Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 113211 kertaa)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #480 : 15.09.10 - klo:15:05 »
Olen samaa mieltä Arnellan kanssa eli Garnier on aika oranssinen, mutta häivyttyy värisävyynsä nähden ihmeen hyvin. Mä en edes ole kaikkein vaaleimmasta päästä hipiäni osalta, ja mullekin tuo sävy on ehkä inasen liian tumma kalpea-aikaan. Täytyy vaan olla todella varovainen, että levittää tuotetta maltillisesti ja vain juuri silmänalusiin, jolloin ero ei jää huomattavaksi. Muualle kasvoihin en voisi tuotetta kuvitella käyttäväni juurikin tuon värisävyn tummuuden ja oranssisuuden takia.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 15.09.10 - klo:20:20 »
Mulla Garnier toimii loistavasti, lopputulos on todella luonnollinen. Mulla on sinipunertavat, todella tummat silmänaluset ja ne saa kunnolla peittoon vaikka on kevyt tuote! Sävykin on juuri sopiva, sillä käyttelen itseruskettavaa säännöllisesti - en ole ruskea, mutta kevyesti päivettynyt. Mun normi-ihonväri on ihan norsunluunvalkoinen ja sitä vasten tuo voisi olla liian oranssinen.

Erinomainen tuote kolmekymppiselle! Lumenen peitevoidepaletti on ollut aikaisemmin käytössä, mutta tuskastuin siihen kun se on liian paksua, ei levity kyllin huomaamattomasti, jankkiintuu päivän mittaan uurteisiin ja korostaa juonteita. Tunsin itseni aina satavuotiaaksi yritettyäni paklata sillä panda-silmiä. Garnier on aivan toista luokkaa, olin myyty jo heti ekan käyttökerran jälkeen  <3.

Omani ostin Anttilasta pari viikkoa sitten ja maksoi 9,90e. Varmasti Tarjoustalossakin on.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #482 : 16.09.10 - klo:10:05 »
Mä en ole ollenkaan huomannut että Garnier olisi oranssi mutta toisaalta mulla on suomalaiseksi suht tumma ja kellertävä iho varsinkin näin vielä kesästä ruskettuneena. Mun iholla se näyttää pelkästään hyvin vaalealta.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #483 : 16.09.10 - klo:16:21 »
Kävin tänään ostamassa Garnierin ja sehän on oikein toimiva! Omassa paketissani lukee Fair Skin Tone ja on itselleni aika vaalea, mutta silmänympäryksille sopii hyvin, kun tykkään hieman vaaleammasta. Muille kasvoalueille kokeilin ja peitti hyvin, mutta jää niin vaaleaksi, etten ehkä kuitenkaan raaski käyttää. Sävy on HYVIN lähellä Lorealin Touche Magique -valokynän kellertävämpää sävyä. Olen pitkään etsiskellyt tarpeeksi ohutta peiteainetta, joka ei kökkööntyisi silmän sisänurkkaan, ja valokynistä Lorealin on ollut paras (ja ainoa). Tämä levittyy vieläkin huomaamattomammin ja paremmin, mutta peittoa on himpun verran vähemmän! Uusi suosikkini!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #484 : 17.09.10 - klo:00:14 »
Ostin juuresten innoittamana Garnierin roll-onin, ihan kivalta vaikuttaa! En yleensä käytä mitään peiteainetta ellen tee koko juhlameikkiä, joten katsotaan tuleeko tuota käytettyä. Kiva idea ja ihan hyvän sävyinen tuote yhden kokeilukerran perusteella! :)
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #485 : 17.09.10 - klo:03:54 »
Haha, taisitte saada ylipuhuttua, pitänee seuraavaksi hankkia tuo roll-on. :D Pitää kyllä käydä luonnonvalossa kokeilemassa, kuinka oranssilta se vaalein sävy näyttää. Kiitos vinkeistä. :)
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 17.09.10 - klo:08:19 »
Pitäisköhän munkin  ;D Mineraalipeittareita en saa toimimaan ja samoin olen vähän pettynyt MUS:in Cover All Mixiin, kun se on sellaista jankkia, että jää kökköiseksi silmänalusille. Mä olen käyttänyt nyt 3 putkiloa Max Factorin Mastertouchia, mistä kyllä pidän. Sain sellaisen kerran jonkun lehden mukana ja siitä asti olen käyttänyt.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #487 : 17.09.10 - klo:17:50 »
^ Cover All Mixiä olen iteki käyttänyt, sama ongelma eli tuo kökköisyys on todettu täälläkin. Garnier vaikuttaisi ihan hyvältä, mutta riittääköhän sen peitto tosi tummille silmänalusille?

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 18.09.10 - klo:10:42 »
Mä en huomanut omassa Garnierissani mitään merkintää vaaleusasteesta. Pahvipakkauksen olen hävittänyt, joten siitäkään en voi tarkistaa. Putkilossa on pieni valkoisella pohjalla oleva tarra, jossa on joku numerosarja ja sen perässä 01, mikä voisi toki viitata vaaleimpaan sävyyn, mutta muuten en keksi mitään, mistä sen voisi tarkistaa.

