Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85242 kertaa)

Poissa Marge

• HAIRahtanut
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #210 : 30.07.09 - klo:23:27 »
Mä olen nyt muutaman kuukauden ajan opetellut käyttämään epilaattoria. Kipuun tottui aika nopeasti, jo muutaman kerran jälkeen homma alkoi sujumaan. Ongelmana kuitenkin on se, että en todellakaan saa kaikkia karvoja lähtemään epiloimalla, en sitten millään vaikka kuinka yritän tarkasti laitteella ajella. Teenköhän jotain väärin vai missä vika? Olen kokeillut välillä höylätä, jotta kasvaisivat sitten saman mittaisina, mutta sekään ei tunnu auttavan. Mun säärikarvat kyllä ovat varsin hentoista sorttia, joten eikö se epilaattori vaan saa niistä kaikista kiinni? Jos tää tästä kun pääsee vauhtiin, mutta vähän vaan ketuttaa, kun tehot ei oo ihan superit ja jälki on vähän semmoista puolivalmiin näköistä. Olen ajatellut alkaa epiloimaan vähän useammin, jos se auttaisi pulmaan. Miten usein muuten epiloitte?

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 31.07.09 - klo:15:11 »
Mä epiloin ehkä kerran kuussa, osin omaa laiskuuttani. Kahden viikon välein olisi sopiva.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #212 : 12.08.09 - klo:15:01 »
Mä ostin Philipsin Satinelle epilaattorin. Ihan lyhimmät karvat tuolla ei lähtenyt, täytyy tosin vielä harjoitella ton käyttöä kun olen muutaman kerran vasta käyttänyt sitä. Kainaloiden epilointi sattui aika paljon, ja ei sieltäkään kaikki lähtenyt, taisi nekin karvat olla vielä liian lyhyitä. Voiko muuten epiloinnissa käydä niin, että karvat vaan katkeavat eivätkä lähdekään juurineen pois? Kun sääriä epiloidessa jotenkin tuntui, että jotkut karvat vaan olisi katkennut?

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 12.08.09 - klo:15:08 »
. Voiko muuten epiloinnissa käydä niin, että karvat vaan katkeavat eivätkä lähdekään juurineen pois? Kun sääriä epiloidessa jotenkin tuntui, että jotkut karvat vaan olisi katkennut?

Voi käydä. Itse olen huomannut, että käy herkästi niin kaikkein ohuimpien ja liian pitkien karvojen kohdalla. Mitä lyhyempi sänki sen parempi, ainakin oman kokemuksen mukaan :)

Sääristä ei miullakaan lähde kaikki, säännöllisen epiloinnin myötä haituvat ovat käyneet niin ohuiksi ja hennoiksi ettei epilaattori taida haluta tarttua niihin. Itseäni ei kuitenkaan pieni "untuva" häiritse, joten näillä mennään, höylään en enää vaihtaisi :P
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #214 : 11.10.09 - klo:06:49 »
Mulla on pari vuotta sitten hankittu remingtonin ladattava (tosin enimmäkseen johdon kanssa vedetään kun ei akku tässä kuvin pitkään kestä) epilaattori ja oon kyllä tykännyt, tää olisi normihinnaltaan ollut kai n.80e, mutta sain puoleen hintaan kun oli poistuva tuote ja viimeinen kappale. Epiloin sääret, kainalot ja bikinirajat - oon kai hullu masokisti, mutta mun mielestä se epiloinnin nipistely tuntuu itseasiassa kivalta.  ::)
Ainoa miinuspuoli laitteessa on, että tuntuu, että karvat säärissä alkavat turhan helpolla kasvaa sisäänpäin enkä sitten tietenkään malta olla repimättä niitä auki...saattaisi kyllä auttaa jos jaksaisi säännöllisemmin kuoria ihoa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 28.11.09 - klo:14:13 »
Onko kukaan kokeillut tätä epilaattoria? (Braun, Silk Epil 7281)

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=479075&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10059&categoryId=3132449

Kallishan tuo on, mutta varmaan myös tehokas? :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 28.11.09 - klo:14:51 »
^Miulla on hyvin pitkälti tuonsorttinen, ellei peräti ihan samanlainen ollut vuoden verran ja tykkäilen, pois en vaihtaisi :) Kaikkia niitä ajopäitä en ole vieläkään testannut saati tarvinnut, pari riittäisi, mutta eipä noista haittakaan ole. Se kapea ajopää on ihan loistava kun aloittelee kainaloiden ja bikinirajan epilointia, leveä oli vähän liian hurja siihen hommaan ;D Alkujärkytyksen jälkeen sekin kyllä passaa, ei sitä kapeaakaan enää lopulta juuri tarvitse.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 29.11.09 - klo:20:07 »

