Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143271 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #285 : 29.10.07 - klo:08:20 »
Mäkin annan ääneni HR:n Magic Concealerille. Mulla tosin käytössä Medium-sävy, joten en osaa sanoa miten vaalea se vaalein sävy on... Itse käytän tummiin silmänalusiin ja peittää hyvin, enkä ole huomannut mitään heijastavuutta.

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #286 : 29.10.07 - klo:17:03 »
HR:n Magic Concealer on aivan ihana peiteaine. Nimenomaan silmien alle olen käytellyt ja on sopinut erittäin hyvin! Tällä hetkellä käytössä on yksi toinen peiteaine, mutta seuraavaksi hankinnassa on taas tuo. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia peiteaineita ja tämä magic concealer kuuluu suosikkeihini, on sopivan ohutta koostumukseltaan, pigmenttiä riittävästi. Huomattavaa valoaheijastavuutta tässä ei mielestäni ole.
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Lizine

• Vieras
« Vastaus #287 : 31.10.07 - klo:21:40 »
strawberrynetissä näyttää maksavan tuo helena rubinsteinin MC 19 euroa. Voisi melkein ostaakkin, pitäisi vain käydä vaikka stokkalla katsomassa oikea sävy ennen tilausta :)

alla vielä linkki suoraan tuotteeseen (päälle ei tule postikuluja)

http://us.strawberrynet.com/makeup.aspx?brandid=307&goChar=H&LineId=3414#3414

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #288 : 01.11.07 - klo:19:39 »
^ Osaako joku kertoa miten vaalea tuo vaalein sävy on? Kumpi on forget it:iä lähempänä, numero 1 vai 2?

Poissa Sylver

• HAIRahtanut
  • Kissojen ystävä
« Vastaus #289 : 01.11.07 - klo:20:53 »
Minusta tuntuu että kaikista peitepuikoista ainakin mitä minä olen kokeillut, jää sellainen tummempi läntti.. Hölmön näköinen kun sellaisia ruskeita länttejä vaikka kuinka koittaa häivyttää.. itse olen käyttänyt nyt ihan valokynää. On tarpeeksi vaalea, ei ollenkaan ruskea. tai sitten en tosiaan ole vain osannut löytää oikeaa väriä itselleni noista peitepuikoista.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #290 : 03.11.07 - klo:23:36 »
Mieleeni juolahti sellainen kysymys, että miten saisi peitevoidepuikon/nesteen tms. pysymään mahdollisimman kauan hygieenisena? Kun itse käytän punoittaviin kohtiin ja satunnaisiin näppylöihin rimmelin nestemäistä peiteainetta ja tökkään puikosta suoraan iholle tarvittaviin kohtiin. Tämä ei taida olla kovin fiksua kun kaikki pöpöt jäävät sitten siihen puikkoon joka sujautetaan takaisin putkiloon  ??? Pitäisi varmaankin käden kautta laittaa ainetta iholle, vai miten te muut teette? En kuitenkaan jaksaisi jokaisen käytön jälkeen pestä puikkoa, siitähän menisi silloin aina tosi paljon ainetta hukkaan  :o
Järkevintä olisi vissiinkin ostaa meikkivoiteen tapaisessa tuubissa olevaa ainetta, mutta kaikki sellaiset taitavat olla kalliimpia merkkejä?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 03.11.07 - klo:23:44 »
^ Hygieenisempää kyllä olisi töpötellä vaikka kädenselälle sitä nestemäistä ainetta. Itse käytän MUS Cover all mixiä, ja pesen siveltimen tarvittaessa. Peitepuikkoon en keksi mitään kovin hygieenistä tapaa, on aika hankalaa saada sitä ensin kädelle tai sormelle ja siitä sitten iholle.. On kuitenkin sen verran kovaa. Mutta tietysti puuterimaiset (mineraali) peiteaineet ovat varmaan hygieenisimpia, niistähän voi jokaiseen käyttökertaan tehdä erikseen sen ''tahnan'' ja levittää puhtaalla siveltimellä. :)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #292 : 04.11.07 - klo:15:26 »
Mieleeni juolahti sellainen kysymys, että miten saisi peitevoidepuikon/nesteen tms. pysymään mahdollisimman kauan hygieenisena? Kun itse käytän punoittaviin kohtiin ja satunnaisiin näppylöihin rimmelin nestemäistä peiteainetta ja tökkään puikosta suoraan iholle tarvittaviin kohtiin. Tämä ei taida olla kovin fiksua kun kaikki pöpöt jäävät sitten siihen puikkoon joka sujautetaan takaisin putkiloon  ??? Pitäisi varmaankin käden kautta laittaa ainetta iholle, vai miten te muut teette? En kuitenkaan jaksaisi jokaisen käytön jälkeen pestä puikkoa, siitähän menisi silloin aina tosi paljon ainetta hukkaan  :o
Järkevintä olisi vissiinkin ostaa meikkivoiteen tapaisessa tuubissa olevaa ainetta, mutta kaikki sellaiset taitavat olla kalliimpia merkkejä?

