Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85320 kertaa)

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #135 : 17.08.08 - klo:20:06 »
^ Tohon kysymykseen löytyy varmasti monta vastausta lukemalla koko ketjun ;)

Mä oon kans vähän innostunut epilaattorin hankkimisesta, mutta epäilyttää sen teho mulla. Säärikarvat on hyvin hennot ja tuntuu, ettei laite millään voi saada niitä kaikkia nypittyä. En viittis ostaa mitään halvinta ritsaa, mutta kunnon laitteet taas maksavat niin paljon, ettei hennoisi turhaan ostaa. Pitää päästä testaamaan jonkun muun epilaattoria ennen kuin itse sijoittaa :D

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #136 : 18.08.08 - klo:21:30 »
Parisen päivää sitten rohkaistun ja käytin ensimmäistä kertaa epilaattoriani. Olen ostanut sen jo melkein vuosi sitten, mutta pelkuruus on vienyt voiton. Nyt hammasta purren sitten vetelin epilaattorilla karvoja pois. Kävihän se aluksi tosi kipeää, mutta tietenkin kipu helpottaa mitä enemmän karvoja lähti epilaattorin mukaan. Jalatkaan ei punoittanut kuin aluksi, kenties hieronta auttoi siihen. Ehdottomasti jatkan epiloimista, kun kerran nyt sen tein. Vähäsen joutui sheivaamaan, kun kaikki karvat eivät lähteneet vaikka kuinka koitti hitaasti epiloida.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #137 : 19.09.08 - klo:22:54 »
Tänään tuli Pixmaniasta tilaamani ja kovin odotettu Panasonicin Wet&Dry ES2067W -epilaattori. Vähän ensin jännitin laitteen ääntä, mutta kun uskalsin laittaa sen iholle, kyyti ei ollutkaan kovin paha. Testasin laitetta heti reisien ohuisiin, vaaleisiin karvoihin ja hyvin lähti. Käsittelin molemmat reidet varmaan alle 10 minuutissa, joten tuon laitteen kans epilointi sujui nopeammin kuin reisien vahailu vahaliuskoilla ja verrattain helposti, vaikka en ole nyt ihan terävimmilläni ollessani melkoisessa kuumeflunssassa. Hyvä ostos ainakin näin ekan kokeilukerran jälkeen. Sunnuntaina otan käsittelyyn käsien karvat.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 20.09.08 - klo:12:01 »
Yleensä kuorin ihon myös ennen toimenpidettä.

Huih, siis kuorit juuri ennen epilointia? Mä erehdyksissäni kerran tein noin, ja ei todellakaan ollut hyvä idea. Normaalisti epiloinnin jälkeen iho punottaa aina jonkun aikaa, mutta tuon kuorinnan jälkeisen epiloinnin seurauksena iho oli täynnä punaisia pisteitä vielä seuraavanakin päivänä :-X Ja oli myös aika tuskainen fiilis säärissä koko illan eikä kosteusvoiteet tai rauhoittavat suihkeet siinä paljon auttanut. Nim. ei koskaan enää :P
Vähintäänkin edellispäivänä pitää kuoria jos aikoo epiloida, mutta kai se sitten riippuu miten herkkä iho on.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 20.09.08 - klo:12:07 »
Onko kukaan testannut  SkinDoctorsin  InGrow Go-tuotetta?

Älä häpeile ikäviä karvatupentulehduksia. Ingrow Go rauhoittaa ihon parranajon ja karvanpoiston jälkeen. Tämä nopeasti vaikuttava neste palauttaa ihon normaaliksi vuorokaudessa! Ainutlaatuinen nelivaikutteinen yhdiste kuorii ja puhdistaa huokoset, sekä tekee ihosta sileän ja kirkkaan.

http://www.skindoctors.fi/epages/skindoc.axl/?ObjectPath=/Shops/skindoc/Products/600000
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 20.09.08 - klo:18:24 »
^Muistaakseni löysin aikoinani haulla pari käyttökokemusta, joissa tuo on haukuttu ihan maanrakoon. Mulla toimii kuitenkin loistavasti, olen juuri harkitsemassa kolmannen (tai mahd. neljännen, laskut sekaisin) pullon ostoa.

