Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85317 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #150 : 22.10.08 - klo:20:42 »
^ Minun Xelleni ei ole toiminut enää pitkään aikaan, vaikka joka kerran jälkeen sekä pesin sen että sillä sudilla huiskin karvat pois. Kai siellä joku karvapallo on minullakin, mutta en tiedä uskaltaako sitä aukoakaan.. Se vaan pyörii tosi hitaasti, ei saa oikein mitään nypittyä. Välillä kovempaa ja sitten taas surraa hipihiljaa, pöh.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #151 : 22.10.08 - klo:22:25 »
^ Minun Xelleni ei ole toiminut enää pitkään aikaan, vaikka joka kerran jälkeen sekä pesin sen että sillä sudilla huiskin karvat pois. Kai siellä joku karvapallo on minullakin, mutta en tiedä uskaltaako sitä aukoakaan.. Se vaan pyörii tosi hitaasti, ei saa oikein mitään nypittyä. Välillä kovempaa ja sitten taas surraa hipihiljaa, pöh.

Mulla on kanssa vähän samanlaisia ongelmia. :/ Olen puhdistanut mielestäni sen teräosan ihan hyvin, mutta.. Mielestäni ei säärikarvoja ajele enää yhtään niin hyvin. Kuinka usein te Xellellä ajelette säärikarvat ja kauanko kestää?
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #152 : 22.10.08 - klo:22:46 »
^ Mulla ehti olla vähän yli kaksi vuotta käytössä. Käyttökertoja muutama kerta viikossa - kerran kuussa. Ilmeiseti sinne laitteen sisään menee karvoja huolimatta siitä miten hyvin sitä putsailee. Suosittelen sitä avaamista ja sisällyksien puhdistusta. Siellä on sisällä sellaisen "hakaset" millä ne siniset (?) osat ovat kiinni. Avasin sen työntämällä ensin kynnen väliin ja sen jälkeen kampeamalla sen ruuvimeisselillä. Niitä hakasia on kolme molemmilla sivuilla ja yksi päällä. Voin yrittää aukaista omani uudelleen ja laittaa teille kuvallisia ohjeita, jos jotakuta kiinnostaa.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 23.10.08 - klo:20:15 »
Minä sain tänään oman Xelleni. Malli on tämä: http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=027268&oc=4

Maksoin laitteesta 39,90 e, vaikka esimerkiksi tuolla Halensilla se maksaa 89 euroa! Citymarketista löytyi tuhon hintaan, eikä siis ollut missään tarjouksessa. Miten hinnassa voikin olla niin paljon eroa?

Vähän jo kokeilin sääriä sillä ajella ja hierontapäällä ei ainakaan ollut lainkaan niin kivuliasta kuin vaikkapa Philipsin Satinelle, jota olen muutaman kerran kokeillut. Toivottavasti laite on kuitenkin hieman pitkäikäisempi kuin vaikkapa Magialla.

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 07.11.08 - klo:23:07 »
Saan kuulemma joululahjaksi Remingtonin EP-4000 -epilaattorin.
Onko kukaan kokeillut tuon merkin laitteita? Mulla on jotenkin sellainen mielikuva että eivät ole kovin toimivia...

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 07.12.08 - klo:20:59 »
Tuli joululahjus etukäteen, Braun Xpressive. 99e, saman hintainen kuin Xelle, ja ominaisuudetkin taitavat olla suht samaa tasoa? Tuossa on kaksi erilaista hierovaa päätä (tavallinen ja "aloittelijaversio"), normaali ei-hierova ja kapea ei-hierova esim. kainaloille ja bikinirajoille. Ladattava, mikä on mielestäni varsin näppärä ominaisuus. (Millä Xelle muuten toimii?)

Ensimmäinen testailukerta vakuutti ainakin hyvin vankasti. Kivusta ei voi puhua, tosin säärten ja käsivarsien osalta olen muutenkin tottunut vahaukseen joten homma oli hyvin helppo. Bikinirajat menivät myös ihmeen vähällä tuskailulla tuolla kapealla päällä, kainaloissa ei vielä ole niin pitkää sänkeä että olisi niitä saanut testattua. No, tällä kasvutahdilla parin päivän päästä... :P Vahaan verrattuna lopputulos on aivan unelmasileä, saati sitten kunhan saan nuo eri tahtia kasvavat nysätkin pois. Hiukan tekisi tosin mieli viimeistellä höylällä kuten yleensä vahauksen jälkeen, mutta yritän hillitä itseni.

