Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 149107 kertaa)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #375 : 05.04.09 - klo:17:18 »
Haulla en löytänyt lähes mitään, joten eli kokemuksia kaipailisin Nivean Stay On Cover Sticikistä. Peittääkö hyvin ihon punakkuutta, sopiiko pintakuivalle iholle ja puhdistaako oikeasti ihoa? Minulle suositeltiin tuota käytettäväksi kosteuttavan pohjan kanssa (lumenen hydra drops), mutta vielä ajattelin täällä kysellä mitä mieltä enemmän peittoa tarvitsevat tuotteesta on.  :)

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 05.05.09 - klo:21:22 »
Maybellinen pure.cover mineral anti-cernes/concealer on osoittautunut yllättävän hyväksi peiteaineeksi. Mulla on sävy 02 natural, joka on juuri sopiva vaalealle iholleni. Peittävyys on ihan kohtuullinen, mutta parasta tässä peiteaineessa on se, että se ei mene suttuisen tai paakkuisen näköiseksi päivän aikana, vaikka käytän sitä kasvojen rasvoittuvimmalle alueelle, eli nenään. Olen todella tyytyväinen!

Ai niin, piti vielä raportoida MUS cover all redistä, johon en erityisemmin mieltynyt. Sävy on ihan hyvä, mutta koostumus aivan liian kuivaa kökköä. Toimii esim. yksittäisten pienten näppyjen ym. päällä, mutta ei isommilla alueilla, koska ei levity kunnolla. Lisäksi paakkuuntuu pahasti päivän aikana.
« Viimeksi muokattu: 07.05.09 - klo:19:28 kirjoittanut Sanna »

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #377 : 06.05.09 - klo:22:59 »
Onko täällä kellään kokemuksia Cliniquen All about eyes concealerista? Kiinnostaisi hieman ja olen sitä tutkaillutkin, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia siitä. Millainen on esim HR:n Magic Concealeriin tai Biothermin Forget:n verrattuna?
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #378 : 06.05.09 - klo:23:01 »
^ Peittää ehkä vähän noita mainitsemiasi paremmin, mutta sävyt ovat vähän hassuja ainakin omalle vaalealle iholleni. Laadultaan kuivempi kuin Biotherm, ehkä Rubinsteinin kaltainen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #379 : 06.05.09 - klo:23:56 »
^^Samaa mieltä peittokyvystä Stationeryn kanssa, eli All About Eyes peitti HR:ää ja Biothermiä paremmin. Koostumus oli minusta paksumpi ja hieman tönkömpi kuin Biothermissä ja HR:ssä, mutta ei mitenkään huono. Vaalein sävy oli mulle valitettavasti liian tumma, joten kokeilin vain kerran ja myin sitten eteenpäin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 07.05.09 - klo:17:52 »
Kävin kurkkaamassa tänään stockkalla tuota vaaleinta sävyä ja se todella oli aivan liian tumma. Kenellehän tuo 1 sävy on edes hyvä  :D Muuten olisi voinutkin olla ihan kiva. Pitäydyn Lauderissa ja Biothermissä kun sävyt ovat parempia.
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 08.05.09 - klo:06:39 »
Mulla All about eyesin sävy 01 light neutral sopii täydellisesti silmänalusille. Joskus kiireessä käytän sitä muuallekin peiteaineena, mutta sävy hieman väärä siihen. Ja mun kasvojen iho on sellainen läpikuultava valkoisen ja pinkin sekoitus.

Silti suosikkini on ollut MUSn Cover all blue silmänalusilla. Harmi vaan että se nappi alkoi vuoden käytön jälkeen haisemaan pistävälle jonka vuoksi silmät alkoi vuotaa.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Fii

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 08.05.09 - klo:09:54 »
Musin cover all blue on munkin yksi suosikki ollu. Nyjyisin olen käyttänyt Macin vastaavaa. En ikinä muista sen nimeä, heh. Tiedä sitten kumpaa päädyn ostamaan kun tuo Mac loppuu. Noiden tuotteiden tehossa en kyllä huomannut suuriakaan eroja, ainakin mun käytössä toimivat lähes identtisesti.

Huomasin kun oli varastossa Biothermin Forget it peiteaine, jonka nyt HR:n loputtua otin käyttöön, pitäväni HR:sta paljon enemmän. Pidän sen paksummasta koostumuksesta ja peittää jotenkin hitusen paremmin kuin tuo Biotherm. Hyviä kummatkin silti ovat.
-Robert McCloskey

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #383 : 08.05.09 - klo:16:24 »
Itse etsiskelen suht' ohutta ja helppokäyttöistä valokynää/peiteväriä silmänaluksille. Olen joskus kokeillut vain Lumenen valokuvaa, joten nyt kiinnostaisi jokin muu. :)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa lip_eh

• Hiushörhö
« Vastaus #384 : 08.05.09 - klo:20:59 »
^Biothermin Forget it on aikas ohutta, eikä ollenkaan mitään paksua jankkia. ;)
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 09.05.09 - klo:11:42 »
Olen joskus kokeillut vain Lumenen valokuvaa, joten nyt kiinnostaisi jokin muu. :)
;D Sori, oli pakko!

