Taitaa Eve Pearlin vaalein olla mulle kyllä sitten aivan liian tumma, koska mulla on näyte MAC:n peitevoiteesta joka on MW15... Löysin ton Enkoren videon tummien silmänalusten peittämisestä ja ennen kuin se alko peittää niitä, niin luulin että se on jo laittanut jotain ainetta siihen silmänalustensa alle

Mistään en oo löytänyt netistä keneltäkään tutorialia, jossa jollain olisi yhtä tummat silmänaluset kuin mulla. Tää on sukuvika, siskolla ihan sama juttu

Molemmilla sinisenmustat silmänaluset, mustelmanväriset, sentään ei ole silmissä muita ongelmia (turvotusta, juonteita) joita tarvis peittää että tää tummuus nyt on ainut ongelma jonka kanssa ainakin toistaiseksi kamppailen

Kiitos SH vinkistä! Minkä merkin toi orange mellow on? Seuraavaksi ajattelin kyllä kokeilla Blascon Dermacealia. Meinasin, että käyn Stockalla pyytämässä näytteen ja jos toimii, tilaan camerareadycosmeticsista

Siihen päälle vois ehkä toimia joku valovoide silmän sisänurkkiin valoa tuomaan, mutta täytyy miettiä vielä. Olis ihanaa, jos löytyis sellanen täsmäaine joka kunnolla toimis, ettei tarvis useammilla aineilla kikkailla
Piti vielä mainita että harmittaa, kun toi Eve Pearl tosiaan mainostaa että sopii kaikille ihosävyille mutta ei ne vissiin Ameriikoissa ajattele ollenkaan kalpeita skandinaaveja