Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 143284 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #90 : 01.01.07 - klo:15:42 »
..Eli etsintä jatkukoon :)

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 02.01.07 - klo:14:34 »
Mä olen käyttänyt ihan hyvällä menestyksellä HR:n magic concealeria finnien peittämiseen. Mulla on se medium 02 -sävy. Se valoa heijastava vaikutus on kuitenkin tosi pieni, eikä se mun mielestä tuo finniä mitenkään erityisemmin esiin. Pysyvyyskin on hyvä. :)

Innostuin ostamaan alesta Clarinsin kaksipäisen double anti-cernes correcteur -peitevärin, vaikka olinkin juuri lukenut MinnieMousen negatiivisen kokemuksen siitä tuolta Kalliit flopit-ketjusta.

Mulla tämä näyttää toimivan ihan hyvin, testailin sitä juuri dekolteellani oleviin näppyihin. Siis ihan näppylöiden peittämistä varten tuon ostin, silmänympäryksille multa löytyy muita tuotteita. Sävy on vaalein 00, joka on ihan sopiva talvenkalpealle iholleni. Vihreä peiteväri mukautui ihonsävyyn hyvin, eikä se mulla jäänyt vihreäksi, vaan neutralisoi punaista ainakin jonkun verran. Ihonsävyinen ohut peiteväri viimeisteli lopputuloksen siistiksi. Kestävyydestä ja isojen finnien peittokyvystä en voi sanoa vielä mitään, koska tällä hetkellä ei pahoja näppyjä satu olemaan. Palaan sitten asiaan, kun on enemmän kokemusta! ;)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 02.01.07 - klo:19:30 »
Mä olen käyttänyt ihan hyvällä menestyksellä HR:n magic concealeria finnien peittämiseen. Mulla on se medium 02 -sävy. Se valoa heijastava vaikutus on kuitenkin tosi pieni, eikä se mun mielestä tuo finniä mitenkään erityisemmin esiin. Pysyvyyskin on hyvä. :)
Mulla on myös tätä. Faija toi sen laivalta, ja sävy on siksi vähän väärä. Olisin ykkösen tarvinnut mutta tuo kakkonen ei onneks ole kovin tumma, koska käytin sitä kuitenkin jokusen vuoden ennenkun ostin tuon Biothermin Forget It:in jota nykyään suosin just sen takia kun se on oikean sävyinen. Jos oon laittanut itseruskettavaa tai (jollain ihmeen kummalla ;D) olen ruskettunut muutenvaan niin sit toi kakkonen on ok. Ja kyllä mä olen kaikkea mahdollista sillä HR:llä peittänyt, finnit, mustan silmän ::), tummat silmänaluset ja muutenvaan punoitukset enkä ole mitään valonheijastelua kyllä siinä huomannut. BTW, käytin sitä HR:ää päivittäin kolmen vuoden ajan ja sitä on vieläkin joku 1/4-putelia jäljellä :o Riittoisaa kamaa sanoisin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Trouper

• Vieras
« Vastaus #93 : 04.01.07 - klo:00:46 »
Itse käytän nykyään lähinnä Biothermin Forget It-peittaria, sekä silmänalusille että näpyille. Sävy 20 on yleensä parempi, kalpeimpina aikoina talvella sekoitan sitä vaaleampaan 10, että sävy menee kohdalleen. Tykkään ettei se ole kovin paksua, sillä silmien alle kaipaan ohutta mutta peittävää tuotetta, ettei tule pakkelimaisuutta. Todella riittoisa!

Aikaisemmin käytin pitkään Lancomen tuubissa olevaa peitevoidetta, kahta vaaleinta sävyä, mutta oikeastaan kumpikaan sävyistä ei ollut minulle sopiva, sekoitettuna ihan ok. Näppyjen peittoon ihan hyvä tuote, mutta silmien alle liian paksua mielestäni. Lisämiinuksena se, että voide tuntui paksuuntuvan ja kuivuvan aika nopeasti, vaikka tuubi sinänsä oli hyvin riittoisa.

Pitäisi hankkia silmänalusille (olen panda ::)) Make Up For Everin Lift Concealer, sitä olen kokeillut usein meikkaajalla juhlameikissä, ja tykkään kovasti. Sopivasti valoa taittava, ohut mutta peittävä tuote.
Jos silmille ostan tuon oman, niin sitten varmasti näppyjä varten ostan jonkun paletin, Make Up Storen palettia on kehuttu, mutta toisaalta pelkään että se menee sitten huonoksi kun sitä ei kulu yhtä nopeasti jos laittaisin päivittäin samaa tuotetta myös silmien alle.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 07.01.07 - klo:23:15 »
Pistin tilaukseen SBnetistä Elizabeth Ardenin  Flawless Finish Maximum Coverage Concealer 01 Fair -peitevoiteen. Luin tämän ketjun läpi ja pähkäilin sitten tämän ja YSL:n välillä ja tähän päädyin. Mulla ei itse asiassa ole ennen ollut kunnollista peiteainetta. Olen käyttänyt ohuempaa meikkivoidetta koko kasvoille, ja sit yrittänyt Maybellinen vaahto-meikkivoiteella peitellä pahimpia kohtia. Toivottavasti tuo toimii vähän paremmin...  :-[

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 11.01.07 - klo:08:01 »
Tää ei voi olla totta...

Ostin eilen Biothermin Forget it:n, sävy 10, ja uskokaa tai älkää, tää on liian tummaa mulle. Miksiköhän en ensin pyytänyt näytettä..!!! >:( Tyhmä minä. Kokeilin kyllä testeriä siellä kaupassa ja silloin näytti ihan hyvältä. Taidan laittaa tämän suoraan tuonne myyntiosastolle.

Osaisiko kukaan suositella TODELLA vaaleaa nestemäistä peiteainetta mulle? Olen käytellyt Lily Lolon Blondie-peiteainetta, jonka sävy on sopiva, mutta jauhemainen on vähän hankala.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 11.01.07 - klo:08:04 »
Eikö tuo 10-sävy ole se kaikista vaalein tuosta? Mun käsityksen mukaan se on tosi vaalea, omalle iholleni en kyllä muista sitä kokeilleeni. Hankintalistalla tuo on kyllä kauan olla.. Mutta, onkohan sitten mullekin liian tumma?

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 11.01.07 - klo:09:12 »
Eikö tuo 10-sävy ole se kaikista vaalein tuosta? Mun käsityksen mukaan se on tosi vaalea, omalle iholleni en kyllä muista sitä kokeilleeni. Hankintalistalla tuo on kyllä kauan olla.. Mutta, onkohan sitten mullekin liian tumma?

Kyllä, se on vaalein sävy. Alan kyllä olla epätoivon partaalla tämän ihoni kanssa.
Ehkä mä vain olen TOSI kalkkis, muuthan tässä ketjussa on kehunu tota sävyä "lähes valkoiseksi" tms. Voi *****.

Hei Miracle, jos olet kiinnostunut aineesta, hae Sokoksesta tai Stockalta näyte (munkin olisi pitänyt) ja jos tuote käy sinulle, osta mun peiteaine sopuhintaan!  ;D Laitoinkin jo myynti-ilmoituksen ostopuolelle.

Edit.
Ei tää mullekaan ole, kuin himpun verran liian tummaa, mutta sekin vähä on liikaa mun megamustien silmänalusten kanssa.

Edit 2.
Sain jo kaupattua peiteaineeni, ennätysnopeaa toimintaa  :)
« Viimeksi muokattu: 11.01.07 - klo:10:20 kirjoittanut -j- »

Sanne78

• Vieras
« Vastaus #98 : 11.01.07 - klo:13:31 »
Käytän Make Up Storen kolmen värin peiteaine ympyrää. Sillä saa mukavasti kaikki virheet piiloon ja sopii tälläiselle vanhemmallakin iholle! Haluaisin kokeilla myös lumenen vastaavaa ympyrää, se on paljon edullisempikin.

