Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 149105 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #420 : 22.01.10 - klo:23:55 »
Musta se kyllä kestää jopa pienet itkutkin jos ei vaan sitten kauheesti hinkkaa silmiä vaan taputtelee märän pois.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #421 : 23.01.10 - klo:09:56 »
Voiko nestemäisiä peiteaineita levittää jollain siveltimellä? Oon nyt käytellyt Helena Rubinsteinin Magic Concealeria lähinnä silmänalusille ja oon levittänyt sen sormilla mutta tuntuu ettei saa tarpeeksi tarkasti. Tiedän että on olemassa concealer-siveltimiä, mutta onko ne tarkoitettu vain jauhemaisille peiteaineille?

Jos noille nestemäisille on joku hyvä sivellinen, aika pienikokoinen saisi olla, niin suosituksia otetaan vastaan.  :)

Mulla on peiteaineeseen käytössä sekä MACin 194 joka on juuri tuollainen kapea pyöristetyllä kärjellä varustettu synteettinen sivellin, sekä MACin 217, joka toimii peiteaineen kanssa kuin unelma!

http://blackkohl.blogspot.com/2009/04/mac-217.html
« Viimeksi muokattu: 23.01.10 - klo:09:59 kirjoittanut HeidiB »

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 23.01.10 - klo:11:08 »
KIITOS HEIDIB!   :l Siis rrrrrakastan tuota 217:ää MUS cover all bluen kanssa!  :l En olisi ikinä uskonut, että toimii  ;D
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #423 : 24.01.10 - klo:16:33 »
^Oleppa hyvä :) En olisi itsekään uskonut aluksi, että toimii, mutta Spectrassa joku tuota suositteli peiteaineen kanssa niin pakkohan se oli itsekin kokeilla.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #424 : 25.01.10 - klo:20:03 »
Kiitokset Roksane, Lalla ja HeidiB sivellinvinkeistä! Oon aikeissa tilata Sigmalta sivellinsetin (complete kit), jossa tulee myös concealer brush, se varmaan toiminee yhtä lailla nestemäisten  peiteaineiden kanssa? MACin siveltimet kiehtoisi mutta ajattelin yrittää päästä alkuun Sigman setillä.

Miten hyvin HR:n Magic Concealer kestää vetisteleviä silmiä? All about eyes ei ainakaan kestänyt kovin hyvin, sotki "kyyneleiden" mukana tosi helposti. Mun silmät ei vuoda mitenkään pitkin päivää, mutta aamuisin pakkasella tai tuulisella säällä kyllä tosi helposti.

Todella hyvin! Itse tympäännyin mineraali-peiteaineisiin juuri siksi kun vaivana on jatkuvaa silmien vuotamista, joka sai peiteaineen kökkööntymään inhottavasti ja tää Magic Concealer on ollut nyt ihanan positiivinen yllätys kun on kestänyt mun "itkemisen".  :)

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 25.01.10 - klo:23:19 »
Mulla nyt käytössä tosi halpis peiteaine mutta yllättävän toimiva: Goshin Cover Me Up Makeup Mousse.On sellaista aikalailla Maybellinen Dream Matte peiteaineen tuntuista mutta ei niin kuivaa, ja tämä on sekä purkin tekstin että kokemuksen mukaan vedenkestävää. Tämä on itselleni tärkeää koska allergioiden ja pakkasen takia silmät vuotaa vähän väliä. Olen käyttänyt tätä välillä koko naaman meikkivoiteenakin, mihin on kai tarkoitettukin, mutta usein tulee käytettyä vain silmien ympärillä ja punoittavalla alueella.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #426 : 29.01.10 - klo:19:21 »
Magic Concealer testattu silmänalusiin. Kyyneleiden kestämisestä en vielä osaa sanoa, mutta sävy ainakin mietityttää. 01 oli niin vaalea, että sain näytteen sävystä 02 (oliko se peräti medium). Tälleen keinovalossa katseltuna mun silmänaluset on nyt jotenkin harmaat, eli tää oikeastaan suorastaan korostaa niitä. Muistelen, että All about eyes -peiteaineen kanssa oli sama juttu. Liian vaaleaa tää ei oo, mutta olisko vaan väärän sävyistä? Koostumus on suht kivasti levittyvä, joten sen puolesta harmittaa, jos sävyt eivät sovi.

