Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85215 kertaa)

Poissa Reese

• Tukkaguru
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #345 : 31.05.14 - klo:21:45 »
Saara Sarvaksen blogissa oli muuten juuri arvostelu Silk Epil 7:n yhdestä versiosta.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #346 : 04.06.14 - klo:21:04 »
Mulla epilointi ei kyllä koskaan ole ollut mitään kevyttä nipistelyä, tiedä häntä sitten onko mulla alhainen kipukynnys vai muuten vain niin kauheat karvat. Ja herkästi kyllä tulee sisäänkasvaneita karvoja. Sheivaamalla ei, mutta epiloidessa kyllä. En ole oikein siihen keksinyt hyvää keinoa, jolla päästä tuosta taipumuksesta eroon.

Tuo epilaattorimalli, jossa on se sheivausosa samassa epilaattorin kanssa, taisi tulla heti sen jälkeen kun mä olin hankkinut tuon omani, joten himppasen silloin harmitti kun olisin varmaan sen sitten hankkinut.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #347 : 15.12.14 - klo:18:03 »
Pah. Mun epilaattorin laturipiuha on taaskin väärällä paikkakunnalla. Tietääkö kukaan saako niitä jostain ostettua irtonaisina?   

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 25.10.15 - klo:15:31 »
Mulla on tämä Babylissin halpisepilaattori käytössä. Uskon, että paremmalla epilaattorilla saisi parempaa aikaan, mutta kyllä tätä aina silloin tällöin käyttelee. Ääni on vain kova - ei sitä varsinaisesti heti huomaa, mutta laitteen sulkemisen jälkeen huomaa kun korvat jää soimaan. Olen ratkaissut ongelman heittämällä peltorit päähän käsittelyn ajaksi ;D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 12.03.16 - klo:17:35 »
Mulla oli pitkään odottanut Verkkokauppa.comin lahjakortti käyttöä, ja sitten viimeisellä voimassaoloviikolla ( :) ) tilasin epilaattorin, koska ajattelin että sille ainakin tulisi oikeasti käyttöä. Braun silk epil 5 oli valinta ja varsin tyytyväinen olen ollut. ...

Eiliseen asti kyseinen epilaattori toimi hyvin, kunnes yhtäkkiä käytön aikana päästi säälittävän pziuuu... -äänen eikä sen jälkeen enää ole toiminut. Olen kyllä kokeillut vaikka mitä ja tutkinyt laitetta, ja vaikuttaa siis nimenomaan siltä että joku estäisi rullia pyörimästä... Olen kyllä näiden vuosien aikana kyllä säännöllisesti rullat puhdistanut mukana tulleella harjalla ja puhaltamallakin niihin aina käytön jälkeen, mutta ehkäpä se ei sitten ole ollut tarpeeksi...? Takuuhan tuossa on jo aikapäiviä sitten mennyt, joten enpä tuota enää vaivaudu minnekään huoltoonkaan tarjoamaan. Joten: olisikohan kellään suositella Philipsiltä hyvää epilaattorimallia? Mulla olisi nimittäin nyt sinne puolestaan alekoodi :D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 13.03.16 - klo:10:48 »
Munkin tarttis hankkia uusi epilaattori, koska nykyinen Braun tuntuu hyytyvän hetkenä minä hyvänsä. Täytyykin ruveta tutkimaan valikoimia.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 20.04.16 - klo:12:39 »
Onko epilaattoreissa myös tavallinen sheivauspää? Olen harkinnut epilaattorin hankkimista, mutta minulla on herkkä iho ja vahatessa olen saanut sääret hirveän näköisiksi. Bikinialueen siistiminen höylällä taas on sekin riskialtista puuhaa.

Ostin Remingtonin Smooth&Silky-epilaattorin, jossa on myös tavallinen ajelupää. Kovin monta vaihtoehtoa ei siinä liikkeessä ollut, josta tuon alennuksella ostin. Alle kahdella sadalla olisi saanut myös valoimpulssilaitteen, mutta minulla on aika vaaleat karvat, joihin valoimpulssi ei välttämättä tehoa.

Remingtonissa on aika kova ääni. Käytin ajelupäätä, joka toimi hyvin.
« Viimeksi muokattu: 21.04.16 - klo:21:10 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Campino

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #352 : 12.05.16 - klo:17:35 »
Wanted: epilaattori, jossa tulee mukana tarpeeksi tehokas sheivauspää. Ehdotuksia?

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #353 : 29.05.16 - klo:22:15 »
Yhdyn edellisten joukkoon kyselemään suosituksia hyvistä epilaattoreista. Olen valmis maksamaan vähän reilummastikin ja plussaa olisi jos olisi sellainen ajelupää bikinirajoille.

Mulla on joku halpismalli jonka ostin pari vuotta sitten. Käytin sitä pari kertaa ja sitten sen käyttö jäi. Nyt kaivoin sen uudestaan esille ja epiloin sääret ja käsikarvat. Tuntuu kuitenkin, että tuolla saa vedellä miljoonaan kertaan saman kohdan ja tuo tuntuu aika paljon vain katkovan karvoja. Siksi sen käyttö silloin aikoinaan taisi jäädäkin.

Selailin tässä Gigantin valikoimaa ja päähän tässä vain menee pyörälle. Noita on ihan valtavasti, jotain Braunin epilaattoreitakin kun katsoo niin hirveästi vaihtoehtoja, enkä oikein ymmärrä mitä eroja noissa on. Siis toki ymmärrän jonkun 30€:n ja 160€:n koneen erot, mutta pelkästään noita n. 160 euroa maksavia on jo tosi paljon niin miten noista sitten osaa valita..

