Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143265 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #615 : 07.07.12 - klo:16:00 »
^ Itse olen tykännyt Lancomen Effacernesista - mulla on käytössäni vedenkestävä versio sävyssä Light Buff (vaaleahko keltapohjainen). Toimii mulla paremmin kuin HR tai esim. Estee Lauderin Double Wear - peittää ilman että kerääntyy juonteisiin, ja pysyy hyvin. Tuotakaan ei ilmeisesti nettikaupoista kovin hyvin löydy, eBayssä näköjään on jotain.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 07.07.12 - klo:22:06 »
^ Mulla on ollut tuon peittarin normaali versio. Ebayssa näytti vedenkestävät olevan melko edullisia ja se alkaa nyt oleen loppu, joten voisin ottaa tuon seuraavaksi. Mitenköhän noi oikeasti eroaa toisistaan? Kun eihän se normiversiokaan pelkällä vedellä lähde...? Mitä meikkivoidesävyä sä yleensä käytät? Kun noissa on eri sävyt kuin siinä originaalissa  ???

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #617 : 09.07.12 - klo:18:05 »
^ Minä taas en normiversiota ole kokeillut lainkaan, mutta sen vaaleimman sävyn siitä itselleni luultavasti valitsisin. (Vaikkakin toisaalta esim. Karkkipäivän Sannilla ja Sensaistilla käytössä oleva sävy on tummempi, numero 2 / Beige Sable, enkä minä usko olevani ihonsävyltäni ainakaan vaaleampi kuin nämä bloggarit...)

Meikkivoide mulla on vaaleahko ja keltapohjainen. Esim. Diorilla 021, Narsilla Gobi (miksattuna johonkin hieman tummempaan voiteeseen), Clarinsilla 08 Sand... MACin meikkivoiteita en ole käyttänyt, mutta jotain NC15 ja NC20 välillä luulisin olevani.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 11.07.12 - klo:22:40 »
Millä merkeillä olisi hoitavia peiteaineita finneille? Vissiin Natural Codella ja eikö Cliniquellakin ollut joku? Onko joku havainnut jonkun hyväksi?

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #619 : 13.07.12 - klo:08:03 »
^Isadoralla on kynämäinen tuote, Treat & Cover Concealer Stick. Sillä on kätevä peitellä näppyjä, sillä kynän "pää" on tosi siro, eli saa tarkkaa jälkeä. Hoitavuus tulee salisyylihaposta, mutta olen tosi huono arvioimaan tämän tuotteen tehoa (aknelääkitys).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 15.07.12 - klo:14:35 »
IsaDora täytyykin katsastaa kun ei varmaan ole hirveän kallista? Kiitos vinkistä!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 16.07.12 - klo:09:21 »
Lancomen Suomessa myytävä effacernes on tummempaa vaaleimmassa sävyssä kuin ulkomailta tilattu vaalein waterproof-versio. Onnistuneesti olen molempia käyttänyt. Mun waterproofista on näköjään sävy kulunut pois, mutta luulen sen olevan vaalein mahdollinen. Mä en ehkä ostais enää normiversiota, koska tuo tuntuu jotenkin kestävämmältä ja sävykin on varmaan mulle parempi. HR:ää en ole kokeillut, mutta vaalein sävy olis siitä paras. Meikkivoiteista mulle Maciltä sopiva olis ehkä joku NW10 jos sitä olis, Clarins 103 ja NARS Siberia. Iho on punapohjainen, mutta käytän pääasiallisesti noita keltapohjaisia, koska iho on niin punakka muutenkin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 17.07.12 - klo:08:15 »
Täytyy kyllä moittia tuota Maybelline Eraser Eyen pakkausta. Ensinnäkin se osa mistä tota kierretään että ainetta tulisi ulos lisää, oli ihan ränkkä, ainakin tässä mun yksilössä. Se lähti kiertymään irti ja sain painaa täysillä sitä että se ainetta tuova kliksautusääni tuli. No tänä aamuna toi punainen muoviosa mitä kierretään halkesi sitten kokoaan! Tää on ollut käytössä about kuukauden. Kuuluuko mun nyt vikistä Sokokselle josta ton ostin (jonne en pääse mitenkään ihan heti, paikkakunnalla on kyllä Emotion) vai maahantuojalle vai mihin? Itse aine on ihan ok, kökkööntyy kyllä päivän aikana rumaksi samoin kuin MUS Cover All Mix. Levittämisessä tärkeetä tuntuu olevan oikeasti töpötellä se iholle, ei yhtään mitään vetämisiä ja päälle varovainen puuterointi. Peittoteho tossa ei ole täydellinen, mut kai se on ihan luonnollisen näköistä että sitä tummuutta vähän kuultaa läpi.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 17.07.12 - klo:09:03 »
^Käy ensin Sokoksella. Jos eivät tee mitään, niin laita vaikkapa maahantuojalle viestiä. Mulle ei nimittäin ainakaan oo tollasta tapahtunut.
Ko. peiteaine ei oo tosiaan mitään ihmeellistä. Sopinee todella nuorille.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 23.07.12 - klo:17:59 »
Valtaosa peiteaineista tuntuu sisältävän jotain valoa heijastavia elementtejä ja niitä suositellaan erityisesti silmänalusille. Itselläni olisi hakusessa tehokas peiteaine näille aikuisiälläni innostuneille näpyille. Sen täytyisi olla tarpeeksi vaalea (Lancômen meikkivoiteeni sävy 010) ja tarvetta olisi siis peittää sekä punaista näppylää että entisten punaisten näppylöiden jättämiä arpia.

