Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 113210 kertaa)

Poissa Emmi

• Hiushörhö
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #60 : 30.09.06 - klo:22:26 »
Mulla on iät ja ajat ollut käytössä Biothermin Forget it, sekä sävy 10 että 20. Itse asiassa tuo 20 on parempi, jos iho ei ole aivan vitivalkoinen. Kannattaa kaupassa kokeilla -mun vaalealla iholla 20 näyttää luonnollisemmalta. Seuraavaksi aion kuitenkin ostaa HR:n peitevoiteen, olen kokeillut kaupassa testailla ja aah, mitä ihanaa ainetta! Hakkaa ainakin testini perusteella Biothermin 6-0.   :-*

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #61 : 01.10.06 - klo:13:30 »
^ Aivan ihana uutinen! Täältä ei lähimainkaan saa tuota forget it:iä niin ihanaa saadaa  kuitenkin jotain kunnon peiteainetta. Osaatko sanoa vielä minkä hintainen tuo tulisi olemaan?

Hintaa oli muistaakseni vain n. 14€ eli ei paha hinta ollenkaan.

Itse en tykkää tuosta Rubinsteinin peiteaineesta sen kuivuuden takia yhtä paljon kuin Biothermista. Korostaa vain omia silmänalusjuonteita.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #62 : 01.10.06 - klo:15:49 »
Loistava uutinen, Stationery! :) Ihana saada aina kuulla sinulta etukäteen kaikista uusista herkuista. :-*

OT: Lumene on kyllä tuonut viime aikoina vaikka mitä kivaa markkinoille (esim. ne uudet kuorinnat, huulikiiltokynät, oikeasti vaalea sävyttävä päivävoide jne.)!
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #63 : 01.10.06 - klo:17:28 »
Loistava uutinen, Stationery! :) Ihana saada aina kuulla sinulta etukäteen kaikista uusista herkuista. :-*

OT: Lumene on kyllä tuonut viime aikoina vaikka mitä kivaa markkinoille (esim. ne uudet kuorinnat, huulikiiltokynät, oikeasti vaalea sävyttävä päivävoide jne.)!

Odotas vaan mitä kaikkea kivaa vielä on tulossa.  ;)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #64 : 01.10.06 - klo:19:24 »
Ihanaa, tämähän käy aina vain paremmaksi, jos kaikkea uuttakin kivaa on tulossa! :D Pakko varmasti hankkia tuo peiteainepaletti, kuulostaa sen verran hyvältä. Muutenkin Lumene on petrannut imagoaan ihan silmissä, uudet pakkaukset ovat tosi tyylikkäitä jne. Mutta joo, menee jo aika lailla off-topiciksi.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 14.10.06 - klo:22:42 »
Ainoa tähän asti sopivan sävyinen peiteaine on ollut Lumenen peitepuikko. Kovasti olen tutkiskekkut kaupoissa eri merkkien aineita ja puikkoja mutta todennut että liian tummia...
Vähän aikaa sitten löysin Diorilta ja Lancomelta sopivia sävyjä. En vielä ole ostanut koska käytän entisen puikon ensin loppuun. Tota Diorin Anticernes(?) -peiteainetta ostan seuraavaksi :) Ei tunnu niin rasvaiselta kuin Lumenen puikko, mikä on plussaa. Lancomeakin olisin voinut harkita ostavani mutta se aine taitaa olla iäkkäämmälle iholle.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 16.10.06 - klo:12:21 »
No7:n puuterimainen peitepuikko on halvemmista peiteaineista ihan kärkituotteita, ihanan samettistä kevyttä jälkeä.

Mä olen käyttänyt tuota No7 peitepuikkoa varmaan 10 vuotta. Se on ainut peitepuikko (minkä olen löytänyt), mikä ei ole sellaista rasvaista. Tuota riittää tosi pieni määrä finnin päälle. Silmänalusille tuota en kuitenkaan laita, liian kuivaa siihen. Olen laittanut vaan valokynää, mutta tekisi mieli kyllä kokeilla tuota Forget It:iä...

