Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85217 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #315 : 30.09.12 - klo:11:53 »
Mulla oli pitkään odottanut Verkkokauppa.comin lahjakortti käyttöä, ja sitten viimeisellä voimassaoloviikolla ( :) ) tilasin epilaattorin, koska ajattelin että sille ainakin tulisi oikeasti käyttöä. Braun silk epil 5 oli valinta ja varsin tyytyväinen olen ollut. Eri vaihtopäitä en ole edes vielä käyttänyt vaan aina ajellut efficiency-kärkikappaleella. Muutaman kerran pitää samaa kohtaa ajella jotta kaikki karvat lähtee mutta onhan tämä silti kätevämpi karvojen poistotapa kuin esim. sheivaus, jota yleensä olen käyttänyt...
Epiloinnin jälkeen olen ihon rasvannut YR Monoi de Tahiti öljyllä eikä ole esim. näpyt vaivannut.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 09.11.12 - klo:07:06 »
Voi kakka sentään! Mun epilaattori meni rikki! Merkki oli siis Braunin Silk epil Xpressive ja kolmisen vuotta vanha, olisin siis odottanut että hetken kauemmin kestää. Ja vikahan on siis täysin mystinen: edellisellä sheivauskerralla se toimi aivan normaalisti, seuraavalla sitten ei tapahtunut mitään, ei yhtään mitään. Kokeilin eri pistorasioihin ja ainakin vessan pistoriassa ollessaan siitä vessan lampusta alkoi kuulua omituinen suriseva ääni. Jonkinlainen sähkövika siis.

No, kait se on ryhdyttävä uutta hankkimaan. Osaako kukaan sanoa saisiko jostain hieman edullisemmin? Ajattelin tuolla Braunilla jatkaa, mutta jos saisi edes parikymppiä edullisemmin, siis vähän alle satasella (olettaen että ne vieläkin maksavat pikkuisen reilun satasen). Muuten hakisin Sokokselta nyt kun saa 15% alennusta, mutta seuraavaa palkkaa pitäisi odottaa ensin.

edit. Tavallaan olen aika iloinen että meni rikki. Viimeisen puolen vuoden aikana alkoi tuntua että katkoo karvoja melkein saman verran kuin nyhtää niitä irti: en oisi jaksanut sitä päänvaihtorumbaa.
« Viimeksi muokattu: 09.11.12 - klo:07:09 kirjoittanut kleio »
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 02.12.12 - klo:08:08 »
No niin, vihdoinkin koitti se taloudellinen tilanne, jolloin kykenen hankkimaan uuden epilaattorin. Olen vertaillut nyt markkinoilla olevia laitteita ja Braunin 5-sarjan epilaattori on varmastikin hinta-laatu -suhteeltaan minulle se paras.

http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Tuote2/braun-epilator-5185-epil--bikinitrimmeri/2223105/44415/44414/10301

Käyn sen tänään liikkeestä nappaamassa, nyt on niitä etukuponkejakin, niin saa pikkuisen alennusta. Tuolla bikinitrimmerillä en varmaan tee yhtään mitään, mutta olkoon nyt. Anttilassa sama vehje ilman trimmeriä maksaa kympin enemmän. No joo, maailma hukkuu romuun, mutta en viitsi nyt maksaa pariakymppiä enempää vaikka se olisikin ekologisista syistä järkevää.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 16.12.12 - klo:21:46 »
Mun on jo pidempään pitänyt hankkia uusi epilaattori. Vanha n. 10-vuotias Braun Silk Epil toimii kyllä vielä, mutta pinsetit on ehkä vähän tylsistyneet ja karvat usein katkeavat eivätkä tule juurineen. Sanoin äidilleni että voisin hankkia uuden ja antaa vanhan hänelle (takaisin, hänhän sen on joskus meille yhteiseksi ostanut :D) niin sen jälkeen hän on kysellyt sen perään jo useasti. Tänään Anttilassa olikin hirmu edullisesti Braun Silk Epil 3 ja ostin sen. Tässä on erona se, että uudessa on valo joka on ihan huippuhyvä ominaisuus. Usein se on valaistuksesta kiinni että joitakin kohtia jää huomaamatta epiloinnissa. Tossa ei ole sheivauspäätä mutta sitä mä en ole koskaan käyttänytkään. Kokeilin heti ostamisen jälkeen käsivarsiin ja hyvin pelitti, äänikin hiljaisempi kuin siinä aiemmassa versiossa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Kronia

• Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #319 : 20.12.12 - klo:17:44 »
Mä ostin itselleni joululahjaksi Braun Silk Epil 7281sen ja mä oon rakastunut. Oon nyt kyseisellä vempeläällä hoidellut bikini"rajaa" ja jalat ja ihmetellyt sitä, miten helppoa se on.  En ole koittanut paketin mukana tulleita viilennyspyyhkeitä tai mitään ja silti "kipu" on ollut lähinnä nipistelyä :)