Mirjulle sanoisin, että mulla on mielestäni melko tummat silmänaluset ja erittäin ohut iho, mikä korostaa tummuuden läpi kuultamista tosi paljon. Garnier on ainakin mulla peittänyt tosi hyvin tuota tummuutta.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #489 : 18.09.10 - klo:11:07 »
Mä en huomanut omassa Garnierissani mitään merkintää vaaleusasteesta. Pahvipakkauksen olen hävittänyt, joten siitäkään en voi tarkistaa. Putkilossa on pieni valkoisella pohjalla oleva tarra, jossa on joku numerosarja ja sen perässä 01, mikä voisi toki viitata vaaleimpaan sävyyn, mutta muuten en keksi mitään, mistä sen voisi tarkistaa. 

Varsinaisessa putelissa ei ole merkintää, mutta tosiaan tuo 01 löytyy myös omastani. En kyllä kaupassa edes huomannut katsoa, onko muitakin sävyjä tarjolla.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 18.09.10 - klo:12:00 »
Mä oon useammassakin kaupassa tuota Garnieria katsellut ja kaikissa on ollut myynnissä vain sitä yhtä sävyä (fair skin tone), joten en usko, että Suomessa ainakaan on muita sävyjä tarjolla.

Munkin oli sitten pakko tuollainen hakea, Anttilan Pimeät hinnat -päiviltä sen sai 9 €:lla.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 18.09.10 - klo:15:51 »
Mäkin ostin tuon Garnierin ja testailin tänään ekan kerran. Musta se ei kyllä ole lainkaan tummaa tai oranssia, vaan ruskettuneelle iholle jopa vähän turhan vaaleaa. Enkä mä nyt niin kamalan ruskea kuitenkaan ole. Fair skin luki munkin pakkauksessa, enkä kaupassa muita vaihtoehtoja nähnyt. Peittävyydeltään tuo ei mielestäni ole kovin hyvä, ja roll-on on itseasiassa hieman epäkäytännöllinen: ainetta tulee helposti liikaa tai väärään kohtaan. Esim. simänurkkaan sillä on vähän hankala tökkiä. Eli sormilla joutuu kuitenkin levittämään ja tasoittamaan, joten yhtä hyvin voisi vaikka puristaa tuubista. Ei mikään huono aine kuitenkaan, jatkan testailuja.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 23.09.10 - klo:09:53 »
Tämän keskustelun jälkeen oli pakko hakea tuo Garnierin roll-on. Käytän sitä pelkästään peiteaineena, eli levitän silmänympärysvoiteen päälle ja hyvin toimii. Koostumus on todella kevyt, ei kasaannu juonteisiin ja pysyy hyvänä koko päivän. Väri on ehkä aavistuksen liian tumma tämmöiselle kalkkilaivan kapteenille, eli vaatii huolellisen levityksen. Peittävyys on ihan ok. Mulla on todella tummat silmänaluset ja Garnier kirkastaa katsetta kivasti, mutta ei häivytä kokonaan niitä tummia rinkuloita. Eli jos täytyy näyttää todella freesiltä, niin aion kyllä luottaa peittävämpiin aineisiin (joissa ongelmana taas on juonteisiin kasaantuminen ja "mössööntyminen" päivän mittaan). Mutta Garnier on varsinkin meikittömien päivien pelastus. Hyvä tuote, tykkään kovasti ja tulen varmasti käyttämään paljon.
1b M ii

Poissa Mischa

• HAIRahtanut
« Vastaus #493 : 24.09.10 - klo:18:56 »
Ihastuin Make Up Storen Reflex Coveriin, joka on 10 ml tuubissa. Reflex Coverin sävy medium sulautuu silmänalusilleni todella hyvin ja peittää nätisti olematta kuitenkaan tuhtia :) Levittyvyydeltä ja koostumukselta tämä on hyvin samanlaista kuin aiempi lempparini HR Magic Concealer, jonka vaalein sävy oli mulle kuitenkin hitusen liian vaalea ja seuraava ihan liian tumma. Reflex Coverista oli kolme sävyvaihtoehtoa, joista vaalein oli jo yllättävänkin vaalea.
1b M ii

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #494 : 25.09.10 - klo:14:28 »
Ostin juuresten innoittamana Garnierin roll-onin, ihan kivalta vaikuttaa!

Mä myös!  :D Tänä aamuna testailin ekan kerran ja on kyllä hyvä tuote! Laitoin tummille silmänalusille ja yläluomille häivyttäen, antoi hyvän ja tasaisen pohjan silmämeikille. Häivytti tummia silmäkulmia hieman ja toi muutenkin valoisuutta iholle, tykkään!  :l Jää mulla vakituiseen käyttöön.
Mulla on melko vaalea iho, ei kuitenkaan ihan kalkkikapteeni ja tää Garnierin sävy on just passeli. Mulla on kuitenkin niin tummat silmäkulmat, että lisäsin vielä tummimpiin kohtiin runsaspigmenttistä MSCHIC:n silmänalusten peiteainetta.
« Viimeksi muokattu: 25.09.10 - klo:14:30 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset