Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 149035 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #645 : 23.02.13 - klo:21:54 »
Tämmöinen hieman tyhmä kysymys, mutta jos tahtoo peittää vain ne kirkuvanpunaiset finnit mutta ei muuten pohjustaa ihoa (meikkivoiteita tvs), niin toimiiko peiteaine siihen yksinään, vai onko jokin parempi vaihtoehto olemassa?

Eli usein esim. kauppareissulle ei jaksaisi alkaa koko kasvoja puunaamaan, mutta olisi kiva himmentää ni punoittavat finnit.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 23.02.13 - klo:22:15 »
^ Kyllä pelkkää peitevoidettakin voi käyttää, jos vaan löytää sellaisen sävyn, joka sulautuu ihoon. Toinen vaihtoehto on laittaa meikkivoidetta vain niille alueille, jotka tarvitsee peittoa.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #647 : 23.02.13 - klo:23:30 »
^Oukkidoukki :) Eli tavoitteena siis löytää sopiva peitevoide.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 15.06.13 - klo:17:01 »
Mitä peittaria todella herkkäihoiset voi käyttää? ::) Musta tuntuu että mikä tahansa peittari vaan pahentaa ihon tilannetta, kun sillä yrittää jotain finnejä ja epätasaisuuksia peitellä. Plus kaikki ottaa kiinni pintakuivuuksiin. Onneksi sentään silmänalusilla voin käyttää peittaria, koska se on aika öljyinen paikka ja jotenkin kestää meikkituotetta paremmin.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 15.06.13 - klo:20:33 »
^
Toimisioko MAC? Tuon lafkan peittari on ainoa, mikä mulle sopii ja jota voin käyttää ilman että tukkii tai muuten aiheuttaa ongelmia. Koostumuskiakin löytyy useampi erilainen. Itse käytän Studio Finish-peittaria ja voin sanoa, että yksi pieni purkki kestää iäisyyden - nykyistä olen käyttänyt reilusti yli vuoden, vaikka se on lähes päivittäisessä käytössä.
« Viimeksi muokattu: 15.06.13 - klo:20:35 kirjoittanut Lalla »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 05.03.14 - klo:08:43 »
Olisiko kenelläkään ehdottaa jotain hyvää, suht edullista ja pysyvää peiteainetta punaisille koholla oleville arville? Itsellä löytyy käsivarsista viiltelyjälkiä n. 9kpl jotka ovat siis vanhoja mutta eivät tästä paremmaksi parane sillä minulla iho reagoi arpiin liikakasvulla. Arvet ovat siis koholla ja aivan tummanpunaisia.. Tuntuu ettei oikein mikään kokeilemani meikki ''pysy'' kun kuitenkin hihat hankaavat käsivarsia. Myöskään tilannetta ei helpota, että olen iholtani todella vaalea ja lähes kaikki peiteaineet ovat liian tummia.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 05.03.14 - klo:11:19 »
Mitä peittaria todella herkkäihoiset voi käyttää? ::) Musta tuntuu että mikä tahansa peittari vaan pahentaa ihon tilannetta, kun sillä yrittää jotain finnejä ja epätasaisuuksia peitellä. Plus kaikki ottaa kiinni pintakuivuuksiin. Onneksi sentään silmänalusilla voin käyttää peittaria, koska se on aika öljyinen paikka ja jotenkin kestää meikkituotetta paremmin.
Mä hankin juuri We Care Iconin valokynämallisen peitevoiteen. Noita on siis kahta sävyä, vaalea = varsinainen valokynä ja tummempi jota voi käyttää peiteaineena. Mulla on tuo tummempi ja on just mun värinen, sulautuu hyvin iholle. Käytän meikkipuuterin alla, eli mulla ei ole alla meikkivoidetta ja silti levittyy nätisti. We Care Iconin meikit ovat hajusteettomia ja parabeenittomia, on sopinut ainakin mun herkälle iholle. :) Myydään ainakin Sokoksella.

Melisande

• Vieras
« Vastaus #652 : 02.10.14 - klo:17:02 »
Suosittelen yksittäisten näppyjen ja virheiden peittoon Make Up Storen Care&Cover peitepuikkoa. Peittävyys, pysyvyys ja hinta-laatusuhde - kaikki toimii. Hyvin vaalealle iholleni sävy Light on passeli, eikä tummu päivän mittaan. Puikko kyllä yllätti täysin peittokyvyllään ja tulee pysymään meikkipussin vakiovarusteena.   :ts

Silmänympäryksille olen kokenut toimivimmaksi Maybellinen Fit Me peiteaineen. Sävy 15 ilmeisesti toimii muillakin, koska on hyvin usein loppu. Sopivan hintainen ja riittoisa, peittää tarpeeksi ja levittyy hyvin.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 07.10.14 - klo:18:24 »
Olisiko kenelläkään ehdottaa jotain hyvää, suht edullista ja pysyvää peiteainetta punaisille koholla oleville arville? Itsellä löytyy käsivarsista viiltelyjälkiä n. 9kpl jotka ovat siis vanhoja mutta eivät tästä paremmaksi parane sillä minulla iho reagoi arpiin liikakasvulla. Arvet ovat siis koholla ja aivan tummanpunaisia.. Tuntuu ettei oikein mikään kokeilemani meikki ''pysy'' kun kuitenkin hihat hankaavat käsivarsia. Myöskään tilannetta ei helpota, että olen iholtani todella vaalea ja lähes kaikki peiteaineet ovat liian tummia.

