^ Kä-kääk!! Karmiva hinta, ihan tolkutonta! Oikein iski huojennus sun puolesta että sait siitä käyttökelposen

Mulla on myös suuri tarve saada peittoa; löytyy sekä punertavia arpia että maksaläikän tapaista pigmenttimuutosta. Tässä ketjussa olenkin aiemmin asiasta puhunut, ja mulle joku mainitsi juuri tuosta
Blascon Tattoo Cover'sta. Blascosta ei kuitenkaan ole nyt omakohtaista kokemusta, koska hankin suoraan
Grimas Camouflage'n joka on kuulemma vastaava kuin tuo Blascon. Grimas on kyllä ollut mulla ihan ehdoton pelastus! Toimivuutensa sekä hintansa puolesta!
Liikkeessä testerit ovat todella kuivia ja siksi tolkuttoman tiukkaa jankkia, mutta "tuore tavara" on näppärästi levittyvää. Itsellä nyt käytössä G1 ja W3. Niin ja meikkipuuterina käytössä Cake Make-Up (G1). Mun ongelmana on peiteaineiden kanssa se ainainen keltaisuus, vaikea löytää tarpeeksi neutraalia/viileää. Nuo pelittävät täydellisesti.
Tässä ketjussa sekä Grimas -ketjussa on lisää aiheesta.
Punanaamion nettikauppa -sivulta löytyy Grimasin valikoimaa. Ainoa miinus on putelien suuri rumuus, mutta se on todellakin pieni harmitus kaikkien plussien keskellä