Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85208 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #180 : 19.02.09 - klo:08:18 »
^
Kieltämättä kainalot on aika ikävä tuolla ottaa, sattuu kyllä vieläkin (alussa toki enemmän). Mutta vaivan arvoista silti, todella hyvin (ja nopeasti) hoituu. Käytän sitä pienempää ajopäätä kainaloissa ja kiristän ihoa hieman, desinfiontiainetta päälle.

EDIT: Kainaloissa helpottaa suuresti, jos jaksaa epiloida tarpeeksi usein. Jo karvat ovat pidemmät... Auts  :P
« Viimeksi muokattu: 19.02.09 - klo:08:54 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #181 : 19.02.09 - klo:11:51 »
Tosin ihon kuivuuskin taisi vaikuttaa vähän asiaa, itseruskettava ei oikein toiminut lakananvalkoisilla säärillä joten kuorin jalat ~5 kertaa ennen operaatiota ja ihon pinnasta oikein näki kun se suunnilleen hilseili kuivuuttaan, nyt päälle aloe vera geeliä, aloe rasvaa, essexiä ja jotain herbinan vartalovoidetta ja vieläkin tuntuu imevän itseensä jotain.

Kuulostaa ihan mun säärien iholta  ;D. Mulla alkaa olla sellainen olo, että säärten pinnassa on useampi milli pelkkää kuollutta ihosolukkoa, joka ei meinaa lähteä ihan helposti kuorimallakaan. Pitänee ottaa kylpy+kuorinta+rasvaus-kuuri, josko se auttaisi. Iho on mulla myös kivulle selvästi herkempi silloin, kun se on tosi kuiva.

Mulla on ollut käytössä nyt ehkä vuoden tai puolitoista Philipsin Satinelle Ice Premium, ja oon tykännyt. Plussaa ladyshaver-päästä, jolla vetelen bikinirajat: tekee melko kiitettävän tarkkaa jälkeä, eikä aiheuta iholle kutinaa tai näppyjä, niinkuin sheivaus, pinsetit ym. kokeilemani.

Tässä vielä laitteesta kuva:

Ai juu, ellen: epiloitko koko reidet? Mulla kasvaa reisissä hyvin hentoa ihokarvaa, jota joskus koitin epiloida, mutta vedet vaan suihkusi silmistä, kun sattui niin paljon  ::). Pitänee rohkaistua kokeilemaan uudestaan. Samoin polvien epilointi on tosi tuskallista.
Make it a great day

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 02.03.09 - klo:00:02 »
Nyt on sitten epiloitu sääret, käsivarret ja kainalot!  :D Kainalot oli selkeästi kivuliaimmat ja meni pieni ikuisuus kun en pystynyt kunnolla vain surauttamaan. Lopputulos on erittäin hyvä varsinkin käsissä ja säärissä, kainaloistakin tuli kyllä sileät mutta aika monta pientä veripistettä sain aikaiseksi ja varsinkin toinen kainalo on hivenen arka vieläkin. Mutta, erittäin tyytyväinen olen!

Ajattelin jatkossa kerran viikossa tehdä karvahuollon, pysyy sitten sileänä ja on vähemmän kivuliasta. Uskon ja toivon ainakin että jatkossa kainaloiden ajo ei ole yhtä infernaalista  :P

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 02.03.09 - klo:08:49 »
Aiheesta on varmaan jo keskusteltukin tässä ketjussa, mutta kysynpä silti: Onnistuuko epilaattorilla bikinirajojen ajo? Nyt vahaan niitä, eli kipukynnys on varmaan kasvanut ainakin vähän.  ;D Höyläys kun ei sillä alueella kerta kaikkiaan toimi, kun tuloksena on kutisevia näppylöitä ja heti takaisin kasvava kutiseva sänki.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 02.03.09 - klo:09:26 »
^ Onnistuu varmasti, mutta auts. ;D Saattaa kyllä tehdä liiankin kipeää, ainakin jos on herkkä iho. Minusta karvanpoistovoiteet toimivat parhaiten tuohon, vaikka tietty ihan hirveitä myrkkyjä ovatkin.

