Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143276 kertaa)

Poissa Kalinka

• HAIRahtanut
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #45 : 31.05.06 - klo:12:20 »
Lainaus
Saarni, sopiiko tuo kuitenkin paremmin punaisten näppyjen ym. peittoon kuin tummien silmänalusten peittoon?

Kyllä mä sanoisin että se molempiin käy yhtä hyvin. Yleensä aina vähän sutaisen sitä silmienki alle, eikä näytä kökköiseltä sit yhtään niinku jotku pakkelit tekee. Siin on niin hyvä peittokyky... Ja sit ku vähä sipaisee irtopuuterii päälle ni on kyl tosi luonnollinen lopputulos. Riippuu tietenki ihon sävystä, en usko et toi on tosi kalpeille sopiva. Kannattaa ihmeessä käydä kokeilees!:)

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 31.05.06 - klo:17:39 »
No nyt täytyy taas vähän valittaa... Ei se benefiting boingkaan ollut aivan mahtava niin kuin odotin. Ihan hyvä, mutta ei ehkö musta hintansa väärti. Tai sitten mulla on feikki, kun ebaysta tilasin ;D
No ei, kyllä se taitaa ihan aito olla. Samassa paketissa oli joku lemon-aid voide, jonka pitäis ilmeisesti tasoittaa luomien väriä tai peittää mustia silmänaluksia tai jotain, mutta olen käyttänyt sitä luomivärin pohjustukseen ja siihen on kyllä aivan mainio!

No asiaan, Onko kellään kokemusta diorin anticerne perfecteur moisturizing concealer peiteaineesta. Nimi oli jotain tommosta, aika lähelle ainakin. Tuubissa olevaa. Myyjä kertoi, että vastaa biothermin forget ittiä, mutta ois vielä enemmän pigmenttiä tai jotenkin parempaa. Hinta oli about 26 euroa. Minä olen vähän toivoton näitten peiteaineiden(kin) kanssa...

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 31.05.06 - klo:18:06 »
Voi rähmä Koiruli ettet tykänny siitä Boi-ingista :( Höh.

Se Lemon Aid on nimenomaan luomivärin pohjustukseen ja värin tasoittamiseen ja minun mielestä se taas on ihan persiistä koko tuote ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 31.05.06 - klo:18:15 »
Juu ei se huono ollut se boing, mutta nyt etsitäänkin täydellistä tuotetta! ;D
Voihan se ollakin huono se lemon-aid, mut kun mulla ei oo koskaan ollut luomivärinpohjustusvoidetta, niin toimii oikein loistavasti. Vertailupohja voi siis olla vähän eri ;)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #49 : 26.06.06 - klo:23:15 »
Olin aika yllättynyt, että Forget it:issä on merkintä että säilyy avattuna vain 6kk. Kai se pitempään säilyy oikeasti? (Stationery taatusti tietää :D) Koska tuo puteli kestää sata vuotta...
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #50 : 27.06.06 - klo:00:13 »
Tarhatyyli, omani on säilynyt avattuna nyt n. 1,5 vuotta ja puolivälissä mennään ja hyvin on säilynyt toistaiseksi. Säilyy varamsti ainakin vuoden vileä hyvänä. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #51 : 29.06.06 - klo:01:26 »
No niin. Tänää sain viimein haettua näytteen Biothermin Forget It 10 sävystä. Huomenna pääsen testailemaan, laitan tänne sitten kokemuksiani. Odotukseni on kyllä tosi korkealla jostakin kumman syystä ;)

