Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 113215 kertaa)

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #570 : 25.02.11 - klo:21:09 »
Mun Dermaceal saapu camerareadycosmeticsin kautta vajaassa viikossa ja on nyt ollut päivittäin ahkerassa käytössä - edelleen nappiostos ja huipputuote :ts Ihanan paljon pigmenttiä peittämään eikä tarvitse laittaa paljoa niin peittää tosi hyvin, ei mulla ainakaan keräänny juonteisiin (ei mulla niitä kyllä liiemmin olekaan) ja näyttää luonnolliselta vaikka onkin aikamoista tököttiä pigmenttipitoisuudeltaan. Suosittelen <3

Mulla on sellanen ongelma kylläkin ton peiteaineen levittämisessä, tai ei niinkään levittämisessä mutta siinä puuterilla kiinnittämisessä että osa peiteaineesta tuntuu lähtevän ja jättävän vähän tummemman kohdan (tai ainakin siltä se näyttää, pyrin täydellisyyteen  :3 ) silmien alle, vaikka miten varovaisesti koitan puuterilla kiinnittää ja usein annankin peiteaineen ensin vähän asettua ennen kuin puuteroin. Peiteainetta on puuterin jälkeen sit tietysti vaikea lisätä, kun puuterin päälle väri ei enää asetu tasaisesti... Ongelma ei ole suuri, mutta jos jollain on sama ongelma, niin kuulisin mielelläni vinkkejä sen poistamiseen!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 26.02.11 - klo:08:26 »
^Kiva kuulla  :) Auttaiskohan tohon se, et laittaisit kevyen peitevoidekerroksen päälle ja vasta sitten puuterin?
Mä oon käytellyt dermasealia vaan kasvoille, mutta red neutralizer saattaa olla sittenkin parempi peittämään punaisuutta kuin tuo. Dermalla saa tasoiteltua ihonsävyä ennen meikkivoidetta ja samalla myös lisäsuojaa iholle näin pakkasilla, mutta ei sekään auta punoitukseen, joka johtuu kuumuudesta, kylmyydestä tai alkoholista. Harmittaa, kun kaikki meikit näyttää typerältä, kun naama punottaa.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #572 : 26.02.11 - klo:08:55 »
Osaisko joku sanoa, miten hyvin se Garnierin sävytetty roll-on -voide kestää silmien vetistelyä? Mulla on tosi vuotavaiset silmät ja suurin osa peiteaineista on siksi silmänympäryksille kelvottomia (siihen lisäksi tietty sopivan sävyn löytämisen vaikeus). Esim. Cliniquen All About Eyes ja Lumenen peitevoiteet lähtevät vähäisestäkin vetistelystä kävelemään. Oon nyt noin vuoden verran käytellyt tyytyväisenä Lancomen Effacernes Longue Tenue -peitevoidetta ja ajattelin käyttää jatkossakin. Jostain syystä kiinnostaisi saada tuon vaihtoehdoksi joku köykäisempi tuote. Miltä Garnierin vedenkestävyys on vaikuttanut? Entä onko ärsyttänyt herkkäihoisia? Onko tuossa tuoksua?

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #573 : 14.03.11 - klo:22:51 »
Miten Benefitin Boi-ing tai Erase Paste toimivat tummien silmänalusten peitossa (öhöm siis pandasilmien)? Entäkö kannattaisiko noiden sijasta hankkia kuitenkin merkin Confessions of a Concealaholic- paletti? Miinuspuolena on siinä se, että paletin Erase Paste on medium- sävyssä, joka saattaa olla liian tumma...

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 15.03.11 - klo:08:34 »
Osaisko joku sanoa, miten hyvin se Garnierin sävytetty roll-on -voide kestää silmien vetistelyä? Mulla on tosi vuotavaiset silmät ja suurin osa peiteaineista on siksi silmänympäryksille kelvottomia (siihen lisäksi tietty sopivan sävyn löytämisen vaikeus). Miltä Garnierin vedenkestävyys on vaikuttanut? Entä onko ärsyttänyt herkkäihoisia? Onko tuossa tuoksua?