Voi miksen ole tätä tajunnut aikaisemmin vaan säätänyt joittenkin vahaliuskojen kanssa...
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 21.12.12 - klo:12:00 »
Kokeilin eilen epilaattoria ensimmäistä kertaa! Epilaattori on äidin yli 20 vuotta vanha Braunin Silk-épil :D Ajattelin ostaa oman mutta halusin ensin testata äidin laitetta. Pelkäsin sääriparkojen puolesta kun tuon epilaattorin pää ei ole ihan samanlainen mitä nykyvehkeissä :D Epiloin sääret ja kyllähän se vähän nipisteli mutta ei pahasti, mulla on vaan niin vaaleat ja ohuet karvat että en tiedä lähtikö niitä hirveästi, joten kokeilin sitten kainaloita jossa on tummemmat ja paksummat karvat. Sekin nipisteli vain hetken ja sitten ei tuntunut enää ja nyt on maailman sileimmät kainalot! Eli kyllä tuokin antiikin aikainen aparaatti toimii vielä :) Taidan ostaa itselleni jonkun max. 50€ epilaattorin koska laskeskeltiin että tuossa äidin laitteessa on ehkä 18 sellaista pinsettiä tai levyä ja nekin nyppi ihan mainiosti. Saa siis ehdottaa epilaattoreita, max 50€, mieluiten 20+ pinsettiä, toimisi myös ilman johtoa ja jonkinlainen puhdistusmahdollisuus olisi myös kiva.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #321 : 28.12.12 - klo:19:54 »
Epilaattorivinkki: cdonissa on epilaattoreita tosi hyvässä tarjouksessa. Tänään meinasin ostaa prismasta braunin silk epil 3:n hintaan 59,95. Kotona katsoin kaikki verkkokaupat läpi ja sama epilaattori cdonissa noin 32€! Tilaukseen meni aika nopsaa :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 28.12.12 - klo:20:03 »
^ Mä ostin ton saman epilaattorin Anttilasta alennettuna 46€:lla, joulusetelillä sai viel kympin pois. Taitavat myydä noita sen 5-version alta pois.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #323 : 29.12.12 - klo:23:54 »
^Niinpä. Mulle riittää hyvin se kolmonen ja tuolla hinnalla se oli kyllä löytö :) Saa nyt vain nähdä kasvaako mun karvat enää takas, epiloin 20 päivä eikä näy vielä mitään missään, ehkä ne järkytty siitä sen verran että kestää vähän aikaa toipua :D

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 02.01.13 - klo:17:57 »
Bikinialuetta en voi epiloida, siitä tulee niin paljon sisäänkasvaneita karvoja :( Mutta kainaloissa taas ei mitään ongelmaa. Nyt vanha Xelleni sanoi sopimuksensa irti ja metsästän Silk-Epil 5-mallia :D Kainaloiden ajeluun kun tottuu (ja ajelee tarpeeksi usein), tuo on oikeasti ihan korvaamaton!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 02.01.13 - klo:18:06 »
Mä olen jo ihan tottunut säärikarvojen epilointiin eikä sen suhteen ole ollut mitään ongelmia (ei liian nipistelyn, sisäänkasvavien karvojen tmss kanssa). En ole kuitenkaan niin pro vielä että uskaltaisin bikinirajoja tai kainaloita epiloida :D Pari kertaa olen kokeillut mutta olen nopeasti lopettanut kun koskee liikaa :P

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 02.01.13 - klo:18:44 »
^ Minä ostin tuon lähinnä sen takia, että siinä on 40 pinsettipäätä. Niissä edullisemmissa malleissa oli muistaakseni vain 20 tms. Mulla on niin tuuhea ja paksu säärikasvusto, että pienemmällä määrällä ei tee mitään. Ja tuolla lähtee aika lyhyetkin karvat, jopa millin, parin pituiset.

Itsellä reilun satasen epilaattori kesti kaksi ja puoli vuotta. Se vain lakkasi toimimasta (ilmeisesti joku sähkövika) ja mielestäni tuo aika on aivan liian vähän. Viisi vuotta nyt ainakin tuolla hinnalla pitäisi päästä suristelemaan.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 02.01.13 - klo:18:44 »
Mulla kesti tuo Braunin Xelle aika tarkkaan tasan 5 vuotta ja varaosakorjauksella saattaisi vielä pärjätä... Joululahjarahat menevät nyt uuteen kuitenkin :D
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #328 : 24.03.13 - klo:22:00 »
Ottaa päähän, kun oon onnistunut hävittämään mun epilaattorista ajopään  >:( Saako noihin ostettua vaihtopäitä ja jos niin mistä kannattais katella? Kyseessä ei kylläkään ole mikään kovin arvokas malli, vaan ihan niitä Braunin silk-epil -perusmalleja. Kun en ihan tarkalleen edes tiedä, että mikä malli se on, mutta maksoin siitä muistaakseni jonkun päälle kolmekymppiä pari vuotta sitten. Taitanee vaan olla parempi katella joku uusi malli tilalle. Mitää kovin kallista ei oo kyllä varaa hankkia  :-[
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Alicia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #329 : 26.03.13 - klo:21:32 »
Tilasin tuolta Philipsiin uuden ajopään http://www.piketa.fi/. En tiedä onko heillä Brauniin varaosia, mutta kannattaa kysyä.
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.