Mulla on jonkin verran keltapohjainen iho (meikkipohjana sekoitus EDM:n golden fairia ja fawnia ja hitunen golden lightia), joten voisko noi sävyt olla vain liian kylmiä tms.?

Mikähän kumma vois olla seuraava kokeiltava, jos tavoitteena olis saada ihonsävyyn mätsäävät silmänaluset? Ei saisi tosiaan levähtää parista kyyneleestä eikä olla kuivaa levitettävää.

Edit: Ai joo, ja mun silmänaluset eivät siis ole mitenkään valtavan tummat, eikä se tummuus ole juurikaan sinisen tai violetin sävyistä. Violettia tai sinistä peitettäessä ymmärtäisin ehkä paremmin sen, että suht neutraalin värinen peiteaine jättää harmahtavaksi? :)
« Viimeksi muokattu: 29.01.10 - klo:19:29 kirjoittanut slala »

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 29.01.10 - klo:19:33 »
Täytyy kyllä myöntää, että melkoisesti järkytyin, kun testasin "vanhaa" peiteväriäni (ostettu viime syksynä). olen nyt käyttänyt  MUS cover all blueta ja huomaankin käyttäneeni aivan liian vaaleaa ennen. Iik   ::) Tuo MUS on aika tummaa mutta juuri siksi varmaan peittääkin niin hyvin, nuo vaaleat vain korostivat. Ihonsävyni on useilla merkeillä 2 tai light.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 29.01.10 - klo:19:54 »
^ Tuo on muuten ihan totta, hirvittää ajatellakin niitä vaaleita peitepuikkoja mitä tuli joskus yläasteikäisenä sudittua silmänalusille. ;D Munkin kohdallani ihoa paljon vaaleampi peiteaine vaan korostaa ja silmänalusia ja vaikutelma on sellainen "ashy". Ja mun ihonsävyni on vähän vaaleampi kuin Nealla, sellainen fairly light eli ihan pahin kalkkilaivan kapteeni en kuitenkaan ole.
Vaalean kuparinen lob, hiuskriisi

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
« Vastaus #429 : 30.01.10 - klo:11:10 »
Tuo Magic Concealer sisältää jotain valoa heijastavia hippusia ja sävy numero 1 on todellakin vaalea. Parhaiten toimii, kun sitä laittaa hillitysti, koska muuten käy niin, että ainakin salaman kanssa otetuissa valokuvissa silmänaluset loistavat muuta naamaa vaaleampana ja näyttää tosi hassulta (nimimerkillä on kokeiltu...)  :P Itse olen nyt tuota enimmäkseen käyttänyt, mutta hakusessa on edelleen paremmin peittävä tuote. Ei meinaa millään löytyä sellaista peiteainetta, jolla saisi peitettyä syntymälahjana saadut siniset silmänaluset, joista kuultaa verisuonet violettina läpi. Jos joku tietää, mitä kannattaa kokeilla, niin vinkkejä otetaan ilomielin vastaan! Viimeisimpänä olen kokeillut Coastal Scentsin Camo Quadia sävyssä light, jossa on siis neljä eri sävyistä peiteainetta. Se persikkainen sävy toimisi muuten silmien alla ihan hyvin, mutta on jotenkin liian kuivaa.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #430 : 30.01.10 - klo:14:23 »
^^Mä tunnustan edelleenkin käyttäväni liian vaaleaa peiteainetta silmille, tajusin sen ihan toden teolla puolisen vuotta sitten :P Mutta kun mihin muuhunkaan mä käytän MACin Select Cover upini loppuun :P Hiukan ehkä asiaa parantaa, että laitan yleensä ensin MUSin cover all bluen ja siihen päälle Selectiä..