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #185 : 02.03.09 - klo:09:28 »
Onnistuu, helpoiten parin siiderin jälkeen ja pingottaa ihoa tarpeeksi. Sen sijaan kylmäpussi vaan mielestäni lisää kipua. Jatkokysymys: miten onnistuu kainalot? siihen en määkään pysty.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 02.03.09 - klo:10:24 »
^
Ihan hyvin  ;D. Mutta parhaiten, jos epiloi usein eikä karvat ole liian pitkät (ihoa kannattaa myös pingottaa). Nykyään kainaloiden epilointi hoituu varmaan alle minuutin, ei enää lainkaan niin paha kuin alussa. Bikinirajaa en tuolla (enää) ota, pitäisi varmaan olla erimallinen ajopää tuohon, että viitsisin edes yritää enää... Tuloskaan ei oikein miellyttänyt ja kipu oli kaamea  :D.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #187 : 02.03.09 - klo:10:50 »
Ok...  :) Ehkä mä jatkan kuitenkin nykyistä linjaa. Miten voikin olla bikinirajojen kanssa niin hankalaa... Muualla höyläys pelittää ihan hyvin, enkä epilaattoria muualle siten kaipaakaan.

Noi poistovoiteet on myös tullut testattua, mutta en tykkää niistäkään. Sänki kasvaa nopsasti takaisin, eikä kaikki karvat lähde kuitenkaan irti, joten täytyy silti höylätä tms.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 02.03.09 - klo:11:03 »
^Tietenkin riippuu siitä kuinka paljon haluat nyppiä, mutta pinseteillä tulee ainakin tarkkaa jälkeä. Ei ehkä koko alueen nyppimiseen ole kaikista paras, siistimiseen minusta sopii kuitenkin hyvin.

Nyt yön jälkeen iho on joka paikasta rauhoittunut ja hyvän näköinen, toinen kainalo ei vain tykännyt käsittelystä. Pari punaista "finniä" oli noussut ja muutoinkin punoittaa, kohta luennolle lähtiessä täytynee kuitenkin deodoranttia laittaa  :P

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 02.03.09 - klo:11:05 »
Tuo kainaloiden ärtyminen on helpottanut ajan myötä, reilun vuoden olen tuota käyttänyt. Heti epiloinnin jälkeen pyyhin (kirvelemättömällä) desinfiontiaineella.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 02.03.09 - klo:11:15 »
^Kiva kuulla! Mietinkin tuossa että onpa kiva olla kesällä hihaton paita päällä, kainalot on kyllä karvattomat mutta punaiset ja näppyiset, yh  ;D

Menee OT, mutta eilen kuuntelin Radio Rockia ja siellä oli joku "tutkimusta" tehnyt nainen, joka kertoi ettei nykyajan suomalainen mies suostu seksiin naisen kanssa joka ei ole poistanut karvojaan alapäästä. Mulle jäi hieman kysymysmerkiksi se, täytyykö poisto-operaatioon koskea koko karvastoa jotta kelpaa suomalaiselle, ja ovatko nämä suomalaiset sitten korkean luokan elämänsä tunnossa olevia kansalaisia eikä ns taviksia, mutta jokseenkin uskomattomalta tuo minusta kuulosti.

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #191 : 02.03.09 - klo:11:45 »
^

Enpä oikein usko, että kyselyn tulos kattaisi koko suomalaista miesväestöä. Väitän kuitenkin, että aika harva vanhempi naisihminen karvoituksiaan poistaa ollenkaan. Aika kamala kysely kyllä sinänsä, kun ajattelee... Taas yksi asia, joka naisen pitäisi tehdä kelvatakseen...  ::)

Ja joo, mä nypinkin nyt pinseteillä ne, jotka ei vahalla lähde, ja taidan jatkaa samaan malliin, jos tuo epilaattori ei oikein ko. alueella toimi.

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 02.03.09 - klo:13:16 »
Mulla kainaloiden epilointi onnistuu parhaiten niin, että pyydän miestä pingottamaan ihoa. Aika kivutontakin on tuolla tyylillä. Tosin mun kainalokarvat on aika haituvaa ja niitä ei ole paljon.

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #193 : 17.06.09 - klo:12:25 »
Minäkin selvisin siitä hengissä, ekasta epiloinnistani ;D. Sääret epiloin ja kun sinne oli päässyt kasvamaan sellainen 5mm sänki niin kesti kyllä hetken. Braunin Silk Epil Xellen ostin ja erityisesti toi "työvalo" oli kätevä.

Kainaloita tänäaamuna yritin mutta totesin ettei riitä sisu siihen. Mun kainalokarvat onkin melkoiset tiukasti kiinni, niin ei riittänyt rohkeutta vielä. Ehkä sitten joskus.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 26.06.09 - klo:17:04 »
Sängen kannattaa muuten etenkin aroilla alueilla (kainalot, bikiniraja) olla tositosi lyhyt, niin hoituu kaikkein kivuttomimmin. Yllätyin suuresti kun havainnoin miten lyhyeen sänkeen tuo masiina puree, kainaloissa ei tunnu millin-parin sängen ja kevyen pingotuksen kanssa juuri mitään mutta vähänkään pitemmällä karvastolla saa jo purra hammasta ;)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.