Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143283 kertaa)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #195 : 06.05.07 - klo:09:22 »
Oletteko tutustuneet Rimmelin uusiin Recover Perfect Skin -tuotteisiin? Näitä on kolme pientä tuubia, beigenvärisiä putkiloita, joissa on pinkit korkit. Ne ei ole varsinaisia ihonvärisiä peitetuotteita. Mulla on sarjasta Anti-Redness-tuote eli vihreä voide. Muut voiteet olivat vaaleanpunainen ja oranssi, en muista enää noiden tarkoitusta.

Voiteen inciä en tiedä, koska tuubissa ei sitä lue eikä siinä tuubistandissakaan näkynyt mitään erillistä vihkosta. Oon nyt kuitenkin uskaltautunut käyttämään tuota, vaikka se mineraaliöljyä saattaakin sisältää... Toivottavasti ei!

Oon ollut aika tyytyväinen tuotteeseen, vaikka mulla on aina ollut hirveät ennakkoluulot vihreitä peitevoiteita kohtaan! Tämä on kuitenkin niin vaaleanvihreää, että se ei todellakaan erotu iholta vihreänä läikkänä. Ja ainetta voi kerrostaakin iholle eikä erotu siltikään. Se tasoittaa punaisuutta tosi kivasti. Ei peitä, mutta juuri tasoittaa, koska se ottaa pahimman terän punaiselta pois. Jos ärhäkän punaisen finnin päälle taputtelee, niin saa nätisti pois sen pahimman punaisuuden ja sen päälle on helpompi sitten laittaa varsinaista peitevoidetta. Peitevoide pysyy ja peittää paremmin, kun pohjustus on hyvä. Vähemmän punertaville kohdille (mulla posket) riittää ainoaksi peitetuotteeksi.

Tämän päälle voi laittaa ihan normaalisti meikin, mutta tätä voi käyttää myös yksinään. Tuntuu tasoittavan ihoa tosi kivasti meikkivoiteen alla ja minusta on kestänytkin iholla tosi hyvin!

Hintaa oli muistaakseni vajaat 7 euroa ja tuubissa on 15 ml.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 06.05.07 - klo:10:09 »
^ Oranssi vastavärivoide on tarkoitettu varmaankin tummille silmänalusille.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #197 : 06.05.07 - klo:12:01 »
Eikun se oranssi on joku healthy glow ja pinkki joku kirkastava tms. Kuitenkin pinkki ja oranssi ovat jotain kuulto/kirkastus/piristystuotteita ja vihreä sitten punaisuutta tasoittamaan.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 06.05.07 - klo:12:07 »
Eikun se oranssi on joku healthy glow ja pinkki joku kirkastava tms. Kuitenkin pinkki ja oranssi ovat jotain kuulto/kirkastus/piristystuotteita ja vihreä sitten punaisuutta tasoittamaan.

Ai, hö. Oranssi (ja keltainen) vaan toimii hyvin tummien (sinisten/lilojen) silmänalusten peittämisessä, niin tuli heti mieleen että tuo on siihen tarkoitukseen. Mä en kyllä laittaisi kasvoilleni mitään oranssia ainetta. Silmien alla saattaisi toimiakkin (riippuen vähän sävystä), mutta koko kasvoille en laittais.

Everyday Mineralsilta mulla onkin käytössä Mint (vihreä, punaisuuden poistoon) ja Sunligh (keltainen, tummille silmänalusille) concealer. Toimivat kuin unelma!  :-*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #199 : 16.05.07 - klo:15:58 »
Helsingin sokokselta lähettävät postissa MUS:ia kun soittaa sinne ja kertoo mitä haluaa. Taitanee tulla postiennakolla. Näin kertoi siellä MUSin myyjä.

Ohoh, tuo oli kyllä kiva kuulla  :) Olen pitkään harmitellut sitä että täältä pohjoisesta ei MUS:ia saa eikä koskaan reissuilla muista noita katsella. Kiitos Koiruli ilouutisesta!

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 16.05.07 - klo:16:01 »
Oletteko tutustuneet Rimmelin uusiin Recover Perfect Skin -tuotteisiin? Näitä on kolme pientä tuubia, beigenvärisiä putkiloita, joissa on pinkit korkit. Ne ei ole varsinaisia ihonvärisiä peitetuotteita. Mulla on sarjasta Anti-Redness-tuote eli vihreä voide. Muut voiteet olivat vaaleanpunainen ja oranssi, en muista enää noiden tarkoitusta.

