Yksittäinen cover all blue-nappikin (vaaleampi kahdesta) oli mulle ihan liian tumma, vaikka liikkeessä myyjä sitä suosittelikin ja uskoin, hölmö. Myöhemmin huomasin, että se liian tumma väri vain korosti mun tummia silmänalusia!
Mulla taas olis tästä vastakkainen kokemus. Olen tosi vaaleaihoinen, mutta käytän silti
MUS:in
eazy cover blue:ta (joka on tuota
cover all blue:ta tummempi) peittämään supertummia silmänalusiani. Epäilin kovasti, kun MUS:n meikkaaja suositteli mulle tuota tummempaa, mutta kun hän kokeili mun toiseen silmänaluseen eazy coveria ja toiseen cover allia, niin eazy cover häivytti tummuutta huomattavasti paremmin. Vaaleampi cover all ikäänkuin toimi korostusvärin tapaan ja toi entistä pahemmin esille mun silmänalusten tummuuden sekä silmän alla kulkevan verisuonen! Sitä paitsi eazy coverin koostumus on pehmeämpi/rasvaisempi, joten helpompi käyttää ohuelle silmänalusiholle. Yleensä käytän eazy coverin päällä vielä
L'Orealin Touche Magique-valokynää (nro 3), minkä jälkeen lopputulos on kelvollinen - ts. ei tämäkään yhdistelmä ole täydellinen, mutta parempaa en ole vielä toistaiseksi löytänyt ongelmasilmänallusilleni (ja monia on kokeiltu!).