Oletteko tutustuneet Rimmelin uusiin Recover Perfect Skin -tuotteisiin? Näitä on kolme pientä tuubia, beigenvärisiä putkiloita, joissa on pinkit korkit. Ne ei ole varsinaisia ihonvärisiä peitetuotteita. Mulla on sarjasta Anti-Redness-tuote eli vihreä voide. Muut voiteet olivat vaaleanpunainen ja oranssi, en muista enää noiden tarkoitusta.
Voiteen inciä en tiedä, koska tuubissa ei sitä lue eikä siinä tuubistandissakaan näkynyt mitään erillistä vihkosta. Oon nyt kuitenkin uskaltautunut käyttämään tuota, vaikka se mineraaliöljyä saattaakin sisältää... Toivottavasti ei!
Oon ollut aika tyytyväinen tuotteeseen, vaikka mulla on aina ollut hirveät ennakkoluulot vihreitä peitevoiteita kohtaan! Tämä on kuitenkin niin vaaleanvihreää, että se ei todellakaan erotu iholta vihreänä läikkänä. Ja ainetta voi kerrostaakin iholle eikä erotu siltikään. Se tasoittaa punaisuutta tosi kivasti. Ei peitä, mutta juuri tasoittaa, koska se ottaa pahimman terän punaiselta pois. Jos ärhäkän punaisen finnin päälle taputtelee, niin saa nätisti pois sen pahimman punaisuuden ja sen päälle on helpompi sitten laittaa varsinaista peitevoidetta. Peitevoide pysyy ja peittää paremmin, kun pohjustus on hyvä. Vähemmän punertaville kohdille (mulla posket) riittää ainoaksi peitetuotteeksi.
Tämän päälle voi laittaa ihan normaalisti meikin, mutta tätä voi käyttää myös yksinään. Tuntuu tasoittavan ihoa tosi kivasti meikkivoiteen alla ja minusta on kestänytkin iholla tosi hyvin!
Hintaa oli muistaakseni vajaat 7 euroa ja tuubissa on 15 ml.