Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85319 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #120 : 19.06.08 - klo:18:47 »
^
Lopputulos on kivun arvoinen  ;D. Otan kainalot aina Xellen herkän ihon päällä, kiristän ihon ja mielellään olen nauttinyt yhden siiderinkin  ;). Kyllä se vieläkin kirpaisee mutta onneksi on nopeasti ohi!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 20.06.08 - klo:14:56 »
Uhh, äsken nyt sitten epiloin Xellellä myös kainalot. Nyt kun karvat olivat sen verran kasvaneet ja dödöt pystyi pesemään pois, kun ollaan mökille menossa. Vasemmassa kainalossa ei tuntunut juuri miltään, melkein kerralla surautin kaikki. Mutta taas se oikea puoli, kyllä koski aika pirusti. ;D Aika kumma, käsikarvatkin oli paljon kivuliaampi poistaa oikealta kuin vasemmalta. Verta tuli suht paljon ja kainalot tuntuvat aika aroilta, vaikka kylmässä vedessä pidinkin jälkeenpäin. Vähemmän kauheaa kuitenkin kuin kuvittelin, epilointilinjalla jatketaan!

Kädet alkavat nyt olla ihan täynnä näppyjä, epiloin ne tasan viikko sitten. Eilen huomasin ensimmäiset näpyt, nyt niitä on käsi täynnä. Tulehtuneita karvatuppia, mutta eivätköhän ne tähän epiloimiseen vielä totu, eikä näitä kukaan huomaa kuitenkaan. Paremmilta nämä näyttävät kuin käsikarvat. ;D

Olen kyllä niin perin tyytyväinen Xelleen, eikä tätäkään hankintaa olisi taatusti tullut tehtyä ilman juurikasvua. Karvaton tulevaisuuteni on pelastettu, kiitos teidän. ;D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 20.06.08 - klo:14:59 »
^ Voi hitsi, koskahan sitä uskaltaisi itsekkin epiloida kainalot? Nyt olisi kyllä sopivan pituiset karvat...

Mulla muuten on aivan sama eli oikean puolen käsivarsi on huomattavasti kivuliaampi epiloida. Mistäköhän ihmeestä johtuu?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 20.06.08 - klo:15:15 »
^ Minusta se voisi johtua oikeakätisyydestä. Minulla ainakin vasen käsi on niin heikko, etten osaa tehdä sillä yhtään mitään, ja ehkä se voisi jotenkin vaikuttaa siihen. ??? Jotenkin vasemmalla kädellä ote siitä epilaattorista on sen verran heiveröinen, että ainakin minulla on varmaan osasyy. oisiko joku vasenkätinen epiloija kommentoida?  Liekö mahdollista, että koska oikeaa kättä käytetään enemmän, siinä olisi myös enemmän tuntoa? Ei mitään hajua, veikkauksia vain..

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 20.06.08 - klo:16:15 »
Minäkin rakastan tuota Xelleäni.  :D

Sääriä ja reisiä jäähdytän sillä hansikkaalla + kylmäpussilla välillä. Käytän sitä tehokkainta ajopäätä, eikä mielestäni tunnu pahalta. Se valaisulaite on hieno keksintö, mutta hierontapäästä ei ole mitään iloa. Itse en ainakaan koe sitä erikoiseksi.

Kainaloiden kanssa saa vähän taiteilla, että kaikki karvat irtoavat. Kamalan hyvin vähentää karvankasvua, koska mulla menee reilusti yli viikko ilman epilointia. Ihoni on aika kuiva juuri kainaloiden alueilla, joten hyvä puhdistus kasvovedellä ja kosteusvoiteen levittäminen epiloinnin jälkeen ovat välttämättömiä.

Bikinirajasta olen ottanut trimmerillä pisimmät karvat. Siinähän on se ihmeellinen "kampajuttu", mutta otan sen aina pois. Aloittelijan ajopäällä + hierontalaitteella olen epiloinut bikinirajan lyhyempiä karvoja - tekee niin kipeää. En ole saanut sängetöntä lopputulosta, koska pitäisi kestää kipua aika kauan, kun käyttää tuota aloittelijan ajopäätä ja vieläpä soft-ajoa. Pikkuhiljaa iho turtuu ja eiköhän se sänkikin saada kunnolla irti. ;)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa wilvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #125 : 22.06.08 - klo:23:53 »
Joskus vuosia sitten mulla oli epilaattori, mutta muutaman käytön jälkeen se jäi hyllylle lojumaan. Muistaakseni se lähinnä katkoi ihokarvat enkä tykännyt sitä käyttää. Viime muutossa heitin sen sitten menemään. No nyt tämän ketjun innoittamana menin ja ostin uuden epilaattorin, Braun Silk Epil Xpressiven.

