Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 149115 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #75 : 14.11.06 - klo:15:44 »
^Minä aina imaisen ylimääräiset takaisin tuubiin. Mutta hyvä vinkki kyllä. Luin juuri Allure lehden päätoimittajan julkaisemaa meikkikirjaa ja siinä oli vinkki, että jos et saa jotakin peitettyä kunnolla eikä sinulle ole peitepuikkoa, niin meikkivoidepurkin kanteen kuivahtanut meikkivoide peittää "tuoretta" paremmin, eli sama idea kuin vinkissäsi.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 23.12.06 - klo:21:06 »
Mitä ainetta kannattaisi laittaa poskien ja nenänpielen punoituksiin? ??? Aine pitäisi olla melko vaaleaa ja ei kovin tahnamaista, koska mun kasvoilla melkein kaikki aineet kuivahtaa tosi rumaksi ja tulee sellainen karhea lopputulos. Sitä pitäisi pystyä laittamaan myös suht laajalle alueelle juuri noihin poskiin. Tuo Lumenen uusi peiteväripaletti ei ollutkaan kovin hyvä koska ei pysy kovin hyvin paikoillaan, tosin silmänalusien kirkastamiseen se toimii tosi hyvin :) Mietin yhtenä vaihtoehtona sitä MUSin palettia, mutta onkohan se sen parempaa..?
« Viimeksi muokattu: 23.12.06 - klo:21:09 kirjoittanut loota »

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #77 : 23.12.06 - klo:21:10 »
^^suosittelisin jotain nestemäistä peiteainetta.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 23.12.06 - klo:21:18 »
Mitä ainetta kannattaisi laittaa poskien ja nenänpielen punoituksiin? ???

Kirjoittelin edellisellä sivulla Dr. Hauschkan peitevoiteesta ja sitä käytettiin Bella-ohjelmassa couperosan peittämiseen poskilla. Itse olen käyttänyt vain pienillä ihoalueilla, mutta koostumus tuntuu kyllä siltä, että toimii varmaan isommillakin alueilla.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #79 : 29.12.06 - klo:15:12 »
Nyt löyty combo millä meikän silmänaluset katoaa taivaantuuliin! Elikäs eka Make Up Storen sinisyyden peittäjää, sitten meikkivoidetta ja lopuksi Biothermion Forget it-peiteaine. Mahtavaa. Joskus pistän vielä valokynää silmän sisänurkkaan, missä on sitä tummuutta myös. Yeah, enpä näytä enää zombilta 8)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #80 : 29.12.06 - klo:18:18 »
^Minä aina imaisen ylimääräiset takaisin tuubiin. Mutta hyvä vinkki kyllä. Luin juuri Allure lehden päätoimittajan julkaisemaa meikkikirjaa ja siinä oli vinkki, että jos et saa jotakin peitettyä kunnolla eikä sinulle ole peitepuikkoa, niin meikkivoidepurkin kanteen kuivahtanut meikkivoide peittää "tuoretta" paremmin, eli sama idea kuin vinkissäsi.

onko tuo kirja muuten mistään kotoisin? olen mietiskellyt kun sitä on alluressa niin kovasti hehkutettu... kiinnostaisi kyllä lukaista....
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 29.12.06 - klo:20:49 »
Mitä ainetta kannattaisi laittaa poskien ja nenänpielen punoituksiin? ??? Aine pitäisi olla melko vaaleaa ja ei kovin tahnamaista, koska mun kasvoilla melkein kaikki aineet kuivahtaa tosi rumaksi ja tulee sellainen karhea lopputulos. Sitä pitäisi pystyä laittamaan myös suht laajalle alueelle juuri noihin poskiin. Tuo Lumenen uusi peiteväripaletti ei ollutkaan kovin hyvä koska ei pysy kovin hyvin paikoillaan, tosin silmänalusien kirkastamiseen se toimii tosi hyvin :) Mietin yhtenä vaihtoehtona sitä MUSin palettia, mutta onkohan se sen parempaa..?