Mä en ihan hirveä vetistelijä ole (semihirveä vain ;D), mutta mulla ainakin Garnier on kestänyt tosi hyvin nuokin vetistelyt. Se on koostumukseltaan sen verran kevyttä (vaikka peittääkin hyvin), että imeytyy mulla ainakin ihoon todella hyvin ja näin ollen ei siitä hevillä lähde liukenemaan minnekään. Mulla on erittäin herkkä silmänympärysiho, mutta en ole saanut mitään ärsytysoireita tuosta Garnierista. Enkä kyllä haista siinä kummemmin mitään tuoksuakaan. Ehkä joku vetistelevämpi voisi vielä kertoilla kokemuksiaan, mutta mä uskaltaisin kyllä suositella sulle Garnieria.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 28.05.11 - klo:23:07 »
Jatkan taas höpötystä tuosta Garnierista. Huomasin Anttilan mainoksessa, että sitä rollia mainostettiin kahdessa sävyssä light ja very light. Onko joku testannut noita käytännössä? Meinaan vain sitä, että onko tuo very light nyt sitten sitä perussävyä vaaleampi? Se aiemmin myynnissä ollut sävy on nimittäin mulle hitusen liian tumma.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #576 : 03.06.11 - klo:15:57 »
Tilasin camerareadycosmeticsista, josta on täälläkin ollut puhetta, Joe Blascon Tattoo Coverin, jolle tuli hintaa vain hieman päälle 18euroa. Tuli todella nopeasti, viidessä arkipäivässä. :)

Toi peittää kyllä ihan tajuttoman hyvin. Kokeilin kerran ihan paljaalle iholle jossa oli pelkkä kosteusvoide. Laitoin silmänalusille, finniarville ja muille punoittaville kohdille. No tietystihän se silmien alta liejuuntui, mutta meikinpohjustajan ja viimeistelypuuterin kanssa pysyy kyllä tajuttoman hyvin myös silmänalusilla ja peittää kyllä ihan loistavasti. Olen tottunut pehmeämpiin peiteaineisiin ja tämä on vähän kova eikä levity iholle pehmeästi, eikä peitesiveltimelläkään saa kauhean hyvin levitettyä. Sormin levittyy loistavasti ja silti hintansa arvoinen! Kestää varmasti todella kauan käytössä.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #577 : 06.06.11 - klo:23:59 »
Tilasin äskettäin Estee Lauderin double stay in place peiteaineen sävyssä 02 eli light medium. Olin hieman paniikissa tuon sävyn suhteen koska otin selvästi tummemman mitä yleensä olisin ottanut. Olin jo lähes varma että pitää käyttää vaikka luomilla pohjustajan tyyliin, mutta yllätykseksi se sopi ihon sävyyn kuin nenä päähän  ;D Olin aikaisemmin jo tiiraillut tuota kaupoissa ja sävyjä tutkaillut ja siksi olinkin ihan varma et oli väärä sävy.
Jokatapauksessa levittyy hyvin, helppo häivyttää. Hieman sy-iholla kasautuutuu juonteisiin muttei lainkaan niin pahasti kuin monet muut kokeilemani. Peittää myös hyvin kaikki näpyt sun muut ja mikä parasta, öljytön! Silikoneja sisältää eli jos ne aiheuttavat jotain ei varmasti paras vaihtoehto. Toistaiseksi siis olen erittäin tyytyväinen, mutta kokeilut jatkuvat.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 09.06.11 - klo:14:25 »
Miten Benefitin Boi-ing tai Erase Paste toimivat tummien silmänalusten peitossa (öhöm siis pandasilmien)? Entäkö kannattaisiko noiden sijasta hankkia kuitenkin merkin Confessions of a Concealaholic- paletti? Miinuspuolena on siinä se, että paletin Erase Paste on medium- sävyssä, joka saattaa olla liian tumma...

Mulla on nuo kummatkin ja Erase Pastesta tykkään silmänalusilla enemmän. Levittyy paremmin, mutta lämpimissä olosuhteissa kerääntyy juonteisiin, kun on kuitenkin paksuhkoa, joten käytän vain talvisin. Mulla taitaa muuten olla just tuo medium-purkki (en voi tarkistaa, kun en kotona ole) ja olin aivan yllättynyt, kun luulin olevan aivan liian tummaa, mutta passasikin tosi hyvin silmien alle.

Boi-ingia käytän muualle kasvoihin, pysyy hyvin paikallaan ja peittää, mutta minusta jotenkin liian kuivaa jankkia alusille levitettäväksi. Tiedä sitten, jos vähän sormissa pehmittelisi levittyisikö paremmin, itse kun otan suoraan siveltimellä. Mulla täytyy tuossa olla käytössä kahta eri tummuusastetta, kun 01 on liian vaalea ja 02 liian tumma, joten sekoittelen  noita suunnilleen puolet ja puolet aina.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #579 : 09.06.11 - klo:15:36 »

Mulla on nuo kummatkin ja Erase Pastesta tykkään silmänalusilla enemmän. Levittyy paremmin, mutta lämpimissä olosuhteissa kerääntyy juonteisiin, kun on kuitenkin paksuhkoa, joten käytän vain talvisin. Mulla taitaa muuten olla just tuo medium-purkki (en voi tarkistaa, kun en kotona ole) ja olin aivan yllättynyt, kun luulin olevan aivan liian tummaa, mutta passasikin tosi hyvin silmien alle.