Vähän tilannepäivitystä, tilasin tämän http://www.gigantti.fi/product/terveys-harjoittelu-ja-hyvinvointi/ladyshave/SE9969WD/braun-silk-epil-9-969wd-skinspa-epilaattori
« Viimeksi muokattu: 31.05.16 - klo:11:45 kirjoittanut nukka »
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 13.01.17 - klo:23:57 »
Ostin Gigantista puoleen hintaan Philipsin SatinPerfectin, jossa on sekä tavallinen epilaattori että paristokäyttöinen pikkuversio. Malli poistuu valikoimista ja oli siksi kivan edullinen. Juuri tuota pikkukokoa kaipasin, koska olen täysin kypsä viiksiin ja partakarvoihin, jotka rehottavat kuin parhaalla testosteronipommilla. Iho kestää vahaa tai sokeria aika huonosti ja aineiden kanssa tuhraaminen tympii, kun sitä saa kuitenkin olla toistamassa saman tien. Vahasin poskinukan ja leukakarvoja viime viikolla ja kuuden päivän päästä oli selvä sänki jo. En todellakaan tajua, miten jonkun iho voi pysyä viikkokaupalla sileänä.

Kokeilin nopsasti ja teho tuntuu olevan oikein hyvä. Ääni kuulostaa lähinnä sirkkeliltä ja muu perhe katsoi järkyttyneenä vierestä tätä itsekidutuksen muotoa  ;D Mun edellinen Braunin Silk-Epil on 15-20 vuotta vanha muinaisjäänne, josta ei pitkään aikaan ole ollut oikein mihinkään, joten ero oli todella huomattava. Sääret olen yleensä vain höylännyt, jospa nyt alkaisi epiloimaan niitäkin. En ole kipuherkkä, mutta ihoni ei ole lainkaan tottunut nyppimiseen, joten tunne on tosi epämiellyttävä.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #355 : 15.01.17 - klo:09:09 »
^Toi vaikuttaa tosi hyvältä, pitää katsoa olisiko täällä Gigantissa tuota. Mä en ole siis vieläkään saanut ostettua uutta epilaattoria, vaikka sitä jo suunnittelin... Nykyinen nyppii ehkä yhden karvan sadasta, joten aika työlästä alkaa olla. Vanha oli ihan joku halvin karvahattumalli ja maksoi muistaakseni viidenkympin hujakoilla ja kesti moitteetta jonkun kymmenisen vuotta, niin en viitsi mitään kahdensadan epilaattoria nyttenkään ostaa kyllä. Perusmalli kelvannee, mutta toi pikkuepilaattori voisi olla kätevä lisä kieltämättä, koska kunnon masokistina nyhdän bikinirajankin epiloimalla.

Muistan myös miten kauhealle sirkkelille epilaattori vaikutti äänineen ja kieltämättä se karvan nyhtäminen oli aluksi epämielyttävää, vaikken ole itse kipuherkkä. Mutta voin kertoa että siihen tottuu. Sen kymmenisen vuotta epiloineena mun mielestä se ei tunnu oikein miltään.
« Viimeksi muokattu: 15.01.17 - klo:09:13 kirjoittanut lynx »

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 19.02.17 - klo:17:46 »
Kaivoin tänään esiin mun Braunin silk-epilin, jonka oon ostanut ehkä n. 7v. sitten, mutta käyttökerrat jäi tosi vähiin. Maksoi niin törkeesti, että vaikka oon miettinyt, että mihin tuon laittaisin, niin en ole raaskinut alkaa parillakympillä myymään. Ja hyvä niin. Epiloin äsken toisen jalan ja siis wtf, eihän tuo tunnu enää missään 0_0 Lie mulla kipukynnys kasvanut, kun silloin muinoin olin suunnilleen tuskanhiestä märkä, kun tuntui niin pahalta. Eli käyttöön jää, oon niin laiska höylällä vetelemäämn jalkoja varsinkin kun en suihkussakaan käy joka päivä. Eli aika usein on sänki jaloissa, vaikka sileistä jaloista tykkäisinkin.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 19.02.17 - klo:18:57 »
^ mulle kävi suurinpiirtein samalla tavalla, olin hylännyt tuskaisten ensikokemusten jälkeen epilaattorin laatikkoon, mutta tatuoinnin kivuttomuudesta rohkaistuneena kaivoin sen naftaliinista. Ei tunnu enää missään!
Raitoja käpälään!

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 22.02.17 - klo:09:43 »
^Minäkin olen huomannut, että useamman epilointikerran jälkeen se ei tunnu enää niin pahalta. Ensimmäisellä kerralla virtasi hiki, kun epiloin kipuherkimpiä kohtia säärissä. Epiloitteko kainalot? Olen miettinyt, että uskaltaisiko kokeilla. Olen ajellut kainalot höylällä, mutta sileä tunne ei kauan kestä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa liisa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #359 : 22.02.17 - klo:11:25 »

No kyllä itselläni ainakin meni juuri noin.
Alkuun kainoloiden epilointi sai hien ja kyyneleet valumaan, ja jopa pientä punoitusta jäi. Oli pakko tehdä osissa, ja huolehtia tarkasti, että karvat ovat optimaalisen pituisia. Itselläni 5mm karvat lähtevät epilaattorilla helpoiten, ja kivuttomammin. Olen miettinyt, että repiminen jää silloin ehkä pois?
Nyt useamman vuoden jälkeen ei oikeastaan tunnu ikävältä, eikä ihoärsytystä ole lainkaan.