Kokeilin uutta epilaattoriani heti, ja ensivaikutelmat ovat hyvät. Vähemmän kivuliasta, kuin muistelin. Sääret tuntuvat sileiltä. Epiloin samantien myös käsivarret ilman ongelmia. Nyt kun vielä uskaltais kokeilla kainaloihin....  ;D

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #126 : 02.07.08 - klo:22:16 »
Mä hankin tänään epilaattorin ja kokeilin sitä - ei sattunut yhtään! Ääni tuntui pelottavalta ja en itse uskaltanut ajaa sillä omaa jalkaani vaan käskin poikaystävän kokeilla sitä mun jalkaan. Mahtava kokemus! Helpompaa kuin sokerointi.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 03.07.08 - klo:07:37 »
En ole vielä uskaltanut ostaa epilaattoria kun pelkään että se kipu on sietämätön ja laite jää sit käyttämättä...

Näin mäkin pitkään ajattelin ennen epilaattorin hankkimista, ja oikeastaan vielä muutaman ekan käyttökerran jälkeenkin. Itselläni siis Philips Satin Ice-epilaattori. Epiloin vain sääret, mutta kipu tuntuu tätä nykyä enää nipistelyltä, vaikkakin aluksi teki mieli huutaa ;D. Kokemusta ei ole kainaloiden / bikinirajan epiloinnista, se tuntuu jotenkin vielä liian rankalta... Mutta ehkä mäkin jonkun rohkaisevan jälkeen... ::)

Joka tapauksessa, vaikka epilaattori "suurempi" investointi olikin (omani maksoi muistaakseni 100 €), olen ollut kyllä tyytyväinen. Itselläni riittää pieni epilointituokio n. kerran viikossa, ja ei tarvi aina suihkussa sitten sheivailla sääriä! :)
Make it a great day

MariaK

• Vieras
« Vastaus #128 : 03.07.08 - klo:09:35 »
Etsin netistä epilaattoreita ja eteen tul Braunini Silk Epil Xelle 5570, joka sopisi sekä  vartalolle, että kasvoille.
Onko kenelläkään kokemkuksia kasvojen epiloinnista?

Lisätutkimuksien jälkeen tuo vehje siis sisältää sen kasvoille (ok, viiksille ) tarkoitetun ajopään.

Braunin Xpressive 7681 taas mainostaa olevansa varustettu useilla irrotettavilla ajopäillä, jotka mukautuvat kaikkiin ihoalueisiin. Myös kasvoille tämäkin?

Vinkkejä viiksiniekalle? :)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 09.07.08 - klo:10:42 »
Miten puhdistatte epilaattorin terät?
Xellen ohjeessa suositellaan alkoholilla ja harjalla puhdistamista. Mä kerran puhdistin laittamalla alkoholipitoista käsien desinfiointiainetta harjaan ja sillä puhdistin. Olikohan huono idea? Nyt on lähtenyt pelkällä harjalla pölyt ja karvat.
I wake up, it's a bad dream,

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 13.07.08 - klo:22:17 »
^
Olen suihkunut suihkepullossa olevaa desinfiointiainetta, samaa laitan ihollekin ajelun jälkeen.

Täytyy kokeilla nyt taas bikinirajankin ajelua, kun kävin sokeroinnissa. Ihan kamalaa tuo sokerointikin oli, ehkäpä kestän tuon Xellelläkin  ::).

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #131 : 25.07.08 - klo:12:29 »
Siis tota puhdistus  :-[, en mä ole kertaakan desinfioinut. Ei ole tullut mieleenikään.

Toisaalta käytän aina puhtaalle iholle ja vain yksin minä käytän epilaattoriani. Sudilla putsaan toki irtokarvat pois. En myöskään koskaan desinfioi ihoani jälkeenpäin. Laitan vain kosteusvoidetta. Yleensä kuorin ihon myös ennen toimenpidettä.

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 14.08.08 - klo:22:36 »
Hyvin on sujunut Xellen käyttö bikinirajassakin nyt sokeroinnin jälkeen. Sama juttu kuin kainaloissakin, pitää muistaa ottaa säännöllisesti ja ajoissa, niin pysyy kipu siedettävän rajoissa  ;D.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 15.08.08 - klo:12:01 »
Olen epiloinut säärenijo vuosia  ja kipu eitunnu mitenkään sietämättömälle. Sen huomaa että ennen kuukautisia kroppa on vähäne hermkempi ja epilointia ei tähän vaiheeseen kannata ajoittaa. Karvankasvu ei ole mitenkään runsasta ja alkuvaiheessa säärikarvat on aika vaaleita joten karsinta kerran kuussa riittää.

Eilen epiloin vaaleat viiksihaituvat huulen yläpuolelta - ai että teki gutaa. Silmät vesisten sitä masokistina vaan antoi mennä. Mutta jos olisi toinen vaihtoehto tässä niin enpä juuri harrastaisi. Avokki luuli että on isompikin ongelma kun kylppärissä karjahtelin laite viiksissä hytkyen  ;D
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 17.08.08 - klo:18:44 »
Kuinka usein joudutte epiloimaan säärenne (mitä sitten epiloittekin?) Mä yleensä sheivaan, ja se on alkanut nyppiä (koska pitää tehdä lähes joka suihku kerta), niin tekisi mieli hankkia jonkinlainen epilaattori. Tietääkseni epilointi hidastaa karvojen kasvua, tai ei ainakaan niin usein tarvitsisi ajaa kuin sheivauksessa?