävyt niin tummia kun iholla kun näyttävät?ja millaisella siveltimellä levitätte peiteaineenne?kuvia?:)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #169 : 09.04.07 - klo:13:36 »
Mulla alkaa benefitn boi-ing vedellä viimeisiään joten ehkäpä voisi seuraavaksi kokeilla vaikka blascoa jos kerran löytyy tarpeeksia vaalea värikin ja alea saa :)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 09.04.07 - klo:13:40 »
Miten tuo Lumenen peiteväripaletti eroaa MUS cover all mixistä? MUS alkaa minulla vedellä viimeisiään, tai siis se neutraali vaalennusväri siinä ja mietin, että kumman ostaisin.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 09.04.07 - klo:14:18 »
Magia, Oikeastaan kokonaisuudessaan voisi sanoa, että Lumenen paletti on selvästi huonompi kuin tuo Mus Cover all mix. Ensinnäkin minulla hajosi tuo Lumenen peiteväripaletin paletti heti kättelyssä ja se ilman pois tiivistävä läpinäkyvä muovinen kansiosa irtosi kokonaan. Lisäksi väreistä sanottava sen verran, että väriä on huomattavasti vähemmän kuin MUSin vastaavassa (kokokin kertoo paljon) ja lisäksi kyseisen paletin tummin sävy on todella oranssi ja vaalein ihan jees - sitten taas se sinisen neutraloija on ihan ok, mutta minulle sekin on liian punertava sävy. Lisäksi peittokyky on sellaista aika mediumia, ei mitään erikoista. Kuluu tosi nopeasti ja n. kuukauden "silloin tällöin" -käytön jälkeen vaaleimmasta sävystä näkyi jo selvästi pohja, vaikka en hirveästi mielestäni sitä laita. Eli suosittelen ehdottomasti sitä MUSia, joka on pigmentiltään, peittävyydeltään, pysyvyydeltään, sävyiltään ja pakkaukseltaan kätevämpi kuin Lumene.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 09.04.07 - klo:14:54 »
Okei, kiitoksia Twinkley. Enköhän sitten osta uuden MUS:in. :D

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #173 : 09.04.07 - klo:15:04 »
Kuinkakohan paljon tuo MUS:in paletti maksaa? Olen harkinnut sitä lumenea jo pitkään, mutta en viitsi ostaa jos ei olekaan hyvä.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 09.04.07 - klo:15:09 »
Kuinkakohan paljon tuo MUS:in paletti maksaa? Olen harkinnut sitä lumenea jo pitkään, mutta en viitsi ostaa jos ei olekaan hyvä.

MUSin paletti maksaa 27e. Eli kallis on, mutta kestää todella pitkään.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #175 : 09.04.07 - klo:15:19 »
OK. Kiitos! Onhan se aika kallis, mutta varmasti hintansa arvoinen. Pitää vielä käydä kaupassa kurkkaamassa onko se minulle sopiva.

EDIT: Kävin MUS:in sivuilla http://www.makeupstore.se/fifi/products/base/concealer/coverallmix ja ton mukaan maksaa 13!? Mitä ihmettä? Eikö tämä kuitenkin ole se tuote josta oli puhetta?
« Viimeksi muokattu: 09.04.07 - klo:22:44 kirjoittanut ilona »

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 10.04.07 - klo:09:36 »
itekkin mietein miten hinnaksi mainittiin 13 euroa ??? onko mennyt numerot toisinpäin ;D

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 10.04.07 - klo:12:50 »
Olen vihdoinkin löytänyt ratkaisun omaan peiteaine-ongelmaani. Viimeaikoina on ollut käytössä forget it:in ja mineraalipeitejauheiden (EM multitaskin+ lily lolo blush away) sekoitus sekä silmänaluksille, että näpyille. Kerrankin tarpeeksi vaalea ja peittävä eikä kovin tukkiva peiteaine. Täydellistä! Kesäksi täytyykin sitten sekoitella uusi väri...

Niin ja mulla kyllä maksoi vuosi sitten cover all mix 27 euroa, mutta ne pienemmät cover all blue ja red oli ton 13 e. Oiskohan menny sekaisin.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 10.04.07 - klo:15:42 »
Hankin joku aika sitten Biothermin Forget It:n eikä se kyllä oikein vastannut odotuksia. Tuo(kaan) ei peittänyt nenänpielien punoitusta eikä pysynyt paikoillaan, tosin muut punaiset kohdat peitti hieman paremmin. Tuskin tulen ostamaan toiste, toisaalta taas tuskin tuo edes loppuu koskaan kun ainetta käytän vain tipan kerrallaan. Ehkä tuo on sitten niille silmänalusille se täydellinen tuote ja siksi kehuttu, kun nyt en kyllä voi yhtyä kaikkien hehkutukseen.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 10.04.07 - klo:21:32 »
Juu ei mullakaan tuo forget it ollut kummoinen ja käyttämättä jäi ennen kuin keksin sekoitella siihen noita mineraalimeikkejä.