Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85214 kertaa)

Poissa waif

• Haiven
  • *
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #270 : 15.04.10 - klo:17:28 »
Tuohon kipuun on kyllä paljon auttanut märkä iho ja saippuaa koneeseen. Se jotenkin liukuu kivemmin vaahdon päällä ja ei raasta ihoa yhtään. Suosittelen.

Edit: Näin siis suositeltiin ohjekirjassa.
« Viimeksi muokattu: 15.04.10 - klo:17:32 kirjoittanut waif »

Poissa Tohtori Sykerö

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • HC-hiussekoilija + kotikemisti
« Vastaus #271 : 15.04.10 - klo:19:14 »
Mulla on joku ikivanha Brownin epilaattori, joka pitää aivan saatanallista meteliä. Sillä mä ajelen tyytyväisenä sääret, käsivarret, bikinirajat ja kainalot. Kauheen tehokas tuo ei kyllä tunnu olevan, ei meinaan nappaa kaikkia karvoja kerralla. :-\  Pitäis ostaa uus, mutta kun ne on niin hemmetin kalliita, ettei pihi raaski kun vanhakin vielä toimii...
Kutakuinkin 1b M ii - kuontalo, jossa chelsea cut -tyyppinen leikkaus. Värjätty rehuilla sinimustaksi. Kasvattelu käynnissä, tavoitteena klassinen bob.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 20.04.10 - klo:17:02 »
Kävin tänään ostamassa Anttilasta Braunin epilaattorin (119€), mutta kun olin jo avannut pakkauksen niin huomasin että eihän tämä olekaan wet&dry vaan semmoinen perusmalli! 0_0 Voikohan tätä avattua pakkausta enää palauttaa, koska Prismassa olisi myynnissä tuo haluamani Braunin wet&dry epilaattori.. :(
2a F ii – Iho: kuiva

MariaK

• Vieras
« Vastaus #273 : 21.04.10 - klo:07:35 »
Mä sain eilen elämäni ensimmäisen epilaattorin ja auauauau. Mutta sileetä jälkeä teki ja helppo putsata. Kainaloita en vielä kehannut epiloida, mutta pitää kokeilla niitäkin.

Kyseessä Philipsin Satinelle Soft. Siinä oli hierova osa, joka on kyllä imho täysin turha.

Jopo

• Vieras
« Vastaus #274 : 23.04.10 - klo:13:02 »
Kuinka kauan teillä on epilaattorien terät kestäneet hyvinä? Nyt olen omaani (braun silk-epil) käyttänyt parin vuoden verran ja tuntuu että aikaa kuluu tuplaten siihen kun ekoja kertoja vetelin. Vaihtoteriä ei taida saada mistään..

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 28.04.10 - klo:00:20 »
Menin sitten tänään Anttilaan tarkoituksena ostaa epilaattori. Mietin ihan älyttömän pitkään kahden vaihtoehdon välillä. Molemmat Braunia. Ja maksoinpa sitten siitä kalliimmasta kolme kertaa niin paljon kuin mitän halvempi olisi maksanut.

Kyseessä on siis Braun Silk-épil Xpressive 7280. Ja voin nyt sanoa, että oli kyllä rahan arvoinen. Mun viime sheivaamisesta ei ole juurikaan aikaa, joten karvat olivat tosi lyhyitä. Ja tämä kone vetäisi melkien kaikki mukaansa! Ja ei tarvinnut samaa kohtaa vedellä kymmeniä kertoja. Kipu nyt on sama lähes kaikilla epilaattoreilla, mutta yhdessä ajopäistä on kiva hierova osa, joka ehkä vähän auttaa kipuun. Mulla oli joskus vuosia sitten Remingtonin epilaattori, ja nämä painivat ihan eri sarjoissa. Remington aika usein vain katkoi karvat, ja pinsettejä oli niin vähän, että sama kohta piti vedellä lukuisia kertoja. Ja kaupassa luulin, että Braunissa oleva valo olisi ihan turha, mutta sehän on tosi kätsy - näkee hyvin ajeltavat karvat.

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #276 : 28.04.10 - klo:10:07 »
Mää olen tässä Jopon kanssa miettiny samaa, tuntuu kans et kesällä -07 hankittu Braunin Silk-Epil on menettäny jonkin verran ärhäkkyyttään eli samaa kohtaa saa tahkoa muutamaan otteeseen tai todella hitain vedoin. Jostain joskus luin pinsettien teroituksesta, onko kellään tästä mitään käsitystä?

Äitillä oli yli 10 vuotta sama kräpsä millä tosin ajoi vaan hentoiset säärikarvansa eikä se ollut hänestä mitenkään kulunu.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 28.04.10 - klo:21:25 »
Kyseessä on siis Braun Silk-épil Xpressive 7280. Ja voin nyt sanoa, että oli kyllä rahan arvoinen. Mun viime sheivaamisesta ei ole juurikaan aikaa, joten karvat olivat tosi lyhyitä. Ja tämä kone vetäisi melkien kaikki mukaansa! Ja ei tarvinnut samaa kohtaa vedellä kymmeniä kertoja. Kipu nyt on sama lähes kaikilla epilaattoreilla, mutta yhdessä ajopäistä on kiva hierova osa, joka ehkä vähän auttaa kipuun. Mulla oli joskus vuosia sitten Remingtonin epilaattori, ja nämä painivat ihan eri sarjoissa. Remington aika usein vain katkoi karvat, ja pinsettejä oli niin vähän, että sama kohta piti vedellä lukuisia kertoja. Ja kaupassa luulin, että Braunissa oleva valo olisi ihan turha, mutta sehän on tosi kätsy - näkee hyvin ajeltavat karvat.

Mulla on tää sama laite, mutta tuntuu että en sää tällä mitään muuta aikaan kuin sängen! :'( Mitä ihmettä teen väärin? Voisiko johtua siitä että säärikarvat on suht.paksuja?

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #278 : 28.04.10 - klo:22:01 »

Mulla on tää sama laite, mutta tuntuu että en sää tällä mitään muuta aikaan kuin sängen! :'( Mitä ihmettä teen väärin? Voisiko johtua siitä että säärikarvat on suht.paksuja?

Hmm... Mä mietin, että voisivatko karvat olla liian pitkiä? Mä huomasin sen, että kun vedin esimerkiksi reidetä, jossa karvat ovat paljon hennompia ja pidempiä, niin kasvat tuntuivat enemmänkin katkeavan, kun taas säären lyhyet karvat lähtivät ihan juurineen. Muuten en osaa kyllä sanoa :/

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 28.04.10 - klo:22:11 »
^ karvat saatto tosiaan olla hieman liian pitkiä! Mutta googlettamalla löysin vanhan suomi24 keskustelun:

"Karvat kasvaa 3 vaiheessa. Eli todennäköisesti kyseessä ovat kasvavat karvat. Epilaattori ei nappaa kaikista lyhyimpiä karvoja." (http://keskustelu.suomi24.fi/node/3988858)

Eli voisikohan se olla noin........?

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 30.04.10 - klo:15:12 »
^ Juu, en minä ainakaan ikinä saa epiloimalla täysin sileitä sääriä. Aina on niitä karvoja, jotka ovat vasta alkamassa kasvaa ja jotka tuntuvat ikävänä pistelynä epiloinnin jälkeen, vaikkei mitään näkyviä karvoja olisikaan.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 11.05.10 - klo:17:50 »
Tilasin tuossa epilaattorin, Philips satinelle, ja nyt aloin pohtimaan miten tuon käyttö Englannissa sujuu  ???  Olen nimittäin sinne muuttamassa loppuvuodesta ja kesän vietän siellä. Pystyykö tuohon hankkimaan jonkun adapterin?

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #282 : 11.05.10 - klo:18:34 »
^Adaptereja tosiaan saa  eli ei pitäisi olla huolta, tosin jotkut ovat joittenkin laitteitten kohdalla valittaneet, ettei laite toimisi samalla teholla kuin suoraan pistorasiaan kytkettynä, mutta ainakin periaatteessa pitäisi toimia ongelmitta.  :)
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 12.05.10 - klo:00:57 »
^ Kiitos tiedosta :) Lentokentältä varmaan löytyy?

Kokeilin ensimmäisen kerran epilaattoria, säärilleni, ja ei tuntunut missään  :o Tuossa epilaattorissa sanotaan, että vain säärille, mutta voiko sillä poistaa myös muitakin karvoja? On nimittäin valitettavan nopea karvankasvu ja olisi kiva pitää alakertakin siistinä  ::)

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 12.05.10 - klo:08:56 »
^ Kannattaa ostaa ennen matkaa, jos vain ehdit. Ainakin oman kokemukseni mukaan ne on lentokentällä kalliimpia. Esimerkiksi Class Ohlssonilta löytyy.
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."