Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143270 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #345 : 02.02.08 - klo:14:46 »
^ Ei, ajattelin väärin ;D Eli siis tarkoitukseni oli puhua 3-4 kerrasta päivässä palttiarallaa puolen vuodan ajan, sen mukaan sitten ilmoittaa silmämäärä ::) Eihän se onnistunut iltapäissään selittää, kulutettu määrä on kumminkin oikein eli tuo todella vähän :)

Osaan verrata senverran että tuo on huomattavasti värikkäämpää, 1 -tason sävy on tummuudeltaan kuitenkin aikalailla vaalea pohjaltaan, on siis helppo sekoittelemattakin laittaa pieni siveltimen kärjellinen silmän alle ja häivyttää sinne sekoittaen. Tätä saa paikallisesti olla sinisimmän kohdan päällä runsaastikin näyttämättä silti oranssilta, kunhan häivyttää reunat hyvin.

Yleisesti ottaen käytän mieluummin tätä ja vastaavaa red neutralizeria kuin MUS palettia, jostain syystä ;D 1 sävyn RN on hyvin vaalean vihertävää, tosi paksua jankkia. Finnin ja verisuonen peitto tapahtuu tosi pienellä määrällä tavaraa juuri sille punoittavalle alueelle ja puuteri päälle - hyvällä säkällä tämä piilotettu virhe ei näy edes peilin kautta vaikka olisi ollut millainen paise keskellä otsaa.

En siis osaa muutakuin suositella, näitä löytyy myös 2 tummuutena, kolmosesta en mene vannomaan mutta sekoittamallahan ne tosiaan tummenee ja vaalenee ilman että neutralointikyky ihan heti järkkyy.
« Viimeksi muokattu: 04.02.08 - klo:17:46 kirjoittanut Realicer »
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #346 : 04.02.08 - klo:13:26 »
Onkos asia niin, että jos aine on tuubissa tai puikossa, niin se ei käytännössä ole yhtä peittävä kuin jos sitä pitää ottaa siveltimellä napista... Mä olen nyt vähän kyllästynyt Joe Blascon Special Red Neutralizeriin. Mun hygieniatasoni ei oikein riitä pitämään viisi vuotta kestävää nappia puhtaana ja lisäksi sivellin pitäisi vielä muistaa pestä. Koostumus on mun tosi kuivalle iholleni sinällään ihan hyvä ja pintaverisuonten peittelyyn tuo käy hyvin. Mut sitten kun pitäisi peittää kunnon finni tai rohtuma, niin lopputulos on vihertävän harmahtava ja liian tumma suhteessa muun ihon väriin. Ennen tuo ei haitannut mua yhtään, mut nyt musta on tullut tarkka. En käytä meikkivoidetta eli tasoittelen noita eroja sitten irtopuuterilla. Olen ennen tuohon tuotteeseen jämähtämistä käyttänyt vain jotain markettimerkkien peitepuikkoja tms. eli en oikein tiedä, onko mulla jo markkinoiden paras punaisuuden peittäjä vai voisinko löytää vielä paremman...
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #347 : 04.02.08 - klo:17:43 »
^ Sekoita toki peiteainetta laimeammaksi, joko rasvamaiseen tai fluidimaiseen meikkivoiteeseen. Toki se muuten tekee omaa ihoa tummemmat laikut tai vihertävyyttä liikakäytöllä, kunnei noissa ole kuin se muutama tummuusvaihtoehto :)

Kannattaisi sekoittaa se vaaleammaksi, töpöttää peitoksi, puuteria väliin, uusi kerros peittoa jne. jollei yhdellä kerroksella peitä. Jollei siltikään, niin sitten jotain valoa heijastavaa tavaraa päälle. Itselläni suosikkina Kryolanin Supracolor kellervällä murrettu valkoinen korostusväri, jolla saa heijastettua kummasti myös tummat silmänaluset pois.

Pigmentin määrä korreloi suoraan rakenteen ja merkin kanssa, sinulla tosiaan on markkinoiden parhaita neutraloijia, kunhan vaan saat pienellä hienosäädöllä sen toimimaan sen mukaan mitä tarvitset.

