Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 117194 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #465 : 21.06.10 - klo:22:32 »
Mä olen funtsinut tässä, että minkä peitevoiteen hankin seuraavaksi, tosi hyvä Maybellinen Nonstop on vedellyt viimeisiään (pahus, kun lopettivat sen). Ostin jo Estee Lauderin Double Wear Concealerin, joka on hiukan liian vaalea eikä peitä näppyjä kunnolla. Käytän sen nyt valovoiteen tapaan tuomaan kirkkautta silmien alle ym. paikkoihin, siihen on omiaan.

Huomasin tänään Maybellinen Super Stay 24 h Concealerin ja nappasin mukaan. Vaaleampi sävy tuntuikaupassa hyvältä, mut onkin punaisempi kuin vanhan Nonstopin vaaleampi sävy, kun vertasin kotona. INCI on identtinen (loppupäässä on vain kaksi raaka-ainetta vaihtaneet paikkaa) non stopin kanssa, joten odotukset on kovat. ;)  Katsotaan miten se peittävyys ja sävy sit oikeasti käytössä toimii.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 22.06.10 - klo:11:27 »
Mulla on ollut nyt muutaman kuukauden käytössä Coastal Scentsin Medium Camo Quad http://www.coastalscents.com/cfwebstore/index.cfm/product/1920/medium-camo-quad.cfm, johon olen ollut oikein tyytyväinen.

Onko tuossa mineraaliöljyä INCIssä? En ainakaan huomannut sivuilta INCIä mistään...

Itse omistan Camo Quad sävyssä light ja sitten vielä color correctorin. Todella "kermaista" tavaraa. Minusta nämä ovat esimerkiksi parempia kuin Macin studio finish. Color correctorin vihreällä saa peitettyä esim. punaisuutta nenänpielissä.

Sisältö on tämänlainen nettisivujen mukaan:
Ingredients: Squalane (synthetic), Octyl Palmitate, Beeswax, Talc, Polymethyl Metharcrylate, Petrolatum, Propylaparaben. May contain:Titanium Dioxide, Iron Oxides.

7.44wannabe

• Vieras
« Vastaus #467 : 26.06.10 - klo:10:55 »
Missä meikissä on kestävä concealer? Joe Blascossako? En ole ostanut sitä kun on kallis.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #468 : 26.06.10 - klo:21:15 »
^ Grimas'iin kannattaa tutustua! Sille on täällä oma ketjunsakin. Peiteväristä muistan, että on verrattu Blascoon täällä, mutta hinta vain murto-osa siitä! Peiteaineiden aatelia on kyseisen merkin Camouflage, peittää tatuoinnitkin tarvittaessa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

7.44wannabe

• Vieras
« Vastaus #469 : 26.06.10 - klo:23:34 »
^ Grimas'iin kannattaa tutustua! Sille on täällä oma ketjunsakin. Peiteväristä muistan, että on verrattu Blascoon täällä, mutta hinta vain murto-osa siitä! Peiteaineiden aatelia on kyseisen merkin Camouflage, peittää tatuoinnitkin tarvittaessa.
Kiitos tipsistä! Grimas taitaa olla teatteriväen käyttämää, mutta sitä parempi. Kun meikin on kestettävä näyttämöllä hiessä ja ramppivalojen loisteessa niin pitäähän sen sen olla vahvaa!Täytyypä tilaisuuden tullen bongata muutama supertuote.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #470 : 27.06.10 - klo:11:47 »
^ Suosittelen kyllä lämmöllä, itselläni on ollut käytössä jo toista vuotta enkä ole parempaan törmännyt! Netistä pystyy tilaamaan, mutta lisäksi Grimasia myy ainakin liikkeet Punanaamio ja Aprilli.

Täältä löytyy koko valikoima tuotetietoineen. Em mainituissa liikkeissä ei ole täyttä valikoimaa, mutta he voivat tarpeen mukaan tilata asiakkaan pyynnöstä.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 30.08.10 - klo:23:37 »
Laitan tämän tuotearvion tälle puolelle, kun musta tää tuote on enemmän peiteaine kuin silmänympärysvoide. Nimittäin: mä otin tosi epäuskoisena käyttöön Garnierin Caffeine anti-dark circles 2-in-1 voiteen ajatellen, että voihan sitä aina vielä jotain edullista peiteainetta näille tummille silmänalusille kokeilla. Yllätys oli suuri, kun havaitsin, että tuotehan oikeasti toimii - ja vielä erinomaisesti! Aine on tarpeeksi kosteaa, että sitä on helppo työstää ja tarpeeksi peittävää, että meikäläinenkin saa lähes vaaleat ja ah-niin-pirteät silmänaluset.

Levittämisen kanssa täytyy olla tarkkana, sillä roll-on-päästä tulee helposti liikaa tavaraa, joten sitä täytyy vain sipaista silmänaluselle. Sävy on omaan hitusen ruskettuneeseen ihooni juuri passeli. Talven pimeydessä se siis voi olla jo hieman liian tumma, mutta siitä en nyt jaksa välittää. Olen niin onnellinen hyvästä lopputuloksesta.  :l
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #472 : 13.09.10 - klo:21:09 »
Ostin Izzy's Beautyshoppesta Bobbi Brownin Correctorin sävyssä Light Peach, ja olen ihan myyty  :l Koostumus on todella kermainen ja hyvin levittyvä, eikä painu lainkaan silmienalusien pieniin juonteisiin, kuten esim. Couleur Caramelin peitevoiteen kanssa käy... Aluksi tosin olin sitä mieltä, että sävy on liian tumma, mutta ihmeen hyvältä se kuitenkin iholla näytti.