Mutta summa summarum, tätä kannatti odottaa!  :-*

EDIT: Sainpas sittenkin kainalot epiloitua myös, se about millin sänki oli kuin olikin riittävä  :o Kipukaan ei ollut lähellekään sitä tasoa mitä odotin, pientä nipistelyä. Ehkä tuo sängen lyhyys vaikutti...? Yllätyin tosissani miten lyhkäisiin karvoihin tuo puree. Iho ei tunnu pahasti ärtyneen mistään kohden, vähän punaista pistettä siellä täällä mutta uskoisin rauhoittuvan pian. Oi onnea  :-*
« Viimeksi muokattu: 08.12.08 - klo:02:53 kirjoittanut Antur »
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 08.12.08 - klo:01:34 »
 Onko kellään omakohtaista tai kuultua kokemusta Skin Doctorsin Hair No Moresta?
url]http://www.buycosmetics.com/body-zone/hair-removal/skin-doctors-1003-hair-no-more-hair-removal-system.aspx[/url]
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 10.12.08 - klo:20:08 »
Mitä eroja on Braunin Silk epil xelle 5170 (vihreä), 5185 (turkoosi), 5270/5370 (pinkki) ja 5570 (sininen) epilaattoreille? Onko kaikissa valo ja hierovat rullat (tai jotkut mitkä lievittävät kipua?) Hinta eroja noilla kuitenkin ilmeisesti on?

edit. Tutkin asiaa Braunin sivuilta. Turkoosia sieltä en edes löytänyt. Muut löysin. Kaikissa on valo. Sininen on monipuolisen.
« Viimeksi muokattu: 10.12.08 - klo:22:21 kirjoittanut kiwi »

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 11.12.08 - klo:16:30 »
Ihanaa, vihdoin alkaa epilointi tuottaa tulosta! Mulla on ollut kesästä asti Braunin Silk Epil Xelle ja olen täälläkin välillä valittanut, ettei se ole niin hyvä. Kuitenkin kerran viikossa perusteellinen epilointi on alkanut tuottaa tulosta: karvat eivät enää kasvaa kainaloihin ja sääriin niin paljon kuin ennen. En käytä mitään jäähdytyssysteemiä tms. Kainalot ajelen Soft-ohjelmalla, sääret normaalilla. Bikinirajasta poistelen karvat edelleen höylällä lähes kokonaan ja lopuksi ajelen Xellen ladytrimmerillä. Posliini olisi haave, mutta nyt se on sellainen todella sliipattu versio. :P
I wake up, it's a bad dream,

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 25.12.08 - klo:16:58 »
Voisiko joku kertoa, mitä päitä tuossa Braun epilaattori 5185 on? Onko siinä esim. Ladyshaver-päätä? Kiinnostaisi hankkia sellainen, missä olisi epilaattori ja ladyshaver molemmat. :) Muistaakseni 5270 on molemmat. Entä onko 5185 sellaista kapeaa päätä, millä saa esim. kainalot helpommin? Yleensäkin kuinka monta päätä tuossa on? En löydä mistään kuvaa. :-\

Edit. Ok. 5270 ehkä sitten parempi, jos löydän jostain.

« Viimeksi muokattu: 26.12.08 - klo:23:30 kirjoittanut kiwi »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 25.12.08 - klo:17:06 »
5185 sisältää kaksi päätä, kokeilupään ja tavallisen, ei ladyshaveria.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #161 : 25.12.08 - klo:17:48 »
Nössöilen vieläkin epilaattorin kanssa. Kun ostin epilaattorin se jäi melkein puoleksi vuodeksi kaapin perälle, koska inhosin kipua niin. Nytkin uskallan vain sitä käyttää polvesta alaspäin. En tykkää yhtään epiloinnin aiheuttamasta tunteesta, taidan olla tosi herkkä kivulle. Käy tosi kipeää epiloida paikkoja missä on vähän enemmän läskiä luun ympärillä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 25.12.08 - klo:18:11 »
^ Aika jännä, minusta taas oikeastaan kaikkein kipeintä tekee niissä paikoissa, missä luu on kovin lähellä ja vähän rasvaa ympärillä. Kivun tunnetta saa kyllä helpotettua, siihen tottuu, ja kun yrittää tehdä samaan aikaan jotain muuta, ei sitä kipua tule edes ajatelleeksi. Siis tyyliin kuuntelee musiikkia, juttelee, katsoo telkkaria tai muuta. Ja jännittämällä ja löystyttämällä esim. pohjetta huomaa helposti, miten sattuu kaikista vähiten. Minulla ainakin juuri pohkeessa helpottaa tosi paljon, kun suoristan jalan ihan kokonaan, enkä pidä koukussa löysänä. Ja rohkaisevia voi aina ottaa. ;)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 25.12.08 - klo:18:21 »
Kannattaa tosiaan pingottaa sitä epiloitavaa ihoa vaikka toisella kädellä, sattuu huomattavasti vähemmän. Ja kyllähän se muutenkin sattuu kerta kerralta vähemmän. Itse olen epiloinut jo vuosia eikä tunnu enää missään, karvatkin kasvavat jo tosi harvassa ja ohuina.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #164 : 25.12.08 - klo:19:26 »
Olen kokeillut kiristää ihoa ja muita konsteja, kuten ekalla kerralla kuuntelin heviä täysillä  :D. Mutta kai se parasta olisi vain sietää kipu, koska se todella helpottaa ajanmyötä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini