Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 115441 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #315 : 20.11.07 - klo:19:24 »
itsellä on jäänyt niin paha trauma ihmisistä joilla on liian vaaleaa peiteainetta silmien alla että päädyin tähän tummempaan

No niin, nyt mä rupesin miettimään, että onko se medium sittenkin liian vaalea mulle  :D Kun se on siinä ja siinä. Pakko kyllä käyttää tuo ekana pois, kun oli sen verran kallis. Siihen menee kyllä todennäköisesti monta vuotta, koska mä meikkaan vaan viikonloppuisin ja tuo on riittoisaa.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #316 : 21.11.07 - klo:09:53 »
itsellä on jäänyt niin paha trauma ihmisistä joilla on liian vaaleaa peiteainetta silmien alla että päädyin tähän tummempaan

No niin, nyt mä rupesin miettimään, että onko se medium sittenkin liian vaalea mulle  :D Kun se on siinä ja siinä. Pakko kyllä käyttää tuo ekana pois, kun oli sen verran kallis. Siihen menee kyllä todennäköisesti monta vuotta, koska mä meikkaan vaan viikonloppuisin ja tuo on riittoisaa.

Tee pinkpepper niinkuin minä että menet liikkeeseen ja pyydät toiseen silmänaluseen ja esim. nenänpieleen toista sävyä ja toiseen toista ja sitten kipität luonnonvaloon ihmettelemään tulosta  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Krookus

• Vieras
« Vastaus #317 : 21.11.07 - klo:12:35 »
Minulla on HR:n Magic Concealerin vaalein sävy ja olen tykännyt. Käytän sitä silmämeikin pohjustukseen koko luomelle kulmakarvoihin saakka. Pelkät silmämeikki-primerit eivät minulla riitä peittämään silmäluomien tummuutta ja verisuonia. Minusta se heijastaa valoa, se saa jo yksinään kulmaluulle vähän hohdetta aikaan. Minulla Magic Concealer on liian paksua tummiin silmänalusiin käytettäväksi, käytän silmien alle huomattavasti ohuempaa Diorin Skinflash valokynää. Minulla on jo juonteita ja ryppyjä silmien ympärillä, joten voi johtua siitäkin - ohuempi peitetuote ei korosta ryppyjä niin paljon kuin paksumpi.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 21.11.07 - klo:12:44 »
Nyt muakin alkoi nyt pelottamaan että jos se Magic Concealerin ykkössävy onkin liian vaalea silmänalusille ::) Käteen se ainakin oli just sopiva, parasta olisi olla myös silmien alle..

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #319 : 21.11.07 - klo:13:01 »

Olisko ihan marketissa myynnissä jotain hyvää ja vaaleaa peitevodetta tuubissa?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 21.11.07 - klo:15:53 »
^ Se ykkössävy on kyllä tosi vaalea mun mielestä. Täytyy kyllä joskus kokeilla tuota vertailua. En vaan raaskisi ostaa sitä tummempaa kun tätä toistakin on melkeen koko tuubi jäljellä. Ehkä se menee näin talvella. Noh, täytyy tutkailla asia..

Tigru

• Vieras
« Vastaus #321 : 24.11.07 - klo:17:32 »
Hei -j-! Mikä tuon sun käyttämän Stilan peitevoiteen nimi on? Onko se puikossa, tuubissa vai miten pakattu?

Tosi outoa. Mulla on nykyään käytössä Stilan peitevoide, joka on supervaaleaa ja peittää silmänaluseni tosi hyvin  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 24.11.07 - klo:19:17 »
Täytyy kehaista Lumieren mineraalipeittaria Healing Concealer :)

Nappi on pieni, kätevä, riittoisa ja halpa, peittokyvyltään loistava ja Light-sävy erinomainen. Sulautuu ja levittyy iholle nätisti, pysyy hyvin. Tummat silmänaluseni ovat hyvinkin siedettävät tuon kanssa ja ohut kerros riittää. Luonnonmukaisena ei ärsytä herkkääkään ihoa.

Kertakaikkiaan ihan mahtava tuote ja maksaa vain 6 dollaria.

http://www.lumierecosmetics.com/index.php?p=product&id=247&parent=46

Kuvassa tuote on ruman myhkyräinen ja epätasainen, ei se oikeasti näytä siltä. Sävy on aika lähellä totuuta, ehkä hieman neutraalimpi kuin kuvassa, jossa näyttää aika kylmältä.
« Viimeksi muokattu: 24.11.07 - klo:19:20 kirjoittanut Triina »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 24.11.07 - klo:19:30 »
^ Mun on kovasti tehnyt mieli kokeilla tuota Healing Concealeria. Onnistuuko mineraalimeikkipohjan levitys hyvin Healing Concealerin päälle?

