Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143268 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #270 : 14.08.07 - klo:12:02 »
Olen onnesta soikea! -> kävin eilen testaamassa MUS:ssa noita blue ja red covereita. Nyt en vaan ole ihan varma kumpaa mulle laitettiin; eazy coveria vai cover all´ia. Cover all on tuhdimpaa tavaraa kuin eazy...esim silmänalusten kanssa luultavasti tuo eazy olisi parempi?
Joka tapauksessa tänään menen hakemaan omat coverini! Oon välillä melkein itkua vääntänyt kun naama on niin tuhannen kirjava muutamasta kohdasta (muakin vaivaa 3kympin teini-ikä...), eikä lumenet tms auta mitään. En ole koskaan käytellyt meikkivoiteita, ne ei vaan jotenkaan tunnu omilta. Tuo paikallinen peiteaine + irtopuuterilla kiilto veks - myyty!

Mun hankintapäätöstä vauhditti huomattavasti sekin, kun luin täältä niin hyviä kokemuksia! Joten kiitos!  :-*
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #271 : 14.08.07 - klo:15:43 »
Olen onnesta soikea! -> kävin eilen testaamassa MUS:ssa noita blue ja red covereita. Nyt en vaan ole ihan varma kumpaa mulle laitettiin; eazy coveria vai cover all´ia. Cover all on tuhdimpaa tavaraa kuin eazy...esim silmänalusten kanssa luultavasti tuo eazy olisi parempi?
Riippuu kuinka tummat silmänaluset sulla on. Koska Cover All on tuhdimpaa, on siinä myös parempi peittokyky.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #272 : 14.08.07 - klo:21:01 »
Riippuu kuinka tummat silmänaluset sulla on. Koska Cover All on tuhdimpaa, on siinä myös parempi peittokyky.

Jea! Kävin tänään hakemassa cover all redin. Silmänaluksiin en tarvitse peittoaineita, mä vaan mutuna kuvittelin että toi eazy olisi jotenkin vähemmän tönkköä silmien alle -> siitä kun oli mainintaa tuolla aiemmin... Ilmeisesti se ero eazyssa ja cover allissa on kuitenkin vain pigmentin määrässä.

Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #273 : 17.09.07 - klo:15:44 »
Täytyy jo yhden kokeilun perusteella kehua uutta Maybellinen Dream Mousse Concealeria. Vaahto levittyy todella tasaisesti ja on riittoisaa. Itse laitoin meikkivoiteen päälle couperosaa peittämään, ihan sormella levitin ja tosi hyvin peitti! Sävyjä on kaksi, vaaleamman nimeä en muista, itselläni on 01 Nude Beige. Jos vertaan vaikka Lumenen peiteväriin, kyl tää taitaa voittaa. Kokeilin hiukan myös silmänalusille, mutta itselleni vaahto taitaa olla liian kuivaa käytettäväksi niin.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 02.10.07 - klo:20:50 »
Kenelläkään mitään sanottavaa Nivean Perfect Cover peitepuikosta?
http://www.nivea.fi/products/show/5058

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #275 : 02.10.07 - klo:20:53 »
Täytyy jo yhden kokeilun perusteella kehua uutta Maybellinen Dream Mousse Concealeria. Vaahto levittyy todella tasaisesti ja on riittoisaa. Itse laitoin meikkivoiteen päälle couperosaa peittämään, ihan sormella levitin ja tosi hyvin peitti! Sävyjä on kaksi, vaaleamman nimeä en muista, itselläni on 01 Nude Beige. Jos vertaan vaikka Lumenen peiteväriin, kyl tää taitaa voittaa. Kokeilin hiukan myös silmänalusille, mutta itselleni vaahto taitaa olla liian kuivaa käytettäväksi niin.

Hiukan kiinnostais tää. Periaatteessa mulla ei oo mitään peitettävää mutta hätäpäivien varalle voisin ostaa. Onko tää sun mielestä millaista koostumukseltaan, jos vertaa siihen meikkivoiteeseen? Itse INHOAN sitä vaahtomeikkivoidetta kun se on niin kamala pakkeli mutta ei kai se peiteaineessa haittaisi...
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #276 : 02.10.07 - klo:21:00 »
^ Meikkivoidetta en oo kokeillu kasvoille, koska uskon sen olevan todellakin pakkelia, mut tää peiteaine ei mielestäni ole liian paksua. Todella pieni määrä riittää, levittyvyys on todella hyvä. En kuitenkaan suosittelisi pintakuivalle iholle, koska jättää puuterimaisen pinnan, ja se saattaa tuoda kuivuuden esiin.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #277 : 02.10.07 - klo:21:02 »
^Kuulostaa ihan hyvältä, taidankin huomenna käydä hakemassa ton ihan pahojen päivien varalla. Ja ei, onneksi ei ole pintakuiva iho vaan ihan normaali. Kiitos Annelina :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #278 : 02.10.07 - klo:21:28 »
Onko kukaan testannut Rubinsteinin uutta peitevoidetta? Vaikutti ihanan peittävältä ja puuterimaiselta, valitettavasti vaaleampaa sävyä ei ollut vielä meidän Sokoksella joten en päässyt testaamaan. Hinta oli kyllä huima, melkein 40e mutta loistotuotteesta voi maksaa sen verran, varsinkin kun kestää ikuisuuden.
Hang out the chick habit

