Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85220 kertaa)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #60 : 03.06.07 - klo:00:41 »
Mä kyllä vannon epilaattorin nimeen. Mulla on joku ihan perus Braun. Ollut jo useamman vuoden, eikä ole merkittävästi kulunut. Mä olen jotenkin harvinaisen karski yksilö, sillä mun kipukynnys on oikeasti aika korkea. Musta tosiaan epilointi ei satu. Mitä nyt vähän kutittelee sääristä ;D Poistelen myös kainalokarvat samalla vekottimella eikä tosiaan ikinä ole tullut mitään ärtymää. Suotavaa on tosiaan pingottaa kainalon iho suoraksi. Itselläni ainakin kainaloiho on vähän lerppaa, ja jää helposti pinsettien väliin ellei pingota. Mutta täällä toimii toi kainaloiden epilointi kyllä ihan 100 %. Olen epiloinut niitä oikeastaan koko aikuisikäni ja nyt ei kasvakaan enää kuin pari hassua karvaa. Sen verran se jatkuva nyppiminen hidastaa tota karvankasvua näemmä.

Huomioitavaa epilaattorissa on se, ettei ne pikkukarvat vältsi lähde kertavedolla samaan tapaan kuin sheivauksessa. Eli kun sitä kinttua surruuttaa riittävän pitkään niin kyllä ne pikkaisimmatkin saa irti. Itse olen ihan jotain tyylin 10 min per sääri päristellyt sileän tuloksen optimoimiseksi.

Tähän taloon ei enää höyliä ja mössöjä tule. Kunhan tosta välineestä aika jättää, niin uuden epilaattorin hommaan taatusti. Kiva kapistus. Laiskan höylääjän kaveri.

Rimmu

• Vieras
« Vastaus #61 : 03.06.07 - klo:19:08 »
Mä vannon myös epilaattorin nimeen, multa löytyy Braunin Silk Epil Xelle. Kyllä oon sen verran tyytyväinen laitteeseeni että ei tähänkään taloon enää höyliä tule. Kauheasti joskus pelotti että epilointi sattuu jne. mutta eipähän se oikeen missään tunnu :D

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #62 : 04.06.07 - klo:21:15 »
Hmm seuraavaksi taitaa olla vuorossa epilaattorin hankkiminen. Olisko Braun sitten merkiltään kaikista parhain? Itse olen suht laiskaa tyyppiä, joten ainakin tuo vahaus on vähän liian aikaa vievää.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #63 : 04.06.07 - klo:21:19 »
Ostin sen Xellen hintaan 89 euroa. Nyt sitten huomasin, että sitä ois saanut hintaan 70 euroa Stockmannin kanta-asiakastarjouksena. Vähän ketuttaa. Mutta hyvä laite tuo joka tapauksessa on, että ei sen hankkiminen sinänsä harmita.

Mutta noin niin kuin vinkkinä muille.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #64 : 04.06.07 - klo:21:51 »
Sokoksella on nyt tarjouksessa joku epilaattori, en muista merkkiä. Hinta himpun yli 30e. Tekisi mieli ostaa mutta saakohan tuolla hinnalla hyvää...

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #65 : 04.06.07 - klo:21:55 »
^Ihan yleisesti sokoksella? Vai jossain tietyllä paikkakunnalla?

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #66 : 04.06.07 - klo:22:06 »
En tiedä onko kaikissa, ainakin Jyväskylän Sokoksella on.

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #67 : 05.06.07 - klo:14:05 »
^aah. no täytyypäs ensi viikolla käydä vilkaisemassa :) !

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #68 : 05.06.07 - klo:16:44 »
^Se oli Philipsin Satinelle, 31,90e. Ostin tänään! Laittelen käyttökokemuksia tänne kunhan ehdin testaamaan.

edit. Ihan kelpo peli se on, varsinkin tuolla hinnalla. En ole vielä uskaltanut testaamaan kainaloihin (enkä tiedä uskallankokaan...)
« Viimeksi muokattu: 09.06.07 - klo:09:50 kirjoittanut Rory »

