Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 149101 kertaa)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #255 : 25.07.07 - klo:08:54 »
Ostin sitten tuon Lumenen paletin ja olen hiukan pettynyt. Ei peitä kunnolla punoittavia näppyjä ja se vaalein sävy on kaiken lisäksi liian tummaa. Tuon huomaa erityisesti kaulalle levitettynä, jättää jälkeensä ruskeita laikkuja. Silmänalusiin käytettynä peittävyys on ehkä parempi kuin esim. Forget It -aineessa, mutta kerääntyy päivän mittaan "silmänalusjuoviin" ja tuntuu aika raskaalta.

Osaisiko joku verrata tuota Lumenea ja MUS:a toisiinsa, olisiko MUS:ssa vaaleammat sävyt? Entä onko tuo MUS pakkeloivampaa, mutta peittävämpää? 

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #256 : 25.07.07 - klo:09:25 »
Mulla ois edessä uuden peiteaineen osto. Silmänalusia peittelen ainoastaan. Nyt on käytössä joku Diorin peiteaine, joka on ihan ok. Anoastaan siitä sudista en tykkää, onnistun jotenkin raapimaan ihoa sillä varrella. Tuo on alkanut kuivahtaa ja jälkikin näyttää vähän siltä kuin iho olisi todella kuiva. Onko jollain tiedossa jotain joka kenties vaikka kosteuttaisikin? Ei kuitenkaan saisi liikkua päivän aikana, en tykkää kun vetää viiruiksi silmien alle.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #257 : 25.07.07 - klo:21:58 »
Butterfly, MUSin Covel All napit ovat kuivempia ja vaaleampia. Peittävät hyvin, mutta aika helposti tekevät aika paksua jälkeä. Tosin sehän on taidosta kiinni saako sen häivytettyä. MUSin Easy Cover napit taas ovat vähemmän peittäviä ja kuivia kuin Cover All napit.
Cover All napeissa tuo kuivuus ei finnien peitossa ym. pienillä jutuilla haittaa mitään, mutta esim. silmänalusia peittäessä laitan silmämeikin pohjustusvoidetta jotta pohja on liukas ja levittyy sitten paremmin. Näiden päälle sitten puuteri.

Kyllä mä aika tiukkaan väitän että on MUS miljoonasti parempi peittokyvyltään, ja kyllä kaliimpikin (onpa kyllä reilusti isompikin...). Onhan nuo toki todella riittoisia.
Mutta joo kyllä mä aion jatkossakin ostaa MUSia.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 25.07.07 - klo:22:15 »
^ Kiitos tarhatyyli :) Lähinnä etsin tosiaan noille punottaville näpyille hyvää peiteainetta, tuskin silmänalusille käyttäisinkään. Mutta mukava kuulla, että sävyt ovat vaaleampia ja peittävämpiä, käyn tuon Cover Allin varmasti seuraavalla Hesan reissulla ostamassa. Siihen asti saa Lumene kelvata.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 26.07.07 - klo:07:51 »
Eikös sullakin Butterfly ole tosi vaalea iho, vai muistanko väärin?
Mulla oli MUS Cover all blue-nappi, vaaleampi kahdesta, ja se oli itselleni liian tummaa. 
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 26.07.07 - klo:08:19 »
^ Onhan se vaalea juu, muistat ihan oikein :) Mutta eikös tuo Cover All Blue ole tummien silmänalusten peittoon? Ajattelin tosiaan, jos vain löytäisi hyvän tököttimen noille kirkuvanpunaisille näppylöille. Tosin tuo saattaa antaa hieman osviittaa siitä, että muutkin sävyt ovat melko tummia.. No mutta sehän selviää vasta sitten, kun pääsen niitä joskus paikan päälle tarkastelemaan :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 26.07.07 - klo:13:40 »
^
juu ei mun mielestä missään muissakaan napeissa ollut vaaleampia sävyjä, mutta toivotaan että sulle löytyy sopiva  :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 06.08.07 - klo:08:48 »
Ostin MUS:in Cover All blue napin ja olo on hiukan ristiriitainen. Se kyllä peittää todella hyvin, mutta on aika kuivaa. Jää helposti kökköiseksi kerrokseksi. Täytyy laittaa alle joko kosteusvoidetta tai meikkivoidetta. Siihen mulla ei olis aina aikaa tai energiaa. Muuten hyvä hankinta.

Testeri oli melkein puuterimainen, ihan kuivunut. Ehkä niitä voisi joskus vaikka vaihtaa ;D

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #263 : 06.08.07 - klo:10:02 »
Testeri oli melkein puuterimainen, ihan kuivunut. Ehkä niitä voisi joskus vaikka vaihtaa ;D
Ot, mutta täällä on emotionissa tosi usein pilaantuneet testerit. Viimmeksi ostin clarinsin jonkun geelin ja yllätys oli suuri kun se ei tuoksunutkaan tunkkaiselta, vaan ihanan sitrusmaisen raikkaalta ja värikikin oli kirkas, eikä tumma keltainen ::) Kerran tosin ostin rasvan, joka oli kuivunut purkkiin. Eivätkä heti meinanneet edes antaa rahoja takaisin, piti alkaa vaativaksi asiakkaaksi.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 06.08.07 - klo:22:57 »
Mä laitan tuon Cover All bluen alle silmämeikin pohjustusvoidetta, sitten tuon peiteaineen ja sitten puuterin. Liukuu hyvin paikalleen.

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #265 : 06.08.07 - klo:23:29 »
^ Laitatteko tuon MUS:n peiteaineen sormin vai siveltimellä? Mulla on Eazy Cover, jonka saan mielestäni parhaiten/siistimmin huulipunasiveltimellä.

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 07.08.07 - klo:09:02 »
Minä laitan siveltimellä heti kosteusvoiteen päälle. Mulla on ihmeellinen silmänalusiho ja siihen jää heti kaikki kököksi. Tai sitten en vaan osaa ::)

Täytyykin hankkia uusi sivellin jos toinenkin.

Trouper

• Vieras
« Vastaus #267 : 07.08.07 - klo:10:22 »
Mä laitan Eazy Coverin MUS:n omalla peittarisiveltimellä. Samalla siveltimellä saa leveällä puolella hyvin silmien alle, ihan siveltimen kärjellä taas on hyvä peitellä näppyjä tms pieniä epätasaisuuksia.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #268 : 07.08.07 - klo:17:07 »
Minä kävin sitten hakemassa ne Eazy Coverit ja täytyy kehua; tosi kiva koostumus ja hyvä peittävyys. Taitaa itse asiassa olla paras peiteaine mitä olen koskaan kokeillut. :)
Iho käy tällä hetkellä läpi uutta teini-ikää ja tuo aine tekee kyllä ihmeitä!

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 09.08.07 - klo:21:42 »
Mä laitan Cover All Bluen sormella. Jotenkin silmänalusiho tuntuu sellaiselta, että ei sitä saa siveltimella ikinä siistiksi.