Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143511 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #600 : 02.09.11 - klo:10:43 »
^Ilmeisesti E35 vastaan MACin 217:aa, eli on valkoinen.
« Viimeksi muokattu: 02.09.11 - klo:11:06 kirjoittanut HeidiB »

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #601 : 25.09.11 - klo:18:41 »
Onko kellään kokemuksia Garnierin uudesta 2in1 peiteroll-onista epäpuhtauksille? Se silmänympärystuote on niin nappi, että kiinnostaisi myös vastaava kasvoille, kun tuo roll-on silmänympäryksille tuntuu aiheuttavan pientä näppyä muualla kasvoilla käytettynä..
1c M ii BSL

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #602 : 14.11.11 - klo:19:22 »
Päätin repäistä ja tilasin All Cosmetics Wholesalesta Urban Decayn 24/7 Concealer Pencilin, sävy CIA.

Vaikka minulla on huono iho, olen kauhean pitkään välttänyt kaikenlaisia peitevoiteita, kun ne eivät ikinä mätsää meikkivoiteen sävyyn. Ja tuntuu, että häivyttäessäni onnistun aina pyyhkäisemään tuotetta pois finnin/arven päältä, ja ympärille jää oranssi/muulla tavoin väärän värinen renkula. ::) Yleensä peitevoiteet minulla siis vain korostavat sitä, mikä piti alun perin peittää.

Tulinkin ajatelleeksi, että ehkäpä tuollainen kynämuotoinen peitevoide voisi olla kätevä, kun sillä voisi piirtää suht tarkasti suoraan ihoon. Kiinnostuin myös tuosta UD:n Concealer Pencilin koostumuksesta, jonka pitäisi olla siis levitettäessä hyvin pehmeä ja kermainen mutta kuivua mattapintaiseksi.
Instagram (lähinnä cosplayjuttuja): https://www.instagram.com/echoesofoblivion/
Soundcloud (musiikkia): https://soundcloud.com/echoesofoblivion

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 15.11.11 - klo:18:40 »
^
Kannattaa kokeilla myös erilaisia siveltimiä. Hennesin silmämeikkisiveltimet sopii yllättävän hyvin peitevoiteen levitykseen: isommalla häivytyssiveltimellä saa levitettyä vähän suuremmalle alueelle sekä toimii peiteaineen häivytyksessä ja smoky eye kaksoissiveltimellä saa laitettua ohuemman pään kärjellä pikkiriikkisen peitoksi tai tuputeltua toisella päällä peittävämmin yhteen kohtaa. Meinasin ensin laittaa smoky eye:n kiertoon kun ei sillä saanut silmämeikkiä tehtyä, mutta onneksi huomasin että toimiikin ihan hyvin finnien peittämisessä. Ohuita siveltimiä löytyy kaikilta merkeiltä, mutta tuossa siveltimessä se hieman paksumpi pää on myös tosi hyvä varsinkin kun finnit kaipaa välillä vähän erilaisia peittämistapoja.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #604 : 15.11.11 - klo:22:19 »
^ Tuo on kyllä totta. Minulla etenkin se perinteinen peitevoidesivellin toimii varmaan kaikkein huonoimmin, pienempi huulisivellin vähän paremmin. Häivytyssivellintä olen käyttänyt juurikin isommilla alueilla.

Minulla on kai vain ollut niin huonot peitetuotteet käytössä (väärän väriset, huonosti peittävät, vaikeasti häivytettävät ym.), ettei parempi sivellinkään ole korjannut varsinaista ongelmaa :-\ Voihan tuo UD:nkin kynä toki olla väärän värinen, mutta kunhan se ei ole oranssi niin pystyn elämään sen kanssa. Odotukset ovat kieltämättä suht korkealla.

Hankalaa on muuten sekin, että minulla ongelma-alueet ovat kasvojen sivuilla. Joitain leukaperissä olevia punaisia jälkiä on niin perkuleen hankala nähdä, että väkisinkin tulee tuikattua voidetta mihin sattuu ;D Tästäkin syystä tykkäisin pehmeästä kynästä enemmän kuin siveltimellä levitettävästä vahamaisesta peitevoiteesta. (EDIT: Siis toki on olemassa pehmeitäkin siveltimellä levitettäviä peitevoiteita, mutta tuollaisista kovemmista itselläni siis lähinnä kokemusta.)
« Viimeksi muokattu: 15.11.11 - klo:22:24 kirjoittanut Liane »
Instagram (lähinnä cosplayjuttuja): https://www.instagram.com/echoesofoblivion/
Soundcloud (musiikkia): https://soundcloud.com/echoesofoblivion

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #605 : 12.12.11 - klo:00:57 »
LA Girlin Pro HD Concealer on ihana! Supersuper halpa (2,5 dollaria), tosi hyvä peittävyys ja pysyy hyvin. Plussaa myös peiteaineen päässä olevasta siveltimestä, samantapainen siis kuin valokynissä. Omani tilasin Cherry Culturesta.