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #431 : 01.02.10 - klo:21:43 »
Mikähän kumma vois olla seuraava kokeiltava, jos tavoitteena olis saada ihonsävyyn mätsäävät silmänaluset? Ei saisi tosiaan levähtää parista kyyneleestä eikä olla kuivaa levitettävää.

Levähtävyydestä ja allergisoinnista en vielä osaa sanoa, mutta nyt kokeiluun pääsi Lancomen Effacernes Longue Tenue -peiteaine. Vaaleammat sävyt olivat neutraalimman tai viileämmän värisiä, mutta 04 Beige Rose oli mukavan tumma ja oranssi niihin verrattuna. ;D Myyjä ystävällisesti kokeili tuota mulle, ja aine sulautui ihon väriin ihan täydellisesti. Kokeili toisen silmän alle jotain jankimpaa Blascon suht oranssia peiteainetta, ja se teki kuitenkin haamunnäköiseksi. Nyt sormet ja varpaat ristiin, että tää Lancomen sävy näyttää hyvältä päivänvalossakin, eikä lähde heti karkuun, jos silmät vähän vuotaa!

Edit: Oi jee, hyvältä vaikuttaa! Täytyypä ostaa tuo Lancomen peiteaine kyllä. Ihan hippusen verran kertyy uurteisiin/juonteisiin, mutta mielestäni vähemmän kuin muut kokeilemani peiteaineet. Silmät on vuotanut vähän useammankin kerran päivän mittaan, mutta peiteaine ei ole ollut moksiskaan. :)
« Viimeksi muokattu: 02.02.10 - klo:19:02 kirjoittanut slala »

Poissa jeba

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #432 : 03.02.10 - klo:11:44 »
Olen käytellyt tummille (=sinertäville) silmänalusille Lily Lolon blondieta, siis ihan sitä tavallista mineraalipohjaa flocked spongella laitettuna jolla saan tarvitun peittävämmän tuloksen, muualle kasvoille tuota sitten kabukilla. Tulos on ihan ok, mutta olen huomannut että varsinkin noin paksummin laitettuna tuo lily lolon pohja kuivattaa selvästi herkkää silmänalusihoa :-\ Olenkin nyt ajatellut ostaa silmänalusille jonkin kunnon peitevoiteen joka ei ainakaan kuivattaisi. Kiinnostuin tätä ketjua lukeneena mm. tuosta HR magic concealerista, sopisiko esim. tuo sävy 02 medium yhteen mitenkään lolon blondien kanssa?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #433 : 08.02.10 - klo:15:07 »
Ostin hätäpäissäni Maybellinen Mineral Concealerin, kun joku vaan piti äkkiä saada. On nimittäin naama kukkinut taas viime aikoina ärhäkkäästi, ja Blascoa en uskalla enää käyttää koska pelkään että se tukkii.

Tässä on ihana hengittävä koostumus, mutta valitettavasti peittävyyttä ei lainkaan riittävästi mun tarpeisiin! Tämä saattaisi toimia paremmin silmänalusilla, mutta jos tällä haluaa jotain punaisia länttejä peittää ihan oikeasti, niin täytyy sanoa että ei kyllä toimi.  >:(

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #434 : 12.02.10 - klo:14:07 »
^ Juu. Harmi että maybellinen nonstop nestemäinen peitevoide piti silloin hävitä tämän mineraaliversion tullessa. Se oli huomattavasti peittävämpi ja pysyikin minusta paremmin iholla. Nykyisin kun ihoni on paremmassa kunnossa niin tuo mineraaliversiokin on riittänyt, mutta pysyvyys on tosiaan aika huono. Tuntuu että saa jo tunnin päästä olla lisäilemässä.