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #69 : 19.07.07 - klo:19:32 »
Nonniin päätin nyt sitten tänään hankkia jo kauan haaveilemani epilaattorin ja päädyin lopulta braunin silk epil x'elleen, joka oli anttilassa parisenkymmentä euroa halvempi kuin sokkarilla ja stockkalla(Hirvittävän kallis laite siis kuitenkin  :o) eilen olin harmikseni sattunut höyläämään karvat joten en sitten päässyt tänään sen tarkemmin testaamaan muuta kuin pienelle ihoalueelle ja sen perusteellavoin anakin sanoa, että aivan kauhea ääni!! Luulisi, että tuonkin hintainen laite olisi edes hieman hiljaisempi! Tuli sitten heti mieleen, että olikohan nyt sitten ihan vika tikki toiki ostos. Kaduttaa jo nytte ja tekis jo mieli viiä takas koko vehje.. Noh ehken kuitenkaan vaan testaan sitä sitten kunnolla kun krvat vaan kasvaa... ei ainakaa luulis et tarttee muutamaan vuoteen ostaa et sais kyllä sitten toimia niinkuin lupaa  :) Nimim. Fii...  todellinen shoppailija  :P ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Maritahh

• Vieras
« Vastaus #70 : 26.07.07 - klo:03:03 »
Mua kanssa pikkasen ihmetytti että miksi epilaattori pitää niin tajuttoman kamalaa meteliä..  ::) mutta se toimii ihan loistavasti, sääriin ei tule sitä kamalaa sänkeä viidessä minuutissa..  :D Säärissä tuntuu ihan pientä nipistelyä ku sillä pistää menemään, kainaloissa se on se henkinen kynnys ylitetty, nopeesti ku sutasee täydellä teholla, sen kummemmin kipua odotellen niin ihan ok. Pitää vaan pikkasen kiristää ihoa toisella kädellä niin kipu on vielä pienempi. Bikinirajat menee täysin kivuttomasti mutta sitten kun mennään enempi sinne pöksyjen sisään niin kyllä se karaistuneenpikin nainen kipristelee kivusta.. Tosta edestä menee ihan kivuttomasti nykyään kun karva on jo niin ohutta verrattuna ekaan kertaan..  Mutta sitten kun menee hieman alemmas, niin jo alkaa tulemaan pian raja vastaan..  :D

Paras sääntö kuitenkin epiloinnin alkuvaiheessa on se, että pieniä alueita kerrallaan. Esim. ensin ne bikinirajat, seuraavalla kerralla siitä edestä niin kauan kuin vaan pystyy ja sitten taas kun on kasannut itsensä niin sitten jatkaa taas lisää. Mutta hieman hankalaa se on kokeneenakin kokonaan itseään siistiä tuolta alempaa, kun sinne ei tahdo kunnolla nähdä ja ei ihan sokkonakaan viitsi :D

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 27.07.07 - klo:19:01 »
Ai ne pitävät vieläkin kovaa ääntä!  :o Mun Silk-epil on jo 15 vuotta vanha ja rämisee, mutta se kuuluu asiaan uusissakin laitteissa. Tiedoksi tämä myös teille, jotka tuotteen olette ostaneet: hyvin pitkäikäisiä ja kestäviä ovat, eli ei huono sijoitus!
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 29.07.07 - klo:17:44 »
Joo, varsinaiselta niittokoneelta kuulostaa. Välillä tulee ajatelleeksi, että mitähän naapurit luulevat minun puuhaavan, kun varmasti kuuluu kerrostalossa vaikka minne asti...  :-[
Miten te saatte kainalon ihon kiristettyä samalla kun epiloitte? Siis jos epiloin vasenta kainaloa, niin kone on oikeassa kädessä, eli vasemmalla kädellä pitäisi saada kirstettyä vasen kainalo... No, kiristyyhän se iho siinäkin vähän kun on kyynärpää kattoa kohti.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 20.01.08 - klo:18:57 »
Voi hitto, miun alle kaksi vuotta vanha Silk Epil Xelleni alkaa jo osoittaa toimimattomuuden merkkejä, sama kohta pitää ajella miljoonaan kertaan :-\ Ei kukaan vissiin vieläkään ole löytänyt mistään niitä vaihto"teriä"?

Ursula

• Vieras
« Vastaus #74 : 20.01.08 - klo:20:12 »
Mulla on joku vanha Ellokselta tilattu epilaattori, jota olen käyttänyt ehkä enintään kolme kertaa. Tuote oli aika edullinen, mutta laatukaan ei ollut ihan huippuluokkaa: vehkeen täytyy olla kytkettynä pistorasiaan koko toimituksen ajan ja toisella kädellä suositellaan pingottaa ihoa, toisessa kädessä onkin sitten itse epilaattori, mutta se johto on koko ajan tiellä, että täytyy olla kolmas käsi, joka pitää johtoa sivummalla. Onneksi talvella ei ole niin tarkkaa ja voi välillä jättää säärikarvat ajamattakin. Kesällä on ihan ehdoton, että sääret on sileät.