Maybellinen pure.cover mineral anti-cernes/concealer on osoittautunut yllättävän hyväksi peiteaineeksi.
Hiplasin tätä tuossa marketissa ja hyvältä tuntui ainakin kämmenselälle! Taidan seuraavaksi ostaa tätä. Kivan ohutta, mutta peitti kuitenkin riittävästi.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 09.05.09 - klo:16:13 »
Hah, mä ja mun valokuvat.  ;D

Voisin kokeilla Biothermin peiteainetta ja Clinique kiinnostaisi myös. :)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 11.05.09 - klo:19:03 »
Mä olen nyt reilun viikon käytellyt Couleur Caramelin peiteainetta mustan silmän (nenä murtui --> silmä musta) peittämiseen. Lisäksi oon laittanut välillä miehen valokynää, jonka merkkiä en tiedä, koska kaikki tekstit kuluneet pois. Hyvin on toimineet ja peittävyys siis todellakin hyvä. Campino voisit myös katsastaa tuon CC:n peitevoiteen, tarkempaa tieto tuosta täällä.

Tuo CC:n peiteväri on ihana ja monia kokeiltuani taisin tosiaan löytää oman suosikkini  :l. Peittää hyvin ja tuntuu oikein hoitavan kuivia silmänalusia. Kokeilin myös Santén uutta kynämäistä peiteväriä ja se pääsi nopeasti reissumeikkipussiin, peittokyky ei ole läheskään CC:n veroinen eikä tunnu iholla niin miellyttävältä.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #388 : 11.05.09 - klo:19:16 »
Haulla en löytänyt lähes mitään, joten eli kokemuksia kaipailisin Nivean Stay On Cover Sticikistä. Peittääkö hyvin ihon punakkuutta, sopiiko pintakuivalle iholle ja puhdistaako oikeasti ihoa? Minulle suositeltiin tuota käytettäväksi kosteuttavan pohjan kanssa (lumenen hydra drops), mutta vielä ajattelin täällä kysellä mitä mieltä enemmän peittoa tarvitsevat tuotteesta on.  :)

Jos hankit tuon, niin kerro kokemuksista. Itsellä samansuuntaista tarvetta. Pitää vaan se sävy mun testata. Kyllästyttää kun kaikki peiteaineet aina niin keltaisia mun iholla.
Lumieren healing concealer olis ihan loistavan sävyinen (hiukan tummempi voisi olla, mutta menee noinkin), mutta sen kanssa mun iho kuivuu siitä kamalasti ja muutamien tuntien jälkeen iho on todella tökerön näköinen niiltä kohdin missä sitä on. Oon kuitenkin koittanut käyttää sitä yhdessä voiteiden ja karitenkin kanssa. Ei oikein toimi.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #389 : 11.05.09 - klo:20:27 »
^ Omaa kokemusta ei kyllä taida olla tulossa vähään aikaan kun hankin sittenkin MUSn Cover All Mixin.  :-\ :) Mutta kerronpa paremmin kuulemastani.  :) Kädellehän tuo muistaakseni vaikuttaa hyvinkin levittyvältä ja keveältä.

Juuri tuota yhdistelmää HD + kys. peiteaine eräs kuivaihoinen tuttu kyllä suositteli ja suosittelee edelleen erittäin vahvasti ja kertonut eräällä toisellakin toimivan. Yhdistelmä tulikin muuten itsellekin tietoon siten kun itse huonoihoisena kyselin, miten tutulla niin hyvä iho ja tasainen meikkipohja. Levittää kuulemma ihan reilustikin välillä ainetta isommallekin alueelle ja voi laittaa toisenkin kerroksen. HD onkin lähinnä hyvä kosteuttaja pohjalla. Kyllähän se hilseily kuulemma tulee esille jonkin verran, mutta jos on pahasti niin irroittaa pahimmat pois, kuulostaapa hassulta mutta varmaan ymmärsit. :D Ja eikai sitä kuivuutta täysin peitettyäkään saa.. ymmärrän kyllä että toiset tuotteet tuovat sen enemmän esille kuin toiset. Ja kuulemma kanssa on hoitanutkin ihoa, ensin iho meni huonompaan, mutta sitten alkoi mennä paremmaksi. Mielestäni kyllä vaikuttaisi sopivan vaalealle iholle ihan hyvin. Ainakin samaisella tutulla kun mielestäni on aika vaalea iho, ei keltapohjainen, näytti sopivalta. :)
« Viimeksi muokattu: 11.05.09 - klo:20:30 kirjoittanut purppura »