Postissa on vielä tulossa BB:n peiteaine (valitsin sävyn Sand), odottelen malttamattomana että pääsen senkin testaamaan.

(Psst: Izzyllä on muuten juuri tuota Light Peach -sävyä myynnissä hieman edullisempaan hintaan ilman myyntipakkausta...)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 13.09.10 - klo:21:27 »
^^ Minulla on myös ollut tuo Garnierin peiteainetta sisältävä sy roll on käytössä ja olen kyllä tykännyt. Meikittöminä päivinä se on varsinkin kiva, kun ei ole sitten niin väsyneen näköinen. Oranssihtava sävy säikäytti alkuun (käytän yleensä vaaleimpia sävyjä), mutta se sulautuu kyllä aika kivasti ihon sävyyn, kunhan ei rullaile överisti. Vaikuttaa tosi riittoisalta, mutta kun joskus loppuu niin ostan varmasti uudelleen.
1bMii, vaalennettu.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #474 : 14.09.10 - klo:13:11 »
^ Minäkin ostin tuon Garnierin ja tykkään kyllä ihan mielettömästi! Levittyy hyvin, jättää ihanan samettisen pinnan ja peittää kivasti. Lisäksi se rulla viilentää ihanasti! Oon käyttänyt sitä myös hieman peiteaineen tavoin muuallekin kuin sy-alueelle, kuten poskiin, nenänpäähän ja leukaan. Vaikuttaa myös kivan kosteuttavalta, oon rakastunut!

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #475 : 15.09.10 - klo:10:57 »
Garnierin värillistä silmänympärysvoidetta käyttelen tyytyväisenä minäkin. Mulla on todella tummat sinertävät silmänaluset eikä se niitä 100% peitä mutta arkimeikkiin aivan riittävästi, eikä uppoa yhtään ryppyihin tai aiheuta silmämeikin leviämistä kuten jotkut rasvaisemmat peiteainelaadut. Voisin käyttää yleispeiteaineena muuallekin mutta sävy on sen verran vaalea minulle että näkyisi vaaleina läntteinä jos vetelisin vaikka poskille punoitusta peittämään.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #476 : 15.09.10 - klo:11:40 »
Voisin käyttää yleispeiteaineena muuallekin mutta sävy on sen verran vaalea minulle että näkyisi vaaleina läntteinä jos vetelisin vaikka poskille punoitusta peittämään.

Tätä olen miettinyt itse, kun olen kuullut vähän molempien ääripäiden mielipiteitä. Miten tumma tuo roll-on siis lopulta on? Onko tyyliä "Maybelline-vaalea" (eli aika tummahko ja oranssinen) vai "oikeasti" vaalea?

Ei nyt vielä ole onneksi hengenhätää uuden peiteaineen kanssa, mutta mun Benefitin Boi-ingista on tullut pohja esiin!
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Paikalla Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 15.09.10 - klo:12:56 »
^ Minun mielestä on kyllä juuri tuollainen "Maybelline vaalea" eli todellisuudessa aika tumma ja oranssinen. Kuitenkin häivyttyy aika kivasti ja pigmenttiä ei niin runsaasti ole, että jäisi oranssina näkymään. Jos olisin nähnyt sävyn etukäteen niin en olisi ikinä uskaltanut ostaa, mutta nyt tuotetta käytettyäni ostaisin kyllä uudelleen.

Toisaalta itse en kyllä käytä tätä mihinkään muualle kuin silmänalusille juuri tuon itselleni vieraan sävyn takia. Ja siis jos meikkaan niin laitan kyllä erikseen vielä "oikean" peitevoiteen (käytän Stilan Illuminating Concealeria sävyssä fair ja noissa on kyllä ihan mieletön sävy- ja tummuusero). Mutta meikittöminä päivinä tämä riittää piristämään väsynyttä ilmettä!
1bMii, vaalennettu.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 15.09.10 - klo:13:31 »
Tumma ja oranssinen kuulostaa aika hyvältä tummien silmänalusien piilottamiseen.  :) Jos silmänaluset on sinertävät, niin oranssi neutraloi väriä tehokkaimmin. Tässä tutoarialissa xSparkage peittää tummat silmänaluset oranssilla huulipunalla.  :o En itse ole konstia kokeillut, kun en oranssia huulipunaa omista, mutta tavallista tummempi ja punapohjaisempi peiteväri on toiminut silmien alla paremmin, kuin muualla karvoilla käyttämäni peiteaine.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #479 : 15.09.10 - klo:14:11 »
Onko joku löytänyt tuota Garnierin roll-onia jostain Tarjoustalo-tyyppisestä kaupasta? Tämän kaupungin perus ruokamarketeista ei löydy. Yritän rajoittaa Tarjoustalossa käyntiä, koska se tietää pelkästään rahan menoa (ja paljon). Jos tietäisin, että sieltä löytyy, niin voisin uskaltautua pikavisiitille.

On tämä rahan käyttö viimeaikoina lähtenyt hiukan lapasesta, joten kaikkea pitää rajoittaa...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.