Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143279 kertaa)

Poissa Kalinka

• HAIRahtanut
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #30 : 09.05.06 - klo:16:21 »
Mä liputan, useita peiteaineita kokeilleena (Maybelline, Bodyshop, Rimmel, Revlon, MakeupStore), Elizabeth Ardenin Flawless Finish-peitevoiteen puolesta. Sävyjä siinä on kaksi ja mun ihonsävyyn täysin sopiva on vaaleampi 01. Kesällä, kun oikein ruskettuu, menisi varmasti kakkossävykin.

Kaikista kokeilemistani tässä on parhaat ominaisuudet: Koostumus on sopivan ohutta, mutta peittää punaisuuden ja finnit näkymättömiin. Ei jämähdä heti, niin kuin Maybelline, joka muuten oli tätä ennen suosikkini. Sävy ei ole yhtään punertava vaan sopivan kellertävä. Ja saa sillä silmänalusetki peittoon tarvittaessa.

EA:ta myydään ainaki joillain sokoksilla ja cittareissa. Sokoksella peiteaineen hinta oli 23,20e, ei siis mitenkää järkyttävän edullista mut niin hyvästä laadusta mä maksan kyllä mielellään.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #31 : 12.05.06 - klo:16:55 »
Saarni, sopiiko tuo kuitenkin paremmin punaisten näppyjen ym. peittoon kuin tummien silmänalusten peittoon?
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 12.05.06 - klo:18:04 »
Itse olen ihan koukussa YR:n Luminelle peitepuikon vaaleaan sävyyn. Toimii todella hyvin näppyjen peittämiseen. Peittää hyvin, pysyy hyvin ja on mukavan luonnollisen värinen. Tummien silmänalusten peittämisessä ei yhtä hyvä, koska on mielestäni turhan paksua siihen tarkoitukseen. Plussaa edullisesta hinnasta ja riittoisuudesta (mulla yksi puikko kestää monta vuotta).
1b M ii

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 13.05.06 - klo:13:10 »
Itse olen ihan koukussa YR:n Luminelle peitepuikon vaaleaan sävyyn. Toimii todella hyvin näppyjen peittämiseen. Peittää hyvin, pysyy hyvin ja on mukavan luonnollisen värinen.

Tämä on myös mun lemppari peiteaine kautta aikojen! Muut kokeilemani on jäänyt rumasti näkymään kasvoilta, väärän sävyn tai koostumuksen takia. Ihan ilahduttavaa, että noin edullisesta merkistä löytää suosikkinsa  :). Itse tosin peittelen sillä myös silmänalusia, mutta varovasti saa kyllä laittaa ettei jää rumasti paakuille...

Saakos kysyä mitä sä Dinky sitten käytät silmänalusillesi? Ajattelin, että meillä taitaisi olla aika samansävyiset ihot, kun samaa näppyjenpeittäjääkin käytetään. Ja mulla olisi toiveena löytää just joku kevyempi tuote kesäksi. Valokynä olisi ihan ykkönen, jos sellainen oikeasti toimisi. Olen kokeillutkin Yr:n Yriaa, mutta ei oikein toiminut -tai sitten en osannut käyttää. Hankala mennä tuolta valokynäviidakosta arpomaan itselleen sopivaa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #34 : 24.05.06 - klo:21:34 »
Onko kukaan kokeillut Make Up Foreverin uutta Full Cover peitevoidetta? Pitäisi olla erittäin runsaspigmenttinen ja peittää jopa mustelmat, syntymnämerkit, suonikohjut ja jopa tatuoinnit ja sopii sekä kasvoille että vartalolle. Sävyjä on kuulemma 10 ja pitäisi kuivua nopeasti ja olla tahraamaton. Ei varmaan ole sopiva silmänalusille, kuulostaa ainakin varsin kuivalta tuotteelta? Hinta lehden mukaan 15ml/ n. 27,9€.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #35 : 26.05.06 - klo:22:26 »
Mä käytän Lancomen peitevoidetta ja se ainakin toimii mulla hyvin. Peittää näpyt hyvin ja myös tummat silmänaluset. On tosin aika hintava. Maksoin siitä 30 euroa silloin kun ostin sen... On tosin hyvin riittoisa.  :)
1cFii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #36 : 29.05.06 - klo:16:49 »
Paljonkas se Biotermin Forget it-peiteaine maksaa?