Ostin Body Shopin peitepuikon, joka on yhtä tyhjän kanssa. Lentokentällä yritin löytää parempia selektiivisiltä merkeiltä, mutta kaikki tuntuivat olevan noita valoa heijastavia ja aika kevyitä.

Sopisikohan MACin Studio Finish tähän tarkoitukseen? Sitä kai saa myös vaaleissa sävyissä? Vai olisiko jotain muuta hyvää suositusta?
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 23.07.12 - klo:21:11 »
Studio finish on erittäin hyvä just tuommoiseen, itsekin sillä peittelen arpia ja satunnaisia näppyjä ja toimii tosi kivasti ja pysyy paikallaan koko päivän. Ei ole hohtavaa ja löytyy vaaleakin sävy, sekä peittokyky on hyvä. Varmaan paras peiteaine ikinä.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #626 : 23.07.12 - klo:21:22 »
^Kuulostaapa hyvältä! Tulispa asiaa Helsinkiin/Turkuun niin vois hankkia kans tollasen. Peittarin ostaminen netistä on hieman uhkapeliä.. Ehkä pitäis suostutella Stockan myyjät tilaan näytteitä Treelle  :3

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 24.07.12 - klo:20:57 »
Ihanaa, just taas pukkaa jotain kypsän naisen aknea, joten kipaisen MACin tiskille avun toivossa. Kiitos Minsku!
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 24.07.12 - klo:21:21 »
Studio Finish on myös mun mielestä ihan parhaita peittareita ja useamman vuoden ollut luottotuote. On myös todella riittoisaa! Peittari on myös mineralaiöljytön toisin kuin melkein kaikki muut samanlaiset kiinteät peiteaineet.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 24.07.12 - klo:22:03 »
Kannattaa muuten sitten kokeilla levittää sitä Studio finishiä normaalin peiteainesiveltimen sijaan myös ihan sellaisella pienellä pyöreällä häivytyssiveltimellä tai pencil brushilla tuputtelemalla. Peittää tosi nätisti niinkin ja siihen tarttee tosi vähän ottaa sitä peiteainetta ja silti peittää ja häivyttyy samalla. Mä en enää osaa peiteainesivellintä käyttääkään, kun tällä lailla tulee nätimpi jälki ja se tuntuu jotenkin kätevämmältä käyttää, ei tule sellaista selkeää kohtaa, josta näkee, että peittaria on laitettu. Ihan vaan näin vinkkinä :)