Tänään juuri testailin näitä kädelle. Vihreän hankkimista voisin harkitakin, näytti tosiaan vähentävän ainakin käden punoitusta. Vaaleanpunainen ei ainakaan kädellä tehnyt minkäänlaista jälkeä, katosi vain. Persikkaista en edes kädelle kokeillut, näytti niin tummalta, ettei minulle olisi käynyt kuitenkaan.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 16.05.07 - klo:17:53 »
Tein jonkin aikaa sitten reklamaation tummentuneesta Maybellinen Anti-Cernes peiteaineesta ja sain L'Orealilta korvaukseksi L'Oreal Infallible peiteaineen kahdessa eri sävyssä.

Hei tämähän oli hyvä vinkki! Voisin nimittäin tehdä samasta aiheesta reklamaation. En kyllä oikeastaan kaipaisi enempää peiteaineita, mutta Maybellinen peiteaine oli kyllä ihan susi. En ole kuin kerran tehnyt reklamaation meikkituotteesta, Isadoralle, ja silloin jäi kyllä hyvät kokemukset palautteen antamisesta. Harvemmin sitä koskaan kuitenkaan jaksaa valittaa, jos joku tuote onkin mennyt pilalle tmv.

Ja hei tosi kivaa, että MUSia saa tilattua vihdoinkin!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #202 : 16.05.07 - klo:18:22 »
Pitää katsella tuota Rimmelin punaisuuden peittäjää, kun on noin edullistakin! Nimittäin nyt mulla ei ole mitään punaisuuden peittäjää ja couperosa näkyy vaikka olis ihan meikkivoidettakin. MUS:n punasuuden peittäjä tuntuu liian kuivalta mun iholla ja jotenkin paksulta. Tuikkuli, onko tuo Rimmelin peiteaine siis kevyempää, ettei jämähdä kuiviin kohtiin? Jos ei niin harkitsen ostoa vakavasti :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 16.05.07 - klo:18:51 »
Mä ryntäsin suunnilleen heti ostamaan sitä Rimmelin anti-rednessiä kun ilmestyi kauppoihin :D (varmaan olen tässä ketjussa jo maininnut aiemmin) Toimii kuten Tuikkuli kuvailikin jo, kyllä se lievää punaisuutta tasoittaa tarpeeksi ennen meikkivoiteen laittoa. Mäkin kerrostan tätä, hyvin saa levitettyä eikä tosiaankaan näytä vihertävältä kasvoilla vaikka olis pari kerrosta. Satunnaisille finneille laitan vielä peitepuikkoa päälle. No7:lla on saman tapainen tuote, oli tosin niin tuhtia ja vihertävää etten viitsinyt ostaa. Käytän anti-rednessiä joka päivä, etenkin ohuen meikkivoiteen kanssa on hyvää, paksumman alle en ihan välttämättä laita sitä. Ostaisin varmaan uudestaankin :)
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 16.05.07 - klo:19:21 »
tuo rimmelin anti rednesshän kuulostaa hyvältä :) kokeilin tässä yks päivä ja ei tosiaan oo liian vihreetä..

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #205 : 18.05.07 - klo:11:55 »
Voisin itsekin käydä katselemassa tuota Rimmelin anti-rednessiä sillä minulla ei ole kuin kahta punaisuuden peittäjää ennestään jotka molemmat ovat jauhemaisia (Lily Lolo ja Pure Luxe) ja niitä en mielellään tavallisen voidemaisen meikkivoiteen alle halua laittaa, eikä ne yksistään ainakaan toimi vaan jättävät naaman vihreäksi  ;D, eli vaatii mineraalimeikkivoiteen aina päälle.

Myydäänköhän Rimmeliä Citymarketeissa? Se kun olisi sopivasti työmatkan varrella  :D

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #206 : 18.05.07 - klo:12:45 »
Calypso, mun tietääkseni myydään ihan Citymarketissakin :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #207 : 18.05.07 - klo:13:14 »
^^ Kyllä tosiaan ihan varmasti myydään. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 18.05.07 - klo:13:55 »
Chaos, ei se Rimmelin voide ole mitään paksua. Mulla ei ole ennen ollut vihreää voidetta, joten on vaikea vertailla... Kaupoissa oon kuitenkin vihreitä testaillut ja ne on tuntuneet aina liian vihreiltä tai liian tönköiltä. Tämä on tosiaan kevyttä ja hyvin levittyvää, ei jämähdä. Keveyden haittapuoli voi kyllä sitten olla se peittämisteho, mutta voidetta voi tosiaan kerrostaa ja minäkin laitan finnien päälle vielä erikseen ihonväristä peiteainetta.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #209 : 18.05.07 - klo:18:40 »
^ Tuo kuulostaa tosi hyvalta, en vaan ole taalla Ranskassa nahnyt viela, toivottavasti
tulee tannekin pian  :)