Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143500 kertaa)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #390 : 13.05.09 - klo:17:48 »
^ Juu hyvin ymmärsin :D Mä meinasin vähän etten käyttäisi minkäälaisia meikkivoiteita ennenkuin saan ihon taas kuntoon. Mutta pitää katsoa miten iho ylipäätään ottaa petratakseen, voihan se olla että meikkivoiteettomuus ei olekaan ihan no-no. Mulla on MUS'n cover all red ja se on todella keltaista ja aikamoista jankkia, kuivahkoa.
No, pitää vaan nyt pidellä silmiä ja korvia auki ja katsella mitä kaikkea peitemaailmassa onkaan tarjolla :P Mulla on selkeästi hakusessa tarpeeksi viileän sävyn löytäminen ja koostumus saisi olla tietty hyin runsaspigmenttistä eikä yhtään kuivattavaa muttei myöskään kovin ihoa tukkivaakaan....heh..eli siinähän etsin ::)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 13.05.09 - klo:17:59 »
Sain testerin Clinique All About Eyes-peiteaineesta ja olipas se hyvä tuote! Mulla peitti ainakin tosi upeasti kaameat silmänaluset, taidanpa ostaa. ;)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 16.05.09 - klo:18:22 »
Käytän tällä hetkellä näppyjen ym. peittämiseen Sephoran Concealer Palettea, joka sisältää nimensä mukaisesti neljä eriväristä peiteväriä. Hintaansa nähden todella hyvä tuote, peittää hyvin ja pysyy hyvin. Värisävytkin ovat ihan hyvät, omalle iholle ja käyttötarkoitukseen sopivan sävyn sekoittaminen on helppoa. Ostan varmasti toistekin.

Tummille silmänalusille olen käyttänyt Almayn Bright Eyes -peitevärin vaaleinta sävyä, jonka pitäisi peittämisen lisäksi poistaa turvotusta. Sävy on vähän turhan kellertävä ja peittokyky ei ole paras mahdollinen, mutta kirkastaa kyllä katsetta jonkin verran. Riittoisa tuote ja pysyy hyvin, eli ei keräänny juonteisiin tai mene muuten huonon näköiseksi. Seuraavaksi aion kyllä testata jotain muuta.
1b M ii

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #393 : 25.05.09 - klo:22:45 »
Blascoa ehdottaisin minäkin. Grimasilla on myös samantyyppisiä, mutta paljon halvempia tuotteita, mutta niissä se peitevoide on aika kiinteää eikä ehkä ole paras mahdollinen kärsineelle silmänympärysiholle.

Saisiko tähän tarkennusta yksittäisen tuotteen suhteen. Menin Grimasin sivuille, mutta tuntui kuin olisi etsinyt neulaa heinäsuovasta ::) Mun naamaongelma on jo pidempään ollut sellainen että joudun keräämään rohkeutta että kehtaan lähteä ovesta. Ei järin ihana tilanne. Melasmaa (maksaläikän tyylinen) siis ylähuulen päällä. Sanalla sanoen törkeän näköistä. Lisäksi akne on jotenkin todella suivaantunut poskilla ja leuassa. Mikään peiteaine ei tähän mennessä ole kunnolla peittänyt tuota melasmaa, mutta googlettamalla löysin ensin Coverblendin ja sitten muita kuten Joe Blascon tattoo concealerin ja nyt täällä Grimasin.... Eli tehokas/runsaspigmenttinen Brown Neutralizer hakusessa. Joskus taannoin joku MUSin edustaja sanoi ettei sellaisia ole...siis ruskean peittäjiä joten en ole sitten edes tajunnut etsiä :#

Markettikamoista (Lumenet etc) olen testannut varmaankin kaikki mahdolliset. MUS ei toimi, Lumiere ei peitä kunnolla (lisäksi kuivattaa älyttömästi joten lopputulos melkeinpä törkeämpi)....
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 25.05.09 - klo:23:02 »
http://www.punanaamio.fi/product_catalog.php?c=146 Tuolta Camouflage make-up (se hyvinkin kiinteä peiteaine), Creme make-up (meikkivoide, ei niin "kuivaa" kuin camouflage, mutta peittää kuitenkin) tai Cake make-up (tästä ei kokemusta).
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #395 : 25.05.09 - klo:23:06 »
^ Suuri kiitos!! Ihanaa jos piankin tässä pääsisi friikki-tunteestaan eroon!

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #396 : 26.05.09 - klo:09:53 »
Eli tehokas/runsaspigmenttinen Brown Neutralizer hakusessa. Joskus taannoin joku MUSin edustaja sanoi ettei sellaisia ole...siis ruskean peittäjiä joten en ole sitten edes tajunnut etsiä :#

Minulla on Blascon Brown Neutralizer ja olen ollut siihen tyytyväinen. Harjoittelemalla oppii oikean tavan levittää peiteaine; aluksi laitoin sitä liikaa ja se kuulsi mineraalimeikkivoiteen läpi.
2c M i

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 05.07.09 - klo:13:36 »
Tarvitsisin hyvän peiteaineen tummille silmänalusille. Nyt mulla on käytössä Helena Rubinsteinin Magic Concealer sävyssä 02, mutta se on ehkä inan liian vaalea. Onko se 03 sävy paljon tummempi kuin 02? Cliniquen All About Eyes:stä näyttää aika moni tykkäävän, mites siinä noi sävyt menee? Onko ne kellertäviä vai punertavia?