**
Muoks. hygieenisyyteenhän piisaa se, että otat siveltimen väärällä päällä ainetta kädelle ja siitä vasta siveltimeen - etkä laita ylijäämiä takaisin purkkiin, siirtelet siis vain vähän ainetta kerrallaan, kunnei tuota tosiaan paljon tarvitsekaan jos käyttää vaan tosiaan niille punaisille alueille :)
« Viimeksi muokattu: 04.02.08 - klo:17:45 kirjoittanut Realicer »
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

umpula

• Vieras
« Vastaus #348 : 12.08.08 - klo:23:50 »
Laiskana en jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta hakusessa olisi hyvä punaisuuden neutralisoija.
Tällä hetkellä on käytössä Joe Blascon Red Neutralizer 1, mutta se ei ole tarpeeksi peittävää/kestävää.
Ongelmanani on punainen iho nenässä(!), joka ei todellakaan ole kivan näköinen. Loistaa kuin Petteri Punakuonolla  :-[
Siksi haenkin jotain tarpeeksi peittävää, mutta samalla neutralisoivaa peiteainetta, jotta voisin hyvillä mielin katsoa itseäni peilistä.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #349 : 15.08.08 - klo:15:35 »
Onko teillä kokemuksia Diorin peiteaineista? Onko Diorilla jotain tosi vaalealle iholle sopivaa peiteainetta?

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 28.10.08 - klo:22:40 »
Onko kukaan kokeillut Revlon ColorStay Under Eye concealer peiteainetta?
Mulla on ihan kauhea ongelma löytää peiteainetta tummille silmänalusille  :(. Sellaista jossa olisi hyvä pigmentti, mutta ei saisi olla kuivaa yhtään. Maybellinen anti-cernes on sellainen, mutta vaalein sävy on ihan liian tummaa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 29.10.08 - klo:11:38 »
Onko teillä kokemuksia Diorin peiteaineista? Onko Diorilla jotain tosi vaalealle iholle sopivaa peiteainetta?

Tuubissa oleva Hydrating Concealer on nimensä mukaisesti kosteuttavaa, sopii hyvin tummille silmänalusille. Sävy 800 on tosi vaalea, roosapohjainen tosin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #352 : 20.01.09 - klo:15:40 »
Mun on nyt turvauduttava gurujen apuun. Mulla on haussa hyvä peiteaine, joka ei tuki ihoa. Silikonia, mineraaliöljyjä ja talkkia välttelen erityisesti.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 20.01.09 - klo:15:45 »
Mä olen nyt reilun viikon käytellyt Couleur Caramelin peiteainetta mustan silmän (nenä murtui --> silmä musta) peittämiseen. Lisäksi oon laittanut välillä miehen valokynää, jonka merkkiä en tiedä, koska kaikki tekstit kuluneet pois. Hyvin on toimineet ja peittävyys siis todellakin hyvä. Campino voisit myös katsastaa tuon CC:n peitevoiteen, tarkempaa tieto tuosta täällä.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #354 : 20.01.09 - klo:16:11 »
Kiitos Ulrika vinkistä! Tuo pitää hankkia...

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #355 : 22.01.09 - klo:13:50 »
Mun on nyt turvauduttava gurujen apuun. Mulla on haussa hyvä peiteaine, joka ei tuki ihoa. Silikonia, mineraaliöljyjä ja talkkia välttelen erityisesti.

Mä olen tykännyt tästä MsChicin mineraalipeitejauheesta. Otan sitä veteenkastetulla siveltimellä niin saa paremman ja peittävämmän tuloksen.

Inci:Mica, Kaolin, Titanium Dioxide (CI 77891), Zinc Oxide (CI 77947), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499).

http://www.mschic.com/epages/mschic.axl/?ObjectPath=/Shops/mschic/Products/minerallooseconcealer/SubProducts/2008227

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #356 : 23.01.09 - klo:12:12 »
^Hyvältä vaikuttaa... Onkohan tuo light -sävy kuinka vaalea, verrattuna vaikka Lumenen BEAUTY BASE Peitevoidepaletin vaaleimpaan sävyyn?

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 23.01.09 - klo:13:45 »
Onko kukaan kokeillut Revlon ColorStay Under Eye concealer peiteainetta?

Mulla oli tämä, mutta valitettavasti aine oli iholleni ihan liian keltaista. Roskiin lensi, netistä tilatessa kun nuo sävyt ei oikein aina osu kohilleen. Mä en oikein edes osaa sanoa millainen sen peittokyky oli, koska huomioni kiinittyi ainoastaan siihen keltaisuuteen.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 25.01.09 - klo:13:42 »
Kaipaisin jotain suosituksia nenänpieliin ja silmänalusille? Nenänpielissä on suhteellisen kovakin punoitus silloin tällöin.   
Tilauksen teen varmaan Lily Lololle tai Meowille. EDM:ltäkin saa ehdottaa.

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #359 : 26.01.09 - klo:14:11 »
^Hyvältä vaikuttaa... Onkohan tuo light -sävy kuinka vaalea, verrattuna vaikka Lumenen BEAUTY BASE Peitevoidepaletin vaaleimpaan sävyyn?

en yhtään osaa arvioida, aikaa vaaleaa tuo varmaan on kun mulla on tuo medium eikä sekään mitään tummaa ole.