Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85399 kertaa)

Poissa Riiggis

• HAIRahtanut
Epilaattorit
« : 08.05.06 - klo:21:22 »
Alkoi kovasti kiinnostamaan epilaattorit... eli millaisia kokemuksia teillä on epilloinnista ja eri merkkisistä laitteista.

Siirtäkää ketju, jos on tarvis...ajattelin vaan että vois olla ihan oma ketju karvojenpoistolaitteista!
« Viimeksi muokattu: 08.05.06 - klo:21:24 kirjoittanut Riiggis »
1c F ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Epillaattorit
« Vastaus #1 : 08.05.06 - klo:21:25 »
Epilaattori yhdellä ällällä ( ;)) löytyy täältäkin taloudesta. Se on mallia Braunin Silk Epil ja ihan on toiminut. Mukana tuli kaks erilaista epilointipäätä ja sheivauspää mutta noista käytän vain yhtä (sitä epilointipäätä joka on tottuneemmalle iholle eli repii enemmän karvoja kerralla). Sitten pakkauksessa oli kanssa sellasia kylmäpusseja rauhoittamaan ärtynyttä ihoa ja turruttamaan kipua mutta eipä noilla oikeen mitään tehnyt, nopeesti iho tottuu siihen epilointiin. Hinta oli mun mielestä aika kova vaikka alesta ostinkin mutta kyllähän tuo halvemmaksi tulee kun vahaamiset ja muut.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Lilly Missy

• Vieras
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #2 : 08.05.06 - klo:21:31 »
Mä kanssa tilasin just itelleni stockmannilta Philips Satin Ice-epilaattorin. Oli kanta-asiakastarjous ja muka hurjan halpa(75e, norm. 99e). En ole vehjettä vielä saanut, luultavasti tällä viikolla kuitenkin pääsen testaamaan. Säärikarvojen kasvatus meneillään ;D

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #3 : 08.05.06 - klo:21:33 »
Minullakin tuo Braunin silk epil, sillä lähtee kaikki muut paitti kainalokarvat
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #4 : 08.05.06 - klo:21:50 »
Mulla on Philips Beauty Satinelle epilaattori jossa on vain yksi pää (se tavallinen) ja kaksi nopeutta. Sääret kun ajelee tuolla niin ei satu ollenkaan, mutta lyhimmät karvat ei tule mukaan. Onneksi ne lyhimmät on vaaleita ja hentoja niin eivät näy muuta kuin valoa vasten tiiraamalla  :D
Bikinirajan siistimisessä ensin ei sattunut niinkään, mutta nyt tuntuu että se sattuu kerta kerralta enemmän joten taidan siirtyä takaisin vahaamiseen sillä alueella. Kainaloita en ole edes uskaltanut tuolla nyppiä  :o
Tilasin tuon Satinellen jostain Joseffssons/Ellos-tyyppisestä postimyynnistä ja maksoi muistaakseni 40-50 euroa.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #5 : 09.05.06 - klo:08:37 »
Miul on sama kuin calypsolla ja samasta puljusta. Tosiaan, lyhyimmät karvat meinaa jättää, nypin niitä sitten ohi mennen pinseteillä  :D Olen vaan sääriin käyttänyt. Pukkaa epiloinin jälkeen pientä kutisevaa ja kihelmöivää näppyä, jotka rauhoittuvat muutaman tunnin päästä. Hirveesti tekis mieli tolla kainalot ja bikiniraja siistiä, mutkun ei luonne riitä.

sus-su

• Vieras
« Vastaus #6 : 09.05.06 - klo:09:05 »
Mulla on joku Braunin vanha epilaattori, sellanen vaaleankeltainen. Siitä löytyy kaksi eri nopeutta. Sääret ja kainalot sillä ajelen. Kun ensimmäisen kerran kainalot ajoin niin siihen alle tarvittiin kyllä muutama lonkero, mutta nyt kun sen tekee tarpeeksi usein (= karvoja ei ole kuin muutama) ei se tunnu juuri missään.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #7 : 09.05.06 - klo:11:13 »
Hyvä vinkki, miksen tuota itse hoksannut että riittävästi rohkasuryyppyä  turruttamaan aisteja ja sitten menoksi  ;D
Oikeastaan kainalokarvat eivät niin häiritse, että ne voi kyllä suihkussa käydessä sheivata niin kuin tähänkin asti, mutta ajattelin jos tulisi nätimmän näköiset kainalot ja pidempikestoinen tulos. Pelottaa vaan aivan vietävästi tuo kainaloista epilointi   :-[

