Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85212 kertaa)

Psaikku

• Vieras
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #165 : 26.12.08 - klo:11:01 »
Kun aloittelin epilaattorin kanssa, niin kipu tuntui kauhealta. Sitten kerran tulin baarista kotiin aika tuiterissa ja sain päähäni epiloida :D Kas kummaa kun se kävi näppärästi, eikä kipua huomannutkaan :D

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #166 : 26.12.08 - klo:13:00 »
Saan kuulemma joululahjaksi Remingtonin EP-4000 -epilaattorin.
Onko kukaan kokeillut tuon merkin laitteita? Mulla on jotenkin sellainen mielikuva että eivät ole kovin toimivia...

Nythän sä olet jo joululahjaasi päässyt koettamaan, mutta mulla on kukkasin koristeltu vaaleanpunainen Remington-epilaattori EP5000. Ihan hyvin toimii, tosin mulla ei ole kokemusta mistään muista laitteita. Akku kestää tunnin ja pinsetit on ihan tehokkaat. Epilointi ei minusta satu, vaikka alusi sitä pelkäsin. Tosin kipukynnykseni lienee hiukan "epilaattorineitsyttä" korkeampi, koska olen aiemmin vahannut ja nyppinyt karvoja pinsetein. Miksi mä en hankkinut tätä vehjettä jo kauan sitten?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #167 : 26.12.08 - klo:23:45 »
Rohkaisen Bamboota vain ottamaan epilaattorin käyttöön, sillä kipu oikeasti hellittää parin käsittelyn jälkeen. Mulla tuotti aivan älytöntä tuskaa epiloida sääret, pari ensimmäistä kertaa sääriä nipisteli varmaan tunnin epiloinnin jälkeen. Nykyään se ei tunnu enää missään ja mulla on ollut epilaattori käytössä varmaan 2-3 kk, eli varmaan alle kymmenen säärien käsittelykertaa on takana. Käsivarsien eikä reisien käsittelykään tunnu missään.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 28.12.08 - klo:19:09 »
Nyt on epilaattori hankittu. Ostin 5270 mallin (pinkki). Sisältää myös ladyshaverin. Saa palauttaa, jos ei pystykään käyttämään. ;D

Edit. Nyt olen myös kokeillut. Hiukan kyllä kirpaisee, mutta luulin vielä pahemmaksi. Otin eilen todella vähän sääristä, joten tänään olisi tarkoitus ottaa lisää.
« Viimeksi muokattu: 30.12.08 - klo:11:49 kirjoittanut kiwi »

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #169 : 30.12.08 - klo:15:50 »
Vetäsin tossa sääret puolen vuoden tauon jälkeen ja voi luoja mut täydyn kyllä purra hammasta, sääret PALJON aremmat kun sillon kun tuli epiloitua säännöllisesti. Joskus vuosia sitten vetelin bikinirajatkin äitin kakskytä vuotta vanhalla romulla eikä tuntunu missään. Nyt käytössä Silk Epil Xelle ja on kyllä tehokas peli.

Tosin ihon kuivuuskin taisi vaikuttaa vähän asiaa, itseruskettava ei oikein toiminut lakananvalkoisilla säärillä joten kuorin jalat ~5 kertaa ennen operaatiota ja ihon pinnasta oikein näki kun se suunnilleen hilseili kuivuuttaan, nyt päälle aloe vera geeliä, aloe rasvaa, essexiä ja jotain herbinan vartalovoidetta ja vieläkin tuntuu imevän itseensä jotain.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #170 : 04.02.09 - klo:14:38 »
Mulla säärien karvojen paksuus on ohentunut niin paljon epiloinnin seurauksena, että säärikarvoja on hankala epiloida, kun laite ei enää ota karvoja hyppisiinsä. Eli pitäisi siis epiloida ja ajella sääret, jos haluaa oikein silkkistä tulosta. Kyllähän tämä pelkän karvojen ajelun voittaa, mutta olisi kiva saada kaikki karvat kerralla pois.