Edit. Oi tämä Forget it peiteaine on niin ihanaa! Mulla ei näy kuin enää tosi vähän tumat silmänaluset *hyppii reimuissaan* Kiitos niin kovasti, että suosittelitte :-* Tästäkin ongelmasta nyt sitten selvitty. Ja kun laittaa vielä puuteria päälle niin silmänalusia ei enää näykään, jihuu.
« Viimeksi muokattu: 29.06.06 - klo:20:42 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #52 : 29.06.06 - klo:20:46 »
Kiva ChaosBlack että sopi sinulle. Ja kuvittelepas kun itse yhdistän tuohon vielä sen MF:n meikkipuuterin niin fiuh, katoavat lähes täysin.  :D
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #53 : 29.06.06 - klo:21:58 »
ChaosBlack: Mistä hait tuon näytteen?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 29.06.06 - klo:22:04 »
ChaosBlack: Mistä hait tuon näytteen?
Stockalta ja Sokokseltahan näitä saa kun käy pyytämässä. Siis niitä ei automaattisesti missään jaella vaan itse kun käy kysymässä niin myyjä laittaa sitä pieneen purkkiin mukaan.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #55 : 17.08.06 - klo:22:46 »
Forget itin sanotaan olevan tosiaan ihan taianomaista jälkeä tekevä, eli ihmekös tuo että niin moni tykkää ;) Multakin niitä löytyy ja laadukkaana tuotteena pidän. Eniten tykkään kuitenkin Shiseidon corrector pencilistä, aivan ehdottomasti paras kokeilemani peitekynä, mukavan kevyttä jälkeä se tekee ja siksi niin paljon pidänkin siitä. Make up storen peiteainepaletin lisäksi Chanelin Pro correcteur paletti on loistava, samoin Lancomen vastaava paletti. HR:n ja Chanelin nestemäiset peitevoiteet on myös erittäin pidettyjä. No7:n puuterimainen peitepuikko on halvemmista peiteaineista ihan kärkituotteita, ihanan samettistä kevyttä jälkeä.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #56 : 17.08.06 - klo:23:48 »

mulla ei kyllä toi forget it toimi yksinään ollenkaan... laitan ensin sitä make up storen cover all blueta ja siihen hieman sitä forgettia... sit YSL:n valokynää alas vähä nii sitte on hyvä tulos.. oon kokeillu aika paljon erilaisia peiteaineita enkä oikeen tiiä onko mikään ollut ihan huippuhyvä... blascoa en o koittanu kylläkään vaikka sitä tietty mainostetaan hyväksi mutta tiiä sitten... mut sitte artdecon peiteaine on kanssa aika hyvää ja tosi vaaleeta.. toimii tarvittaessa valokynän tavoinkin..
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #57 : 18.08.06 - klo:17:24 »
Mulla toimii jo toista vuotta mainiosti näppyjen peittoon se Maybellinen peiteaine (sellainen huulikiiltomainen puteli, siinä on siis se "levitystikku" mukana. Otan sitä hiukan sormen kärkeen, levitän näppylän päälle ja lämmitän vielä hetkisen kädellä, jolloin tuote "sulaa" muun meikin joukkoon.

Make Up Foreverin Lift Concealer on loistotuote tummille silmänalusille. Niiden peittämiseen mulla tuo Maybelline on liian tönkköä tavaraa.

Forget it houkuttaisi kovasti, mutten ihan vielä taida hankkia, kun on muutama käyttökelpoinen vielä meikkipussissa...
Make it a great day

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #58 : 30.09.06 - klo:17:16 »
Lumenelta on tulossa ensikuussa aivan ihana peiteainepaletti tuon vanhan punaisen neutralisoijan tilalle. Paletissa on yksi sinisen neutralisoija ja kaksi punaisen neutralisoijaa (tummempi ja vaaleampi), joista voi sitten sekoitella omansa. Eli ihan kuin Lancomellakin on ollut ja eikös Make Up Storellakin ole joku vastaava? Minä tykkään tuosta ihan älyttömästi. Peittävyys ei ole ehkä ihan sama tuossa sinisen neutralisoijassa kuin suosikissani Biothermissa (Forget it), mutta on aivan loistava. Koostumus on sopivan löysä, mutta ei mene silmien alla juonteisiin eikä kuitenkaan ole liian kuivakka että korostaisi juonteita ym. Jopa 60 v. äitini tykkäsi tuosta eikä mennyt hänelläkään juonteisiin tai ollut muutenkaan huono. Olen ihan ihastunut tuohon. :)

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #59 : 30.09.06 - klo:20:35 »
^ Aivan ihana uutinen! Täältä ei lähimainkaan saa tuota forget it:iä niin ihanaa saadaa  kuitenkin jotain kunnon peiteainetta. Osaatko sanoa vielä minkä hintainen tuo tulisi olemaan?