Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 149080 kertaa)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #540 : 05.01.11 - klo:20:01 »
^Kiitos kertomasta tuosta tattoo coverista. Tosi harmi, ei näitä pandoja taida saada millään piiloon.  :-\ Kerrohan tarkempia kokemuksia tuosta orange highlihtista kun niitä kertyy.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #541 : 05.01.11 - klo:20:06 »
Hassua että Blascon kouluttaja neuvoi käyttämään sitä tosi tummille alusille. Itse testimeikissä käytin sitä vain silmänalusen sisäosaan enkä kokonaan silmän alle. Siellä kyllä pysyi missä pitikin.
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #542 : 05.01.11 - klo:20:38 »
Mulla on kanssa Blascon orange highlight 1. Piti ihan etsiä, että enkö muka ole siitä koskaan kirjoitellut tänne, mutta melkein kolmen vuoden takainen viesti löytyikin tummat silmänaluset -ketjusta. En muista miksi jossain vaiheessa hylkäsin tuon, olisikohan sävy tuntunut väärältä. Nyt se taas meikkipakkia siivotessa löytyi ja otin uudestaan käyttöön. Ihan kelpo tavaraa ja säilynyt ihan hyvänä lähes kolme vuotta, mitä nyt pinta oli vähän kuivunut.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 05.01.11 - klo:20:47 »
^Toihan on nimensä mukaan highlighter, mutta ilmeisesti toimii nimenomaan meikkivoiteen päällä silmänalusillakin, kai. Tuosta vaaleampi versio on käsittääkseni x-tra lite, joka siis on myös highlighter. Vaikea kokeilematta sanoa kumpi sävy on parempi. Toisaalta jos orange neutraloi sinisyyttä, niin voi olla että juuri orange higlighter on parempi jos se on tarpeeksi vaalea. Mä laitoin tilaukseen ton x-tra liten ja aion tilata vielä dermasealin myös jos kerran tattoo cover ei toimi silmänalusilla. Jos en väärin muista niin dermaa voi käyttää vaikka koko kasvoilla ja ostankin sen siis ensijaisesti punaisen peittämiseen enkä silmien alle. X-tra liteä ajattelin ainakin testata valokynän tavoin tai jopa koko silmänalusille.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #544 : 07.01.11 - klo:12:25 »
Mulle toi pakettisetä tänään Eve Pearlin salmon concealer duo sävyssä light/medium. Sävy on tummempi mitä kuvat antavat olettaa mutta uskoisin että ainakin vaaleampaa tulee käytettyä. Koostumukseltaan aine on liukasta ja helposti levittyvää. Ensi yrittämällä voide vaikuttaa peittävältä kun sen kevyesti taputtelee iholle, mutta heti jos vähän vetää peittävyys kärsii. "Vetelijänä" en saanut silmänalusia peitettyä parhaalla mahdollisella tavalla, joten teknikka harjoitukset jatkuu. Raportoin tarkemmin kunhan saan enemmän kokemuksia tuotteesta.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #545 : 07.01.11 - klo:15:44 »
Magda; odotan innolla jatkoraportointeja ;D Miten tummat silmänaluset sulla on? Kysyn siksi kun Eve Pearlin sivuilla sanotaan että mitä tummemmat silmänaluset, sitä tummemman peitevärin tarvitsee... Mietin kuitenkin, että kun mulla on niin vaalea iho, niin noi jenkkisävyt ja toi medium saattaisi olla liian tumma kuitenkin, vaikka silmänaluset on kuin pandalla :) Oon juurikin miettiny lightin tai ton light/medium-duon välillä. Mistä tilasit? Millä oot levittänyt? Mihin vertaisit peittävyyttä (esim. Blascon tuotteet)? Kerro ihmeessä lisää kokemuksia kunhan niitä kertyy, tää on sellanen tuote jonka olisin kiinnostunut tilaamaan mutta haluan kuulla ensin kokemuksia ;)

Eilen meikkasin käyttäen Orange Highlightiä ja kuten SH:kin epäili, niin se on kyllä ennemmin valoväri kuin peiteväri ja toi mulle kyllä hyvin valoa silmien alle, mutta olisin kaivannut lisää peittoa. Luulen, että mulla toimis parhaiten yhdistelmä peiteväri + valokynä/valovoide, koska alkaa oikeesti tuntua siltä ettei näihin tehoa mikään kunnolla. Huomasin muuten sellasenkin, että Orange Highlight lähti vähän liikenteeseen ja kertyi ehkä hieman silmien alle tehden juonteen jota ei yleensä edes ole 0_0 Mutta tää on saattanut johtua huonosta kiinnityksestä. Mietin, että olisinko lähtenyt käymään Blascon tiskillä kysymään Blue Neutralizerista (jännää ettei se konsultti sillon mulle sitä suositellut?) mutta mietin, että kun siinä on vaan kahta sävyä (vissiin?) niin löytyykö mulle, vai onko ne liian tummia. On mullaki huolet mutta tää silmänalusjuttu on kyllä harmittava 0_0

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #546 : 07.01.11 - klo:21:41 »
^Omasta mielestäni silmänaluseni ovat hyvin tummat mutta kai niitä pahempiakin on olemassa. Siinä mielessä Eve Pearl taitaa olla oikeassa, että kannattaa valita tummempi sävy kuin normaali peitevoide olisi, koska vaalea vain korostaa pusseja. Sen huomaa nyt selvästi kun toisessa on MAC NW20 peiteväriä ja toisessa Eve Pearlia. En kuitenkaan voisi enää light/mediumia tummempaa kuvitella laittavani iholleni.