sus-su

• Vieras
« Vastaus #8 : 09.05.06 - klo:11:19 »
Juu, niin se hoituu  ;) Ja kannattaa laittaa kone täydelle teholle, niin kipu kestää sitten vähemmän aikaa! Kainalot pysyy ihanan siisteina, kun sänkeä ei tule.

Poissa andel

• Hiushörhö
« Vastaus #9 : 09.05.06 - klo:11:26 »
Kun ensimmäisen kerran kainalot ajoin niin siihen alle tarvittiin kyllä muutama lonkero, mutta nyt kun sen tekee tarpeeksi usein (= karvoja ei ole kuin muutama) ei se tunnu juuri missään.

;D Mulla on käynyt ihan samat ajatukset mielessä, rohkaisuryyppyjen ottamisesta siis. En ole vielä uskaltanut ostaa epilaattoria kun pelkään että se kipu on sietämätön ja laite jää sit käyttämättä... mutta pari shottia teräviä alle vois turruttaa tarpeeksi aisteja ennen epilointia.  ;)
Jonakin aikaisena aamuna Nuuskamuikkunen heräsi teltassaan Muumilaaksossa ja huomasi että ilmassa oli syksyn ja lähtemisen tuntu.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 09.05.06 - klo:12:00 »
Kuinka usein sitten joudutte epiloimaan? Siis meinaan, että kuinka pian se sänki kasvaa? Käsittääkseni epilointi jotenkin hidastaa karvankasvua.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #11 : 09.05.06 - klo:12:06 »
Nuppu, epilointi on ihan vastaava kun vahaaminen, eli repii karvan juurineen.
Siitä sitten on eri mielipiteitä että hidastaako vai eikö, että onko se vain lumevaikutusta kun karva kasvaa kärjestä asti uusiksi eli kärki on ohuempaa. Tietysti se kasvamaan alkaminen kestää aikansa, kun sheivatessa kasvu jatkuu, mutta vahatessa/epiloidessa karva aloittaa alusta.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 09.05.06 - klo:12:56 »
Mulla on Philips Satin Ice -epilaattori, ostettu viime joulukuussa. Tykkään kovasti, mutta miinusta kovasta äänestä. Mukana tulleen viilennysosan koin itse täysin turhaksi. Alussa epiloiminen tuntui ikävältä, mutta nyt siihen on jo tottunut. Nopeaa ja helppoa. Itse epiloin pari kertaa viikossa, koska oma epilaattorini ei nypi ihan lyhyitä karvoja.
1b M ii

Poissa Ippa

• HAIRahtanut
  • It's a Festivus miracle.
« Vastaus #13 : 09.05.06 - klo:13:09 »
En ole vielä uskaltanut ostaa epilaattoria kun pelkään että se kipu on sietämätön ja laite jää sit käyttämättä...

Mulla aivan sama juttu. Ärsyttää kovasti tämä jatkuva sheivaaminen ja into päästä vähemmällä on suuri, mutta kun olen tämmöinen nynny, niin pelottaa, että käy juuri siten, että laite jää kaapin pohjalle. Missäs hinnoissa nuo epit nykyään liikkuu, siis ihan kaupoissa? Tuo tässä ketjussa mainittu yksi esimerkki 40 - 50 euroa tuntuu aika alhaiselta. Itse olisin arvioinut pari kymppiä hinnakkaammaksi.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #14 : 09.05.06 - klo:13:26 »
Huomasin että Sokoksella on nyt tarjouksessa jonkun merkkinen epilaattori. Muistaakseni hinta on "vain" 39e. Olen miettinyt sen ostoa, mutta jos epilaattori ei poista lyhkäsiä karvoja niin ei se mun juttu ole. Säärissäni karvat on ihan tummia ja ne on tosiaan pakko poistaa jo lyhyinä koska näkyvät niin selvästi.