Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85313 kertaa)

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #30 : 30.05.06 - klo:14:22 »
Ne pinsettiterät (tavallinen epilointipää), nekin tylsyvät käytössä.

Kiitos, nytpä selvisi tuokin. :) Tylsymisen myötä karvat eivät ilmeisesti lähde yhtä tehokkaasti? Osaisiko joku kertoa missä hinnoissa tuollainen vaihtopää liikkuu?

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 30.05.06 - klo:21:20 »
Mulla on myös käytössä toi Braunin silk epil. Käytän sitä pelkästään säärien ajeluun, joka on aivan riittävän tuskaisaa puuhaa. Kerran olen yrittänyt kainaloita ja bikinirajaa ajella, tulos->meinasin pyörtyä tuskasta ja veren määrästä :o. Tosta rohkaisuryypystä: sitäkin testasin kerran ja sattui huomattavasti enemmän kuin selvinpäin! Heikko minä...
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

silkkitukka

• Vieras
« Vastaus #32 : 01.06.06 - klo:10:01 »
Mulla on se Braunin epilaattori, jossa on jäädytettävä osa, "tavallinen" leikkuri ja lisäksi ihon kuorintapää. Jäädytettävä osa on aika turha, en ole käyttänyt sitä alun jälkeen. Tavallista leikkuria en ole käyttänyt kertaakaan. Sheivaan kainalot suihkun yhteydessä ja sääret+bikinirajan epiloin. En siis tarvitse mitään "partakonetta".

Kuorintapää on hyvä, mutta sitä tulee käytettyä liian harvoin. Siinä on siis hiekkapaperia muistuttava tyyny, joka värisee. Ideana on se, että ihokarvat eivät kasvaisi ihon sisään, kun sääret kuorisi tarpeeksi usein.

Mitä muuten laitatte iholle epiloinnin jälkeen? Mä suihkutan yleensä Avenen lähdevettä, joka rauhoittaa kivasti. Annan sen vaikuttaa hetken ja taputtelen kuivaksi. Sitten päälle aloe vera -geeliä tai jotain kosteusvoidetta.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #33 : 01.06.06 - klo:13:27 »
Mitä muuten laitatte iholle epiloinnin jälkeen? Mä suihkutan yleensä Avenen lähdevettä, joka rauhoittaa kivasti. Annan sen vaikuttaa hetken ja taputtelen kuivaksi. Sitten päälle aloe vera -geeliä tai jotain kosteusvoidetta.

En laita mitään erikoista, tavallista kosteusvoidetta vaan kosteuttamaan ihoa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #34 : 02.06.06 - klo:03:42 »

Minä yleensä laitan vain tavallista kosteusvoidetta tai Veetin jälkihoitovoidetta joka tuli joskus ihokarvanpoistovoiteen mukana. Tilasin Oriflamelta 80% Aloe vera -geeliä jota aion seuraavaksi kokeilla.

Minä olen muuten huomannut että vuosien vahaamisen ja epiloimisen ansiosta säärikarvat kasvavat paljon harvemmassa ja hitaammin nykyään. Toivottavasti pääsisin joskus siihen pisteeseen ettei kasva sitäkään vähää mitä nyt  ;D

Nove

• Vieras
« Vastaus #35 : 22.06.06 - klo:15:45 »
Lainaus
Olishan se hullua rahastusta, jos joutuis ostaa uusi kone aina kun terä tylsyy.

Pakko myöntää että mulle vanhan koneen tylsistyminen oli  "hyvä" tekosyy ostaa uusi kone. ;D

Vanhaan olisi varmaan saanut uuden terän. Halusin kuitenkin laitteen, jossa on hierontanystyrät.

Perun puheeni, sehän on kauheaa rahastusta. Kävin kysymässä josko niitä teriä olis jo tullut ja sieltä oli kuulemma vastattu, ettei niitä enää siihen Braunin Silk Epiliin saakaan. Ostin sitten uuden koneen, Philipsin Satinellen, joka osoittautuikin huomattavasti paremmaksi kuin tuo Braun. Tekee tarkempaa jälkeä kuin Silk Epil uutenakaan teki, ja on muutenkin paljon sirompi. Hintaakin oli monta kymppiä vähemmän (69e) kuin Braunilla. Voin siis suositella  :)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 23.06.06 - klo:22:55 »
Olisko kellään kokemusta Braun Silk-Epil Xelle -epilaattorista (tjsp  :))? Ajattelin nimittäin ostaa sellasen, vaikka hinta kirpaseekin melko pahasti.. Lähinnä siksi tuosta kiinnostuin, kun siinä taitaa olla puolet enemmän pinsettejä, kuin muissa (Xellessä 40 ja muissa n. 20).