Tilasin purkin suoraan Eve Pearlin sivuilta ja palvelusta ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa. Paketti tuli viidessä päivässä kotiin.

Ensi kokeilut olen levittänyt sormin mutta pitää kokeilla muita työkaluja jatkossa. Levittyvyys on liukas eikä lainkaan tahmea. En ole kokeillut mitään vastaavaa aikaisemmin. Blascot esimerkiksi ovat paksumpaa jankkia. Minulla on ollut Blascon blue neutralizer ja muistelisin, että se oli aika tummaa ja jäi siksi loppupeleissä käytettyä. Harmi vaan olen heittänyt purkin pois joten nyt toimitaan mielikuvien varassa.

Peittävyydestä ja paikallaan pysymisestä en osaa tällä hetkellä sanoa enempää.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 07.01.11 - klo:21:51 »
^Hienoo, saadaan kokemuksia!

^^Luulen, että ovat liian tummia molemmat.  :-\
Katoin just Enkoren videon you tubesta http://www.youtube.com/watch?v=lJAWVneXoas
Siinä käyttää Ben nyen tattoo coveria aknearpien peittämiseen ja puhuu myös tuosta eve pearlista vaihtoehtona. Laittaa kaksi kerrosta peiteainetta ja kertoo, että puuterinkin pitäisi antaa "imeytyä" peiteaineeseen kunnolla. Tuli tuosta mieleen, että voisipa tosiaan kokeilla peittää punaisuutta niin, että laittaa neutraloijan ja puuterin ennen mineraalipohjaa ja kokeilee saako levitettyä pohjan siihen päälle suttaamatta.

Mua epäilyttää kovasti onko se eve pearl tarpeeksi vaalea ja samaa mietin ben nyen tattoo coverin ykkössävystä. Dermaseal, x-tra lite ja orange mellow ovat kyllä vaaleusasteeltaan sopivia jos vaan muuten toimivat. En tiedä sitten olisiko liikaa rrimmalle jos kokeilisi tosi ohuen kerroksen orange mellow:ta (ebaystä saa esim) ja laittaisi päälle peiteainetta ja sitten vielä valokynän tavoin orange highlightiä.

Mulla ei oo ihan mahdottoman tummat silmänaluset, mutta meikit joskus levähtää nätisti silmien alle tummuutta tuomaan, vaikka kuinka olisi kaikkensa tehnyt peiteaineiden kanssa. Nyt kun oon käyttänyt pitempään jo tota orange mellowta (kiitos maajun ;) ) niin oon kyllä huomannut, että pelkkä peiteaine ei kuitenkaan riitä. Enkorella oli muuten tummien silmänalustenkin peittämisestä video. Kannattaa tsekata se, koska siinä hänellä on ihan järkyt silmänaluset ennen taikoja. Hakusanoilla varmasti löytyy.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 07.01.11 - klo:22:01 »
Tuli lisäkysymys, joka on laitettava tuplana. Paljonko Magda postarit oli ja voisitko verrata noita sävyjä Macin NW20:n? Mun iho on vaaleampi kuin NW15 tai ainakaan se ei ole niin keltainen. NW20 peiteaine ei käy mun kasvoille ollenkaan ellei sitten varjostuksena käytä. Onko light-sävy selvästi vaaleampi kuin NW20?

Laskeskelin shipping calculatorilla, että 15,26 usd fedexillä tulis postareita.
« Viimeksi muokattu: 07.01.11 - klo:22:29 kirjoittanut SH »

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #549 : 08.01.11 - klo:10:14 »
Postarit oli tosiaan 15.26 dollaria. MAC studio sculpt NW20 ja Select cover-up NW20 ovat vaaleampia kuin Eve Pearlin light.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 08.01.11 - klo:12:32 »
^Vaaleampia! Voi ei, ei parane kyllä sit mennä tilaileen sitä lightia. Innostuin jo melkein HD foundationistakin, kun tutkin eve pearlin sivuja ja katselin videoita, mutta enköhän mä pärjää ilmankin, kun ei noista sävyistä tiedä. Ihmetyttää kyllä kun sanotaan, että kaikille kalpeimmasta tummimpaan löytyy sopivat sävyt ja sitten vaalein sävy onkin kelpo vain jollekin vähintään NW20:lle (perustuen videoihin). Eikö Amerikassa ole viileitä vaaleita, onko ne kaikki käyny solariumissa  :#  ;D

