Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143267 kertaa)

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #330 : 04.12.07 - klo:17:39 »
Tänään kauppareissulla tarttui myös mulle mukaan tuo Maybellinen Dream Mousse Concealer ja pikaisella kokeillu vaikuttaa kyllä oikein toimivaa. :) Silmänaluset peittyivät mukavasti, samoin punoittavat nenänpielet. Levitin ihan vain sormin ja levittyvyys oli tosi hyvä. Kiirepäivinä tätä voi varmasti sutia vähän silmien alle ja nenään ilman meikkivoidettakin, niin hyvin tämän sai häivytettyä. Vaikutti tosiaan riittoisalta tuotteelta ja pakkauskin on söpö. Tykkään kyllä todella. :-*
« Viimeksi muokattu: 04.12.07 - klo:21:47 kirjoittanut Sylvia »
1c M ii

Poissa Sway

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #331 : 14.12.07 - klo:15:53 »
Mulla ei ole kokemusta selektiivisten sarjojen peiteaineista, mutta markettisarjojen peitetuotteita on tullut käytettyä koko meikkausikä. Viimeiset vuodet olen tyytyväisenä käytellyt Rimmeliä, joissa hyvä hinta-laatusuhde. Nyt kuitenkin kaipasin vaihtelua ja ostin jokin aika sitten Lumenen peitevoidepaletin sekä otin käyttöön vanhan, saman sarjan punaisen neutralisoijan. Nyt kun olen noita käyttänyt muutaman viikon älysin, että ne taitavat olla syynä leukaan ja nenänpieliin ilmestyneisiin näppylöihin. >:( Lisäksi Lumenen peitevoidepaletissa on aika tummat sävyt, ja ne vielä tummenevat päivän mittaan. Nyt ostin taas Rimmelin peitevoidepuikon, ja nähtäväksi jää, minkä räjähdyksen se saa aikaan. Rimmelin nestemäisiin peiteaineisiin olen siis ollut tyytyväinen, mutta tästä puikosta ei ole kokemusta. Sinänsä en juurikaan peittoa iholle muuten tarvitsisi, mutta yksittäisten finniarpien peitto on pakkomielle..
Kosmetiikkahörhö.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #332 : 14.12.07 - klo:15:58 »
Onko kellään muuten kokemusta Paula's choicen peiteaineista? Peittääkö näillä tummat silmänaluset? Niitä näyttäisi olevan kahta erilaista, nestemäistä putkilossa ja sitten sellaista purkissa olevaa jämäkämpää.

Poissa jensQ

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #333 : 14.01.08 - klo:20:45 »
Uteliaisuuttani ostin Maybellinen Dream Mousse Concealer sävyn 02 Natural. Tämä on nii-in paljon parempi peitevoide, kuin  esim. Lumenen kolmiosainen paletti. Sävy on kohdillaan, peittää hyvin ja pysyykin ainakin sen päivän ajan, kun tuotetta testailin. Vaikuttaa myös tosi riittoisalta, hyvä homma :)

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #334 : 20.01.08 - klo:21:19 »
Olen vihdoin löytänyt hyvän peiteaineen tummille silmänalusille, eli Kanebon peite-/valokynä. Peittää enemmin kuin itse valokynät, mutta on myös hieman valoaheijastava. Pidän myös Cliniquen All about eyes concealerista, se on todella riittoisaa. Kanebon kynä on tosin helpompi käyttää, kun siinä on sivellin.

Punaposkille en ole vielä löytänyt parasta peiteainetta. Ehkäpä se Blasco täytyy sitten kokeilla, kun halvemmat eivät tyydytä. Aiemmin kehumani Maybelline mousse concealer on kyllä ihan jees, mutta sävy on kuitenkin hieman väärä itselleni, jotenkin liian harmahtava.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #335 : 25.01.08 - klo:00:50 »
Ajattelin kirjoitella kokemuksia Oriflamen Absolute Concealerista (sävyssä Pink). Tämä lupaa peittää silmänaluset. Juupa juu. Mulla tämä toimii lähinnä valokynän tapaan. Tuo siis valonhohdetta. Käytän tuota nyt niin, että laitan ensiksi tuota ja sitten Biothermin Forget It:iä niin peittää paremmin. Mutta, kun Biotherm loppuu, niin kokeilen Helena Rubinsteinin Magic Concealeria vaaleimmassa sävyssä- ja toivon parasta :P Tuota Oriflamen Concealeria voin jatkossa käyttää valokynän tapaan. En tykkää nimittäin perusvalokynistä, koska ne on musta vähän epähygienisiä, vaikka niitä pesisi. Mutta tuo on tuubissa, niin voi laittaa ensiksi sormelle ja siitä iholle. Ihanan kevyt tuo on ja hyvän sävyinen ja ei ole hinnalla pilattu, mutta yksisteen ei tosiaankaan peitä sinertävän liiloja silmänalusia!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #336 : 25.01.08 - klo:13:40 »
Vaikuttaa siltä että HR:n magic concealerin kakkossävy on sittenkin liian tumma silmien alle käytettynä tai sitten minusta on tullut vaan turhantarkka näissä asioissa  :-\ Tästä syystä ostin Maybellinen vaahtopeiteaineen vaaleamman sävyn joka taas on hitusen liian vaalea mutta menee näin talvella. Purkki ja koostumus on sata kertaa HR:ää käytännöllisempi ja täytyy sanoa että olen yllättyneen ihastunut tähän.

Peittokyky on loistava ja nyt ajattelin hankkia sen tummeman sävyn ja kokeilla tukkiiko se kasvojen muuta ihoa peittotehtävissä. Koostumus on päivän mittaan hiukan kuiva mutta annan sen anteeksi tällaisella hinta-laatu -suhteella. Toimii tosiaan erinomaisesti myös ihan sellaisenaan ilman meikkivoiteita levittyvyytensä ansiosta.