Edit. Pidemmässä käytössä oon huomannut että puristaessa tuubia, peiteaineen kanssa samaan aikaan tulee jotain kirkasta nestettä (vettä?). Tämä on aika inhottavaa, kun ei voi suoraan naamaan tätä sutia enää. 
« Viimeksi muokattu: 18.12.11 - klo:21:58 kirjoittanut cenadra »
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #606 : 12.12.11 - klo:20:20 »
Kellään kokemuksia Maybellinen uudesta tummien silmänalusten peiteaineessa (roll-on tyyppinen puikko, päässä jonkinlainen pyöreä pehmuste ???) Instant anti-age the eye nimeltään? Meinaan toi saman sarjan värivoide pullossa oli hyvää, mutta tosin liian ohutta iholleni - mutta se todelli TEKI aivan ihmeellisen hehkun iholle. Ärsytti kun ei voinut käyttää kun voide lähti kävelemään iholta, muutoin hyvä tuote. Kiinnostaa onko tuo tummien silmänaluksien peiteaine yhtä hyvää ja josko jopa pysyisi.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 12.12.11 - klo:22:53 »
^Ootko kokeillut pohjustajan kanssa?
^^Mikä sävy sulla on ja mihin vertaisit sitä? Onko tarpeeksi vaalea kalmankalpealle?
Mulla karkaa edelleen peiteaineet peitettäviltä kohdilta. Viimeistään puuteroidessa  :(
Meinasin hankkia sen Santen kynän meikkipussiin, mutta siitä sanotaankin, että vaalein sävy sopii valokynäksi. Ei varmaan kovin hyvä piilotella näppyjä valokynällä. Millasia kokemuksia tästä?

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 12.12.11 - klo:23:02 »
^En, hitsi vieköön, ole kokeillut pohjustajan kanssa! Ja sävyä en muista, mutta muistutti ivory-sävyjä, hyvin vaalea ellei vaalein. Tuollaista hehkua saa harvoilla meikkivoiteilla... Pahus, pitääkö mun kokeilla tätä värivoidetta uudelleen :-\
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #609 : 13.02.12 - klo:21:29 »
Onko kenelläkään kokemusta Laura Mercierin Secret Camouflage-paletista? Onko se vaaleampi sävy (pienempi nappi) teillä tosi kuiva ja kova? Tilasin tuon paletin (SC1) strawberrynetistä ja mietin kuuluuko tuon vaalemman napin olla sellainen, ettei siitä lähde siveltimellä mitään irti. Tummempikin nappi on kovemman puoleinen, mutta siitä sentään saa väriä irti ihan siveltimelläkin. Vaaleammasta napistä väriä irtoaa vain sormella hankaamalla.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #610 : 13.02.12 - klo:22:09 »
Mua on alkanut kauheasti kiinnostamaan tuo Maybellinen roll-on-päinen silmänaluspeittari, tänään hypistelin sitä kaupassakin. Ajautuuko se juonteisiin? Mulla on nyt käytössä MUS:n Cover All Mix, ja se ainakin kökkööntyy rumasti silmien alla.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 02.06.12 - klo:20:24 »
Muakin kiinnostaa tuo Maybellinen rollaripeittari. Onko teille ehtinyt kertyä käyttökokemuksia siitä?

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #612 : 02.06.12 - klo:20:58 »
^Tuo Maybellinen roll on peiteaine on kyllä tosi ohutta. Peittokyky ei ole mikään huima ja oon nyt käyttänyt sitä myös valokynän tapaan korostuksiin, varsinkin nyt kun se on aavistuksen liian vaaleaa mulle. Ja kyllä se mulla ainakin kasaantuu juonteisiin. Ihan kiva tuote, mutta en varmaan osta uudestaan, koska ihan kiva ei riitä  ;D

Ostin vähän aikaa sit ton MUSin cover all mixin, mutta en oikein pidä siitäkään..... En tiedä laitanko sitä liikaa vai mitä, mutta ne kohdat mihin sitä oon laittanut jää aina jotenki suttuisen näköseks. Ja tietty sekin, että peittoa tarvitsen eniten silmän ympärillä ja siihen tarkoitukseen se on aika huono. Harmittaa vähän että menin sen ostamaan, kun sillä rahalla ois saanu vaikka mitä muutakin...

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 02.06.12 - klo:21:14 »
^Okei. Eli kaipa mun on turha haikalla halvempia peittareita, kun luulen löytäneeni Sen Peiteaineen silmänalusilleni, nimittäin Helena Rubinsteinin Magic Concealerin. Miinuksena vaan suolainen hinta... Tuo levittyy mulla nätisti ja psyyy. Peittää myös mun tummat(!) silmänaluseni ihan kiitettävästi, oon pikkuhiljaa hyväksymässä sen tosiasian, että mun pandoja ei varmaan mikään peitä täydellisesti. Tuossa on vissiin jotain valoa heijastavuutta mukana, ainakin muistelen jostain näin lukeneeni? Eli ei vissiin paras vaihtoehto esim. finnien peittämiseen. Mikäköhän voisi olla hyvä peiteaine esim. poskien punoituksen peittämiseen ja satunnaisiin finneihin?

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #614 : 07.07.12 - klo:14:12 »
^HR Magic concealerista puheenollen.. Minulla toimii kans superhyvin peittämään todella tummat silmänaluset sekä ihon epätäydellisyydet. Riittoisaakin on, vaikka kertasijoituksena onkin tosiaan hieman suolainen. MUTTA, itse kysymykseeni: mistä olette tilanneet tuota? Normaalisti olen omani tilannut mansikkalasta, mutta nyt sitä ei ole saatavilla. Onko joku samantyylinen peittari, kuin tuo HR? Jos en saa sitä tilattua, niin mitä sen tilalle? Eli tarvisi olla tarpeeksi vaaleata, todella pigmenttirikasta, ja sellaista mistä jää ns. luonnollinen jälki. Silmänympäryksille tuo HR on kyllä niin mannaa..  :-\

Edit. Löysin tuota magic concealeria tälläisestä paikasta http://eu.cosmeticsnow.com/, ja nyt pohdinkin uskallanko sokkona koittaa uutta paikkaa..
  Eihän tuo edes vissiin toimita Suomeen.. Eli etsintä jatkuu, joko magic concealeria, tai jotain aikalailla vastaavaa..
« Viimeksi muokattu: 07.07.12 - klo:15:01 kirjoittanut witura »
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos