Itse käytän nykyään lähinnä Biothermin Forget It-peittaria, sekä silmänalusille että näpyille. Sävy 20 on yleensä parempi, kalpeimpina aikoina talvella sekoitan sitä vaaleampaan 10, että sävy menee kohdalleen. Tykkään ettei se ole kovin paksua, sillä silmien alle kaipaan ohutta mutta peittävää tuotetta, ettei tule pakkelimaisuutta. Todella riittoisa!
Aikaisemmin käytin pitkään Lancomen tuubissa olevaa peitevoidetta, kahta vaaleinta sävyä, mutta oikeastaan kumpikaan sävyistä ei ollut minulle sopiva, sekoitettuna ihan ok. Näppyjen peittoon ihan hyvä tuote, mutta silmien alle liian paksua mielestäni. Lisämiinuksena se, että voide tuntui paksuuntuvan ja kuivuvan aika nopeasti, vaikka tuubi sinänsä oli hyvin riittoisa.
Pitäisi hankkia silmänalusille (olen panda

) Make Up For Everin Lift Concealer, sitä olen kokeillut usein meikkaajalla juhlameikissä, ja tykkään kovasti. Sopivasti valoa taittava, ohut mutta peittävä tuote.
Jos silmille ostan tuon oman, niin sitten varmasti näppyjä varten ostan jonkun paletin, Make Up Storen palettia on kehuttu, mutta toisaalta pelkään että se menee sitten huonoksi kun sitä ei kulu yhtä nopeasti jos laittaisin päivittäin samaa tuotetta myös silmien alle.