Mun Dermaceal saapu camerareadycosmeticsin kautta vajaassa viikossa ja on nyt ollut päivittäin ahkerassa käytössä - edelleen nappiostos ja huipputuote

Ihanan paljon pigmenttiä peittämään eikä tarvitse laittaa paljoa niin peittää tosi hyvin, ei mulla ainakaan keräänny juonteisiin (ei mulla niitä kyllä liiemmin olekaan) ja näyttää luonnolliselta vaikka onkin aikamoista tököttiä pigmenttipitoisuudeltaan. Suosittelen
Mulla on sellanen ongelma kylläkin ton peiteaineen levittämisessä, tai ei niinkään levittämisessä mutta siinä puuterilla kiinnittämisessä että osa peiteaineesta tuntuu lähtevän ja jättävän vähän tummemman kohdan (tai ainakin siltä se näyttää, pyrin täydellisyyteen

) silmien alle, vaikka miten varovaisesti koitan puuterilla kiinnittää ja usein annankin peiteaineen ensin vähän asettua ennen kuin puuteroin. Peiteainetta on puuterin jälkeen sit tietysti vaikea lisätä, kun puuterin päälle väri ei enää asetu tasaisesti... Ongelma ei ole suuri, mutta jos jollain on sama ongelma, niin kuulisin mielelläni vinkkejä sen poistamiseen!