Estee Lauderin re-nutriv -peiteaineessa on valmiiksi kaksi minulle sopivaa sävyä mutta jos sitä käyttää muualle kuin silmänalusilla niin se tuppaa pidempiaikaisessa käytössä tukkimaan ihoa. Peittokyky siinä on erinomainen eikä vahamainen koostumus kuivata yhtään mutta tämän kanssa tarvitsee ehdottomasti sivellintä levitykseen.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 25.01.08 - klo:14:03 »
Mites Maybellinen vaahtopeittari toimii jos silmien alla on juonteita, kasaantuuko niihin päivän aikana?
Saako sitä helposti levitettyä ihan ohuestikin? Mietin vaan kun luulisin että siinä on suht paksu koostumus kuitenkin.

Edit. Okei kiitos Hemppa! Oon kyllä lukenut tätä ketjua mutta tais mennä ohi sitten.. Harmi jos on liian kuivaa, kuulosti muuten niin hyvältä :-\
« Viimeksi muokattu: 25.01.08 - klo:15:17 kirjoittanut Aquatar »

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 25.01.08 - klo:15:09 »
^ Mäkin oon kysynyt tätä ja vastaukseksi tuli että on liian kuivaa silmienalla, muuten hyvä.

Poissa kiki

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #339 : 25.01.08 - klo:20:55 »
Nyt rupes kiinnostamaan tuo Maybellinen Dream Mousse Concealer. Olen käyttänyt maybellinen nonstop peitepuikkoa monta vuotta, ja olen ollut siihen tyytyväinen mm. tummien silmänalusten ja finnien peittäjänä, tosin nykyisin ei onneksi finnien peitolle ole ollut tarvetta. Tarvisin lähinnä hyvin levittyvää ainetta, joka peittää naaman punotuksen, siihen tuo peitepuikko ei tunnu sopivan... 

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #340 : 25.01.08 - klo:21:00 »
Ei minulle tuo Maydellinen moussepeiteaine ollut ainakaan ollenkaan liian kuivaa silmien alle. Voin tosin kuvitella, että jos on silmien alla yhtään kuiva tai ohut iho niin ei välttämättä toimi aivan parhaiten, mutta minulla on toiminut hyvin. Vaikka koostumus on paksuhko, tuo levittyy todella nätisti iholle. Ei jätä sellaisia peiteainerinkuloita, kuten monet paksut jankit vaan häivyttyy hyvin. Itse olen tosin tykännyt tuosta kaikkein eniten kasvojen pieneten punoitusten peittäjänä, aivan täydellinen koostumus siihen.
1c M ii

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #341 : 29.01.08 - klo:12:49 »
Mites Maybellinen vaahtopeittari toimii jos silmien alla on juonteita, kasaantuuko niihin päivän aikana?
Saako sitä helposti levitettyä ihan ohuestikin? Mietin vaan kun luulisin että siinä on suht paksu koostumus kuitenkin.

Edit. Okei kiitos Hemppa! Oon kyllä lukenut tätä ketjua mutta tais mennä ohi sitten.. Harmi jos on liian kuivaa, kuulosti muuten niin hyvältä :-\

Koostumus ei ole mielestäni paksu vaan nimensä mukaisesti vaahtomainen ja sitä saa laitettua miten ohuelti tahansa ja vaikka ihan sormilla. Itse laitan sitä paikoin melko paksustikin silmien alle ja juonteita löytyy. Ehkä juuri tuon "kuivuutensa" vuoksi se ei kasaudu päivän mittaan yhtään.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 01.02.08 - klo:22:10 »
Mäkin kiinnostuin tosta Dream mousse concealerista, eniten sopivan vaalean sävyn takia. Koostumuskin tuntui juuri siltä mitä nimikin antaa ymmärtää. Mutta mietin tarvinko peiteainetta kohta enää ollenkaan... Pelkkä meikkivoide tuntuu riittävän enkä ole tarvinnut peiteainetta moneen kuukauteen. Silti tuntuu että sellainen pitäisi olla, jos sattuu tulemaan jokin vähemmän kaunis punainen paise naamaan.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #343 : 01.02.08 - klo:23:16 »
Täytyy suositella Kryolan sinisen neutraloijaa, taas kerran. Vaaleaa, hyvin oranssia. Olen käyttänyt n. 4 kertaa päivässä purkkiani puolisen vuotta, siis kuuteen silmänaluseen päivässä, ja siitä puuttuu kaksi nuppineulan pallollista tavaraa!

Sisältää mineraaliöljyä. Itselläni ei tuki eikä turvota, päinvastoin kosteuttaa mukavasti, ei mene juonteisiin koko päivänä kun hyvin puuteroi ja kestää todella paljon sekoitusta muihin tuotteisiin vaalentamistarkoituksessa menettämättä neutralointitehoaan. Toimii tavallistenkin fluidimeikkivoiteiden kanssa, ei siis tarvitse olle mikään teatterin rasvaväri, toimii myös mineraalipohjien alla kun välissä hyvä puuterikerros.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 02.02.08 - klo:10:30 »
Olen käyttänyt n. 4 kertaa päivässä purkkiani puolisen vuotta, siis kuuteen silmänaluseen päivässä, ja siitä puuttuu kaksi nuppineulan pallollista tavaraa!

Olenko pöljä, kun en tajunnut tuota kohtaa? ;D Vai laskitko väärin? Kuulostaa kyllä hyvältä, osaisitkohan verrata koostumusta MUS:in Cover all mixiin? Minulla on se käytössä, vaikka aika paksua kyllä on sekin.