Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 113213 kertaa)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #525 : 31.12.10 - klo:08:25 »
^ Okei, ei kai se auta tuon perusteella kuin meikäläisenkin kokeilla Blascoa! Ärsyttää kun jengi väittää omaavansa tummat silmänaluset, ja sitten ne kuitenkin saa piiloon jollain Lumenen valokynällä. Mulla on näiden omien silmänalusteni kanssa sellanen ikuisuustuska, ihme mustat aukot.

Aika hyvä peitto tulee yhdistelmällä Revlonin Colorstay koko naamalle + MUS:n Cover All Blue silmien alle, mutta kyllähän ne varjot paistaa silti läpi tosi selkeästi.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #526 : 31.12.10 - klo:14:48 »
Sagu, I feel you ;D jos on oikeasti tummat silmänaluset siis ihan perinnöllisesti niin niitä on niin tuskaa peittää jos ei meinaa löytyä oikeanlaisia tuotteita joissa on tarpeeksi pigmenttiä... Itellä on vielä niin vaalea iho muutenkin, että tummat silmänaluset paistaa varmaan kilometrien päähän. Mutta suosittelen et koitat tota Blascoa. Se on niin tujua tavaraa et sen kun taputtelee silmien alle hyvinhyvin tarkasti niin varmasti peittää... Mietin eilen että olisin ihan piruuttani ostanut silmänalusille sitä Blascon Tattoo Coveria, mut sen hinta oli melkein 60 e (varmaan kyllä toimiikin) että jäi tällä kertaa ostamatta  :3

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 31.12.10 - klo:15:58 »
^
Miten vaaleaa tuo Blasco oikein on? Itsellä on tummien silmänalusten lisäksi murheenkryyninä tosi vahvat miinuslasit, jotka tehostavat varjoa ja tekevät silmänalusista omituisen väriset ja väsyneen ilmeen, jos peiteaine on liian kellertävä tai muuten tumma/väärän värinen. Parhain löytämäni peittariyhdistelmä on Mac Studio Finish-nappi sävyssä NW15 ja siihen lisäksi Lorkun valokynää. Toisaalta onni onnettomuudessa on, että tummat silmänaluset eivät ole läheskään niin huonon näköiset lasien kanssa kuin ilman  ::)
« Viimeksi muokattu: 02.01.11 - klo:10:54 kirjoittanut Lalla »

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #528 : 31.12.10 - klo:16:24 »
^Toi paletti mitä ite käytän silmänalusiin on red neutralizer mutta en tiedä onko se sittenkään paras Blascolta tummien silmänalusten peittämiseen, itellä kyllä toimii. Ostin ton paletin joskus vuoden alussa muistaakseni (ne kestää aivan älyttömän pitkään) ja siitä on kulunut pois tiedot pohjasta, joten en osaa kertoa valitettavasti tarkempia tietoja :( Itellä on muistaakseni vaalein sävy ja siskolla astetta tummempi, eli kyllä niitä ainakin paria sävyä tietääkseni löytyy :ts Ite kävin silmien laserleikkauksessa 1,5 v sitten ja sen jälkeen huomasin että silmänaluset on oikeesti tosi vaikea peittää ilman laseja jotka tekee silmänalusista edes vähän siedettävämmän näköset kehysten avulla :) Mut nyt onneks löytyny oikeenlaiset tuotteet...

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 31.12.10 - klo:22:58 »
Mulla on käytössä satunnaisesti Blascon special red neutralizer. Peittää hyvin, mutta muutoin koostumus ei ole mieleeni. Olen tilannut tuolta: http://www.camerareadycosmetics.com, tuli paljon halvemmaksi. Tuolta löytyy myöskin jonkinlaista värikarttaa tuotteista.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 02.01.11 - klo:00:52 »
^ Blascon peiteaineet 12$? Ei voi olla totta :o Jospa sitä kävis jossain fyysisessä liikkeessä hipeltämässä ja swatchailemassa tuotteita, ja sitten tilaisi hävyttömästi tuolta. Tulee postikulujenkin kanssa niin naurettavan halvaksi.

rrimma, miten tuo Blasco käyttäytyy silmien alla? Ainakin toi MUS menee mulla aika helposti juonteisiin (hehkeää, ikää se 20 v...), ei mitenkään pahasti, mutta häiritsee silti vähän.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #531 : 02.01.11 - klo:01:13 »
Hitto kun tuolla Kukan linkissä on tosiaan halvalla Blascoa 0_0 En oo ikinä tilannut ulkomailta, mut ihan noiden hintojen takia voisin kyllä kokeilla... Miten toi Tattoo Coverkin voi tuolla olla ton hintasta, kun Stockalla se on lähemmäs 60 e??

