Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85210 kertaa)

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #225 : 24.12.09 - klo:20:48 »
Sain hetki sitten joulupukilta lahjaksi mm. Philips HP6402 satinelle plus epilaattorin. Ohjeissa sanotaan, että sitä saa käyttää vain säärikarvojen poistoon, mikä hieman ihmetytti. Eikö sitä tosiaan voi käyttää kainaloihin? Miten se kainaloiden iho nyt niin hirveästi niistä sääristä eroaa... Jossain toisella keskustelupalstalla kyllä mainittiin, että sillä ei pysty ajelemaan kuin sääret, mutta mikä siinä epilaattorissa muka tekee sen, että sillä ei pysty kainaloihin kajoamaan? ??? Tässä vielä kuva kyseisestä vekottimesta: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=HP6402/00&scy=fi&slg=fi
« Viimeksi muokattu: 24.12.09 - klo:22:26 kirjoittanut Citronelle »
1a F ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 24.12.09 - klo:22:54 »
^ mulla epilaattori repii kainalon ihoa verille, se iho kyllä taitaa olla pehmeämpää ja jotenkin tarrautuvampaa siellä, tosin voi olla yksilöllistä. Sääriä olen epiloinut nyt varmaan 7 vuotta, kainalot koittanut epiloida muutaman kerran ja lopputulos on ollut tuskaisa ja verinen :-X Vahaliuskoja olen sitten kainaloihin käytellyt. Tosin yks mun kaveri oli epiloinut bikinirajankin, mulla alkoi siitäkin tulemaan verta vaikka yleisesti ottaen nypin/vahaan bikinirajat... Suosittelen varovaisuuteen kuitenkin!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 25.12.09 - klo:11:15 »
^ Jeps. Nypin eilen pinseteillä kainalokarvani ihan huvin vuoksi ja siihenhän meni aikaa yhteensä 45 minuuttia. ::) Tuollakin tavalla sain oikein punoittavat ja sieltä täältä veriset kainalot, joten ajatuskin epilaattorin koittamisesta sinne kauhistuttaa. Tosin, eräs ystäväni epiloi kainalot aivan onnistuneesti. Minulla mietityttääkin se, miksi ohjeissa kehotetaan epilaattoria käytettäviksi vain ja ainoastaan säärille. No, voi olla, että tottelen tuota ohjetta auliisti - täytyy ensin kokeilla säärien epilointia.

Sitten vielä tuosta epilaattorin toiminnasta. Ohjeissa puhutaan kytkennästä, mikä siis tarkoittaa sen lataamisjohdon asettamista epilaattoriin. Siinä kuitenkin mainitaan, että epilaattoria voi käyttää ilman tätä johtoakin, eli se tavallaan ensin ladattaisiin täyteen. Kuitenkin kun koitin laittaa sitä vekotinta päälle ilman sitä johtoa, se ei toiminut. Johdon kanssa se sitten taas toimi. Voikohan olla, että epilaattori toimii vain johdon kanssa? Ei se kyllä minua yhtään haittaa, mutta jos jollakulla on tietoa asiasta, niin olisi kiva kuulla. :)
1a F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 07.01.10 - klo:22:58 »
Mä epiloin kaikki kaulasta alaspäin mutta mulla ei olekaan kovin voimakas karvankasvu. Kainaloiden ja bikinialueen epiloiminen (ja vahaaminen ja nyppiminenkin tietysti) saattaa aluksi tuoda sen karvan juuren mukana veripisaran mutta ajan myötä karvankasvu heikkenee ja karvat irtoavat herkemmin.

Honey, voisiko olla että epilaattoriasi olisi saatavana sekä ladattavana että verkkovirtakäyttöisenä ja sinulla on verkkovirtakäyttöinen malli, kun ei toimi ilman johtoa?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 08.01.10 - klo:12:50 »
Mie epiloin kainalot erittäin menestyksellä, ei kasva enää montaa karvaa kerrallaan siellä eli ei tee edes kipeää. Ensimmäistä kertaa en halua tosin edes muistella... ::) No, ei sekään niin paha ollut kun sänki oli oikeasti lyhyt, siis ihan juuri ja juuri näkyvä. Pari-kolme milliä olisi varmasti jo liikaa ja sattuisi. Bikinirajaa epiloin usein myös, mutta sisäänpäin kasvaneet karvat ja niiden jättämät arvet ovat  :-X En sitten tiedä jatkanko höylälinjalla, en kyllä kestä sitä sänkeä, mutta eipä tämäkään kaunista ole...
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #230 : 08.01.10 - klo:13:05 »
Tää ketju multa olikin eilen hukassa. Sain kainalokarvat epiloitua hyvällä menestyksellä emla-voiteen kanssa  :ts sääret, käsivarret ja jopa bikiniraja on hallussa, mutta noi kainalot on ollu jotain ihan hirveetä kun jokusen kerran olen kokeillu. Uskoisin, että vastaisuudessa saisin noi kainalot ilman puudutusta kun nyt tuli vedettyä kunnolla, jos ei niin puudutetta jäi vielä jonkun verran.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 08.01.10 - klo:13:09 »
^ Munkin pitää varmaan kokeilla tuota Emlaa epiloinnin kanssa. Olipas hyvä vinkki, ei tullut itselle mieleenkään ja olin jo luopunut kainaloiden epiloinnista.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa irso

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 08.01.10 - klo:13:13 »
Ei kyllä tullut itselläkään pieneen mieleenkään, kunnes tein koulutyötä aiheella emla-puudute ja verinäytteen otto, jostain suomi24:n foorumilta ajatus sitten lähti. Oli kieltämättä fiksun näköistä olla tunti elmu-kelmu kainaloissa, mutta oli se vaivan arvoista.

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 08.01.10 - klo:13:38 »
^No voihan, miksei tuota ole tajunnut! Mie kun vielä olen Emlaa vailla muutenkin, pitäisi yksi rokote käydä ottamassa ja tällä neulakammolla... No, jos sen joskus tämän vuoden aikana uskaltaisi, toista vuotta panikoinut kohta jo ::) Mutta siis ilmeisesti Emlalle on muutakin käyttöä olemassa, jos saisi vähän tehokkaammin toimittua tuon bikinirajankin kanssa, se tahtoo olla vähän arka paikka ;D

Onko kuinka hintavaa tavaraa?
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa irso

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 08.01.10 - klo:16:19 »
12 euroa oli täällä se 5g:n putkilo, mutta kyllä tolla jo kainalot jokusen kertaa vetää.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 16.01.10 - klo:19:02 »
Minkä pituisena karvat kannattaa epiloida? Että himottaisi ostaa tuo Braun silk epil wet n dry! Mutta toi 140€...niin kallis! :D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 16.01.10 - klo:19:13 »
Parhaiten lähtee aika lyhyinä, ehkä jotain 1-4millisinä. Jos ovat liian pitkät saattavat katkeilla eivätkä lähde juurineen (ja sattuukin enemmän).
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 16.01.10 - klo:20:22 »
^ Ok!

Noa, kun sä oot käytellyt tota Braun silk epil wet&dry epilaattoria, niin kauanko pysyy karvat poissa ennen kuin kasvaa takaisin? :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 16.01.10 - klo:23:58 »
^En ole Noa, mutta vastaan silti ;) Yksilöllistähän se kasvuvauhti taitaa olla, eikä sillä ole mitään tekoa itse epilaattorin kanssa (ellei sitten ole joku käpymalli joka vaan katkoo karvat). Miulla menee jokunen viikko, siinä ajassa tulee jo aika pitkäkin sänki mutta eipä sitä juuri huomaa kun kasvaa niin harvakseltaan nykyään. Se paha puoli tässä toki on että epilointiväli venähtää herkästi liikaa kun ei muista ja huomaa, ja sitten ne karvat onkin taas "liian" pitkiä siististi epiloitaviksi ::)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 17.01.10 - klo:00:31 »
Jos tukkakarva kasvaisi yhtä nopsaan kuin epiloitu säärikarva niin tää letti olisi jo polvitaipeessa...
this too shall pass.