Silloin harvoin kun käytän perinteistä peitepuikkoa niin hinkkaan sitä ensin puhtaaseen sormen päähän ja sormella töpöttelen iholle. Mielestäni tällä tavalla saa luonnollisempaa ja parempaa jälkeä ja tuo hygienisyys on pelkkää plussaa  :)
Mineraalipeitejauhetta käytän niin että kastelen siveltimen ja tökkään sen jauhepurkkiin jonka kannella sekoitan sitten tahnan.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #293 : 06.11.07 - klo:21:57 »
Mäkin olen nyt ihastunut tohon HR:ään. Ainoa ongelma onkin ostaa oikea sävy.. Mun mielestä tuo sävy 03 ei edes ole hirveän tumma? 02 on ehkä liian vaalea ja 01 en voisi kuvitellakaan, kammottaa ajatuskin itserusketetusta nassusta valkein peiteviivoin  :D Käyttääkö kukaan muu tuota 03? En siis ole mitenkään tumma ihonsävyltäni, muuta jäin miettimään et onko toi kuitenkin sopiva mulle.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #294 : 18.11.07 - klo:14:18 »
Ostin tuon MUS:in cover all redin ja on kyllä oivaa peiteainetta. Tarvitsisin myös sen cover all bluen, mutta ollut rahaa sen Cover all mixin ostoon ja miten minusta tuntuu, että noi yksittäissävyjen koostumus on helpommin levittyvämpää  ???. Voi olla, että se cover all mixin testeri oli vaa kuivahtunut, mutta siitä väriä sai jyystää ja mietin miten kauheaa sitä vahaa olisi levittää silmäalusille.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 18.11.07 - klo:14:28 »
^ Cover all mix on kyllä ihan hyvin levittyvää siveltimen kanssa ja vielä vähän kostean sy-voiteen päällä. :) Toinen purkki menossa, ja en luovu. Voin suositella lämpimästi.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #296 : 18.11.07 - klo:17:51 »
Tuosta Make Up Storen cover all mixista - ovatko kaikki kolme vaalean paletin sävyä käyttökelpoisia teille, joilla on tosi vaalea iho vai jääkö aina yks sävy käyttämättä? Tuote vaikuttaa kiinnostavalta, mutta livenä tuo vaaleammankin paletin tummin (punertava) sävy näyttää aivan liian tummalta mihinkään tarkoitukseen. Mihin sitä on muuten ylipäänsä tarkoitus käyttää?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #297 : 18.11.07 - klo:18:27 »
^ Keltainen on punoituksen poistoon ja punainen sinisyyden (silmänalusien). Neutraali nappi on tavallinen peiteväri, jolla voi tarvittaessa vaalentaa kahta muuta väriä. Itse aina laitan silmänalusille sekoituksen punaista ja neutraalia, sopivan vaaleaakin siis saa.

Keltainen on harvemmassa käytössä. Ei kylläkään sen takia, etteikö se peittäisi hyvin tai olisi liian tumma, mutta harvemmin tarvitsee mitään peittää. Finnien päällä peitto vaan näkyy ja punoitukseen sitä pitäisi käyttää päivittäin -> tukkisi varmaan kivasti.

Värejä ei siis olekaan tarkoitus käyttää yksinään vaan sekoittaa siihen neutraaliin, jos on tarvetta. :) Näistä on myös käsittääkseni kaksi sävyä, tummempi ja vaaleampi. Tummempi taisi tosin olla hirmuisen tumma.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 18.11.07 - klo:18:34 »
^ Mua ihmetyttää MUS:n logiikka, että muka keltainen peittäisi punaista ja punainen sinistä? ::) Wtf?

Kyllä se vaan menee niin, että vastavärit neutraloivat toisiaan eli
Sininen - Oranssi
Violetti - Keltainen
Punainen - Vihreä

Näyttää olevan muotia, kun MSCHIC peitti myös "meikkikoulussaan" punoitusta ja couperosaa keltaisella peiteaineella.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 18.11.07 - klo:18:39 »
^ Kyllä minä sen tiedän, MUS ei. ;D Mutta kyllä nuo hyvin pelittävät siitä huolimatta, vaikka itsekin olen kyllä tuota vähän ihmetellyt. Toisaalta, vihreä ja keltainen ainakin mineraaleissa hyppäävät aika hyvin silmille, ja huomio korostuu ennemminkin siihen ihmeelliseen väriin. Ainakaan Sunlightia EDM:lta en saanut toimimaan sitten mitenkään, aina oli liian keltainen.