Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143498 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #555 : 31.01.11 - klo:23:32 »
^Hienoa  :)
Mä sain parikin tilausta camerareadyltä, mutta en saa dermasealillakaan peitettyä poskien punoitusta  :( En vaikka laitoin red neutralizeria, dermasealia ja blascon meikkivoidetta päällekkäin. Kai se jotenkin vaan häipyy se peitto meikkisienen tms mukana. Kiitettävän hyvin saan toki neutraloitua ihoa, mutta unelma olisi pystyä meikkaamaan edes juhlameikki, jossa posket ei punoita.
Aika kosteita nuo blascot on jos lämmittää kämmenselällä ja sormilla. Mä levitän joko sormin tai uudella hankinnallani beauty blenderilla, jonka tilasin myös tuolta. Se on kaikkien paras meikinlevittäjä, jota olen ikinä kokeillut. Mikään lancomen tai macin sivellin tai edes sormet eivät vedä vertoja sille. On se vaan ihmeellinen sieni. En olisi ikinä uskonut, että joku pinkki sieni voi olla niin hyvä, mutta niin se vaan yllätti. Sitä ei varmaan tarvi jos mitään ongelmia ei ole, mutta mun oli tosi vaikea saada pohjameikki levittymään luonnollisen näköisesti ja pysymään poissa huokosista ja vihdoin löytyi ratkaisu.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 02.02.11 - klo:15:10 »
^
Mulla toimii parhaiten punoituksiin mineraalimeikit. Mun naamassa näkyy meikit helpoiten poskissa ja nenällä (jotka kätevästi myös punoittaa eniten) ja mineraalimeikillä saa luonnollisimman tuloksen. Yleensä en laita meikkivoidetta tai muutakaan peittaria noihin kohtiin kun se jotenkin näkyy siinä heti, vaikka miten levittäisi. Sopivan peittävällä mineraalipohjalla saa punoitukset peittoon paljon helpommalla.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 02.02.11 - klo:15:17 »
^Mä taas onnistuin saamaa hyvää jälkeä beauty blenderillä, mutta en täyspeittoa millään. Mineraalit ei oo mun kokeiluilla toiminu. Mad mineralisin pohja sävyssä fair on satunnaisessa käytössä, mutta se ei ainakaan peitä punoituksia. Uskoisin, että tuo dermaseal on kuitenkin paras tuohon tarkoitukseen eikä mikään puuteri varmaan parempaan pysty.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #558 : 02.02.11 - klo:19:25 »
Saako esittää tyhmän kysymyksen? Onko peiteaine sama asia kuin meikkivoide? Ymmärsin että peiteainetta pistetään näppyjen ja silmänalusten päälle mutta ihan hämäräksi jäi onko se sama asia meikkivoiteen kanssa..
*häpeää tyhmyyttään*

Muoks Chaos: Kiitos kovasti :D Eli peiteaine tulee ensin ja sitten tulee puuteri.
« Viimeksi muokattu: 02.02.11 - klo:20:59 kirjoittanut EllaBella »
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #559 : 02.02.11 - klo:19:42 »
^ Ei ole sama asia, siinä on yleensä aina enemmän pigmenttiä kuin meikkivoiteessa ja siksi peittääkin paremmin :) Meikkivoitee ei yleensä yksisteen riitä peittämään punaisuutta, näppjä eikä tummia silmänalusia ja sitä varten on peiteaine. Eikä tyhmiä kysymyksiä ole, jos ei tiedä tai ole varma niin fiksua on kysyä!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #560 : 03.02.11 - klo:16:09 »
Just pistin tilaukseen Dermaceal lightin ja siskolle mediumin :) Kävin Stockalta hakemassa uuden näytteen lightia ja tällä kertaa konsulttikin oli sitä mieltä että ehdottomasti light joka osoittautuikin paremmaksi... Tilasin camerareadycosmeticsista, miten kauan muilla sieltä tilanneilla on kestänyt että tilaus on saapunut? Eikö niin että tulee suoraan kotiin ja olikos siinä jotain tullimaksuja, ei kai jos ei mene yli 50 euron vai kuinka se meni? Hyvin oon selvittänyt tilausasiat :3 mutta en noita tullijuttuja tajunnut niin miettiä kunnes tajusin että niitäkin saattaa olla 0_0 Anyways, tilausta odotellessa...

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #561 : 03.02.11 - klo:18:45 »
Miten MACin Studio Finish- peiteaine soveltuu silmienalusille? Onko yhtä peittävää kuin Blascon Dermaceal?
« Viimeksi muokattu: 03.02.11 - klo:19:01 kirjoittanut Mirju »

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 03.02.11 - klo:19:09 »
rrimma, mulle tuli camerareadyn lähetys noin viikossa ja suoraan kotiin (mahtui postiluukusta).

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #563 : 03.02.11 - klo:21:18 »
Sanna: Jee :T Ajattelin et sitä sais odotella pidemmän aikaa kun niin kaukaa tulee mut hyvä kuulla et noinkin äkkiä!

