Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143502 kertaa)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #240 : 20.07.07 - klo:10:07 »
Olisiko kenelläkään kokemusta Revlonin Colorstay -peiteaineesta? Olen yrittänyt peitellä finnejä non-stopilla, forget it -peiteaineella ja viimeksi Rimmelillä. Noista non-stop on ehkä peittävyydeltään paras, mutta jää ikäviksi tummiksi laikuiksi iholle laitettuna. Noilla kahdella muulla kun yrittää peittää, niin ovat melkeinpä ihan yhtä tyhjän kanssa :-\

Hakusessa siis hiukan tymäkämpi peitaaine, jolla saisi nuo punottavat paukamat kerralla kuriin. Ajattelin, kun tuota Colorstay -meikkivoidetta on melko paljon kehuttu, niin josko tämä peiteainekin olisi yhtä hyvää tavaraa. Missähän hintaluokassa nuo mahtavat muuten pyöriä? Kovin paljon en viitsisi kyseiseen tuotteeseen rahojani tuhlata..

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #241 : 20.07.07 - klo:12:18 »
Olisiko kenelläkään kokemusta Revlonin Colorstay -peiteaineesta?

Minulla on! En osaa hirveästi verrata tuotetta noihin mainitsemiisi aineisiin, mutta veikkaan ettei tuo ole juurikaan peittävämpää kuin vaikka Forget It. Itse ostin tuon Colorstayn poistokorista reilulla kuudella eurolla. Olen käyttänyt tuota lähinnä silmänalusiin, sillä iholla ei onneksi ole finnejä, joita tarvisi peitellä. Mutta siis jos kunnon peittävyyttä vaadit, niin en suosittele tuota tuotetta.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 20.07.07 - klo:12:22 »
No voi harmi :-\ Onko tuo sinulla käytössä oleva muuten varmasti sitä "tavallista" peiteainetta? Kun sitä on ilmeisesti olemassa myös jotain erityisesti silmänalusille tarkoitettua colorstay -peiteainetta, jonka ainakin luulisi olevan kevyempää:

http://www.revlon.com/ProductCatalog/ProductDetails.aspx?CategoryID=1&SubCategoryID=2&ProductID=8

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #243 : 20.07.07 - klo:12:39 »
Ei ole ainakaan tuo mihin linkki johtaa.. Tässä on samanlainen aplikaattori kuin esimerkiksi tavallisissa Silk Gloss -huulikiilloissa. Koko nimi on Revlon Colorstay Stay Natural Concealer. Ostin tämän tosiaan poistokorista, joten voi olla että tuote on uudistunut ja nykyään erilainen.

Edit: Tuolta Revlonin sivuilta ei löytynyt tätä lainkaan..

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 20.07.07 - klo:12:45 »
^ Juu, tuo toinen nestemäinen peiteaine sivuilla näyttää olevan joku blemish concealer, tosin sitähän ei koskaan tiedä, mitä ne täällä Suomessa myy ::) Pitääpä käydä kuitenkin hiukan tutkailemassa noita seuraavalla kauppareissulla. Kiitos sinulle, ilona :)

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 20.07.07 - klo:17:49 »
Butterfly, oletko testannut jotain kakkupeiteaineita, kuten blascoa tms? Luulen, että ne sopivat punoitukseen ja näppyihin parhaiten, koska sisältävät huomattavasti enemmän pigmenttiä kuin nestemäiset peiteaineet. Tuo Blasco on tosiaan hyvää ja täällähän on suositeltu myös esim. Make Up Storen peiteainepalettia.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 20.07.07 - klo:18:17 »
^ Enpä ole testaillut, täytyy myöntää. Jotenkin mulla on niistä sellainen mielikuva, etteivät levity kunnolla ja sitten siihen näpyn päälle jää sellanen kunnon pakkelikerros. Olen varmasti väärässä, mutta tuon takia en ole uskaltanut noita edes kokeilla, kun eivät kuitenkaan ole mistään halvimmasta päästä. Toisaalta olen tuhlannut jo niin paljon rahaa noihin toimimattomiin peiteaineisiin, että niillä olisin varmasti saanut jo monta MUS:n palettia ::)

Edit. Saako tuota MUS:a muuten tilattua netistä?
« Viimeksi muokattu: 20.07.07 - klo:18:43 kirjoittanut Butterfly »

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #247 : 20.07.07 - klo:21:29 »
Edit. Saako tuota MUS:a muuten tilattua netistä?
Ei, mutta lähettävät kyllä postitse kun puhelimitse tilaat (ihan vain sinne standille soittelet). Tai voithan koklata mailiakin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 20.07.07 - klo:21:47 »
^ Ööh, siis mille standille ja mihin numeroon tai s-postiin ??? Ja mitenkähän maksu tuossa tapauksessa hoidetaan? Anteeksi tyhmät kysymykset :-[

