^ Tuo on kyllä totta. Minulla etenkin se perinteinen peitevoidesivellin toimii varmaan kaikkein huonoimmin, pienempi huulisivellin vähän paremmin. Häivytyssivellintä olen käyttänyt juurikin isommilla alueilla.
Minulla on kai vain ollut niin huonot peitetuotteet käytössä (väärän väriset, huonosti peittävät, vaikeasti häivytettävät ym.), ettei parempi sivellinkään ole korjannut varsinaista ongelmaa

Voihan tuo UD:nkin kynä toki olla väärän värinen, mutta kunhan se ei ole oranssi niin pystyn elämään sen kanssa. Odotukset ovat kieltämättä suht korkealla.
Hankalaa on muuten sekin, että minulla ongelma-alueet ovat kasvojen sivuilla. Joitain leukaperissä olevia punaisia jälkiä on niin perkuleen hankala nähdä, että väkisinkin tulee tuikattua voidetta mihin sattuu

Tästäkin syystä tykkäisin pehmeästä kynästä enemmän kuin siveltimellä levitettävästä vahamaisesta peitevoiteesta. (EDIT: Siis toki on olemassa pehmeitäkin siveltimellä levitettäviä peitevoiteita, mutta tuollaisista kovemmista itselläni siis lähinnä kokemusta.)