Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143504 kertaa)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #630 : 26.07.12 - klo:19:08 »
^ OK, hyvä, testaan tuotakin! MACin Studio Finish ostettu, oikea sävy löytyi ja vaikuttaa oikein kelvolta tuotteelta. Hinta ei minusta ollut paha, taisi olla 18,50e.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 11.08.12 - klo:20:56 »
Täytyy kyllä moittia tuota Maybelline Eraser Eyen pakkausta. Ensinnäkin se osa mistä tota kierretään että ainetta tulisi ulos lisää, oli ihan ränkkä, ainakin tässä mun yksilössä. Se lähti kiertymään irti ja sain painaa täysillä sitä että se ainetta tuova kliksautusääni tuli. No tänä aamuna toi punainen muoviosa mitä kierretään halkesi sitten kokoaan! Tää on ollut käytössä about kuukauden. Kuuluuko mun nyt vikistä Sokokselle josta ton ostin (jonne en pääse mitenkään ihan heti, paikkakunnalla on kyllä Emotion) vai maahantuojalle vai mihin?
Päädyin laittamaan viestiä maahantuojalle koska seuraava Sokos-käynti on ties milloin. Laitoin Maybellinelle spostia kuvan kanssa, pyysivät lähettämään tuotteen heille ja sen saatuaan sain viestin että laittavat uuden tulemaan. Ehti tässä välissä herätä himotus hankkia HR Magic Concealer mutta sain hillittyä itseni :D On ollut niin tuskaisaa käytellä tota kökköä MUS:a.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 11.08.12 - klo:21:04 »
Pakko tulla muuten kehaisemaan Urban Decayn 24/7 Concealer Penciliä! :) Talvella menee vaalein sävy (CIA), näin kesäaikaan toisiksi vaalein (DEA), sopii aivan loistavasti sekä tummien silmänalusten että muiden virheiden peittämiseen. Mun silmänalusia ei saa tunnetustikaan kokonaan piiloon millään, mutta tää taitaa olla tähän mennessä ylivoimaisesti paras peiteaine. Vähän miinusta siitä, että pakkaus on suht epäkäytännöllinen, sellainen jumbokynä jota teroittaessa menee melko paljon tuotetta hukkaan. Tuo on kuitenkin oikeasti vain pikkujuttu sen rinnalla, että muuten tuote toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Suosittelen!
Vaalean kuparinen lob, hiuskriisi

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 05.09.12 - klo:08:35 »
Täytyy kyllä moittia tuota Maybelline Eraser Eyen pakkausta. Ensinnäkin se osa mistä tota kierretään että ainetta tulisi ulos lisää, oli ihan ränkkä, ainakin tässä mun yksilössä. Se lähti kiertymään irti ja sain painaa täysillä sitä että se ainetta tuova kliksautusääni tuli. No tänä aamuna toi punainen muoviosa mitä kierretään halkesi sitten kokoaan! Tää on ollut käytössä about kuukauden. Kuuluuko mun nyt vikistä Sokokselle josta ton ostin (jonne en pääse mitenkään ihan heti, paikkakunnalla on kyllä Emotion) vai maahantuojalle vai mihin?
Päädyin laittamaan viestiä maahantuojalle koska seuraava Sokos-käynti on ties milloin. Laitoin Maybellinelle spostia kuvan kanssa, pyysivät lähettämään tuotteen heille ja sen saatuaan sain viestin että laittavat uuden tulemaan. Ehti tässä välissä herätä himotus hankkia HR Magic Concealer mutta sain hillittyä itseni :D On ollut niin tuskaisaa käytellä tota kökköä MUS:a.
Sain tosiaan uuden peittarin jota käyttelin tyytyväisenä... kunnes tänään pakkaus meni taas samalla lailla rikki kun viimeksikin! Argh. Kehtaako tästä enää valittaa. Enkö vaan osaa ::) Ehkä mä vaan ostan ton Magic Concealerin..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #634 : 12.01.13 - klo:08:57 »
Tuli hankittua tarjouksesta Maybellinen Fit Me -peittari vaaleimmassa sävyssä. Peittokyky OK, käytän tätä punaisten jälkien peittämiseen varsinkin leuassa ja poskille. Pisamien vuoksi nenänpielissä tämä on liiankin vaalea, joten niihin käytän toista peittaria. Sävy on mun silmiin neutraali, ei liian vaaleanpunainen, kuten vaaleat peittarit joskus ovat. Pakkaus on kuitenkin vähän susi, sillä värimassaa "valuu" niihin sulkemiskohdan kierteisiin.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #635 : 14.01.13 - klo:13:21 »
Mä hommasin aikoja sitten Inglotin Cream Concealer vihreän sävyn näitä kirkuvanpunaisia jättipatteja varten ja oikein käytettynä se on kyllä ihan toimiva. Ongelma on siinä, että mä en osaa käyttää sitä oikein  :-[ Siveltimellä jos koitan laittaa, se leviää pitkin naamaa, sormin jos yritän laittaa, onnistun jotenkin pyyhkäisemään sen pois siitä patin päältä.
On ihan superriittoisaa, koska nuppineulan pään kokoinen kökkäre peittää jo monta pattia.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 14.01.13 - klo:14:06 »
^Tuo on kiinteissä peittareissa ärsyttävä ongelma. Kannattaa kokeilla laittaa jotain meikinkiinnitysainetta peittarin alle (esim. UDPP, vaikka onkin silmämeikille tarkoitettu), ne saattaa auttaa ongelmassa.