Ja sitten sävystä. Mä olen tosi vaalea, joten onkohan tuo Light sävy liian tummaa. Triina, minkä sävyistä pohjaa käytät yleensä?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 24.11.07 - klo:19:43 »
^ Mun on kovasti tehnyt mieli kokeilla tuota Healing Concealeria. Onnistuuko mineraalimeikkipohjan levitys hyvin Healing Concealerin päälle?

Ja sitten sävystä. Mä olen tosi vaalea, joten onkohan tuo Light sävy liian tummaa. Triina, minkä sävyistä pohjaa käytät yleensä?

Itse asiassa en ole tainnut kokeilla mineraalipohjan kanssa. Otin tuon käyttöön vasta vähän aikaa sitten ja näin kylmään aikaan mineraalit ovat kesäsäilössä, iho on liian kuiva niille. Voisin kyllä käydä testaamassa.

Mitä peiteaineita sinulla on? Onko Biotherm Forget It tuttu? Voisin tehdä pikaisen swatchin hyllystä löytyvistä peiteaineista, niin näkyisi ero.

On minulla aika vaalea iho, MF Lasting Performance Fair ja L'oreal Infallible Porcelain ovat tällä hetkellä ehkä parhaat pohjasävyt, mineraaleista Meown Himalyan Sleek. Toisaalta tämä peiteväri tuntuisi sulautuvan aika hyvin ihon omaan sävyyn.

Muistaisin sinun käyttävän Sandy Fairia ja se on minulle siinä ja siinä, onko liian vaalea (tai muuten väärän värinen).

Brb, menen tekemään testailuja.

EDIT. Dodih, tässä olisi.

Tässä on testattu kolmea peiteväriä, Lumenen Cover Stick peitepuikko, sävy 01 Vaaleabeige, Biotherm Forget it, sävy 10 ja Lumiere. Nestemäisenä Forget Itia on paksumpi kerros ja se vaikuttaa siksi tummemmalta kuin tavallisesti.

Näiden perusteella sanoisin, että Lumiere on kylmempi ja vaaleampi. Se on koostumukseltaan aika kuivaa.

Lumene, Forget it, Lumiere

Lumene, Forget it, Lumiere (kylläpä näyttävät tummilta valkoista paperia vasten!)

« Viimeksi muokattu: 24.11.07 - klo:20:12 kirjoittanut Triina »

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 25.11.07 - klo:00:25 »
Mahtaisko kukaan saada vertailukuvia Biothermin Forget it sävystä 1 ja Rubinsteinin Magic Concelearin sävystä Light, siten siis että ovat samassa kuvassa? :) Pohdin tuossa tilaisinko Rubinsteinia, jotenkin tuo Forget it tuntuu näin talvella himppasen liian tummalta ja vähän turhan keltaiselta, muuten oon kyllä tykkäilly.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 25.11.07 - klo:08:50 »
Triina: Eiköhän tuo ole mulle aika hyvä sävy ja jos se ei olekkaan sopiva, niin eihän se 6 dollaria kova menetys ole. :) Näyttää ainakin ensimmäisessä kuvassa tarpeeksi vaalealta. Valkoinen paperi saa peiteaineet näyttämään kyllä tosi tummilta!

Kiva kun jaksoit auttaa!
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 25.11.07 - klo:11:10 »
Eipä mittään, näitä on välillä ihan mielenkiintoista tehdä. Yllätyin itsekin, miten vaalealta Lumiere näyttää muiden rinnalla. Kerro sitten, mitä tykkäsit kun olet tilannut :)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 25.11.07 - klo:19:02 »
Miia HR Magic Concealer 01 Light on kyllä selvästi vaaleampi kuin Biotherm Forget It! 10, jos tästä on mitään apua.  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 02.12.07 - klo:21:02 »
Mä voisin nyt vihdoin laittaa vähän kommentteja HR:n Magic concealerista. Olen käyttänyt tuota muutaman päivän ja olen ollut tyytyväinen. Sävy light ei onneksi ollut liian vaaleaa mulle vaan juuri passeli. Vertaisin sävyä Lumenen Hydra drops meikkivoiteen sävyyn 010 Kalpea kuu. Kädelle otin yhden pisaran molempia ja siinä Light näytti ihan ministi tummemmalta kuin Kalpea kuu, mutta levitettynä menee aika samannäköisiksi.
Ennen en pahemmin ole peiteaineita käyttänytkään koska en ole kokenut tarvitsevani niitä, joten en oikein osaa verrata muihin. Mutta ilme kyllä kirkastuu silminnähden kun muutaman tipan levittää silmien alle.
En huomannut mitään erityistä hohtavuutta voiteessa, vaikka tuoteselosteen mukaan sisältäisi jotain helmenhohtoa. Levittyy oikein hyvin ja ei tarvitse kovin paljoa laittaa että tulee jo näkyviä tuloksia. Päivän aikana kerääntyi hiukan juonteisiin jos ei laittanut puuteria kiinnittämään päälle.