Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85211 kertaa)

sus-su

• Vieras
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #15 : 09.05.06 - klo:13:34 »
Kuinka usein sitten joudutte epiloimaan? Siis meinaan, että kuinka pian se sänki kasvaa? Käsittääkseni epilointi jotenkin hidastaa karvankasvua.

Noin kerran viikossa, mulla ne karvat kasvavat osa nopeammin ja osa sitten myöhemmin, eli ne ei tule kaikki samalla tahdilla, kuin esimerkiksi sheivatessa. Kun ne kerran on saanut pois, niin "ylläpito" on helppoa.

Ella

• Vieras
Vs: Epillaattorit
« Vastaus #16 : 09.05.06 - klo:17:33 »
Silk Epil Eversoft löytyy täältäkin ja hyvin on toiminut, tehnyt työnsä eli poistanut kaikki poistettavat karvat. En ole huomannut että jättäisi minikarvojakaan jäljelle.  Miinusta siis vain kovasta äänestä. Pitää laittaa musiikki soimaan samalla jotteivät naapurit nauraisi.  ;D

Olen epiloinut tuolla kainaloita ja bikini-alueitakin, milloin paremmalla ja milloin huonommalla tuloksella. Joskus nimittäin tuo tuntuu olevan hieman turhan rajua menoa, ja kainaloiden ohut iho saattaa paikka paikoin rikkoutua. Mutta paraneehan se nopeasti ja karvat ovat poissa pitkään. Nyt en ole hetkeen taas epiloinut (pakko päästä eroon sheivausmönjistä ennen kesäkesää) mutta kesällä varmastikin ykkösvaihtoehto. Mikäli jollakulla on hyvä kainaloidenepilointitaktiikka (rohkaisuryyppy kuulostaa ihan varteenotettavalta mutta iho saattaa silti mennä rikki) niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.  8)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 09.05.06 - klo:19:23 »
Mä epiloin pääasiassa vaan koipia ja käsivarsia. Kainalon ihoa tuo jostain syystä repii ja sit sattuu ja tulee sellasia pieniä reikiä. Bikinirajaan koitin kerran ja voi sitä veren määrää ::) Iho ilmeisesti vielä pehmeämpää siellä kun kainalossa.. Ei epilaattori ihan kaikkia minikarvoja kyllä poista. Mä teen usein niin että epiloin ja sit sheivaan, pysyy jalat silkkisinä kauan (eli sit kun ne minikarvat kasvaa sänkeä silkkisyys loppuu). Eka kerta sattu ihan sikana sen voin sanoa, mutta ei se enää tunnu oikeen missään.
  Ainiin, kaverin poikaystävä viime kesänä kysy yhtäkkiä että epiloitsä. Olin vähä wtf no joo epiloin. Sit se vaan että joo kun tolle Anullekki tuli epiloinnin alottamisen jälkeen punasia pisteitä pitkin koipia. Eli jotenkin ne karvatupet muuttuu silleen että ne on aina punaset, vaikkei epiloiskaan aikoihin. Ei mitään hajua mistä toi johtuu ja suoraan sanottuna eihän se mitenkään viehkon näköistä ole. Mutta mulle epilointi on paras vaihtoehto, en jaksa sheivata ja se ärsyttää ihoakin niin paljon (sekä tulee kalliiksi).
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 10.05.06 - klo:07:57 »
Minulla on myös tuo Philipsin satin ice ja ihan kivasti on toiminut. Tuo jäähdytyssysteemi tosiaan on ihan turha, en ole koskaan jaksanut käyttää...

Epiloin sääret ehkä joka toinen viikko ja käsivarret silloin kun alan muistuttaa apinaa. Kainaloita olen joskus kokeilltut ja meinasin kuolla siihen kipuun! ::) Alapäänkin olen joskus yrittänyt epiloida, mutta ei siitä mitään tullut, sattui niin paljon. Outoa sinänsä koska ei ole mitään ongelmaa vahata.

Tietääkö muuten kukaan tylsistyykö epilaattorin pinsetit ajan myötä ja voiko niitä jotenkin terottaa? Olen viime aikoina huomannut ettei tuo koneeni enää nypi yhtä tehokkaasti kuin alussa. Saman alueen saa käydä useaan otteeseen läpi että kaikki karvat lähtee. Vai voiko tämä kenties johtua siitä että epiloinnin myötä karvat kasvavat yhä hennompina takaisin ja siksi epilointi on hankalempaa...?

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #19 : 10.05.06 - klo:17:01 »
Tietääkö muuten kukaan tylsistyykö epilaattorin pinsetit ajan myötä ja voiko niitä jotenkin terottaa? Olen viime aikoina huomannut ettei tuo koneeni enää nypi yhtä tehokkaasti kuin alussa. Saman alueen saa käydä useaan otteeseen läpi että kaikki karvat lähtee. Vai voiko tämä kenties johtua siitä että epiloinnin myötä karvat kasvavat yhä hennompina takaisin ja siksi epilointi on hankalempaa...?

