Mä tuun tännekin hehkuttamaan mulle uusia tuttavuuksia, eli Make Up Storen Eazy Cover-nappeja. Mulla on hyvin hyvin tummat silmänaluset ja ajoittaisia näppyjä tai muita punoituksia joita tarvitsee peittää. Tykkään pitää meikkipohjan mahdollisimman kevyenä ja luonnollisena, mutta sitten nämä paikalliset ongelmat peittää vain siinä kohdalla - en halua kerrostaa koko kasvoja muutamien ongelmakohtien takia.
Aikaisemmin olen käyttänyt Biothermin Forget It:iä molempiin ongelmiin, mutta siinä alkoi ärsyttää se, ettei sävy vastannut täysin omaa ihonväriäni ja peittävyyskään ei aina tahtonut riittää ja kerrostamalla sain sillä aikamoisen pakkelin aikaiseksi. Myös Lancomelta on voidemainen peiteaine käytetty, mutta siinäkin jouduin aina sekoittamaan oikeaa sävyä kahdesta eri sävystä ja se ei sopinut silmänalusilleni peittävyydeltään.
MUS:n Eazy Coverit ostin kun olin menossa hankkimaan MUS:n täällä kovasti kehuttua peitepalettia, mutta myyjä suositteli Eazy Covereita mulle koska tykkään kevyemmästä peittävyydestä. Ostin siis sinistä taittamaan omansa sekä samoin punaisuutta peittämään omansa. Tuossa on vähän enemmän beigeä meikkivoidetta mukaan kuin peittaripaletissa, joten se sopii mulle hyvin kun en paljon käytä muuta pohjameikkiä, häivyttäminen on helppoa. Eipä voi muuta sanoa, kuin että toimii! Koskaan ei ole ollut näin hyvää peiteainetta!

Kevyt mutta peittävä ja ennen kaikkea erittäin paikallinen, ei tarvitse peittää koko kasvoja millään voiteilla, riittää kun siveltimellä tuputtaa hiukan ongelmakohtaan.