Mirju: Oon testannut myös tota MAC:ia eikä peittotehoja imho voi edes verrata keskenään, niin erilaisia ne on... Dermaceal on tarkoitettu mm. tuliluomien ja mustan silmän peittämiseen eli siinä on erittäin runsaasti pigmenttiä (70-85 %) ja on koostumukseltaan aika paksua mutta käy myös silmänalusille, jos sattuu olemaan todella tummat sellaset ja levittää kevyen kerroksen. MAC ei peittänyt mulla yhtään mitään. Eli jos sulla on oikeesti tositosi tummat silmänaluset niin suosittelen testaamaan tota Dermacealia  :ts

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #564 : 04.02.11 - klo:17:13 »
^ Okei, siispä menee samplet tuosta Dermacealista tulemaan :) En kestä enää näitä silmänalusia, etenkin kun haluaisi joskus käyttää vähän tummempia sävyjä, niin se korostaa tosi rumasti niitä. MUSin Cover All:kaan ei toimi.

Entä onko kukaan kokeillut beautyblenderiä peiteaineiden kanssa, toimiiko miten?

edit: Camerareadyn postarit ovat aika korkeat, jos tilaan vaan muutaman samplen... Ehkä odotan kuitenkin Helsingin reissua, niin voin tilata mahdollisesti täysikokoiset netistä.
« Viimeksi muokattu: 04.02.11 - klo:17:32 kirjoittanut Mirju »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 04.02.11 - klo:17:16 »
Mä oon kokeillu ja kyllä se toimii. Siihen tarkoitukseen sitä ei välttämättä toimi, mutta saatan esim laittaa sormilla peiteainetta ja sitten sulauttaa sen ihoon blenderillä tai laittaa suoraan blenderillä. Kyllä se jälki on tasaisempaa ja kauniimpaa.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 04.02.11 - klo:19:05 »
Onko kenelläkään kokemusta Ben Nyen concealer wheel'eistä? Katselin total cover all wheel sk-100 ja sk-200 ja niitä neljän värin paletteja myös. Osaako joku suositella mitkä paletit sopivat paremmin suomalaiselle vaalealle iholle? Mietin tuota sk-200, mutta hiukan mietityttää onko se kuitenkin liian vaalea ja taas sk-100 taas liian tumma. Entä onko orange mellow vaaleimpana tosi kalpean väri vai onko MO-11 parempi ei ihan valkoiselle naamalle?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 04.02.11 - klo:19:27 »
^Mulla on vaalein orange mellow ja se on ihan älyttömän vaalea, mutta silti mulle sopiva. Laitan sen peitevoiteen alle, joka taas on tummempaa. En osaa sanoa onko orange mellowsta seuraava sävy kuitenkin jo liian tumma.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #568 : 25.02.11 - klo:19:07 »
Macin Pro Longwear on nyt testattu ja ei siitä kyllä ollut silmänalusien peittäjäksi. Halusin testata peiteiaineen kun olin uutta hankkimassa, mutta vanha tuttu Studio Finish vei voiton silti. Silmänalusten peitossa ei älyttömän suurta eroa ollut, mutta Studio Finish tuntui pelittävän hieman paremmin - yksinään ei kumpikaan pärjännyt. Muiden virheiden peitossa Studio Finish oli selkeästi parempi, sillä Longwearia oli vaikeampi häivyttää huomaamattomaksi ja esim. punaisen finnin peittäminen hieman vaikeampaa. Studio Finish jätti huomaamattomamman pinnan kuin Longwear.  Longwear tuntui myös hieman kirvelevän silmänalusilla, mutta ei kuitenkaan kuivattanut ihoa ja pysyi muutenkin kelvollisesti naamassa. Tökötti myös haisi kamalalle, mutta haju ei kuitenkaan tuntunut nenäsäs levittämisne jälkeen. Longwearin pumppupullo vaikutti hieman hankalalta, koska näytti pumppaavan kerralla hirveästi tavaraa ulos.

Matkaan lähti siis uusi Studio finish-nappi.  :)

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #569 : 25.02.11 - klo:21:09 »
Mun Dermaceal saapu camerareadycosmeticsin kautta vajaassa viikossa ja on nyt ollut päivittäin ahkerassa käytössä - edelleen nappiostos ja huipputuote :ts Ihanan paljon pigmenttiä peittämään eikä tarvitse laittaa paljoa niin peittää tosi hyvin, ei mulla ainakaan keräänny juonteisiin (ei mulla niitä kyllä liiemmin olekaan) ja näyttää luonnolliselta vaikka onkin aikamoista tököttiä pigmenttipitoisuudeltaan. Suosittelen <3

Mulla on sellanen ongelma kylläkin ton peiteaineen levittämisessä, tai ei niinkään levittämisessä mutta siinä puuterilla kiinnittämisessä että osa peiteaineesta tuntuu lähtevän ja jättävän vähän tummemman kohdan (tai ainakin siltä se näyttää, pyrin täydellisyyteen  :3 ) silmien alle, vaikka miten varovaisesti koitan puuterilla kiinnittää ja usein annankin peiteaineen ensin vähän asettua ennen kuin puuteroin. Peiteainetta on puuterin jälkeen sit tietysti vaikea lisätä, kun puuterin päälle väri ei enää asetu tasaisesti... Ongelma ei ole suuri, mutta jos jollain on sama ongelma, niin kuulisin mielelläni vinkkejä sen poistamiseen!