^ Mun on kovasti tehnyt mieli kokeilla tuota Healing Concealeria. Onnistuuko mineraalimeikkipohjan levitys hyvin Healing Concealerin päälle?
Ja sitten sävystä. Mä olen tosi vaalea, joten onkohan tuo Light sävy liian tummaa. Triina, minkä sävyistä pohjaa käytät yleensä?
Itse asiassa en ole tainnut kokeilla mineraalipohjan kanssa. Otin tuon käyttöön vasta vähän aikaa sitten ja näin kylmään aikaan mineraalit ovat kesäsäilössä, iho on liian kuiva niille. Voisin kyllä käydä testaamassa.
Mitä peiteaineita sinulla on? Onko Biotherm Forget It tuttu? Voisin tehdä pikaisen swatchin hyllystä löytyvistä peiteaineista, niin näkyisi ero.
On minulla aika vaalea iho, MF Lasting Performance Fair ja L'oreal Infallible Porcelain ovat tällä hetkellä ehkä parhaat pohjasävyt, mineraaleista Meown Himalyan Sleek. Toisaalta tämä peiteväri tuntuisi sulautuvan aika hyvin ihon omaan sävyyn.
Muistaisin sinun käyttävän Sandy Fairia ja se on minulle siinä ja siinä, onko liian vaalea (tai muuten väärän värinen).
Brb, menen tekemään testailuja.
EDIT. Dodih, tässä olisi.
Tässä on testattu kolmea peiteväriä, Lumenen Cover Stick peitepuikko, sävy 01 Vaaleabeige, Biotherm Forget it, sävy 10 ja Lumiere. Nestemäisenä Forget Itia on paksumpi kerros ja se vaikuttaa siksi tummemmalta kuin tavallisesti.
Näiden perusteella sanoisin, että Lumiere on kylmempi ja vaaleampi. Se on koostumukseltaan aika kuivaa.
Lumene, Forget it, Lumiere

Lumene, Forget it, Lumiere (kylläpä näyttävät tummilta valkoista paperia vasten!)