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 06.10.07 - klo:14:06 »
Tarkoitatko NekoNeko sitä Extreme Concealeria (tjsp)? Siihen ei pitäisi olla tulossa kun se yksi sävy, 02. Sehän on aika vaalea mutta ei niin vaalea kun esim. Magic concealerin 01.  On one shot-tuote eli ei jää valikoimiin.
Peittävyys ja pysyvyys tossa uudessa on kyllä mahtavat, harmi ettei oo kun toi 1 väri.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 06.10.07 - klo:19:41 »
^Onko hirveästi eroa tuossa uudessa HR:n peiteaineessa siihen vanhaan (ilmeisesti se on just toi Magic Concealer)? Hinta taitaa ainakin olla suunnilleen sama. Etää kumpaa sitä sitten ostaisi...

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 06.10.07 - klo:22:15 »
Toi Magic Concealer on kosteuttavamman ja ohuemman tuntunen,  silmänympärysiholle suosittelisin sitä, Extreme Concealer matampi ja aavistuksen paksumpi, ehkä punotusten yms. peittoon mielummin. Miksei käy myös silmänympärysiholle jos silmänympärysiho ei ole kuiva tai ryppyinen.
Ja tossa Magic Concealerissa on 3 sävyä, joista vaalein tosi vaalea, tossa Extreme Concealerissa vain 1 perusvaalea.
Hinnoissa taitaa tosiaan olla vaan joku euron heitto.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #282 : 06.10.07 - klo:23:01 »
Toi Magic Concealer on kosteuttavamman ja ohuemman tuntunen,  silmänympärysiholle suosittelisin sitä

Mulla on toi Magic Concealer sävyssä 2. Sain pienen näyteputelin LashQueen maskaran mukana ja ihastuin heti, aivan mahtava tuote  :-* Peittää tummuuden silimien alla, valaisee sopivasti ja levittyy kuin unelma (perus silmänympärysvoiteen päälle) käytän päivittäin, myös luomille luomivärin pohjustajaksi. Ostin jo 30ml pakkauksen valmiiksi odottamaan sitä että näyteputeli loppuu. Tosi riittoisaa kamaa, suosittelen lämpimästi  :)
« Viimeksi muokattu: 06.10.07 - klo:23:03 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 28.10.07 - klo:19:35 »
Kaipaisin suosituksia jostain hyvästä peiteaineesta. Suurin ongelma on ehkä sävy, jonka pitää olla todella vaalea. Toinen ongelma on koostumus, aineen pitäisi olla ohutta ja hyvin levittyvää. Ensisijaisesti kuitenkin käytän peiteainetta silmänalusille, jotka ovat melko kuivat, eikä se saa paakkuuntua. Kaikki MUSin Eazy Coverit ja muut rasvanapit on ihan ehdoton no-no. Viimeksi mulla on ollut MACin Select Moisturecoveria (liian tummaa), Lancomen Effacernesia (tummui päivän mittaan, tukki tosi pahasti muualla naamassa) ja Biothermin Forget It:iä (liian tummaa). Mineraalit ei myöskään käy, ei levity nätisti edes rasvaan sekoitettuna.

Olisiko ihan mahdotonta löytää oikeasti vaalea ja ohuesti levittyvä peiteaine? Olen miettinyt esim. Helena Rubinsteinin Magic Concealeria, mutta onkohan se vaalein sävy kovin tumma? Goshilla näytti myös olevan yksi melko vaalea peitevoide, onko kukaan kerennyt kokeilemaan?
1a F ii

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 28.10.07 - klo:23:56 »
EVS, minulla on täysin samat vaatimukset peiteaineelta ja vastaus ongelmaasi on juuri tuo HR Magic Concealer. Vaalein sävy on oikeasti vaalea, ja on todella hyvin levittyvää ja ohutta. Silti peittää kuin unelma. Tosin viimeksi kun täällä sitä ylistin niin se tyrmättiin sanomalla liian valoaheijastavaksi. Minun mielestäni se ei kuitenkaan sitä ole, joten suosittelen ainakin testaamaan! Mulle tuosta on tullut vakkarituote, en luopuisi mistään hinnasta. Ja se on tosi riittoisaa, kuten Ellulikin sanoi.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)