Olen niin kiharahiuksinen, että kaikki muutkin ihokarvat tapuvat sinne sun tänne. Mukavana bonuksena seuraa se, että vahauksen jälkeen vähintään joka toinen karvatuppi on tukossa. Epilointia en voi ajatellakaan. Tuo Ingrow Go saa kuitenkin ärtyneet tupet rauhoittumaan päivässä-parissa ja lisäksi toimii itikanpistojen rauhoittajana, pikkunaarmujen desinfioinnissa ja estää kulmakarvojen värjäyksestä aiheutuvan allergisen reaktion (turvotus ja kutina).
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 22.09.08 - klo:13:38 »
"Onko kukaan testannut  SkinDoctorsin  InGrow Go-tuotetta?"

Joskus aikoinaan tilasin putelin kyseistä tuotetta ja voin sanoa, että rahat menivät hukkaan. En huomannut mitään tehoa.

Itse epiloin kainalot sillon tällöin ja sääret, jos vaan mahdollista. On niin hennot säärikarvat, että edes epilaattori ei meinaa niihin tarttua.
Joskus epiloin bikinirajaani, mutta koska sisäänpäinkasvavat karvat alkoivat vaivata, aloin käymään säännöllisesti sokeroinnissa  :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 23.09.08 - klo:09:20 »
Minullakin oli Ingrow go:a ja huomasin kyllä tehon:
se poltti ihoni!!  :(

Käytin ainetta ohjeen mukaan bikinirajaan ja parin pvn kuluttua iho oli kauttaaltaan punainen ja aristava, kuin palovamman olisi saanut ja iho lähti pois. Oli siis itselleni aivan liian stydi aine bikinirajaan. Käytin myös kainaloihin samalla tuloksella.

Tuo ainehan on melkein kokonaan alkoholia, joten ostamalla pirtua pääsee halvemmalla.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #143 : 23.09.08 - klo:13:45 »
Nyt on sitte puleerattu uudella epilaattorilla käsivarret, reidet, bikinirajaa yritetty ja sääret nyt viimeisenä. Käsivarsien ja reisien ohuet haituvat lähtivät todella helposti ja kivuttomasti, kun taas bikinirajan karvoihin epilaattori ei pystynyt, se ei siis poiminut kuin muutaman karvan ja nekin lähtivät huonosti. Säärikarvojen epilointi on ollut tähän mennessä kaikista noista paikoista kivuliainta, sillä karvat ovat aika paksuja. Sääriä pisteli varmaan puoli tuntia epiloinnin jälkeen, vaikka laitoin melkein sataprosenttista aloe veraa säärien ihoa rauhoittamaan. Siltikin oon tyytyväinen ostokseeni, sillä epilaattorilla saan häiritsevät karvat helposti, nopeasti ja vaivattomasti pois ilman vahasotkuja, vaikka bikinirajan joudunkin edelleen nyppimään ja vahaamaan.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 18.10.08 - klo:19:05 »
Mulla tippui Xelle lattia ja särkyi. Kaksi vuotta ehti hyvin palvella ja nyt olisikin uuden osto edessä. Paljon tuo Xelle nykyään maksaa? Magia oli ainakin tilannut omansa ulkomailta. Mietin kannattaisiko se, vai kävisikö laitteen kotoisasta Cittarista.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #145 : 18.10.08 - klo:19:15 »
Uhhuh...epiloin taas pitkästä aikaa sääret ja reidet. Mun iho kyllä tottuu todella nopeasti, veikkaan että seuraavalla kerralla ei tunnu juuri yhtään enää. Mutta niin, mä saan pidettyä parhaiten karvatupet rauhallisina kun otan reilusti käsiin epiloinnin jälkeen ihan perus desinfiointiainetta ja hieron kauttaaltaan. Nyt laitoin Dermosilin Ihonhoitovoide E.tä päälle. Aiemmin en ole sitä tähän tarkoitukseen käyttänyt, mutta toivon mukaan oli hyvä veto. Ainakin järjen tasolla on: voide on hyvin kevyttä ja nopeasti imeytyvää, ja sisältää hiukan allantoinia jonka pitäisi myös parannella pieniä tulehduksia. Muutenkin mun iho on tykännyt tuosta kovasti.

