Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143290 kertaa)

Poissa Säde

• HAIRahtanut
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #210 : 19.05.07 - klo:17:28 »
Ostin eilen tuon Rimmelin anti-rednessin, ja tänään oli sitä kasvoilla. Hieman se tuntui punaisuutta tasoittavan, mutta kyllä ainakin oma punertava ihoni tarvitsee lisäksi vielä Blascon neutralisoijaa. Olen hieman pettynyt vaikka en tuotteelta paljoa odottanutkaan. Olisi vaan niin kiva löytää halpa ja tehokas punaisuudenpeittäjä.

Cerise

• Vieras
« Vastaus #211 : 20.05.07 - klo:18:18 »
Kokeilin eilen aidin Lancomen peitepuikkoa, se tosin on aika vanha etta en tieda
myydaanko enaa. Musta yksinkertainen hylsy.

Oli kylla todella hyva! Peitti kaikki virheet, ja savy oli taydellinen. Laitoin vain tuota
ja puuteria otsalle, muuta en tarvinnut. Loytyisipa viela jostain..

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #212 : 22.05.07 - klo:18:46 »
Tänään löysin Euromarketin alekorista Revlonin Stay Natural Concealerin sävyssä 02 light pale. Kokeilin sitä pikaisesti silmänalusille ja oikeen kivalta vaikutti. Toimii paremmin kuin mikään aiemmin koittamani peiteaine! Hintaa oli hieman päälle kuusi euroa, että kaikin puolin hyvältä ostokselta vaikuttaa.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 23.05.07 - klo:10:57 »
^ Jos olet kokeillut markettimerkkien peiteaineita, niin voisitko vertailla peittävyyttä tuon Revlonin kanssa kiitos  :) Paras kokeilemani on tällä hetkellä L'orealin valokynä, silmänalusille käytettynä siis. Silti etsinnässä vielä hivenen parempi.
Ja onko tuo nestemäinen vai puikko?

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #214 : 23.05.07 - klo:12:42 »
Tuo Revlon on nestemäinen, siinä on siis sellainen aplikaattori mikä on huulikiilloissa. Olen käyttänyt peitepuikkoja ja valokyniä lähinnä aiemmin ja tuo peittää kyllä paremmin kuin puikot tai esimerkiksi Lumenen tai NO 7 valokynät. En ole itse koittanut tuota Lorkun valokynää, joka käsittääkseni on aika hyvä peittämään tummuutta silmänalusilta, joten en tiedä olisiko tästä tuota päihitämään. Tässä on suojakerroin 15, mikä on ihan kiva lisä näin kesällä!

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #215 : 08.06.07 - klo:08:24 »
Apua, onko totta, että biothermin forget it -peiteaineen valmistus on lopetettu  ???
Olisin äsken käynyt ostamassa uuden sävyssä 10, mutta myyjä sanoi ettei niitä enää saa.

Olin alkuviikosta Biothermin koulutuksessa ja siellä sanoivat, että Ranskan päässä on tapahtunut moka lopetuksien kanssa, eli kun tarpeeksi kauan odotellaan, useampia sävyjä on tiedossa. Ei ole siis kokonaan lopetettu tuote.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 08.06.07 - klo:08:56 »
Olen nyt oppinut käyttämään Stilan voidemaista peiteainetta ja saan sillä ihan kivastitummat silmänaluset peittoon  :)
Onneksi ehdin tilata vaaleimman HQhairista tarpeeksi ajoissa, ne loppui ajat sitten sieltä. Tämä kestääkin varmasti ikuisuuden.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 08.06.07 - klo:18:03 »
Hmm. Nyt en osaa päättää kumpaa ostaisin tummille silmänalusilleni, Lorealin valokynää vai Helena Rubinsteinin Magic Concealeria. Onko näillä paljonkin eroa?

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #218 : 08.06.07 - klo:18:37 »
On eroa. L'Oreal on välokynä ja HR taas peiteaine ja sitä myöden peittävämpää. Vaikka L'Oreal on valokynien kastissa peittävimmästä päästä, on kuitenkin tuo HR peittävämpää.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

sosiaalitantta

• Vieras
« Vastaus #219 : 09.06.07 - klo:18:47 »
Olen miettinyt peitevoiteeksi tuota Forget It- ainetta, mutta jos se kerran on niin luirua, niin peittääkö se tavalliset näpyt ja punaisuudet kasvoissa? Onko kukaan tesmaillut tuota Guerlainin Ultra Natural- concealeria? Niinkään en tarvitsisi silmänalusille peittoa, vaan ihan tavallisille punoittaville näpyille.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 09.06.07 - klo:18:54 »
Mun mielestä ainakin tuo Forget It on liian lirua finneille ym. Silmänalusille tosi hyvää, mutta finneille saa vetää monta kerrosta ja aina puuteria väliin. Itse tykkään paksuista peiteaineista finneille, koska yleensä jankimmassa on enemmän pigmenttiä ja tarvitsee vain kerran töpätä niin riittää. Itse en ainakaan suosittele nestemäistä peiteainetta ja varsinkaan Forget Itia finneille ym.

sosiaalitantta

• Vieras
« Vastaus #221 : 09.06.07 - klo:19:09 »
Tarhatyyli, näin ajattelin minäkin. Osaako joku suositella sitten tarkoitukseeni sopivaa ainetta?

EDIT: Kysynpä vielä, että luotatteko peiteaineen levityksessä sormeen vai siveltimeen? Harkitsen huulipuna-ja peitevoidesiveltimen ostamista Body Shopilta, mutta toisaalta aine sulaa sormin levitettynä paremmin?

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #222 : 09.06.07 - klo:21:01 »
Mä tykkään ainakin sormesta peiteaineen laittamisessa ja ihan hyvin oon saanut piiloon niin näpyt kuin tummat silmänalusetkin (sen verran kun ne nyt voi piiloon saada  :P).
Jos muutenkin tykkää levittää sormin niin varmaan peiteainekin menee ihan yhtä luontevasti.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 10.06.07 - klo:12:48 »
Sosiaalitantta, kakkumaiset on ainakin hyviä olleet mulla, kuten MUSin red neutralizer (näitä löytyy myös Balascolta, MUFilta, Grimasilta...)

Mä olen luottanut sormiin pääasiassa, joskus jos on joku oikein pieni ja tarkka kohta laitan ihan tavallisella huulipunasiveltimellä. Suosittelen siveltimeksi ennemmin tavallista, kapeaa ja pyöreää huulipunasivellintä kuin tota body shopin ohutta ja leveää. Tavallisella saa paljon tarkemmin kuin tuolla bodarin siveltimellä.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #224 : 10.06.07 - klo:21:05 »
Miten saa mustelmat piiloon? Onko mitään markettituotetta, joka peittäisi? Pienellä paikkakunnalla asuva ystäväni kyseli tätä, joten pitäisi olla helposti saatavissa tuo aine. Täältä ei esim. saa MUS:in tuotteita mistään.  :-\
« Viimeksi muokattu: 10.06.07 - klo:21:31 kirjoittanut Euphoria »