Onko kenelläkään muulle käynyt näin?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 04.02.09 - klo:14:45 »
^Mulla kävi vanhan epilaattorin kanssa, kun olen epiloinut jo vuosia niin säärikarvat ovat nykyisin tosi ohuita eikä ne enää lähtenyt vanhalla epilaattorilla. Nyt mulla on ollut käytössä Braun Silk Epil X'elle (turkoosi) muistaakseni reilun vuoden niin tällä lähtee kyllä kaikki.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #172 : 04.02.09 - klo:14:55 »
^ Ei sen pitäisi kyllä johtua epilaattorin iästä, käytössä ollut muistaakseni jonkun 3 kuukautta. Tällainen Panasonicin vinhasti pyörivä härpäke mulla on ja hyvin se kyllä tuntuu toimivan, sillä epiloin sillä käsivarsien ohuet karvat ihan hyvin. Ehkä mun säärien epilointitekniikassa on joku vika :-\.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 04.02.09 - klo:15:01 »
^En mäkään usko että se johtui sen mun vanhan epilaattorin iästä, se ei alunperinkään ollut yhtä hyvä kuin tuo X'elle. Mun kaverikin osti tuossa joku aika sitten jonkun muun epilaattorin (en muista yhtään merkkiä) eikä saanut sillä kaikkia karvoja kunnolla. Mutta tietty jos käsikarvat kuitenkin lähtee hyvin niin outoa jos ei sääristä lähde. Kokeile pingottaa ihoa eri tavalla?

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 17.02.09 - klo:23:46 »
Lueskelin tätä ja yleistä karvanpoistoketjua  ;D ja en nyt oikein päässyt selvyyteen, mikä on paras tapa poistaa karvat. Tarkoituksena on saada -yllätys yllätys- mahdollisimman sileä lopputulos mahdollisimman pitkäksi aikaa. Olen ollut käsityksessä että epilaattori poistaa myös lyhyimmät karvat, mutta näin ei ilmeisesti ole? Tähän asti olen pärjännyt höylällä, mutta jatkossa haluan pitkäkestoisemman vaihtoehdon. Epilaattori oli jo käytännössä ostoskorissa, aloin kuitenkin miettiä josko esim. vahaus olisi tehokkaampi tapa hoitaa karvastoa?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #175 : 18.02.09 - klo:08:18 »
Mie oon tyytyväinen, että hankin epilaattorin, mutta en sanoisi, että sillä saa aina pitkäkestoisen sileyden aikaan. Jos haluan todella sileän lopputuloksen, epiloin edellisenä päivänä ja seuraavana päivänä höylään vielä lisäksi. Vahaus varmasti olisi yhtä tehokas tapa pitää karvat kurissa, se vain on itsetehtynä sotkuista, aikaa sekä vaivaa vievää puuhaa. Epilointi on kuitenkin melko nopea tapa saada karvat pois pidemmäksi aikaa. Ja kyllä se epilaattori nappaa lyhyemmätkin karvat hyppysiinsä.

Epiloinnilla on ne hyvät ja huonot puolensa, mutta ainakin mun mielestä ne hyvät puolet peittoaa ne huonot puolet kuitenkin ihan selvästi.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 18.02.09 - klo:08:25 »
Saan xellellä saman tuloksen kun sain sokeroinnillakin :). Ainoa mikä ärsyttää on se, että aikaahan tuo vie jonkin verran, kun tarkasti ottaa... Ihan ekat pari kuukautta ajattelin tämän olevan vähemmän tehokas kuin sokerointi mutta nyt olen käytellyt pidempään ja alkaa ehkä tekniikkakin olemaan hallussa  :D. Eli itse tykkään paljon!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 18.02.09 - klo:09:40 »
Täältäkin ääni xellelle (mikä vääntö ;D). Tehokas laite joka poimii myös lyhyet karvat, ainoa miinus mikä tosin pätee myös vahaukseen/sokerointiin on että koskaan ei saa kerralla ihan täysin sileää lopputulosta koska karvat kasvavat eri tahtiin. Epiloin yleensä ensin kerran ja sitten muutaman päivän päästä taas jotta ne ihan pikkukarvat ovat kasvaneet sen mittaisiksi että ne tarttuu epilaattorin hampaisiin.

Aikaa tuo touhu vie, mutta toisaalta ei tarvitse odottaa yhtä kauan karvojen kasvua kuin vahauksessa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 18.02.09 - klo:11:33 »
Mä kyllä tykkään kanssa tuosta X'ellesta tosi paljon, mulla lähtee lyhyimmät ja hennoimmatkin karvat sillä. Aikaahan se tosiaan vie muttei tarvi alkaa vahojen kanssa säätämään, jotenkin tuo kone on vaan helpompi ottaa kaapista.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 18.02.09 - klo:22:10 »
Päädyin sitten ostamaan X'ellen sinisen version, oli monipuolisesti erilaisia ajopäitä mukana. Postimyynnistä tilasin joten vielä en pääse testailemaan, toivon mukaan ensi viikolla.

Hivenen mulla mietityttää kainaloiden ajaminen, yleensä olen höylännyt ja tulos ollut kaikin puolin hyvä. Ladyshave tökkää jotenkin ikävästi ja tuntuu oudolta, joten toimiikohan epilaattori yhtään sen paremmin? Kainaloissa on pientä epätasaisuutta niin ehkä nappaa niihin kiinni.