Sisäänkasvaneet karvat ovat todellinen riesa, ja sen takia mulla viimeksi meni herne nenään ja siirryin takaisin höylään. Nyt kun ei tule enää niin nuita sääriä pidettynä esillä niin ajattelin vähentää vaivaani ja ottaa uuden epilointi-yrityksen. Ihon kuoriminenkaan ei riitä estämään sitä karvojen sisäänkasvua. Nyt mulla on kuitenkin Tweezermanin pinsetit: tavikset ja piikkikärkiset (en tiedä mikä sen virallinen nimi on), jotka on tarkoitettu nimenomaan sisäänkasvaneiden karvojen nyppimiseen, ja täytyy sanoa että paremmin toimii kuin tavispinsetit tässä hommassa.

Nyt sitten vaan taas hermoja treenaamaan  ::)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

annu

• Vieras
« Vastaus #146 : 19.10.08 - klo:15:30 »
Moi,
Onko joku täällä kokeillut braunin kynänmallista paristoilla toimivaa pientä SilkFinish FG1100 epilaattoria??? Se on tosiaan pieni, joten ei ehkä sovellu kovin laajojen alueiden käsittelyyn, mutta ehkä bikinirajalle tms. Olen nähnyt näitä kahdenlaisia, jolloin se ero on lähinnä siinä ajelupäässä. Minua kiinnostaa se, jossa on sellainen hiuskamman näköinen ajelupää (toinen vaihtoehto on vähän erinäköinen johtuen ajopään eri asennosta), löytyy mm. Pixmanian valikoimista, hintaa taisi siellä olla 19 euroa. Mulla on käytössä Braunin aika uusi Xpressive (tms.) mutta sillä isolla härvelillä en uskalla kainolokarvoja tai bikinirajaa ajella. Sääriin toimii hyvin. Tämmöisen pienen epilaattorin voisi hankkia lisäksi. Nyppiiköhän tuo tosiaan ihokarvat kuten isompikin epilaattori, vai leikkaako se kuten ladyshave? Nimessä on kyllä tuo epilaattori -sana, joten kait sen sellainen pitäisi olla.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 19.10.08 - klo:15:57 »
Minulla on tämä ja se ei ole epilaattori vaan leikkaa karvat ihan tavalliseen tapaan. Itselläni on kaksi näitä: toinen bikinialueelle ja toisen kapeaa terää käytän mm. kulmakarvojen leikkaamiseen ja leveämpää kainalosheivaukseen hätätapauksissa. ( pelkään hirveästi sitä, että kulmieni nyppiminen ohuemmaksi lopettaa niiden kasvun. Joten jos haluan välilä kapeamman kulmamallin niin ajan ne.)

Ihan näppärä peli, mutta tuo nimi vähän hämää.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

annu

• Vieras
« Vastaus #148 : 22.10.08 - klo:14:46 »
No niin mä vähän arvelinkin ettei noin pieni vehje voi olla epilaattori, ainakaan ei kovin tehokas. Sen sijaan leikkaaminen siltä onnistunee. Tätä härveliä voisi itselleenkin harkita.

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 22.10.08 - klo:14:57 »
Mulla tippui Xelle lattia ja särkyi.

Tarinan jatko-osa: Päätin kuitenkin vielä kokeilla saisiko sen jotenkin toimimaan. Purin sen osiin ja sisältä löytyi mukava karvapallo. Pinsettejen ja nuppineulan kanssa aikani häärittyä sain karvat ratasten välistä pois ja epilaattori toimii taas. Olen kyllä putsaillut siitä irtokarvat joka käytön jälkeen, mutta jotenkin sisään oli päässyt uskomaton määrä karvoja. Lattialle tippuminen oli varmaan viimeinen niitti ratasten pyörimiselle. Äsken testailin sitä ja toimi varmaan paremmin kuin ennen tippumista. Suosittelen kaikille olemaan huolellinen puhdistuksessa, mikäli joku on ollut yhtä huolimaton kuin minä.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."