Minä kyllä luulen että ne tylsistyy siinä missä tavallisetkin pinsetit ja olenkin ihmetellyt miksei markkinoilla ole vaihtopäitä epilaattoreihin. Varmaahan se on että ne tylsyvät kun metalli hankaa metallia vasten.
Silkkaa rahastusta kyllä ettei noita vaihtopäitä saa mistään vaan pitää ostaa koko laite. Itselläni on vielä suht uusi laite mutta uskon tylsyysongelman tulevan esiin tulevaisuudessa.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 10.05.06 - klo:17:29 »
Oman epilaattorini ohjekirjassa luki jotain pinsettien tylsistymisestä ja siinä kehotettiin hankkimaan epilaattoriin uudet pinsetit aina tietyin väliajoin. Silloin jo ihmettelin, että mistähän niitä saa. En ole ainakaan kaupassa nähnyt. Oman epilaattorini pinsetit ovat huomattavasti tylsistyneet tässä viiden kuukauden aikana ja laite ei enää nypi yhtä hyvin ja tarkasti kuin ennen :-\
1b M ii

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 10.05.06 - klo:17:41 »
luulisi kyllä, että epilaattoreihin jostain saisi uusia pinsettejä, jos kerta ohjekirjassakin kehoitetaan uudet hankkimaan kun entiset tylsistyy liikaa. Mäkään en ole niitä missään kaupassa nähnyt, en oo kyllä hirveemmin etsinytkään.. Voishan sitä tietenkin laittaa valmistajalle tai maahantuojalle viestiä ja kysäistä asiaa..

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 29.05.06 - klo:11:33 »
Tää on nyt aika tyhmä kysymys, mutta pitääkö epilaattoria vetää vasta- vai myötäkarvaan?  :P
Itsellänikin harkinnassa vielä tommosen osto, anoppi kovasti suositteli tuota Braunin Silk-epiliä...

sus-su

• Vieras
« Vastaus #23 : 29.05.06 - klo:11:53 »
Epiloin aluksi vastakarvaan ja lopuksi, että kaikkein pienimmätkin karvat irtoaa epiloin epilaattori pystyasennossa pyörivin liikkein.

Nove

• Vieras
« Vastaus #24 : 29.05.06 - klo:16:57 »
Oman epilaattorini ohjekirjassa luki jotain pinsettien tylsistymisestä ja siinä kehotettiin hankkimaan epilaattoriin uudet pinsetit aina tietyin väliajoin. Silloin jo ihmettelin, että mistähän niitä saa. En ole ainakaan kaupassa nähnyt. Oman epilaattorini pinsetit ovat huomattavasti tylsistyneet tässä viiden kuukauden aikana ja laite ei enää nypi yhtä hyvin ja tarkasti kuin ennen :-\

Kävin tänään tuota paikallisesta kodinkoneliikkeestä kysymässä ja ainakin tuohon mun Braunin Silk Epiliin saa uusia teriä. Varastosta niitä ei yhtään löytynyt, mutta lupasivat heti tilata.

Olishan se hullua rahastusta, jos joutuis ostaa uusi kone aina kun terä tylsyy.

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 29.05.06 - klo:21:15 »
Epilaattorien hinnat vaihtelee aika paljon. Pelkän  epilaattorin  saa jo 30 eurolla.

Tuossa Braunin silkepilissä www.braun.com/silkepil on eri terien lisäksi ladyshave. Braun Silk-épil Xelle 5280 malli maksoi 109 euroa. Riippuu varmaan kuinka ahkerasti käyttää, että kannattaako ostaa kallis laite.

Huh, no jo on suuret hintaerot! Pitääkin näköjään rauhassa katella ympäriinsä ja metsästellä tarjouksia ettei tuu hutiostoksia :)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 29.05.06 - klo:21:44 »
Onkohan tuo Philipsin Satin Ice jotenkin laadultaan huonompi koska minullakin ne terät on mennyt ihan tylsiksi parissa vuodessa... Saa tosiaan vedellä edestakaisin vaikka kuinka kauan ennen kuin ottaa karvan irti.
Ostaessani tuon epilaattorin pähkäilin tuon Philipsin ja Braunin välillä, olisi pitänyt vaan suosiolla maksaa enemmän ja ottaa se Brauni! ::)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #27 : 30.05.06 - klo:10:44 »
Yli sentin karvoja kannattaa kyllä lyhentää saksilla ennen epilointia niin on paljon kivuttomempaa. Ja kannattaa kiristää ihoaluetta kunnolla samalla kun epiloi niin säästyy paljolta tuskalta. Eka kerta on se pahin kun kaikki karvat ovat kasvaneet samaan aikaan, tokalla kerralla ei ole epiloitavan yhtä paljon karvoja, joten epilointi on kivuttomempaa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 30.05.06 - klo:13:26 »
Mistä teristä te puhutte? Mulla on epilaattori ollut käytössä jo pari vuotta, enkä siinä ole mitää teriä hoksannut olevan, paitsi sheivailupäässä.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #29 : 30.05.06 - klo:13:43 »
Mistä teristä te puhutte? Mulla on epilaattori ollut käytössä jo pari vuotta, enkä siinä ole mitää teriä hoksannut olevan, paitsi sheivailupäässä.

Ne pinsettiterät (tavallinen epilointipää), nekin tylsyvät käytössä.