Olen hyvin pettynyt Make Up Storen Cover All Blue:un. Tai siis mulla on se Cover All Mix. Se couperosan/punaisuuden peittäjä on tosi hyvä ja se vaalea sävy siinä, jolla voi vaalentaa niitä kumpaakin sävyä, mutta tuo, jonka pitäs peittää tummansilmänaluset on aika kamala. Kyllä se niitä vähän peittää, mutta on aivan liian paksua mun silmänalusille. Ei enää tuota.

Seuraavaksi kai pitää kokeilla sitä Max Factorin meikkipuuteria tummille silmänalusille.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 29.05.06 - klo:19:02 »
Eikös tuo forget it ole 20 euron paikkeilla?  :)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #38 : 29.05.06 - klo:20:22 »
^^Juu se on aika tasan 20e.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #39 : 29.05.06 - klo:21:30 »
Ahaa. Kiitosta tiedosta. Kysyisin vielä, että paljon siinä on sitä ja onko riittoisaa?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 29.05.06 - klo:21:51 »
On riittoisaa, mulla ainakin menee vain pieni tippa kerralla. Tuubissa on 15 ml peitevoidetta.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #41 : 30.05.06 - klo:09:12 »
Juuri mietin tänä aamuna tuota Forget it aineen riittoisuutta. Olen käyttänyt varmasti yli 360 kertaa ja ainakin yhtä monta kertaa vielä jäljellä ellei peräti tuplasti.  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #42 : 30.05.06 - klo:15:51 »
Juuri mietin tänä aamuna tuota Forget it aineen riittoisuutta. Olen käyttänyt varmasti yli 360 kertaa ja ainakin yhtä monta kertaa vielä jäljellä ellei peräti tuplasti.  :)

Ohoh! No sitten kyllä ostan sen miettimättä :) Ja kerrohan vielä peittääkö hyvin, ettei tosiaankaan näytä Zombielta? :D Make Up Storen Cover All Mixin se sinisyyden peittäjä ei todellakaan peitä kuin vain hieman ja jää paakkuiseksi :-\ Aivan turha ostos siis. Tosin onneksi siinä on se couperosan peittäjä, joka on tosi hyvä!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #43 : 30.05.06 - klo:15:53 »

Ohoh! No sitten kyllä ostan sen miettimättä :) Ja kerrohan vielä peittääkö hyvin, ettei tosiaankaan näytä Zombielta? :D Make Up Storen Cover All Mixin se sinisyyden peittäjä ei todellakaan peitä kuin vain hieman ja jää hieman paakkuiseksi :-\ Aivan turha ostos siis. Tosin onneksi siinä on se couperosan peittäjä, joka on tosi hyvä!

Tummia silmänalusia peittää hyvin ja on sopivan kevyt (lopputulos on erinomainen kun päälle laittaa vielä MF:n meikkipuuteria) eikä ainakaan minulla mene yhtään paakkuiseksi tai huonoksi, mitä lähes kaikki vastaavat aineet tekevät paksuutensa vuoksi. Eli siis peittokyky on paksuuteen ja koostumukseen nähden erinomainen. Itselläni on melko kuivat ja tummat silmänaluset, joten vaatimustaso on korkealla.

Edit. Kannattaa käydä pyytämässä Sokokselta tai Stockalta tai muualta pientä näytettä niin et osta sikaa säkissä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #44 : 30.05.06 - klo:16:32 »
Oi, kiitosta neuvosta! Menenpä siis näytettä pyytämään :)