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 24.06.06 - klo:08:58 »
No niinpäs olikin kyse juuri tuosta Xelle -mallista. Katsoin ensin, että kirjoittelit ainoastaan Silk-Epilestä, joita niitäkin on jo niin montaa sorttia ;).
« Viimeksi muokattu: 24.06.06 - klo:09:04 kirjoittanut Butterfly »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #38 : 24.06.06 - klo:12:51 »
Lettu, kuinka usein sinun tarvitsee epiloida kainalot? Itse olen huomannut että nyt kun olen kohta varmaan vuoden epiloinut kainaloita niin riittää epilointi melkeinpä vaan kerran kolmessa-neljässä viikossa.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #39 : 24.06.06 - klo:19:12 »
Bikinirajaa en kyllä uskalla alkaa epiloimaan, vaikka pari kertaa olenkin kokeillut. Sattuu ihan prkleesti. Onko muuten Suomessa esim. apteekista saatavilla jotain rasvaa, joka puuduttaisi alueen paikallisesti?  :D

Poissa Riia

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 24.06.06 - klo:20:45 »
Tänään just epiloin pitkästä aikaa sääret, ja kyllä sattui niin pe******sti! Nyt on koivet täynnä pieniä punaisia läiskiä vaikka laitoin kosteusvoidettakin, joka yleensä helpottaa. En kyllä voisi kuvitella epiloivani muita osia itsestäni ::) Taidan olla nössö....
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #41 : 24.06.06 - klo:21:14 »
Ainakin on olemassa puudutuslaastareita, apteekista ilman reseptiä, Emla nimeltään. On myös joitain puuduttavia mössöjä, en tiedä tarviiko reseptin, mutta eivät ole kuitenkaan mitään voimakasta vaan ihan ihon pintapuudutukseen.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 26.06.06 - klo:10:36 »
Kävin sitten ostamassa sen Braunin Xellen mallia 5280 ja eilen kokeilin sitä ensimmäisen kerran. Ei se sattunut kovinkaan paljon, sillä olen moneen otteeseen vahaillut sääriäni, niin siihen kipuun on jo tottunut. Tosi hyvin poisti kyllä kaikki karvat ihan lyhimmätkin mukaanlukien ja ilman sitä hirveää sotkua mikä vahatessa aina syntyy :).

Sen sijaan niitä punasia pisteitä tuli sääret täyteen ja hieman niitä kutitti illan aikana. Laitoin kuitenkin heti perään kosteusvoidetta niin nyt ne on lähes hävinneet.

Kainaloihinkin sitä vois jossain vaiheessa kokeilla, vielä en hirvinny, sillä kesällä tuo dödön laitto on kuitenkin välttämätöntä ;).

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 26.06.06 - klo:18:36 »
Hmmh... uskaltasko sitä sitten tänään kokeilla myös kainaloihin.. Taidanpa yrittää noilla Letun ohjeilla :). Tosin jos rupee pahasti verta vuotamaan, sitten jätän homman kesken, pienen tihuttamisen vielä kestää ;D. Saisko joku vielä suostuteltua minut epiloimaan bikinirajat?? ;)

~vail~

• Vieras
« Vastaus #44 : 26.06.06 - klo:20:07 »
Ainakin on olemassa puudutuslaastareita, apteekista ilman reseptiä, Emla nimeltään. On myös joitain puuduttavia mössöjä, en tiedä tarviiko reseptin, mutta eivät ole kuitenkaan mitään voimakasta vaan ihan ihon pintapuudutukseen.

Meillä on samaa Emla-merkkiä puudustusvoiteena 5 g putkilo. Sain sen sairaalasta edellisenä päivänä esikoisen verinäytteen ottoa silmällä pitäen (jota ei kylläkään tarvittu kun verikoe otettiin lopulta sormenpäästä). Ajattelisin, että sitä saa ostaa vapaasti apteekista kun noita laastareitakin saa?

Löysin tässä mun vanhan Braunin Silk Epilin autotallista kun siivoiltiin vanhoja laatikoita... En kyllä taida ottaa käyttöön, sen verran enemmän oon mieltynyt sokerivahaukseen :)