Helena Rubinsteinin Magic Concealer on hyvä nestemäinen peiteaine. Sävy 01 on tosi vaalea ja aine sopii juuri punaisuuden peittoon, ja itse olen käyttänyt myös silmien ympärillä valokynän tapaan. Levittyy tosi hyvin ja vaikka peittää hyvin niin lopputulos on luonnollinen, koska tuo ei ole kuitenkaan liian paksua. Ihan täydellistä koostumukseltaan. Tuosta on tullut mulle ihan must tuote. Uusi olisi melkein jo ostettava valmiiksi, kun ensimmäinen lähentelee loppuaan.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 29.12.06 - klo:21:21 »
Kiitos teille vinkeistä! :) Pitää käydä kokeilemassa, tuo HR:n peiteaine kuulostaa kyllä tosi hyvälle :) Mitähän tuo mahtaa maksaa?

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #83 : 29.12.06 - klo:21:31 »
^ Oliskohan se ollut jotain kolmenkympin luokkaa.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #84 : 30.12.06 - klo:21:59 »
Mä en kyllä Loota ostaisi tota Rubinsteinia, se on nimittäin voimakkaasti valoa heijastavaa, ja sitä suositellaan ainoastaan silmien alle. Itsekin ihastuin siihen kovasti mutta töpöttelylle tuli stoppi kun myyjä mainitsi että se heijastaa valoa. Muuten aivan täydellinen tuote.
Hang out the chick habit

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 30.12.06 - klo:23:07 »
Itsekin ihastuin siihen kovasti mutta töpöttelylle tuli stoppi kun myyjä mainitsi että se heijastaa valoa. Muuten aivan täydellinen tuote.
No ei se taida valoa kovin paljon heijastaa jos myyjän tarvitsi asiasta ihan mainita. Jos siis ei ole voimakkaasti valoaheijastavaa tai yhtään kimaltavaa niin miksei sitä nokkaankin laittaisi.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 31.12.06 - klo:00:04 »
Itsekin ihastuin siihen kovasti mutta töpöttelylle tuli stoppi kun myyjä mainitsi että se heijastaa valoa. Muuten aivan täydellinen tuote.
No ei se taida valoa kovin paljon heijastaa jos myyjän tarvitsi asiasta ihan mainita. Jos siis ei ole voimakkaasti valoaheijastavaa tai yhtään kimaltavaa niin miksei sitä nokkaankin laittaisi.

No olipas se kauhean ihanan kivasti sanottu. Mä en ole mikään tampio kosmetiikka-asioissa, mutta siinä pitkän ostospäivän päätteeksi kun silmät jo seisoi ja jalat huusi hallelujaata en ruvennut syynäämään tuotetta sen lähemmin kuin että näytti vaalealta ja koostumus hyvältä. Kyllähän se vähän epäillyttävästi hohti, mutta en tosiaan alkanut enempiä pohtimaan asiaa kun siinä concealer päällä luki.
Se on siis lähinnä valovoide, enkä mä esim poskien näppyjä sillä alkaisi peittää. Epäpuhtaudet tarvii kunnon mattatuotteen pysyäkseen piilossa.
Hang out the chick habit

Poissa Bella

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 31.12.06 - klo:13:32 »
Lancomen palette mix oli ehdoton suosikkini mutta sitä ei enää suomessa myydä, on se niin väärin.  :(
Mutta make up storella on tosiaan todella hyvä paletti ja monessa eri sävyssä, tosi kovin tykkääns siitä. Saa erinomaisesti sekoitettua oikean sävyn ja peittää hyvin.
Lumenen uusi beaty base peiteväripaletti vai minkä niminen se nyt olikaan, mutta anyway, on todella kiva tuote myöskin. Hyvä hinta-laatusuhde, peittää kivasti muttei pakkelimaisesti.
Se Estee Lauderin Re nutriv-paletti on myöskin ihan jees, sen koostumus tosin melko paksua, siitä en niin tykkää mutta peittää kyllä hyvin. Aavistuksen liian vaalea mulle se tummempikin paletti.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 31.12.06 - klo:13:35 »
NekoNeko,
Anteeks, en mä nyt tarkottanu että sä oisit se tampio, vaan siis ihan että se valonheijastavuus ei ehkä ollut maksimiluokkaa.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 01.01.07 - klo:12:51 »
Joo, eipä tuo mitään, ei munkaan siitä olis tarvinnut hermostua ihan hirveästi :D
Mutta kyllä se sen verran hohtavaa tosiaan on, että en käyttäisi muualle kuin silmänalusiin ja nenänpieliin korkeintaan.
Hang out the chick habit