Viestin ydin lyhyesti: keltainen ja punainen korjaa mulla punaisuutta ja tummaa pigmenttiä (vrt pisamat)

Huhhei....mulla on todellakin paljon piilotettavana;
couperosa, aknearvet ja pigmenttihäiriöt, jotka erityisen kiusalliset ylähuulen päällä. Oon ties kuinka pitkään metsästänyt ainetta, jolla saisin ne peittoon, mutta tuollaiset tummentumat ovat hankalia peittää.
Lisäksi mun ongelmani on ollut (mineraalimeikki-)pohjien kanssa löytää oikeaa sävyä, koska viileävoittoisella iholla tuntuu monet sävyt näyttävän herkästi oranssilta tai ruskeankeltaiselta. No, nyt olen löytänyt oikean sävyisen pohjan (LaurEss ja Sassy Minerals), mutta peiteaineen kanssa olen paininut edelleen.
Grimas (Camouflage G1), jonka hankin viime kesän lopulla, tuntui pitkästä aikaa todella auttavan, mutta talvella se on aivan liian kuivattava ja sävyn kanssa jälleen iso ongelma; tuo sävy on liian vaalea, mutta siitä seuraavat sävyt menevät liian ruskeiksi tai oransseiksi.
Näistä syistä johtuen ei ole tullut pieneen meleenkään kokeilla kasvoille keltaista tai punaista väriä!! Menin nyt sitten tänään puolivahingossa iskemään kasvoille
EDM'n Sunlight Correctoria (banaaninkeltainen, vanha koostumus). Jumankekka - sehän toimii! Ja kun kokeilin varastossa turhaan makoilleen
Pick Me Up Bisquen, siis hyvn punakka väri, niin se peitti niin ikään tummentumat. Selvästi helpommin kuin mikään aiempi testaamani. Kaikki vihreän ja sinisen sävyiset correctorit ovat vain näyttäneet joko itseltään tai muuttuneet harmaiksi ihollani.
Nyt peilailen vähän väliä kun näyttää pitkästä aikaa jotenkin inhimilliseltä - ja mikä ihaninta niin vieläpä ihan inhimillisellä panostuksella. Iho on talven jäljiltä vielä riekaleina, mutta se on pientä tämän helpotuksen rinnalla.
Tein jo EDM'n ostoskoriin tulevan tilaukseni; erilaisia sävynkorjaajia ja peittoaineita sekä Pearl Sunlight-viimeistelypuuterin, jota en ole todellakaan ottanut pieneen huomioonkaan aiemmin. Tuo Pick Me Up Bisque on hiukan turhan tummanpunertava, mutta se antoi niin hyvän viitteen kuitenkin, että tilaan siis vaaleamman punertavan testiin.