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 20.07.07 - klo:21:54 »
^ Varmaankin johonkin Sokokselle kannattaa pirauttaa, tai MUS:ille, jos sivuilta löytyy tiedot. Muistaakseni Make up storen kejussa oli tästä puhetta jonkin aikaa sitten.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 20.07.07 - klo:22:17 »
Tilasin Lumierelta mineraalipeitevoiteen nimeltä Healing Concealer. Tuote on siis voidemainen nappirasia. Peittokyky on hyvä, muistuttaa hiukan Biothermin Forget Itiä, mutta on kuivempaa. Tuntuu todella riittoisalta. Light-sävy vastaa aika tarkkaan Forget It 10:ä, näyttää rasiassa tummemmalta kuin iholla. Tuoksuu ihan maapähkinälle ja "puhtaasta" koostumuksesta iso plussa, tätä on hyvä pistää silmien lähelle.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #251 : 20.07.07 - klo:23:52 »
Tuo Lumenen paletti on muuten tämän kuun Stockalla tarjouksessa 10,9€. ;) Minä ainakin tykkään tuosta sen keveyden vuoksi, eli ei ole mitään paksua pakkelia vaikka peittääkin ihan hyvin. Omia silmänalusiani ei tosin peitä edes Blascon Tattoo Coverin, xtra liten ja Max Factorin Face Finity meikkipuuterin yhdistelmäkään täysin, mutta tykkään tuosta kyllä hyvin nukuttujen öiden jälkeen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #252 : 23.07.07 - klo:14:11 »
Mä tuun tännekin hehkuttamaan mulle uusia tuttavuuksia, eli Make Up Storen Eazy Cover-nappeja. Mulla on hyvin hyvin tummat silmänaluset ja ajoittaisia näppyjä tai muita punoituksia joita tarvitsee peittää. Tykkään pitää meikkipohjan mahdollisimman kevyenä ja luonnollisena, mutta sitten nämä paikalliset ongelmat peittää vain siinä kohdalla - en halua kerrostaa koko kasvoja muutamien ongelmakohtien takia.

Aikaisemmin olen käyttänyt Biothermin Forget It:iä molempiin ongelmiin, mutta siinä alkoi ärsyttää se, ettei sävy vastannut täysin omaa ihonväriäni ja peittävyyskään ei aina tahtonut riittää ja kerrostamalla sain sillä aikamoisen pakkelin aikaiseksi. Myös Lancomelta on voidemainen peiteaine käytetty, mutta siinäkin jouduin aina sekoittamaan oikeaa sävyä kahdesta eri sävystä ja se ei sopinut silmänalusilleni peittävyydeltään.

MUS:n Eazy Coverit ostin kun olin menossa hankkimaan MUS:n täällä kovasti kehuttua peitepalettia, mutta myyjä suositteli Eazy Covereita mulle koska tykkään kevyemmästä peittävyydestä. Ostin siis sinistä taittamaan omansa sekä samoin punaisuutta peittämään omansa. Tuossa on vähän enemmän beigeä meikkivoidetta mukaan kuin peittaripaletissa, joten se sopii mulle hyvin kun en paljon käytä muuta pohjameikkiä, häivyttäminen on helppoa. Eipä voi muuta sanoa, kuin että toimii! Koskaan ei ole ollut näin hyvää peiteainetta! :-* Kevyt mutta peittävä ja ennen kaikkea erittäin paikallinen, ei tarvitse peittää koko kasvoja millään voiteilla, riittää kun siveltimellä tuputtaa hiukan ongelmakohtaan. :)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 23.07.07 - klo:14:49 »
^Noihan kuulostaa hyvältä! Itselläni olisi nyt tarve hyville peiteaineille (jostain syystä on uusioteinivaihe meneillään naamassa... >:() Paljonko nuo kustantavat ja millaista sävyvalikoimaa oli?

Trouper

• Vieras
« Vastaus #254 : 23.07.07 - klo:20:09 »
^ Oiskohan ollu 17€/nappi. Ihan varmasti en muista hintaa, mutta kelasin että on takuulla hintansa väärtejä kun on tosi riittoisia. Sävyjä ei ollut kuin vain ne sininen ja punainen ja olisikos ollut vielä joku... ::) Niissä on kevyesti meikkivoidetta mukana, mutta ideana on kuitenkin se, että laittaa väriä vain erittäin paikallisesti, jolloin ns. sinisessä napissa oleva oranssi sävy taittaa silmien alta tummuuden pois, eikä sitä ole tarkoitus laittaakaan muualle iholla. Samaten punaisuutta peittävällä napilla peitetään vain niitä punoittavia kohtia eikä sen enempää levitellä (paitsi toki aina pieni häivytys) jotta kontrastiin perustuva peitto toimisi parhaiten. Mun iholle sävyt on just perfect, varmaan hyvin vaalealle ne eivät käy, mutta mä uskon pärjääväni noilla talvellakin.

Aika hyvät myyjät on tämän kaupungin MUS-standilla vaikka kauppa muuten onkin aivan myllerretty. Käy ihmeessä katsomassa ja pyydä että he esittelee sun iholle noita Eazy Covereita, mä ainakin olin ihan myyty. :)