Sagu; en oo huomannut Blascon kertyvän juonteisiin ja se pysyy hyvin, ite aina vähän kiinnittelen puuterilla. Ite tykkään nimenomaan siitä koostumuksesta kun se on sellasta kiinteetä millä saa tehtyä hyvin peittävän pinnan jos haluaa. Nestemäisistä ei itelle oo oikeen ollut hyötyä :)

Nyt alko kiinnostaa muakin toi Eve Pearlin Salmon Concealer kun se tosiaan olis tuolla sivuilla myynnissä... Eikö kellään ole kokemusta? Kai se tarvis vaan tilata ja kokeilla ite...  :3
« Viimeksi muokattu: 02.01.11 - klo:01:44 kirjoittanut rrimma »

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 02.01.11 - klo:11:16 »
Suosittelen kyllä kokeilemaan blascoa ennen tilausta. Itselläni merkin meikkipohja kasaantui aivan järkyttävän näköiseksi muutamassa tunnissa. Samaten red neutralizer tarpeeksi kerrostettuna (että saan tummat silmänaluset oikeasti peittoon) korostaa juonteita. Ja minulla ei tosiaan normaalisti huomaa juonteita yhtään. Kevyesti laitettuna ok, mutta sitten ei peitä mitään. Niin, minulla on pintakuiva sekaiho. Olisikohan tuo tattoo cover vielä peittävämpi kuin red neutralizer?

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #533 : 02.01.11 - klo:11:55 »
En muista ulkoa pigmenttimääriä mutta on tattoo cover peittävämpi. Samahan se on Ben Nyenkin kanssa että Jenkeissä on murto-osa Suomen hinnoista... Itse tykkään käyttää Ben Nyen sinisyyden peittäjää ja joskus jonkun nettihehkutuksen perusteella oon ostanut Biothermin Forget It peiteaineen ja se on myös ihan ok. Mulla siis todella tummat silmänaluset. Ben Nyen peiteaine täytyy ainakin kiinnittää tosi hyvin ettei keräänny juonteisiin tai no ei kait ne mulla edes juonteita ole mutta kuitenkin :D
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 02.01.11 - klo:12:08 »
^Mulla on toi Ben nye, mutta se on ihan kauhean tumma. Miten saat sen toimimaan? Etkös säkin ole aika vaalea? Peittääkö Forget it sen blue neutralizerin sävyn?

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 02.01.11 - klo:12:36 »
Oi vitsi, tuolta camerareadycosmeticsistahan saa tilattua samplejakin! Tekisi mieli tilata muutama Blasco-sample. Mulla ei ole tällä hetkellä oikein mitään peiteainetta, johon olisin tyytyväinen. :(

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #536 : 02.01.11 - klo:13:39 »
^Mulla on toi Ben nye, mutta se on ihan kauhean tumma. Miten saat sen toimimaan? Etkös säkin ole aika vaalea? Peittääkö Forget it sen blue neutralizerin sävyn?

joo oon tosi vaalea. Mulla on Mellow Orange MO-1 Fair ja se on kyllä tosi vaalea. Melkein jo liiankin... Biothermia oon käyttänyt ihan pelkälteen ja siitä ei tule mikään sävy läpi joten käy muuhunkin peittelyyn.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 02.01.11 - klo:13:42 »
^Jaa, mä ymmärsin, et sulla on blue neutralizer, joka siis on tosi tumma. Itekin käytän tuota mellow orangea peitevoiteen alla ja se on toimiva yhdistelmä.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #538 : 02.01.11 - klo:15:53 »
^Jaa, mä ymmärsin, et sulla on blue neutralizer, joka siis on tosi tumma. Itekin käytän tuota mellow orangea peitevoiteen alla ja se on toimiva yhdistelmä.

Riitti mulle sinisyyden peittäjäksi vaan, että nimessä oli orange ;)

Tutkailin muuten vähän noita Makeup Housen sivuja ja voip olla, että tuota Fair sävyä ei edes saa Suomesta, kun ei näytä tuolla listoilla olevan. Ilmeisesti siis tuosta mellow orangesta on peittävämpiä juuri tuota blue neutralizer ja tattoo cover. Mutta kyllä mulle on riittänyt ihan loistavasti tuo Mellow Orange.

http://uusiweb.norriscos.fi/blasco/?about_us/neutralisoijat.html Blascon Suomen maahantuojan sivuilla on myös hyvin kerrottu noista Blascon neutraloijista ja peiteväreistä.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #539 : 02.01.11 - klo:17:09 »
Tutkailin vähän ja eipä taida Forget It olla markkinoilla enää. Mutta uskoisin kyllä, että vastaavan tasoisia löytyy koska tuokaan ei siis mikään täydellinen ole.