Mä kaipaisin suosituksia kevyestä peittarista silmänalusille. Oon viime aikoina käyttänyt Garnierin värillistä roll-onia, mutta koska siinä on alkoholia ja se kuivattaa, niin mielelläni hankkisin toisen tuotteen tuon tilalle. Muuten tuo Garnier on ollut toimiva ja samantyylistä etsisin nytkin (nestemäinen, kevyt, levittyy helposti, ei kasaannu, tarpeeksi vaalea sävy). Ideoita?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 14.01.13 - klo:16:12 »
Kiitti vinkistä!  :) ..mutta mikä on UDPP (kuulostaa ihan Doomin kodilta, kauan eläköön IDDQD  ;D) Onko primerit sellaisia?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #638 : 14.01.13 - klo:16:16 »
^Missy tarkoittaa Urban Decayn Eye Shadow Primer Potionia. UD:n omasta ketjusta löytyy just tuosta tuotteesta lisäinfoa :)

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #639 : 14.01.13 - klo:16:32 »

Mä kaipaisin suosituksia kevyestä peittarista silmänalusille. Oon viime aikoina käyttänyt Garnierin värillistä roll-onia, mutta koska siinä on alkoholia ja se kuivattaa, niin mielelläni hankkisin toisen tuotteen tuon tilalle. Muuten tuo Garnier on ollut toimiva ja samantyylistä etsisin nytkin (nestemäinen, kevyt, levittyy helposti, ei kasaannu, tarpeeksi vaalea sävy). Ideoita?

Mä ostin noilla spekseillä itelleni Kicksin oman sarjan peitteaineen. Sisältääkö se alkoholia, sitä en tiedä.
Veni, vidi, Visa.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 14.01.13 - klo:20:29 »
^^ Kiitokset elsiselle  :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 14.01.13 - klo:20:56 »
^On muuten helkkarin hyvä luomivärin pohjustaja, joten kannattaa tosiaan kokeilla. Mulla on samaa ongelmaa, joten olipa hyvä ja tervetullut vinkki Missyltä.  :) Oon joskus miettinyt primer potionin käyttämistä silmänalusilla, mutta ei ole tullut mieleen laittaa näppyjen päälle.

Mulla on kans sitä Kicksin trio-peitevoidetta ja on kyllä todella kevyttä tavaraa. Ei mun lemppari, mutta ehkä kelvollinen jos kevyestä pitää. Nyt on kai kaikki tuotteet-10% kantiksille parin päivän ajan.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #642 : 23.02.13 - klo:15:51 »
Tykkään peitevoiteista tuubeissa, tuleeko kellekään mieleen hyviä tuubipeitevoiteita? Haussa olisi kaikenlaiseen peittoon, myös laajempien couperosa-aluiden, tarkoitettu tuote, joka ei heijasta liikaa valoa, jotta voi käyttää myös näppyjen päällä.

Itse olen testannut seuraavia tuubimallisia: Helena Rubinsteinin Magic Concealerin (käytössä edelleen, parasta koskaan, mutta kaipaisin rinnalle jotain vähemmän valoa heijastavaa), Biothermin Forget it (oli hyvä, mutta lopetettu), Rimmel Match Perfection Illuminating Concealerr. Tällä hetkellä käytössä on HR:n lisäksi Lorealin True Match -peitevoide applikaattoriputkilossa, mutten tykkää tähän muotoon pakatuista tuotteista, vaikka muuten peitevoide kiva onkin.

Ainakin Stilalla olis valikoimissaan tuubipeittari Stila Perfecting Concealer. Onko kukaan testannut? Muita tuubisuosikkeja kellään?

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #643 : 23.02.13 - klo:15:53 »
^Hyvän peiton saa ilman valoaheijastuvuutta Shiseidon Natural Finish Cream Concealerilla, on juurikin tuubissa.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 23.02.13 - klo:19:51 »
^^Mä tykkään Lancomen effacernes waterproofista, jota ei tosin Suomesta saa. Diorin nude ihan ok myös. Lancomen tavallinen effacernes on varmaan aika samanmoista kuin nude. Mulla oli sitä tavallistakin joskus aiemmin.