Muistanko oikein, että Helena Rubinsteinin Magic Concealer on valoaheijastava?

muru

• Vieras
« Vastaus #398 : 11.07.09 - klo:12:22 »
Peittääkö Helena Rubinsteinin Magic Concealer todella tummia, violetteja silmänalusia?

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #399 : 11.07.09 - klo:12:36 »
Cliniquen All About Eyes:stä näyttää aika moni tykkäävän, mites siinä noi sävyt menee? Onko ne kellertäviä vai punertavia?

Muistanko oikein, että Helena Rubinsteinin Magic Concealer on valoaheijastava?

Ainakin vaalein sävy Cliniquesta on kellertävä ennemmin kuin punertava, sävy on myös tummempi kuin Magic Concealerin vaalein sävy (olen siis itse testannut vain vaaleimpia sävyjä). Magic Concealer on hieman valoaheijastava, mutta ei mitenkään kovin paljoa. Clinique on kuitenkin selvästi mattaisempi kuin MC.

muru: Veikkaan, että yksinään käytettynä ei peitä tosi tummia silmänalusia, MC on kuitenkin kohtalaisen ohutta koostumukseltaan (vaikka sitä onkin helppo kerrostaa). Itse käytän tuota meikkivoiteen päällä + lisäksi puuteria, joskus käytän meikkivoiteen + MC:n lisäksi vielä valokynääkin jos haluan silmänaluset peittoon kunnolla.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 13.07.09 - klo:17:40 »
Seppälästä tuli tarjouksen uhrina ostettua MSCHICin peiteväri duo, joka onkin yllättävän hyvää tavaraa. Punaisuuden peittäjällä saa näpyt hyvin piiloon ja koostumus on näissä muutenkin hyvä varsinkin silmänalusille ja kuivalle iholle. Esim. MUSin sinisyyden peittäjä on huomattavasti kuivempaa. Silmänalusille ei ole ainakaan vielä mitään ihmeitä tuo sinisyyden peittäjä tehnyt, mutta tuota punaisuuden peittäjää voisi ostaa jatkossakin.  :)

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #401 : 13.07.09 - klo:19:25 »
Maybellinen pure.cover mineral anti-cernes/concealer on osoittautunut yllättävän hyväksi peiteaineeksi. Mulla on sävy 02 natural, joka on juuri sopiva vaalealle iholleni. Peittävyys on ihan kohtuullinen, mutta parasta tässä peiteaineessa on se, että se ei mene suttuisen tai paakkuisen näköiseksi päivän aikana, vaikka käytän sitä kasvojen rasvoittuvimmalle alueelle, eli nenään. Olen todella tyytyväinen!

Minulla on tätä samaa. Toimii erinomaisesti punaisille nenänpielilleni ja mikä parasta - ei kuivata mitä kaikki muut ovat tehneet. Peittävyys on hyvä. Käytän myös tummille silmänalusille, edelleen SE tuote silmänalusille hakusessa mutta tässä on jo hyvä ehdokas.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 13.07.09 - klo:22:26 »
Mulle tuo Maybellinen peiteaine on liian kuivaa silmänalusille mutta näppyjen ja punaisten nenänpielien peittoon tuo on loistava! Ja tuo vaalein sävy on tosiaan hyvä.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Chilli

• Vieras
« Vastaus #403 : 23.07.09 - klo:07:58 »
Peittääkö Helena Rubinsteinin Magic Concealer todella tummia, violetteja silmänalusia?

Minulle Magic Concealer ei riittänyt. Ei se huono ole, mutta peittokyvyltään ei sieltä parhaimmasta päästä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #404 : 23.07.09 - klo:17:22 »
Pitää raportoida tuotteesta Grimas Camouflage: oon käyttänyt onnistuneesti alkukesästä hankkimaani G1-sävyä mutta se on nyt päivittyneissä kasvoissa ihan liian vaalea. Kävin tänään hakemassa toisen sävyn, joka olisi myös neutraali/viileä punapohjainen. G4 sävy olikin sitten keltaiseen menevä oranssihko, joten ei laisinkaan mulle käypä, mutta W3 oli ihan nappilöytö!! Tummempi kuin G1 ja samaa "sävyperhettä".

Mun on pakko peittää kasvoissa pieniä osia ihon pigmenttihäiriöiden takia. Hiukka pelotti ekoja kertoja mennä uimaan kun mietin että näytän sukellusten jälkeen varsin erikoiselta, mutta sehän pysyi kuin tauti eikä nassu näyttänyt sen kummemmalta kuin ennen sukellus-vesisekoiluakaan. Ihan huipputuote kyllä!