Kirjoittaja Aihe: Peiteaineet  (Luettu 113216 kertaa)

Poissa Livia

• Tukkaguru
Vs: Peiteaineet
« Vastaus #495 : 28.09.10 - klo:14:03 »
Mäkin kävin ostamassa Garnierin putelon ja olen kyllä tyytyväinen :D Olen aiemmin käyttänyt Lumenen peitevoide-trioa ja nyt sitä Lumenen uutta peiteainetta silmänalusille, mutta se on hirveää jankkia ja menee juonteisiin jo muutaman tunnin jälkeen. Garnier oli ihanan kevyttä ja helposti levittyvää, mutta keveydestään huolimatta peitti ihmeen hyvin mun erittäin tummat silmänaluset. Olisin kyllä kaivannut vielä aavistuksen lisää peittävyyttä ja jouduin tökkimään ainetta aika monta kertaa, mutta kyllä tämä kokonaisuudessaan on mukavampi käyttää kuin Lumenen versio.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #496 : 28.09.10 - klo:14:12 »
Mäkin kävin ostamassa Garnierin putelon ja olen kyllä tyytyväinen :D Olen aiemmin käyttänyt Lumenen peitevoide-trioa ja nyt sitä Lumenen uutta peiteainetta silmänalusille, mutta se on hirveää jankkia ja menee juonteisiin jo muutaman tunnin jälkeen. Garnier oli ihanan kevyttä ja helposti levittyvää, mutta keveydestään huolimatta peitti ihmeen hyvin mun erittäin tummat silmänaluset. Olisin kyllä kaivannut vielä aavistuksen lisää peittävyyttä ja jouduin tökkimään ainetta aika monta kertaa, mutta kyllä tämä kokonaisuudessaan on mukavampi käyttää kuin Lumenen versio.

Täähän on kuin mun suusta, paitsi että en ole koskaan käyttänyt tuota lumenen peitevoide-trioa, ainoastaan sitä peiteainetta tummille silmänalusille. Tää garnier on kyllä tosi kiva, ja sitä kehtaa laittaakin ihan suihkun jälkeen jos esim. kaveri on tulossa kylään ja haluaisi vähän ryhdistäytyä muttei kuitenkaan meikata. ;D

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #497 : 28.09.10 - klo:17:00 »
^Joo, se että tuote on ns.hoitava ja samalla silmänympärysvoide tekee siitä entistä ihanamman käyttää  :D Nyt oon käyttäny joka ikinen aamu ja tulen käyttämään tulevaisuudessakin. Ns.kevyinä meikkipäivinä riittää pelkästään toi Garnierin roll on, mut jos haluun meikata enemmän niin laitan ihan pienelle alueelle silmäkulmaan jotain peittävämpää
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #498 : 29.09.10 - klo:18:20 »
Minä myös, minä myös! Eli tänään 3+1 päivien tarjouskorista nappasin tuon Garnierin roll-onin hintaan 9,50e ja kämmenselälle kokeiltuna sävy vaikuttaa hyvältä. Huomenaamulla pääsee sitten heti tositoimiin, kun täytyisi luennolle raahautua jo kasiksi. Toivottavasti toimii täällä yhtä hyvin kuin muilla juureksilla!

Entinen peitevärini silmänalusille ja silmäkulmille on We Care Iconin valokynä, joka on muuten hyvää, mutta annostelussa saa varoa, koska tulee nopeasti todella paklatun näköiset silmänaluset.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #499 : 29.09.10 - klo:18:44 »
Mäkin nyt sitten ostin sen Garnierin roll-onin. Onhan se nyt toi kofeiiniversio beigessä pakkauksessa mitä te hehkutatte?  :D Cittarin mammuttimarkkinoilta 10e.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #500 : 29.09.10 - klo:18:55 »
^Tuo Garnierin roll-on on tarjouksessa myös Sokoksen 3+1 päivillä, hintaa oli vähän alle 10 euroa (9 euroa ja risat, olisiko ollut 9,80?). Olen tällainen kalmankalpea ja testasin tuota kädelle ja vaikutti yllättävän hyvän sävyiseltä, ei niin tummalta kuin olin pelännyt. Voisi toimiakin silmänalusilla, pitää jossain vaiheessa testata tuota kun on vähän vähemmän peiteaineita jäljellä. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 29.09.10 - klo:19:21 »
^^ Joo, taisi olla. Toinen on pelkkä silmänympärysvoide, muistaakseni. Kyllä siinä pakkauksessa selvästi luki, että on peiteaine. Ja itse ostin tuon Anttilasta, siellä oli tarjouksessa 9e.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #502 : 29.09.10 - klo:19:48 »
Onhan se nyt toi kofeiiniversio beigessä pakkauksessa mitä te hehkutatte?  :D