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #551 : 08.01.11 - klo:17:31 »
Taitaa Eve Pearlin vaalein olla mulle kyllä sitten aivan liian tumma, koska mulla on näyte MAC:n peitevoiteesta joka on MW15... Löysin ton Enkoren videon tummien silmänalusten peittämisestä ja ennen kuin se alko peittää niitä, niin luulin että se on jo laittanut jotain ainetta siihen silmänalustensa alle :3 Mistään en oo löytänyt netistä keneltäkään tutorialia, jossa jollain olisi yhtä tummat silmänaluset kuin mulla. Tää on sukuvika, siskolla ihan sama juttu ::) Molemmilla sinisenmustat silmänaluset, mustelmanväriset, sentään ei ole silmissä muita ongelmia (turvotusta, juonteita) joita tarvis peittää että tää tummuus nyt on ainut ongelma jonka kanssa ainakin toistaiseksi kamppailen :ts

Kiitos SH vinkistä! Minkä merkin toi orange mellow on? Seuraavaksi ajattelin kyllä kokeilla Blascon Dermacealia. Meinasin, että käyn Stockalla pyytämässä näytteen ja jos toimii, tilaan camerareadycosmeticsista :) Siihen päälle vois ehkä toimia joku valovoide silmän sisänurkkiin valoa tuomaan, mutta täytyy miettiä vielä. Olis ihanaa, jos löytyis sellanen täsmäaine joka kunnolla toimis, ettei tarvis useammilla aineilla kikkailla :)

Piti vielä mainita että harmittaa, kun toi Eve Pearl tosiaan mainostaa että sopii kaikille ihosävyille mutta ei ne vissiin Ameriikoissa ajattele ollenkaan kalpeita skandinaaveja :'(
« Viimeksi muokattu: 08.01.11 - klo:17:33 kirjoittanut rrimma »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 08.01.11 - klo:23:54 »
^Juu ei ne taida tietää, et tällasiakin on. Macilläkin on meikkivoiteita tummaihoisille, mutta ei kalposille. Se on Ben nyen se orange mellow. Ebaysta saa halvalla ja makeupmaniassa taitaa olla sekä blascoa että nyetä jos haluaa samasta kaupasta ostaa molemmat samoilla postareilla. Tuollakin on noin 12 usd kuten camerareadyssä. Camerasta saa muuten samplejakin jos haluaa testailla eri voiteita eri sävyissä jne.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 11.01.11 - klo:19:12 »
Mulle tuli nyt camerareadystä samplet Blascon red neutralizer 1:stä, tattoo cover 1:stä ja dermaceal lightistä (+ pari ultrabase-samplea). Tattoo cover näyttää tosi vaalealta, joten taidan testailla sitä silmien alle vasta kun loputkin alkutalvesta solariumissa hankitusta väristä on haalistunut naamastani. Red neutralizer sen sijaan näyttää tosi tummalta, joten se saa jäädä odottamaan kevättä. Dermaceal lightia aion testailla silmänalusille tässä lähipäivinä.

Edit
: Katselin sampleja uudestaan paremmassa valossa, ja eihän se red neutralizer niin tummalta näyttänytkään. Niinpä testailin tänään red neutralizeriä nenään (jossa on couperosaa) ja dermacealiä silmien alle. Molemmat peittivät hyvin ja sävyt tuntuivat melko sopivilta. Koostumus on kyllä aika paksu ja kuiva. Kuuluukohan sen olla, vai onko nuo samplet vaan jotenkin kuivahtaneet? Siveltimellä ei pystynyt levittämään, joten levitin sormin. Työpäivän päätteeksi sain todeta, että dermaceal oli paakkuuntunut silmien alla juonteisiin ja red neutralizer nenässä huokosiin. :( Eli ei ainakaan mulla näihin tarkoituksiin oikein toimi, mutta varmaan ihan jees sellaiselle, jolla ei ole ryppyjä eikä laajentuneita ihohuokosia.
« Viimeksi muokattu: 12.01.11 - klo:18:47 kirjoittanut Sanna »

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #554 : 31.01.11 - klo:20:43 »
Työkiireiden vuoksi en aikoihin päässyt perehtymään aiheeseen eli THE silmänaluspeitevärin etsintään, mutta lauantaina hain näytteen Blascon Dermacealista ja yllätyin positiivisesti, meinaan sehän toimii :o Ensin konsultti oli tarjoamassa X-tra Highlightia mutta koska tiesin sen toimimattomaksi antoi hän näytteen Dermacealista. Tosin mediumin, taisi olla joku puusilmä kyseessä :3 meinaan en tajunnut siinä kysyä miksi medium eikä light ja kotona se selvisikin että medium on mulle liian tumma... Kuitenkin peittävyys tuli testattua vaikkakin väri on hieman liian tumma ja voin  kertoa että kyllä peittää :T Tarvii laittaa ihan älyttömän vähän ja silti peittää nää munkin pandat! Ihan mahtavaa. Suunnittelen tilaavani camerareadycosmeticsista lightin. Ite en ainakaan oo huomannut tän kertyvän mitenkään huomattavasti, hyvin on pysynyt paikoillaan. Kiinnitin kevyesti Lumenen värittömällä kivipuuterilla.

Taitaa näyttää siltä, että etsintä on saatu ainakin hetkeksi päätökseen  :l :3