Mitenkäs nuo teatteri/maskeerausmeikkisarjat? Sieltähän voisi löytyä tuotteita, joita voi laittaa peittarin/meikkipohjan päälle että pysyvät tiukasti paikallaan. Cryolanilla muistaakseni oli vaaleita sävyjä sekä Dermacolor-sarja erityisesti arpien ja tatuointien peittämiseen. Jos ei sävyä heti löydy niin sitten vaikka mukaan valkoista tms väriä, jolla voi sekoitella sopivan sävyn itselleen.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 12.10.14 - klo:17:59 »

Mitenkäs nuo teatteri/maskeerausmeikkisarjat? Sieltähän voisi löytyä tuotteita, joita voi laittaa peittarin/meikkipohjan päälle että pysyvät tiukasti paikallaan. Cryolanilla muistaakseni oli vaaleita sävyjä sekä Dermacolor-sarja erityisesti arpien ja tatuointien peittämiseen. Jos ei sävyä heti löydy niin sitten vaikka mukaan valkoista tms väriä, jolla voi sekoitella sopivan sävyn itselleen.

Ja vielä lisäisin näihin ehdotuksiin Grimasin Camouflage -peitevärin. G0-sävy on tosi vaalea, pigmenttinen ja pysyvä. Hintaakin on alle 10 euroa. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 10.01.15 - klo:17:56 »
^ Mä itse asiassa käytin tuota Pan Stickia peittarina silmänalusille teini-iässä,n. 10 vuotta sitten :D toimi tuolloin vielä tosi hyvin perustummille alusille, mutta nykyään ei riittäisi  :D
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 11.01.15 - klo:20:43 »
Aiemmin syksyllä hankitty Jane Iredalen Circle Eraser on ollut toimiva paketti. Apteekin testerissä vaikutti todella kuivalta, mutta sehän oli tietysti kuivahtanut versio ja todellisuudessa voide on aika kermaista (ei siis välttämättä toimi rasvaisella iholla). Mutten kahden värin yhdistelmä toimii eli jos suunnitelmissa on korjaavan peottarin ostaminen, tässä pn sekä korjaava että peittarisävy samassa.

Mun silmänaluset on niin HC-kamaa, ettei niitä meinaa saada peittoon millään. Ostin hiljattain MAC Paint-tuubin sävyssä Untitled ja kokeilin huvikseni myös silmänalusille. No toimiihan se sielläkin pohjalla  ;D Muutenkin ihan toimiva sekä luomivärinä, että pohjustajana eikä tarvitse sipaista kuin ihan aavistus iholle. Ihan edullinenkin 3 in 1-tuotteeksi  ;)

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #657 : 03.02.15 - klo:20:34 »
Osaisiko joku suositella peiteainetta jolla saisi piilotettua ohuen,sinisen verisuonen täysin näkymättömiin? Olen kokeillut esim. MUFE:n full cover-peittaria,Hard candyn glamoflagueta ja MAC:in pro longwearia mutta eivät toimi useallakaan kerroksella,suoni kuultaa aina peittarin alta. Harkinnassa voisi olla esim. joku maskeeraus/teatterikäyttöön tarkoitettu peittari, mutta niitäkin on niin miljoonia että vaikea tietää mikä on oikeasti hyvä. Ristiriitaiset tuotearvostelut eivät mitenkään auta asiaa ::) Onko esim. Joe Blascolla jotain todella hyvää tuotetta? Tai jollain muulla merkillä?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 03.02.15 - klo:20:41 »
Blascolla löytyy Tattoo Cover joka on tosi HC-kamaa, kannattaa käydä tsekkaamassa jossain. Sillä saa ihan tumman tatuoinninkin piiloon joten uskoisin että sinisen verisuonenkin. (Blascolla on myös Blue Neutralizer ja Dermaceal, joita voi kokeilla, mutta ehkä lähtisin tosta Tattoo Coverista kokeilut.)  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #659 : 03.02.15 - klo:23:31 »
Okei kiitos paljon ehdotuksesta,pitää käydä tsekkaamassa ainakin tuo Tattoo cover :)