Kyllä  :) Sepä se. Mun uus luottotuote. "pientä" hehkutusta   :D
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 29.09.10 - klo:22:00 »
Olen nyt käytellyt tuota Garnieria eri puolille naamaa sellaisiin kohtiin, jotka tarvitsevat kevyttä peittoa, ja siihen hommaan tuo on varsin pätevä! Ei esim. kasaudu ihohuokosiin, kuten monet muut peiteaineet. Silmänalusille Garnierin peittävyys ei mulla riitä, tai ainakin on laitettava vähän valokynää päälle.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 01.10.10 - klo:07:16 »
^^ Et sä ihan suotta hehkuta. Mä kokeilin tätä nyt aamulla ja herttileijaa, oon ihan rakastunut. Mä näytän ihmiseltä!  :ts Levittyy tosi nätisti, eikä kökkööntynyt vaikka läiskin Lumenen meikkipuuterin siihen päälle. Valokynän kanssa kun kökkööntyy tosi helposti, tämä on jotenkin paljon helpompi käyttää. Jää kyllä vakkarikäyttöön.  :-*

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #505 : 01.10.10 - klo:15:02 »
^ Parin päivän käytössä oon myös täysin rakastunut tähän tuotteeseen! Aluksi näyttää iholla liian tummalta ja oranssilta mutta levittyy aivan ihanasti ja sulautuu ihon sävyyn. Ja valokynä - Lumenen meikkipuuteri -yhdistelmällä olen huomannut saman kökkööntymisefektin.

Tämä on aivan mahtava "meikittömiin" päiviin, jolloin kuitenkin haluaisi näyttää freshiltä. Ehdottomasti jää vakkarituotteeksi. Kiitos vain juureksille jälleen mahtavasta vinkistä!
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Angie

• HAIRahtanut
« Vastaus #506 : 20.10.10 - klo:16:29 »
Olen käyttänyt alkusyksyn Rimmelin Match Perfection-peiteväriä, ja tykkään kovasti. Vaaleampi sävy on ihan passeli ja koostumus miellyttävä, ja peittokyky/valoaheijastavuus riittää juuri sopivasti tummien silmänalusien peittoon ilman pakkeliefektiä. Putkilon sivellinkin on varsin toimiva, ainoa miinus on että ainetta tulee välillä liikaa kerralla.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison

Poissa orkidea11

• Haiven
  • *
« Vastaus #507 : 02.11.10 - klo:20:31 »
Täytyy kyllä kiittää taas kerran teitä vinkistä: tuo Garnierin beige roll on on ihanaa tavaraa! :-* Tähän mennessä kaikki silmien alla käyttämäni peittäjät on kerääntyneet ryppyihin, mutta tämä ei liikahdakaan. Käy myös punottaviin nenänpieluksiin ihan perfekto! Ja kun tarvitsee tujumpaa vaalennusta laitan tähän päälle vielä jotain muuta peiteainetta tai mattaluomiväriä ja kyllä pysyy.... Ja Anttilassa oli 9 euroa tarjouksessa....

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #508 : 30.11.10 - klo:10:27 »
Ostin MAC Pro Longwear Concealerin ihan hetken mielijohteesta MAC-standilta, kun satuin menemään siitä ohi. On muuten ihan loistavaa tavaraa! Ensinnäkin tämä on hygieenisessä pumppupullossa, mistä plussaa.
Toisekseen tämä levittyy aivan uskomattoman ohuelti, ja peittää silti hyvin. Pysyy paikallaan, ei keräänny juonteisiin eikä muutu iholla rakeiseksi päivän mittaan. Löytyi vielä aivan nappisävykin myyjän opastuksella. Ja hintaakin vain 16,50 vaikka pullossa on tavaraa reilusti, ja tätä kuluu todella vähän kerrallaan. Tästä tulee mun luottotuote!

Sen sijaan aivan pommi tuote oli Maybellinen SuperStay 24HR Concealer. Sävy oli jotenkin outo ja liian oranssinen, tuote itsessään paksua kökköä, joka ei levittynyt nätisti. Päivän mittaan tuo kökköisyys vielä korostui, ja peiteaine erottui ihosta selvästi. Oikein korosti alueita, joita olin yrittänyt peittää. Muutaman käyttökerran jälkeen tämä lensi roskiin. Oli todellakin huonoin tuotekokeilu pitkiin aikoihin.

Aiemmin ostamani Maybellinen Mineral Power Concealer oli paljon parempi koostumukseltaan, ikävä kyllä tästä tuotteesta en kuitenkaan saanut peittävyyttä ihan tarpeeksi, eikä sopivaa sävyäkään löytynyt. Muuten tämä olisi ollut ihan ok.
Mutta kyllä täytyy sanoa, että tuo MAC hakkaa Maybellinet ihan kuusi -nolla.

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #509 : 30.11.10 - klo:11:17 »
Olen huomannut hassun jutun Maybellinen Mineral Concealerissa. Käytän vain silmänalusille ja peittää sopivasti, sekä  toimii hieman valokynän tavoin. Mutta se hassu juttu siis on siinä, että tuote alkaa toimia itsellä kunnolla vasta kun avaamisesta on hieman aikaa. En tiedä mikä hapettuminen tai muu reaktio sen saa aikaan, mutta juuri avatun ja pari viikkoa käytössä olleen tuotteen peittävyydessä on selvä ero. Olen kokeillut kahta eri sävyä ja molemmat käyttäytyivät samalla tavoin. Ei siis kannata hylätä tuotetta heti, jos peittokykyyn alkuun pettyy.