Kaapista löytyy myös Cliniquen Anti-Blemish Solutions Concealing Cream, mutta sitä en jotenkin osaa käyttää - väärä sävy ja väärä koostumus. Sehän on nimenomaan finnien peittämiseen tarkoitettu, kun siinä on salisyylihappoa. Varmaan toimisi paremmin kunnon ongelmaiholla (?), mulla se jää vaan paksusti ja epätasaisesti, vaikka kuinka levittää. No, tuo oli "lahja" kaverilta, joka oli todennut tuotteen itselleen huonoksi, joten ei ole mennyt omat rahat hukkaan siinä...
« Viimeksi muokattu: 16.10.06 - klo:12:39 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #67 : 26.10.06 - klo:10:33 »
Onko tuo Lumenen peitepaletti tullut vielä kauppoihin? En ole ainakaan Oulun Anttilassa huomannut, mutta kantsiskohan lähteä Stockalle sitä vaanimaan? Kiinnostaisi kovasti testata.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #68 : 26.10.06 - klo:11:23 »
^Ainakin Helsingissä tuota peiteainepalettia on jo kaupoissa, tosin ihmeekseni näin sitä jo Anttilassa mutta en vielä Stoccalla. Joihinkin kauppoihin siis jo tullut mutta toisiin vasta tulossa, tosin ei varmaan mene kauaa että on kaikkialla saatavilla.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #69 : 26.10.06 - klo:11:26 »
^ Mä näin keskustan stokkalla tuota peiteainepalettia maanantaina.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #70 : 26.10.06 - klo:11:43 »
^Olin kans liikkellä maanantaina mutta Itäkeskuksessa, siellä ei ollut Stoccalla silloin vielä uusia tuotteita mutta Anttilassa oli. Mutta eiköhän sielläkin ole nyt jo sitten Stoccalla jos keskustassakin on jo.  :) Aika samoihin aikoihinhan nuo yleensä tulee myyntiin joka paikkaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #71 : 02.11.06 - klo:20:48 »
nyt se löytyi!

make-up studio concealer sävy 1

peittää oikeasti, tarpeeksi kuivaa ja pigmenttistä :D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 11.11.06 - klo:13:30 »
Minä ostin tällä viikolla Dr. Hausckan Concealer-peitevoiteen ja pari kertaa olen ehtinyt testailla. Hyvältä vaikuttaa! Innostuin tuotteesta, kun sitä käytettiin Bella-ohjelmassa couperosan peittoon poskille. Oon peittänyt sillä näppyjä ja hyvin pelittää. Ykkössävy osoittautui sopivaksi, onneksi en ottanut kakkosta, kun pitkään niiden välillä emmin. Pakkaus on sellainen kynä, jonka päässä on vaahtomuovia. Kynää pitää pyörittää, niin vaahtomuoviin tulee siinä olevista rei'istä ainetta. Aine levitetään sitten sormin. Pigmenttiä on riittävästi, peittää hyvin, mutta ei erotu iholta pakkelina. Pysyy myös iholla hyvin koko päivän.

Poissa alessia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #73 : 14.11.06 - klo:12:43 »
^Olin kans liikkellä maanantaina mutta Itäkeskuksessa, siellä ei ollut Stoccalla silloin vielä uusia tuotteita mutta Anttilassa oli. Mutta eiköhän sielläkin ole nyt jo sitten Stoccalla jos keskustassakin on jo.  :) Aika samoihin aikoihinhan nuo yleensä tulee myyntiin joka paikkaan.

Joko on kokemuksia Lumenen peiteainepaletista?
« Viimeksi muokattu: 14.11.06 - klo:18:13 kirjoittanut alessia »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 14.11.06 - klo:15:29 »
Joskus kun on Biothermin Forget It tai joku muu peiteaine vahingossa lurauttanut tuubista liikaa niin olen laittanut nää ylimääräiset pieneen purkkiin että käytän myöhemmin, ettei hukkaan mene. Pari päivää kun se siellä kannellisessa purkissa on, niin se kuivuu kuitenkin vähäsen, sellaiseksi tahmaiseksi. Ja samalla se myös peittää tehokkaammin! Esim. oikein pahaa finniä "normaali" Forget It ei peitä, mutta kuivahtanut moinen kyllä :) Eli kannattaa kokeilla tätäkin.. Se ei kuitenkaan tahmaannu jos sitä on siellä purkissa paljon, mutta sellainen ohut kerros siinä purkin kyljessä toimii oikein. Hehee ;)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com