Ostin tuon Erase Pasten kuitenkin ja eihän se ihan kaikkea peitä, mutta käytän sitä MUSin Cover All- paletin päällä tuomassa vähän ekstraa :) Ja sävynä oli vielä Fair.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #580 : 10.06.11 - klo:06:53 »
Tilasin äskettäin Estee Lauderin double stay in place peiteaineen sävyssä 02 eli light medium.

Mäkin olen käyttänyt tuota nyt joulusta ja tykkään tosi paljon juuri silmänalusilla. Mulla on sävyt 01 ja 02. Sävy 02 sopii ainoastaan silmänalusille, on mulle liian tummaa muualle ihoon käytettäväksi.

Mulla on varsinaiset ongelmasilmänaluset: iso silmänympärysalue, todella tumma ja iho on tosi ohutta ja siksi jo nuorena  täynnä pieniä uurteita. Mulle on mm. sanottu, että näyttää kuin olisi mustelmat molemmissa silmissä... Siksi täydellisen peiteaineen metsästys on varsin tuttua hommaa.

Tämä Estee Lauderin peiteaine on noussut nyt puolessa vuodessa suosikiksi Bobby Brownin Creamy Concealerin rinnalle. Bobbyssa on kivempi koostumus, mutta tämä Estee Lauder peittää paremmin. Molemmat kasaantuvat silmänalusuurteisiin jonkun verran, mutta onneksi aika vähän. Varsinkin tämä Estee Lauder jämähtää nimensä mukaisesti aika hyvin paikalleen. Lisäksi tykkään siitä, että tässä on SPF 10. Ainoa miinus siitä, että tuntuu joskus (harvoin, onneksi) levittyvän vähän huonosti, näyttää huonoimmillaan samalta kuin jotkut todella kuivat tuotteet, jotka levittyvät ikään kuin vähän pilkkumaisesti.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #581 : 13.07.11 - klo:09:43 »
Osaisko joku sanoa, miten hyvin se Garnierin sävytetty roll-on -voide kestää silmien vetistelyä? Mulla on tosi vuotavaiset silmät ja suurin osa peiteaineista on siksi silmänympäryksille kelvottomia (siihen lisäksi tietty sopivan sävyn löytämisen vaikeus). Esim. Cliniquen All About Eyes ja Lumenen peitevoiteet lähtevät vähäisestäkin vetistelystä kävelemään. Oon nyt noin vuoden verran käytellyt tyytyväisenä Lancomen Effacernes Longue Tenue -peitevoidetta ja ajattelin käyttää jatkossakin. Jostain syystä kiinnostaisi saada tuon vaihtoehdoksi joku köykäisempi tuote. Miltä Garnierin vedenkestävyys on vaikuttanut? Entä onko ärsyttänyt herkkäihoisia? Onko tuossa tuoksua?

Mulla ei mitenkään hirveän herkät silmät ole, mutta tämä aiheuttaa helposti kirvelyä ja vetistelyä, jos levittää silmien lähelle.. Joku toksukin siinä mielestäni on, mutta en tiedä ärsyttääkö se vai joku muu..
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 11.08.11 - klo:20:23 »
Kerrankin hyvä luonnonkosmetiikkatuote: Santen peitekynä sävyssä 1. Sävy sopii tosi hyvin sinertävien silmänalusten peittoon ja kynä on tosi kätevä jos silmänalusissa on uurre, koska peiteaineen saa tarkasti paikalleen. Väri on myös aika pehmeää eli silmänalusiho ei veny peiteainetta laittaessa. Omat silmänaluset tarvitsevat hieman MACia päälle, mutta väri on kyllä hyvin pigmenttistä ja peittävääkin. Ykkössävy sopii myös näppyjen peittoon punapohjaiselle iholle ja kynällä saa kätevästi peiteaineen juuri näpyn päälle. Kympin tuote  :ts

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #583 : 17.08.11 - klo:19:18 »
Kertokaas enemmän tuosta Estee Lauderin Double stay in placesta, ne joilla se on :) Etsin silmänalusten peittämiseen jotain erinomaista tuotetta joka peittäisi (mulla on todella tummat silmänaluset..) mutta joka soveltuisi paremmin silmänympärysiholle, kuin nykyinen Joe Blascon Dermaceal. Se peittää mahtavasti mutta ei pysy paikallaan ilman puuterointia jota en mielellään tekisi ja on muutenkin liian jankkia ohuelle sy-iholle... Pysyykö tää Estee Lauder paikoillaan ilman puuteria ja onko siinä oikeasti potentiaalia peittämään?

Kiinnostaisi myös toi Bobbi Brown mutta sitä en uskalla tilata, kun en tiedä sävyä :P Onko täällä jollain sitä, mitä tykkäätte ja miten olette päätelleet itsellenne sopivan sävyn, jos ootte tilanneet netistä?

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #584 : 19.08.11 - klo:10:55 »
Muakin EL Double Stay kiinnostaisi. :)
I wake up, it's a bad dream,