Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 149093 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #510 : 23.12.10 - klo:20:15 »
^Whaat? Mä olen käsittänyt että on vaan yksi sävy? Itse ostin eilen myös tuon, ja se on se fair to medium skin. Myllyn Sokoksella en ainakaan nähnyt muita sävyjä. On kyllä kiva tuote ja sävykin ihan sopiva. Ei peitä täysin tummia silmänalusia, mutta freesaa ilmeen kyllä ihan hyvin. Tuo on sellainen tuote, jota voi käyttää ilman muuta meikkiä eikä sitä huomaa. Nappi ostos!

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 26.12.10 - klo:14:30 »
Luulisin, että aiemmin on ollut saatavilla vain tuota Fair to Mediumia. Olisi kiva kuulla kokemuksia jos joku on ostanu Fair-sävyisen. Onkohan se miten paljon vaaleampi? Tuo on kyllä todella riittoisa tuote. Ostin toukokuussa muistaakseni ja ei ole vielä loppumaisillakaan, vaikka päivittäin olen tuota käyttänyt!  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 26.12.10 - klo:19:58 »
Onko täällä kellään kokemusta Eve Pearlin Salmon Concealerista? Tätä ovat monet meikkigurut, esim. Makeup Geekin Marlena mainostaneet holy grailinaan ja mahtavana ihmetuotteena, joka peittoaa pahimmatkin dark circlet. Mä alan pikkuhiljaa olla valmis epätoivoisiin tekoihin näiden silmänalusieni kanssa, joten yllättäen tämä tuote houkuttaa. Ongelmana tuolla on vain nihkeä saatavuus, toistaiseksi olen törmännyt tilausmahdollisuuteen vain firman omilla sivuilla sekä Camera Ready Cosmeticsissa. Peitevoiteen hinta on 35 dollaria ja postikuluineen hinta nousee kummallakin sivustolla lähemmäksi viittäkymmentä taalaa. Olisi siis kiva kuulla mahdollisia käyttökokemuksia täältäkin, ennen kuin menen arpomaan rahojani tuon hintaiseen tuotteeseen...
Vaalean kuparinen lob, hiuskriisi

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #513 : 28.12.10 - klo:23:33 »
Kävin tänään ostamassa ton Garnierin coffeine roll onin ja kuten arvelinkin, se freesaa mukavasti ilmettä mutta ei todellakaan sovi ainakaan itselleni peiteaineeksi, peitto ei riitä millään. Mulla on luonnostaan niin tummat silmänaluset että ilman kunnollisia peiteaineita näytän siltä kuin olis silmä mustana :3 Meikittömiin päiviin kuitenkin kivan tuntunen tuote :)

Tähän mennessä parhaimmaksi on osoittautunut Joe Blascon red neutralizer, jolla saan silmänaluset parhaiten peittoon. Tänään hain Stockalta MAC:n tiskiltä näytteen sen uuden sarjan (en muista nimeä ::) ) peiteaineesta, kuulemma peittää kyllä ja on vedenkestäväkin. Huomenna testaan, saas nähdä kuinka käy ;) Mulla on epäilykseni, että toimiiko mikään muu kuin Blasco näille mun aina yhtä ihanille silmänalusille ;D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 28.12.10 - klo:23:43 »
^Oletko koskaan kokeillut Blascolta Dermasealia tai x-tra liteä peiteaineena? X-tra lite tosin on kai valovoide.

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #515 : 29.12.10 - klo:19:29 »
SH: En oo kokeillut! Tää red neutralizer on mun luottotuote enkä oikeen usko että vastaavaa löydän... Se on niin riittoisa se paletti ja pigmenttiä sen verran että saan varmasti peitettyä... Mut pitää pitää mielessä :)

En kokeillutkaan tänään MAC:n peitevoidetta kun tajusin että eihän mulla ole sivellintä 0_0 Blascon taputtelen aina sormin paikoilleen. Millä siveltimillä te levitätte peitevärejä? Oon niin tottunut käyttämään tota Blascoa mutta täytys varmaan kokeilla uusia tekniikoita ja sitäpä varten meinasin huomenna käydä ostamassa jonkun siveltimen ihan tätä kokeilua varten  :3