Poissa Josi

• Hiushörhö
« Vastaus #99 : 11.01.07 - klo:15:10 »
Biothermin Forget It:iä minäkin käytän, sävynä on nyt tuo 20. Ehkä se vaaleampi olisi kuitenkin ollut parempi, ainakin näin talvisaikaan. Tykkään tuosta kyllä paljon, ihana koostumus ja peittokyky. Eikä hintakaan niin paha ole, kun kestää todella kauan.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #100 : 11.01.07 - klo:15:17 »
Mulla toimii sittenkin parhaiten peiteaineena Make Up Storen Cover All Mixistä ihan vaalein sävy. Myydäänköhän tuota ihan yksittäisenä? Tosin couperosille kohdille toimii se punaisuuden peittäjä. Se sinisyyden peittäjä ei ole yhtä hyvä silmänalusille kuin tuo ihan vaalea siinä. Ja tietty sen kaveriksi Biothermin Forget It:ä ja valokynää.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #101 : 11.01.07 - klo:17:20 »
mä tilasin HR:n magis concealerin sen vaaleimman sävn niin voi vertailla kummasta pidän eniten... toi forget it löytyy jo ja se on ihan ookoo. Omistan myös benefitin boi-ingin ja sekin ihan ookoo mutta en nyt tiiä onko se mikään super hyvä... jotenkin hirveen vaikee arvostella onko joku peiteaine hyvä ku tuntuu et silmät on aina ihan yhtä mustat laitto mitä laitto  :P
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #102 : 12.01.07 - klo:07:28 »
Kävin eilen katselemassa kaupassa Lumenen peiteväripalettia ja ylläyin aika lailla, mutta en positiivisesti. Nappi on ensinnäkin tosi pieni ja sävyt hirveän tummia. No eipähän ainakaan siihen tarvitse rahojaan laittaa..  :D
Koostumus vaikutti ihan hyvältä ja peittävältä, vielä kun markkinoille tulisi meille kalkkilaivan kapteeneillekin sopiva paletti, tuo nimittäin oli juuri sellainen että naamastani tulisi värikartta josta varmasti näkisi millä peitevärillä on mitäkin kohtaa yrittetty peittää  ;D

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 12.01.07 - klo:08:54 »
Chaos Black, kumpi on vaaleampaa, forget it vai MUS:n paletin se vaalein?

Ja Fii, jos sulla on forget it:n vaalein sävy ja boi-ingin vaalein myöskin, niin kumpi niistä on vaaleampi?

Pitäisi nyt keksiä joku hyvä peiteaine. Tosiaan, se Lumenen kolmen värin nappi on kyllä niin tumma, että huhhuh. Mitä nekin kuvittelee.  >:(

Eilen vilkaisin Body Shopissa peiteaineita ja myyjä suositteli valokynää tai sellaista kynänmallista peiteainetta. Menen ehkä vielä testaamaan ihan kasvoille, oisko niissä sopivaa sävyä.

Lisättyä:
BTW, miten te muut onnistutte levittämään peiteaineet silmänalusille oikein? Mun mielestä homma on hankalaa, ensin tähtään itse aineen tietty siihen tummaan kohtaan, mutta kun häivytän, melkein aina se häivytys onnistuu menemään myös "silmäpussin" päälle niin, että olematon pussikin korostuu...
« Viimeksi muokattu: 12.01.07 - klo:10:15 kirjoittanut -j- »

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #104 : 12.01.07 - klo:11:11 »
Pitäisi nyt keksiä joku hyvä peiteaine. Tosiaan, se Lumenen kolmen värin nappi on kyllä niin tumma, että huhhuh. Mitä nekin kuvittelee.  >:(

Eilen vilkaisin Body Shopissa peiteaineita ja myyjä suositteli valokynää tai sellaista kynänmallista peiteainetta. Menen ehkä vielä testaamaan ihan kasvoille, oisko niissä sopivaa sävyä.

Lisättyä:
BTW, miten te muut onnistutte levittämään peiteaineet silmänalusille oikein? Mun mielestä homma on hankalaa, ensin tähtään itse aineen tietty siihen tummaan kohtaan, mutta kun häivytän, melkein aina se häivytys onnistuu menemään myös "silmäpussin" päälle niin, että olematon pussikin korostuu...

Jospa se Lumenen peiteväripaletti on nykyisen muodin mukainen, katukuvaa kun katselee niin purkkirusketukset tuntuvat olevan kuuminta hottia  ;D Voisin kuvitella että jos joka ilta laittaisin vahvinta markkinoilla olevaa itseruskettavaa niin nuo peiteväripaletin sävyt saattaisi jopa sopia  :D

Paras peiteaine silmänalusille mitä minä olen tähän mennessä löytänyt on Dermosilin valokynä, jossa se aine on toki valoa taittavaa mutta myös peittävää. Ei siis sellaista litkua kuin joissan valokynissä. Sävykin on ihan hyvä, sulautuu ihoon vaikka aluksi näytti liian kellertävältä tällaiseen possunaamaan (mutta se keltainenhan taitaa juurikin häivyttää sinivioletteja silmänalusia).

Minulla ei (yleensä) näkyviä silmäpusseja ole, mutta tummaa aluetta sitäkin enemmän joten länttään peiteainetta reilusti siihen tummalle alueelle ja sitten painelen ja häivytän sormella. Joskus kun väsymyksen tai turvotuksen takia sitten on silmäpussitkin ilmestyneet naamaan niin tuo taktiikka ei oikein toimi mutten osaa muutakaan  :P