Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143280 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #180 : 13.04.07 - klo:22:58 »
Ensinnäkin minulla hajosi tuo Lumenen peiteväripaletin paletti heti kättelyssä ja se ilman pois tiivistävä läpinäkyvä muovinen kansiosa irtosi kokonaan.

Kannattaa oikeasti mennä ihan mihin tahansa liikkeeseen tuon kanssa valittaman tai mennä suoraan Lumenen sivuille ja tehdä reklamaatio niin saat uuden tilalle, tuosta oli nimittäin liikkeellä tuollainen virheellinen erä ja uudet läpinäkyvät muovit eivät enää irtoile. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #181 : 14.04.07 - klo:02:15 »
Mulla hajosi myös mutta empä tajunnut mennä reklamaatiota tekemään, höh.  :P
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #182 : 14.04.07 - klo:02:51 »
Huomasinpa tänään mielenkiintoisen jutun: Silmänaluseni on tummat ja olen koittanut peitellä niitä sinistä neutraloivilla peiteainella ja peilistä katseli kuitenkin aina panda. Tänään katselin kuitenkin tummia silmänalusiani tarkemmin. Ne eivät olekaan siniset vaan punertavat! Eikun punasen neutraloijaa  pintaan niin johan rupesivat hälventymään!

Tosiaan silmänaluset näyttävät pikaisella kurkkaamisella sinisiltä, mutta lähempi tutkailu osoittaa niiden olevan punertavat punainen kuultaa sieltä läpi. Sinistä oli vain yksi ohut verisuoni siellä joukossa, joka ei kuitenkaan ollut se suurin tummuuden aiheuttaja. Tutkikaapa omat silmänalusenne jos teillä olisi samat ongelmat kuin minulla nii pääsette peittelemään niitä punaista neutraloivilla tuotteilla.

Senda

• Vieras
« Vastaus #183 : 20.04.07 - klo:13:19 »
Ostin Shiseidon peitekynän sävyssä 1 light ja oon ollut siihen todella tyytyväinen. Peittoa tarvitsen naamassa lähinnä paikallisille pikkunäpyille. Ennen käytin siihen hommaan Biothermin forget ittiä ja se peittääkin hyvin, mutta sitä tulee aina turhan paljon. No tää kynä on tähän hommaan nyt täydellinen, ei tuu turhaan peiteainetta muualle naamassa kun haluan ja ton kanssa peittäminen on myös paljon nopeampaa. Huvittava puoli kyllä oli, kun myyjä selitti mulle tohkeissaan ostotilanteessa tosta kynästä, että "on tosi monikäyttönen: voi mm. silmät rajata tuolla". Mulle jäi vähän vaan mysteeriksi, että MIKSI haluaisin peitekynällä rajata silmiä..  ;)

marian

• Vieras
« Vastaus #184 : 20.04.07 - klo:18:45 »
Apua, onko totta, että biothermin forget it -peiteaineen valmistus on lopetettu  ???
Olisin äsken käynyt ostamassa uuden sävyssä 10, mutta myyjä sanoi ettei niitä enää saa.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #185 : 20.04.07 - klo:20:19 »
^en mä oo kuullutkaan. Sen sävyn 20 maahantuontihan lopetettiin jokin aika sitten, mutta kyllä tuon kymppisävyn piti valikoimissa pysyä.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #186 : 20.04.07 - klo:20:24 »
^Ainakin jenkkisivuilta ja ranskalaisilta Biothermin sivuilta löytyy vielä Forget it! kun kävin tsekkaamassa äsken, mutta toisaalta nuo nettisivuthan eivät välttämättä ole ajan tasalla. Noista molemmista löytyi sävyt 10 ja 20 ja ranskan sivuilta itseasiassa myös sävy 30. Onkohan Forget it!:n maahantuonti Suomeen muka sitten lopetettu? Kuulostaa kyllä oudolta ettei Biothermillä olisi valikoimissaan peiteainetta täällä, vai onko niillä jokin muu peiteaine tuon lisäksi?
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 20.04.07 - klo:21:16 »
Kurjaa, kun kaikki hyvät aina loptetaan. En tuosta Biothermistä siis just tiedä mutta Lancomen palette mix oli ihan unelmahyvä peitevoidepaletti ja valmistus lopetettiin/maahantuonti Suomeen.  :-\
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes

marian

• Vieras
« Vastaus #188 : 21.04.07 - klo:15:39 »
Tänään kävin toisessa liikkeessä katsomassa löytyykö sieltä forget it, myyjä sanoi siellä että vain sävy 20 on lopetettu (niinkuin täälläkin on aikaisemmin todettu) ja sävy 10 on tilauksessa. Voihan siis olla, että tuon toisen liikkeen myyjä on ollut väärässä, toivotaan niin :)

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 21.04.07 - klo:15:51 »
oulusta ei taida saada make up storea?

Psaikku

• Vieras
« Vastaus #190 : 26.04.07 - klo:10:38 »
Saako Makeup storen tuotteita tilattua mistään?  ???

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #191 : 26.04.07 - klo:10:41 »
carietta, valitettavasti Oulusta ei saa Make Up Storea. Tuossa kaikki liikkeet: http://www.makeupstore.se/fifi/stores.php

Ja Psaikku ei myöskään saa tilattua mistään.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 26.04.07 - klo:14:31 »
Helsingin sokokselta lähettävät postissa MUS:ia kun soittaa sinne ja kertoo mitä haluaa. Taitanee tulla postiennakolla. Näin kertoi siellä MUSin myyjä.

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #193 : 01.05.07 - klo:13:18 »
Tein jonkin aikaa sitten reklamaation tummentuneesta Maybellinen Anti-Cernes peiteaineesta ja sain L'Orealilta korvaukseksi L'Oreal Infallible peiteaineen kahdessa eri sävyssä. Hyvä niin, koska vaalein sävy (01 Vanille) on ollu mulla päivittäisessä käytössä siitä lähtien, vaikka en uskonut enää palaavani puikkomaisiin peiteaineisiin. Tämä tuote on vaan kaikinpuolin mulle se täydellisin. Sävy on just sopiva, sillä on helppo peittää näpyt ja tummat silmänaluset ja varmasti pysyy koko päivän. Tummempi sävykin tulee varmasti käytettyä kesällä, kunhan ehdin ensin vähän ruskettua. Anti-Cernesiin en enää koske, kun menivät sen pilaamaan sävymuutoksilla.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #194 : 05.05.07 - klo:17:26 »
Onko kellään kokemusta siitä Kanebon peiteaineesta, joka on Sokoksella tämän kuun tarjouksissa?