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 29.11.09 - klo:20:12 »
^Hyvin pitkälti juu, väri vaan on kokovalkonen (onneksi :D). Saman verran hintaakin kuin omallani oli. Suosittelen tuota kyllä näin vuoden kokemuksen perusteella, luulen että noissa kannattaa satsata laatuun :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 29.11.09 - klo:21:17 »
^ Jepah! Toihan näyttäis olevan tarjouksessakin! :)

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #220 : 29.11.09 - klo:21:31 »
^^^ Itse olen epilaattorinostoaikeissa ja ilmeisesti toi 7281/7781 Wet and dry xpressive on uusin Braunin malli jota voi käyttää erityisesti kylvyssä tai suihkussa, tiedä sitten miten se vanhoista malleista eroaa... On muuten monta kymmentä euroa halvempi k-kaupan toisessa nettikaupassa. www.konebox.fi

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #221 : 22.12.09 - klo:14:06 »
Ostin sitten itse tuon Wet&Dry-systeemin, eli Braunin epilaattorin turkoosilla "keskiöllä". Superkätevä tuo vedenkestävyys, voin tavallisen suihkukäynnin yhteydessä huristella vähän kerrallaan karvoja pois! Shaveriosa on myös tosi hyödyllinen.

Ekalla käyttökerralla polvet punoittivat, mutta nykyään rasvauksen jälkeen iho tuntuu hyvältä ja on normaalin värinen. En ymmärrä miksi olen vääntänyt ja itkenyt niin pitkään kylmävahaliuskojen kanssa kun viettämällä 5-10min pitempään suihkussa saan samaa jälkeä! Tämä oli joulun (toisiksi)paras joululahja itselle  :ts

//EDIT Ja pitää vielä kehaista tuota konebox.fi kauppaa josta tuon ostin. Sunnuntaina tilasin ja maksoin Visalla, maanantaina tuli tekstiviesti että huomenna klo 9-14 voi odottaa toimitusta. Supernopeeta!
« Viimeksi muokattu: 22.12.09 - klo:14:19 kirjoittanut noa »

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #222 : 22.12.09 - klo:15:13 »
^ Olen itsekin pitkään haaveillut epilaattorista, jota voi käyttää suihkussa. Nykyisellä (iän vanhalla) ehdin suihkun jälkeen juuri ja juuri ajella toisen jalan, kun iho alkaa olla niin kuiva, että saan aikaiseksi vain katkenneita karvoja. Ja sitten pitää joko käydä suihkuttelemassa toista jalkaa lisää, yleensä useaan otteeseen tai jättää ajelu toiselle päivällä. Mälsää.

Oletko pitänyt tuosta epilaattorista? Onko hyvää/pahaa sanottavaa? Ja voiko tuota oikeasti käyttää suihkussa? Ainakin konebox:n sivuilla sanotaan vaan, että on täysin pestävä...mitä ikinä tarkoittaneekaan.

Edit. kävinpä Braunin sivuilla opiskelemassa: 'The new Silk-Épil Xpressive Wet&Dry was specially designed for use in water.'.
« Viimeksi muokattu: 22.12.09 - klo:15:23 kirjoittanut Angel »
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #223 : 22.12.09 - klo:23:59 »
^ Mulla ei aiempaa kokemusta epilaattoreista ole mutta en voi kuin kehua. Se tosiaan on ihan vedenkestävä, laite ei toimi jos se on verkkovirrassa kiinni. Juoksevan veden alla olen sen kanssa huristellut. Tossa on myös kätevästi tuo "smartlight" eli tosi kirkas valo joka valaisee epiloitavan alueen. Kolmessa käyttökerrassa ei ole akku mennyt...

Miinuksia voisi olla että bikinirajojen epilointi oli melko tuskaa mutta en usko sen johtuvan epilaattorista vaan siitä etten ole ikinä muuta tehnyt kuin sheivaillut... Lisäksi jos shaveriosaa käyttää veden kanssa täytyy sitä rasvata vaseliinilla tai koneöljyllä. Rasvasin ekan käyttökerran jälkeen ja vaseliini on pysynyt seuraavat käyttökerrat ihan hyvin. Lisäksi vehjettä on liukasta pidellä, eli kämmenotteet pitää olla hallussa. Muuta en oikeastaan keksi, olen kyllä supertyytyväinen tuohon!

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #224 : 23.12.09 - klo:07:57 »
Minulla on tuo perinteinen epilaattori Braunilta.
Mutta voitin   :D yhdestä naistenlehtien kilpailusta tämän uuden Silk epil Xpressive malli 7781 WD.

Joten vink vink , myyn tarpeettomana itselle . Tarjouksia otetaan vastaan.
Pakettia ei ole edes aukaistu joten on ihan uusi.
Viestiä yksärillä.