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 29.12.10 - klo:19:47 »
^Ilmeisesti tuo sinun peitevoide on MAC Pro Longwear concealer? Minä olen käyttänyt sen levittämiseen joko meikkivoidesivellintä tai MAC 217 tai 224 siveltimiä. MACin standilla käytettiin myös 224 sivellintä. Mikä tahansa "blending"-sivellin toimii, mutta meikkivoidesivellinkään ei ole huono.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #517 : 29.12.10 - klo:19:48 »
Meillä oli koulussa Blascon koulutus ja kouluttaja sanoi, että tosi tummiin silmänalusiin voi käyttää myös tattoo coveria  :ts Itse levitän peiteaineet synteettisellä litteällä siveltimellä ja sen jälkeen tasoitan sormella tai http://maijus.blogspot.com/2010/12/duroy-3d-muna.html
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 29.12.10 - klo:19:50 »
^^^Mä laitan aina sormin, mutta synteettiset peiteainesiveltimet on ihan hyviä ja samoin Macin 217, joka on aitokarvainen. Mäkään en oo kokeillut noita Blascoja, mutta en jotenkin osais laittaa punaisen peittäjää silmänalusille, koska ne eivät ole punaiset. Blue neutralizerit taas ovat liian tummia. Red neutralizeria käytän poskille kyllä.

Muakin rupes kiinnostamaan tuo Sagin manitsema tuote, mutta onkohan niiden vaalein sävy tarpeeksi vaalea?

Oho, 3 viestiä yhtäaikaa.

Ootko Nyks ollut vielä tyytyväinen Maciin?

Onko ne maaju puhunut noista mainitsemistani kahdesta mitään koulussa?
« Viimeksi muokattu: 29.12.10 - klo:19:53 kirjoittanut SH »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 29.12.10 - klo:19:58 »
^ Jep, olen edelleen tosi tyytyväinen. Tuo prolongwear on ollut tosi onnistunut ostos (myös meikkivoide on osoittautunut hyväksi ostokseksi myös pitempiaikaisessa käytössä). Etenkin nyt, kun olen oppinut annostelemaan peitevoidetta niin, ettei sitä tule kerralla koko kasvojen peittämiseen.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 29.12.10 - klo:22:40 »
^ MACin Pro Longwear jätti taas omassa käytössä silmänaluset tosi kuivan näköiseksi, vaikka olisikin kosteuttanut aikaisemmin. Peittävyyskään ei ollut riittävä tosi tummille silmänalusilleni, mutta ei onneksi kerääntynyt pieniin juonteisiin.

Eli siis peiteaineen etsintä jatkuu :) 

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 29.12.10 - klo:23:04 »
^Olen lukenut, että Prolongwearvoi tehdä tuon mitä kirjoitit. Onneksi itselläni ei tuota kuivuutta ja juonteisiinkerääntymistä tapahtu. Tai sitten en vaan tunnista ongelmaa.  ;)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 29.12.10 - klo:23:30 »
^ Tai sitten et joudu kerrostamaan sitä niin paljoa riittävän peiton saamiseksi ;)

Osaisiko joku muuten verrata MACin Studio Finish- peiteainetta MUSin Cover All Mixiin? 

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #523 : 31.12.10 - klo:00:32 »
Tänään kokeilin Pro longwearia eikä peitto ikävä kyllä ollut yhtään riittävä :-\ Tummuus paistoi läpi vaikka kuinka ohuesti koitin pistää ja sitten useampaa kerrosta kun huomasin ettei peitä tarpeeksi, mutta sitten alkoivat silmänaluset näyttää jo kuivilta kuten Mirjukin aiemmin mainitsi. Paikkailin Blascolla ja sain peitettyä... Harmittaa mutta minkäs teet, nää silmänaluseni on aina ollu sellanen murheenkryyni että mutta onneks Blasco hoitaa homman kotiin :ts Sitä parempi jos löytyy syön hattuni :3

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 31.12.10 - klo:08:25 »
^ Okei, ei kai se auta tuon perusteella kuin meikäläisenkin kokeilla Blascoa! Ärsyttää kun jengi väittää omaavansa tummat silmänaluset, ja sitten ne kuitenkin saa piiloon jollain Lumenen valokynällä. Mulla on näiden omien silmänalusteni kanssa sellanen ikuisuustuska, ihme mustat aukot.

Aika hyvä peitto tulee yhdistelmällä Revlonin Colorstay koko naamalle + MUS:n Cover All Blue silmien alle, mutta kyllähän ne varjot paistaa silti läpi tosi selkeästi.
Vaalean kuparinen lob, hiuskriisi